Jo crec que el Play-Off encara es possible, ja ho he dit en el post del partit. Posaré una comparació, després del Levante B tothom ho veia negre i jo vaig dir que el que avui es veu negre, al cap de 7 dies si es guanyava al Girona podria ser d'un altre color més clar. I així va ser, és més... després de guanyar a Girona es va guanyar a Santa Coloma i a casa amb l'Hospi. S'ha perdut i ben perdut a Gavà, doncs si. Queden 4 partits, estem a 5 punts. Dificil? Clar que es dificil. Però matemàticament és possible, i mentre sigui possible jo (i crec que bastants més) volem somiar. Per què volem somiar? Perquè per una vegada amb molt de temps arribem a final de temporada amb els deures fets i amb opcions de més. El dissabte li preguntaven a Negredo (davanter de l'Almería) després de guanyar 1-4 al Sánchez Pizjuán si pensaven amb la UEFA, i el xaval va respondre que ells tenien com a objectiu la permanència i que una vegada assolit aquest objectiu podien pensar en altres coses, i per què no la UEFA? És que algú hagués pensat que l'Almería guanyaria 1-4 al camp del Sevilla? És que algú hagués pensat que el Depor (que fins fa un mes i mig estava mes avall que el Murcia) pugués classificar-se per la UEFA? Està a 5 puntets. Mireu el Racing. Coses més complicades he vist en el futbol.
Queden 4 partits, Alacant a casa, un equip ja classificat pel play-off... queden Denia i Villajoyosa, dos equips de la zona baixa... i a l'última jornada Lleida... ojalá sigui un altre Novelda. Per què no? Els rivals de dalt s'ho juguen entre ells gairebé totes les jornades tots els equips. Hi haurà una escabetxina de punts. Aquesta setmana Ontinyent i Alcoyano s'han robat 2 punts mutuament, el Lleida ha punxat a costa de l'Oriola. La jornada pròxima, Badalona juga amb l'Ibiza (punxarà mínim un dels dos), Benidorm amb Ontinyent (más de lo mismo)... i així jornada rere jornada.
Dificil? Si. Possible? També.
Ah, jo tampoc vaig estar a La Bòbila per motius que no vénen al cas. I aquesta temporada tampoc he anat a gaires partits a la Nova Creu Alta, perquè els diumenges a la tarda em coincideix sempre amb els meus partits. Em crec en el mateix dret d'opinar que els que sí que hi van.