Autor Tema: Diferencia entre Gava i CE Sabadell  (Llegit 2245 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat speaker

• Infantil
  • Missatges: 109
Diferencia entre Gava i CE Sabadell
« el: 20 de Abril de 2008, 21:06:07 pm »
Hola, vull explicar un fet que ha passat aquest mati a Gava perque entengueu la diferencia entre un club com el nostre i el Gava per exemple. Quan era a punt de entrar al camp amb el meu carnet d´empleada del CE, em va aturar un suposat responsable a la porta de tribuna, i de molt males maneres em va fer fora, dient-me que les perssones que treballem al club no teniem acces. El nostre directiu Sr. Josep Maria Ribes es va acostar a veure que passaba i aquest empleadet tambe se li va dirigir amb poca educacio dient-li que ell alla no manava i fent-lo callar, tot seguit, va arribar la Señora Soteras a qui tambe se li vetava l´entrada perque no tenia un passe de la federacio. Increible.  :icon_question:Feta la llei, feta la trampa, vaig decidir accedir per una altra porta sense cap tipus de problema, i ben orgullosa de mostrar el meu carnet d´empleada del CE Sabadell, si be per aquest Senyor es una desonra, per a mi es un gran orgull treballar al meu club. Tambe m´agradaria dir de manera anecdotica que jo portava una navalleta al bolso que vaig oblidar el dia anterior quan vaig anar de picnic i malgrat escorcollarlo, la vaig passar sense cap tipus de problema. Enteneu ara la diferencia entre un club com el Gava i un club Senyor com el nostre estimat CE?                                                                                          Sempre endavant Sabadell!!!!!!!!!!!!!!! :ok

antcarcer

• Visitant
Re: Diferencia entre Gava i CE Sabadell
« Respondre #1 el: 21 de Abril de 2008, 09:12:54 am »
Esque por todas esas cosas aún da más rabia estar segunda B y visitar domingo tras domingo campos con estructura de regional, pero lo que más mal hace a la vista es lo que se vió en el terreno de juego, dos equipos con parecido presupuesto y la diferencia que hay entre uno y otro.

:beer2

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #2 el: 21 de Abril de 2008, 09:39:06 am »
De tota manera a la NCA també hi ha hagut i hi ha algun porter malcarat.... :disappointed:

Desconnectat SabaBrugge

• Infantil
  • Missatges: 193
« Respondre #3 el: 21 de Abril de 2008, 11:00:17 am »
El pressupost no és semblant. El del Gavà és bastant superior al Sabadell. No oblidem que aquest estiu el Sabadell va voler fitxar més d'un jugador de l'actual plantilla del Gavà i se'n van anar al Baix Llobregat perquè els hi pagaven més.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #4 el: 21 de Abril de 2008, 12:02:52 pm »
El pressupost no és semblant. El del Gavà és bastant superior al Sabadell. No oblidem que aquest estiu el Sabadell va voler fitxar més d'un jugador de l'actual plantilla del Gavà i se'n van anar al Baix Llobregat perquè els hi pagaven més.

Según datos de la directiva del Gava el presupuesto que tienen para esta temporada es de 517.000 euros y el Sabadell un presupuesto más o menos de 900.000 euros.

Algunos teneis que bajar a la tierra, y la triste realidad es que que esta directiva lo está haciendo muy mal y aunque estén veinte años no nos sacan del pozo.

Desconnectat xiprer7

• Aleví
  • Missatges: 51
« Respondre #5 el: 21 de Abril de 2008, 12:32:21 pm »
SPEAKER com es nota que a la NCA entres per tribuna, sino no hauries fet aquest comentari, al nostre camp hi ha porters malcarats i maleducats que a mes no fan la seva feina d'una manera correcta.
Aixó no treu que tu consideris que el tracte a Gava no fora l'aducuat amb tu.e

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #6 el: 21 de Abril de 2008, 12:43:08 pm »
Según datos de...   el jugador en qüestió es queda a Gavà pq la oferta econòmica és més interesant i el pressupost del Sabadell gairebè dobla al del Gavà. Estas dient que el sabadell no li podía pagar el mateix??

Sincerament antcarcer, jo això NO m'ho crec!!!
The pride of Catalunya

antcarcer

• Visitant
« Respondre #7 el: 21 de Abril de 2008, 12:54:19 pm »
Según datos de...   el jugador en qüestió es queda a Gavà pq la oferta econòmica és més interesant i el pressupost del Sabadell gairebè dobla al del Gavà. Estas dient que el sabadell no li podía pagar el mateix??

Sincerament antcarcer, jo això NO m'ho crec!!!

Los numeros no engañan  :beer2

http://www.futbolme.com/futbol/equipos/3a05gava_5.asp

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
« Respondre #8 el: 21 de Abril de 2008, 14:04:12 pm »

creieu amb els números que us donen ??

no crec que el sabadell gaudeixi del doble de diners que el gavà.

que tinguin números semblants és una altra cosa i aqui, després influeix la sort.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #9 el: 21 de Abril de 2008, 16:26:09 pm »

creieu amb els números que us donen ??

no crec que el sabadell gaudeixi del doble de diners que el gavà.

que tinguin números semblants és una altra cosa i aqui, després influeix la sort.

En el programa de  radio marca que dirige Ricard Vicente a las 15.30 han hecho el analisis de la jornada, y lo han dicho bien claro que lo del Gava era para quitarse el sombrero porque tiene el presupuesto de los más bajos, pero que la clave es saber fichar-saber fichar-saber fichar-saber fichar.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #10 el: 21 de Abril de 2008, 16:41:02 pm »
no decian que el del sabadell este año era el tercero o el cuarto mas bajao de tod el grupo??  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat speaker

• Infantil
  • Missatges: 109
« Respondre #11 el: 21 de Abril de 2008, 18:08:57 pm »
xiprer7, amb els meus comentaris no pretenia crear ningun tipus de polemica, tan sols volia expresar la meva indignacio pel fet de que s´em menysprees per ser arlequinada, el nostre club, com deia l´anterior himne, es un club amb molta historia i el que jo porto al cor desde petita, per tant quan veig que s´ens trepitxa em dol. D´altra banda dir-te que efectivament, jo entro a la NCA per tribuna, el motiu es clar, la meva cabina esta ubicada alla, seria absurd entrar per general. Respecte als porters, tu creus que son maleducats, malcarats i que no fan la seva feina correctament, be, es la teva opinio i encara que no la comparteixo la respecto, a mi sempre m´han tractat be i el Senyor Sanahuja que es qui els coordina, crec que es una persona molt professional i respectada, prova d´aixo son tots els anys que porta al club. Una abraçada.  :ok                                                                               Sempre endavant Sabadell!!!!!!!  :bandera

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #12 el: 21 de Abril de 2008, 18:23:07 pm »
Això que el Gavà té un dels pressupostos més baixos no s'ho creu NINGÚ.

PEr favor, entre Sabadell i Gavà segurament hi ha una diferència força gran en termes de pressupost a favor del Gavà.

Manga a l'estiu ja estava fet i finalment per pasta es queda a Gavà.

Joan Oriol i Roger Matamala estaven dubtant entre Gavà i Sabadell aquest estiu..... trien el Gavà -per calers-.

Gonzalo porter del Gavà i zamora la temporada anterior amb el Lleida.

Unai, anys d'experiencia a 1a. A Lleida no se li va saber treure un bon profit..... clar que a Lleida canvien Unai per Desserné.....

Joel i Gerard Bordas perfectament jugadors d'un equip punter de 2a B. El Gavà té moltes alternatives ofensives.

Piti i Juanma Pons, dos jugadors que perfectament deuen cobrar una bona quantitat de calers.

Puigdollers........

etc etc etc

No podem comparar plantilles perque la del Gavà és de força més qualitat que la nostra. I en quan a diners ja podeu estar ben segurs que ens guanyen i per BASTANT.

Que no dic que no hagin encertat a l'hora d'incorporar jugadors com ara Enric Socias que a principis de l'any passat estava sense equip i va acabar jugant a la Rapitenca i que han donat un rendiment EXCEPCIONAL. Evidentment que si, però fins i tot la majoria de sots-23 podrien ser titulars en algun lloc del nostre 11 inicial.

Sens dubte que el Gavà ha fet un equipàs segurament sense comptar amb un pressupost com els Alacant, Orihuela, Benidorm.... i té mèrit, però no comparem el Gavà a dia d'avui amb el nostre Sabadell.

El que ens hauriem de preguntar -els directius- com pot ser que un equip SENSE gairebé CAP afició que vagi al camp i amb pocs socis pugui tenir aquest pressupost i pugui tenir aquest equip. Aquesta és la qüestió.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2496
« Respondre #13 el: 21 de Abril de 2008, 21:30:22 pm »
Això que el Gavà té un dels pressupostos més baixos no s'ho creu NINGÚ.

PEr favor, entre Sabadell i Gavà segurament hi ha una diferència força gran en termes de pressupost a favor del Gavà.

Manga a l'estiu ja estava fet i finalment per pasta es queda a Gavà.

Joan Oriol i Roger Matamala estaven dubtant entre Gavà i Sabadell aquest estiu..... trien el Gavà -per calers-.

Gonzalo porter del Gavà i zamora la temporada anterior amb el Lleida.

Unai, anys d'experiencia a 1a. A Lleida no se li va saber treure un bon profit..... clar que a Lleida canvien Unai per Desserné.....

Joel i Gerard Bordas perfectament jugadors d'un equip punter de 2a B. El Gavà té moltes alternatives ofensives.

Piti i Juanma Pons, dos jugadors que perfectament deuen cobrar una bona quantitat de calers.

Puigdollers........

etc etc etc

No podem comparar plantilles perque la del Gavà és de força més qualitat que la nostra. I en quan a diners ja podeu estar ben segurs que ens guanyen i per BASTANT.

Que no dic que no hagin encertat a l'hora d'incorporar jugadors com ara Enric Socias que a principis de l'any passat estava sense equip i va acabar jugant a la Rapitenca i que han donat un rendiment EXCEPCIONAL. Evidentment que si, però fins i tot la majoria de sots-23 podrien ser titulars en algun lloc del nostre 11 inicial.

Sens dubte que el Gavà ha fet un equipàs segurament sense comptar amb un pressupost com els Alacant, Orihuela, Benidorm.... i té mèrit, però no comparem el Gavà a dia d'avui amb el nostre Sabadell.

El que ens hauriem de preguntar -els directius- com pot ser que un equip SENSE gairebé CAP afició que vagi al camp i amb pocs socis pugui tenir aquest pressupost i pugui tenir aquest equip. Aquesta és la qüestió.

MUy claro el Gava maneja mas dinero negro que nosotros, y aunque el presupùesto oficial sea casi la mitad al nuestro , el presupuesto verdadero es mas alto que el nuestro.

Porque una cosa es el presupuesto oficial y otra el verdadero, los clubs de futbol como la majoria de empresas tienen dos contabilidades la oficial y la otra

la meva sang és arlequinada

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #14 el: 22 de Abril de 2008, 09:27:00 am »
bueno dons per donar una volteta mes de "tuerca" al asunto us diré que el diumenge vaig estar parlant amb el criville (ex-arlequinat) i ens va dir que porten sense cobrer desde febrer  :ejem :ejem   aixi que no es oro todo lo que reluce  :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #15 el: 22 de Abril de 2008, 10:04:21 am »
Despres del partit vaig estar parlant amb uns seguidors del Gava i em van comentar que a Gava tots els camps son de gespa artificial, algu se'n recorda de quants en tenim a Sabadell...?

Aquest es un barometre molt delatador de la implicacio de la Casa Gran amb l'esport de la seva poblacio.
Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.