Autor Tema: AQUEST DIUMENGE... UN 'SABADELL-HÉRCULES' !!  (Llegit 6857 cops)

0 Usuaris i 8 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7190
  • Gènere: Masculí
AQUEST DIUMENGE... UN 'SABADELL-HÉRCULES' !!
« el: 21 de Abril de 2008, 10:07:04 am »

molt pesimisme veig després de tres grans victòries i una gran derrota. peró que us pensàveu, que ho guanyariem tot?  fa un parell de dècades el sevilla va perdre 8-1 a saragossa. l'entrenador sevillista va dir que preferia perdre un dia així que set dies per 1 gol.

no ens enganyem: el balanç és positiu. dins del pronòstic per estar a dalt hi havia el de perdre un o fins i tot, dos partits. hem perdut el primer per 3-0 en uns mal 5 minutets. cert. peró tot just venen els enfrontaments entre equips de la zona on som que els restarà molta força.

peró que passa? parlarieu igual si haguéssim perdut 3-2 en un gran partit? o ens haguessin anulat injustament el gol de l'empat? si que s'ha perdut 3-0 peró ara hi ha na setmana de feina per reconduïr l'equip a reviure...

L'ESPERIT 'HÉRCULES'

va ser aquell partit que ens hi jugavem unes setmanetes més d'il·lusó i que vam saber remontar fins al 3-1.
que passaria si guanyem diumenge a l'alacant ??
si vam perdre 0-5 amb el girona i allà vam guanyar, no podem fer el mateix contra un equip que vam perdre allà 5-0 ??

COSES POSITIVES...:

EL DESCENS DIRECTE ÉS IMPOSSIBLE: el tenim a 11 punts i només en queden 12 en joc. a més, masses equips ens haurien de superar.

LA PROMOCIÓ DE DESCENS ÉS UNA UTOPIA: fins a 5 equips ho haurien de fer molt pitjor que nosaltres. i dubto que ara no sumem ni un sol punt en 4 partits.

de totes formes, per intentar estar a dalt cal sumar mínim 9 punts dels 12 possibles. ja no per pujar, sinó per fer copa del rei.

per què no aquesta setmana:

girona - hospitalet    1
gramenet - gavà     X
sabadell - alicante     1
llevant b - denia    2
villarreal b - villajoyosa    2
espanyol b - lleida     X
oriola - castelldefels     1  (de vegades hi ha 'equips inoportuns' que t'empaten)
benidorm - ontinyent    X
alcoià - terrassa    X
badalona - eivissa     1

quedariem així...

67: girona
60: gavà
58: alicante
52: benidorm

52: oriola
50: eivissa
50: ontinyent
50: badalona
49: sabadell
47: alcoià
47: lleida
44: vilajoiosa
44: denia
43: villarreal b
43: terrassa

43: gramenet

35: miapuesta
34: espanyol b
33: hospitalet
22: llevant b

ara em direu 'flipat', peró sabent que cal anar 'partit a partit' dir-vos que aquest supòsit és bastant possible en uns moments on venen partits entre equips de la zona que restarant punts entre ells. si arribem a les 8 de la tarda de diumenge que ve amb aquests números com ho veurieu? impossible? o difícil ?

guanyar diumenge i que es donin resultats faria que el partit a dènia tornés a ser important per tal d'encara el darrer partit a casa. NO ESTÀ PERDUT. i més tenint en compte que podem optar a copa del rei.

DIUMENGE LA NCA HA DE SER UN CLAM !!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: AQUEST DIUMENGE... UN 'SABADELL-HÉRCULES' !!
« Respondre #1 el: 21 de Abril de 2008, 10:30:17 am »
vas estar a la bobila?
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #2 el: 21 de Abril de 2008, 12:51:54 pm »
va morir algú a la bòbila ?

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #3 el: 21 de Abril de 2008, 12:57:39 pm »
vas dir que estarias aquest diumenge ala bobila... portes 3 setmanas posant missatges hiper optimeites i parlant de play-off i porcentatges hipotetics amb el nostre club als 4 primers llocs de la lliga.
et torno a repetir: despres de dir varias vegadas que anirias a la bobila¿el diumenge vas estar al partit de gava?
vas veure a tota aquella gent mullant-se i aplaudint al seu equip al final del partit ?
espero que tu estiguessis alla per que sino tots els teus missatges d´optimisme i d´intents de fer macrodesplaçaments i mogudas varias no las entenderia pas....
P.D.  no seria la primera vegada que ho fas.....  ni la ultima

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #4 el: 21 de Abril de 2008, 13:18:25 pm »

si et sembla poso un post amb les opcions que tenim encara per descendre a 3a, 100% pesimista, desitjant el pitjor pel club. no et fot...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #5 el: 21 de Abril de 2008, 13:52:45 pm »
segueixes sense donar cap tipus de resposta a la meva pregunta:
vas anar a veure al que tu dius es el equip del teu cor diumenge a gava? tal com vas dir durant tota la setmana pasada?
es tan facil com dir si o no....

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #6 el: 21 de Abril de 2008, 14:02:17 pm »
segueixes sense donar cap tipus de resposta a la meva pregunta:
vas anar a veure al que tu dius es el equip del teu cor diumenge a gava? tal com vas dir durant tota la setmana pasada?
es tan facil com dir si o no....

home...

si vols que et digui que aquest matí he estat en l'enterrament d'una persona propera, encara que no familiar...  donc no.

que m'hagués agradat anar? donc si. peró de vegades et trobes amb inconvenients. de vegades per viure a una hora de la NCA i d'altres per altres circumstàncies, com tothom suposo.

ara, anar o no anar al camp per veure les coses amb optimisme no se si te res a veure, panso. seria com si algú que viu a múrcia no pugués crear optimisme.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #7 el: 21 de Abril de 2008, 14:16:23 pm »
Jo crec que el Play-Off encara es possible, ja ho he dit en el post del partit. Posaré una comparació, després del Levante B tothom ho veia negre i jo vaig dir que el que avui es veu negre, al cap de 7 dies si es guanyava al Girona podria ser d'un altre color més clar. I així va ser, és més... després de guanyar a Girona es va guanyar a Santa Coloma i a casa amb l'Hospi. S'ha perdut i ben perdut a Gavà, doncs si. Queden 4 partits, estem a 5 punts. Dificil? Clar que es dificil. Però matemàticament és possible, i mentre sigui possible jo (i crec que bastants més) volem somiar. Per què volem somiar? Perquè per una vegada amb molt de temps arribem a final de temporada amb els deures fets i amb opcions de més. El dissabte li preguntaven a Negredo (davanter de l'Almería) després de guanyar 1-4 al Sánchez Pizjuán si pensaven amb la UEFA, i el xaval va respondre que ells tenien com a objectiu la permanència i que una vegada assolit aquest objectiu podien pensar en altres coses, i per què no la UEFA? És que algú hagués pensat que l'Almería guanyaria 1-4 al camp del Sevilla? És que algú hagués pensat que el Depor (que fins fa un mes i mig estava mes avall que el Murcia) pugués classificar-se per la UEFA? Està a 5 puntets. Mireu el Racing. Coses més complicades he vist en el futbol.

Queden 4 partits, Alacant a casa, un equip ja classificat pel play-off... queden Denia i Villajoyosa, dos equips de la zona baixa... i a l'última jornada Lleida... ojalá sigui un altre Novelda. Per què no? Els rivals de dalt s'ho juguen entre ells gairebé totes les jornades tots els equips. Hi haurà una escabetxina de punts. Aquesta setmana Ontinyent i Alcoyano s'han robat 2 punts mutuament, el Lleida ha punxat a costa de l'Oriola. La jornada pròxima, Badalona juga amb l'Ibiza (punxarà mínim un dels dos), Benidorm amb Ontinyent (más de lo mismo)... i així jornada rere jornada.

Dificil? Si. Possible? També.

Ah, jo tampoc vaig estar a La Bòbila per motius que no vénen al cas. I aquesta temporada tampoc he anat a gaires partits a la Nova Creu Alta, perquè els diumenges a la tarda em coincideix sempre amb els meus partits. Em crec en el mateix dret d'opinar que els que sí que hi van.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #8 el: 21 de Abril de 2008, 14:35:51 pm »

i els empats en els partits entre equips que estan per entrar...  aquells empats que tan ens van perjudicar...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #9 el: 21 de Abril de 2008, 15:36:17 pm »
fum, esta molt be que diguis si has anat a la bobila o no pero per mi aquesta informacio em sobra... i molt per que la conversa que tenim el kita i jo no be al cas amb tu osigui que si buscas fotre algun tipus de merder amb mi no ho aconseguiras.. aixo si intenta no ficarte en coses que no van amb tu.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #10 el: 21 de Abril de 2008, 15:47:38 pm »

per què no aquesta setmana:

girona - hospitalet    1
gramenet - gavà     X
sabadell - alicante     1
llevant b - denia    2
villarreal b - villajoyosa    2
espanyol b - lleida     X
oriola - castelldefels     1  (de vegades hi ha 'equips inoportuns' que t'empaten)
benidorm - ontinyent    X
alcoià - terrassa    X
badalona - eivissa     1

Jo crec que el Benidorm no es deixara escapar els 3 punts a casa davant l'Ontinyent i per tant encara que guanyessim seguiriem a 5 punts. de totes maneres s'ha d'intentar guanyar tots els partits que queden per si a cas fallan mes de la conta els equips que tenim per sobre .. crec que quedant entre els 10 primers ja seria per estar molt contents aquesta temporada.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #11 el: 21 de Abril de 2008, 15:50:24 pm »

panso noi, no entenc de que va tot aixó que estàs liant avui. has tingut un mal dia?

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #12 el: 21 de Abril de 2008, 15:51:41 pm »

home...

si vols que et digui que aquest matí he estat en l'enterrament d'una persona propera, encara que no familiar...  donc no.

que m'hagués agradat anar? donc si. peró de vegades et trobes amb inconvenients. de vegades per viure a una hora de la NCA i d'altres per altres circumstàncies, com tothom suposo.

ara, anar o no anar al camp per veure les coses amb optimisme no se si te res a veure, panso. seria com si algú que viu a múrcia no pugués crear optimisme.

aixi m´agrada home que respongis per fi.....
esta molt be que siguis optimiste i que miris las coses tan positives pero mira per a on que la gent es fa moltas il.lusions pero els que em estat a casi tots els partits del sabadell sabem que tenim un equip per salvar els mobles i amb una mica de sort esta entre el 6 i el 10, crec que las vostres ansies de positivisme venen pel fet de no saber com esta aquest equip i no haber vist  el equip en funcionament.
el gava l´unic que va fer va ser possar-nos al nostre lloc, ens van fotre un bany i la gent majoritariament sabiem que ells eran millors que nosaltres pero teniam ganas de somiar, d´intentar seguir  pensant que podiem fer alguna cosa pero veritablement la nostre fita es mantenir-nos a segona B.
uns pocs de vosaltres paseu del optimisme al pur enfunsament de una manera pasmosa.
treieu uns numeros totalment infundats i el que es per mi mes greu, ni tan sols sabeu com juga el vostre equip, feu-vos un favor i de pas li podeu fer a molts companys del foro no mineu de missatges extrems el foro tots podem pensar el que volem pero es que resulta que si els demes no pensem com vosaltres  nosaltres som els negatius i els torrakollons, sigueu mes coherents el sabadell no te equip per fer play off i podem donar gracies d´estar on estem.
vivim i alegrem-nos del que tenim avui i de poder celebrar una permanencia mitj tranquila, i deixeu de fer volar coloms.
per cert la majoria de aficionats que segueixen l´equip ja ho saben aixo, i encara aixi tots somiem amb un play off pero sabem el que hi ha i intentem tenir els peus a terra.
ojala algun dia puc veure un missatge teu dient que t´has fet soci, (et recordo que hi han socis fora de catalunya que pagan el seu carnet i no poden anar al camp) a mi em donaria una opcio per no emprenyarme quan et veig escriure algunas coses a aquest foro.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #13 el: 21 de Abril de 2008, 15:54:21 pm »
fum, esta molt be que diguis si has anat a la bobila o no pero per mi aquesta informacio em sobra... i molt per que la conversa que tenim el kita i jo no be al cas amb tu osigui que si buscas fotre algun tipus de merder amb mi no ho aconseguiras.. aixo si intenta no ficarte en coses que no van amb tu.

No contestis algo tu que tampoc va amb tu. Jo dono la meva opinio en un post en concret on crec que la puc donar. I l'ultim paragraf, tot i que ve per el comentari que fa el kita del diumenge... no va per tu panso, va en general... perque estic fart que es qualifiqui a un aficionat per si es soci o no o si va al camp o no o si va a desplaçaments o no. I aixo ho he llegit molt ultimament per aquests posts.

Tampoc crec adequada la teva resposta, ni entenc perquè et calentes amb mi quan ni tan sols t'he contestat a tu.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #14 el: 21 de Abril de 2008, 17:13:29 pm »
Que haya paz chicos :beer3 lo que está claro es que los que estuvimos ayer en la bobila estamos todavia desechos... Como bien ha dicho panso sabiamos las limitaciones de este equipo, pero a la minima posibilidad de salir de este pozo nos hacemos ilusiones, pero el gava con un presupuesto de 517.000 euros nos ha vuelto a la realidad.

:beer2

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #15 el: 21 de Abril de 2008, 17:26:32 pm »
Que haya paz chicos :beer3 lo que está claro es que los que estuvimos ayer en la bobila estamos todavia desechos... Como bien ha dicho panso sabiamos las limitaciones de este equipo, pero a la minima posibilidad de salir de este pozo nos hacemos ilusiones, pero el gava con un presupuesto de 517.000 euros nos ha vuelto a la realidad.

Yo creo que todos somos conscientes de las limitaciones de nuestra plantilla, y los que hemos visto bastantes partidos de futbol, sabemos mas o menos las plantillas que tienen los demas. A estas alturas de temporada, no hay novedades.

Tambien es verdad que nuestra aficion es una aficion muy sufrida, y ya se vio con el play-off que jugamos, o el año pasado con el ascenso o con la copa federacion... tenemos muchas ganas de celebrar cosas, son muchos años hundidos que a la minima posibilidad de hacer algo, nos tiramos todos en plancha... es normal. De todas formas, mejor ser optimista y aspirar a ser cuartos, que no pesimista y tener que mirar siempre para abajo en vez de poder mirar para arriba.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #16 el: 21 de Abril de 2008, 17:32:44 pm »

Sí, cierto, tienen el presupuesto más bajo de segunda b, pero un aficionado del Gavà comentó que el defensa Unai cobraba 16 "kilos" de las antiguas pesetas por temporada y que no sabía de dónde los sacaban... No sé si este aficionado exageró un poco, pero bueno, ahí queda...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #17 el: 21 de Abril de 2008, 19:04:39 pm »

Sí, cierto, tienen el presupuesto más bajo de segunda b, pero un aficionado del Gavà comentó que el defensa Unai cobraba 16 "kilos" de las antiguas pesetas por temporada y que no sabía de dónde los sacaban... No sé si este aficionado exageró un poco, pero bueno, ahí queda...

No sé si Unai cobrarà o no 16 kilos però el que és EVIDENT és que el Gavà té bastant més pressupost que nosaltres.

A la 2a B els equips es fan amb calers i si no en tens difícilment estaras lluitant per la part de dalt. Sempre hi ha excepcions -tipus Ontinyent que acabarà caient- però normalment els 4 primers del grup III tenen un potencial econòmic important i en aquest cas el Gavà el té.

La pregunta seria saber com té tants diners amb tan pocs socis i amb una ciutat que no respon.

Jo ara en comptes de somiar amb res em proposaria en salvar de forma definitiva la permanencia ja que encara em de jugar davant Denia i Vilajoiosa i només en separen 5 puntets.

No m'agradaria que la penúltima jornada fos de patiments a casa davant de la Vila jugant-nos llocs de perill.

SOMIEM si de cas a la Terra Ferma a l'última jornada en cas de tenir alguna opció -ni que sigui petita- de situar-nos entre els 4 primers. La resta és fer volar coloms després del 3 a 0 a la Bòbila.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #18 el: 21 de Abril de 2008, 19:56:47 pm »
Curiós , els 5 punts que ens separen de la promoció d permanencia són "només 5 puntets" cuidado!!!! En canvi , coi , 5 llarguissims punts ens separen de llocs de playoff , sens dubte tot un món per un ekip modest i sense un duro com el nostre.
Aquesta actitut segurament es una de les claus per lo cual recordem la temporada 00-01 com "l'any del playoff"  , mentre altre gent sense afició ni tradició i atenció , pk moltes vegades amb un pressupost no massa superior al nostre  , juga playoffs quan li surt de la fava!! Si Mutio , es possible fer un ekip ke funcioni sense pressupost altissim ( Hospi  , calahorra , poli ejido en el seu dia , vecindario , grama multitut de vegades amb la soga al coll economicament , aurrera vitoria  , ontinyent sta a lalluita akest any , nosaltres mateixos akell any ...etc)
A vere , jo també ho veig complicat ara mateix , més ke per haver perdut un partit a Gava pk tinc dubtes de que l'actitut i l'entorn estiguin preparats per afrontar un partit amb l'Alacant. Però tinc molt clar ke si es guanya a l'Alacant tornarem a estar alla!! I jo si ke vaig estar al camp i ningú em podra dir res a nivell d'animació em sembla...

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #19 el: 21 de Abril de 2008, 20:17:57 pm »
Yo no pude ir a Gavá y me hubiese gustado ir ...

En cuanto a las aspiraciones reales de éste Sabadell creo k son intentar kedar entre los 10 primeros y lo más arriba posible y si no se puede no pasa nada. Somos a 5 puntos del playoff pero entre medio varios equipos y luego a 5 puntos del playoff de permanencia, y os preguntareis ¿ como a esta altura de la temporada solo hay 10 puntos de diferencia entre un playoff y el otro ? Si miramos otros grupos hay bastante + diferencia de puntos, este grupo hay mucha igualdad y bueno esa es la razón. El Sabadell va a quedar en zona de NADIE al final de temporada ni playoffs de uno ni de otro asi k olvidemonos de bajar y subir y ya pensaremos en la temporada k viene en el ascenso, yo lo dije en su día kedaremos 10º ... y se está cumpliendo  :yes:

El Gavá tiene bastante más presupuesto que el Sabadell y es que no solo Unai cobra bien, hay más jugadores suyos k cobran una ficha medio-alta para ser en 2ª B ...
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.