Autor Tema: AQUEST DIUMENGE... UN 'SABADELL-HÉRCULES' !!  (Llegit 6853 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re: AQUEST DIUMENGE... UN 'SABADELL-HÉRCULES' !!
« Respondre #20 el: 21 de Abril de 2008, 20:36:45 pm »
Curiós , els 5 punts que ens separen de la promoció d permanencia són "només 5 puntets" cuidado!!!! En canvi , coi , 5 llarguissims punts ens separen de llocs de playoff , sens dubte tot un món per un ekip modest i sense un duro com el nostre.
Aquesta actitut segurament es una de les claus per lo cual recordem la temporada 00-01 com "l'any del playoff"  , mentre altre gent sense afició ni tradició i atenció , pk moltes vegades amb un pressupost no massa superior al nostre  , juga playoffs quan li surt de la fava!! Si Mutio , es possible fer un ekip ke funcioni sense pressupost altissim ( Hospi  , calahorra , poli ejido en el seu dia , vecindario , grama multitut de vegades amb la soga al coll economicament , aurrera vitoria  , ontinyent sta a lalluita akest any , nosaltres mateixos akell any ...etc)

En el teu primer paràgraf et donc TOTA la raó, però has d'entendre que alguns pensem que els 5 punts de dalt son molts i els 5 punts de baix no son tants, bàsicament perque tenim 2 enfrontaments directes contra els 2 equips que ara mateix estan a la posició d'eliminatoria de permanencia. Però com que aquí les anem veient de tots colors jo prefereixo salvar-me abans de tot que no pensar en altres coses.

I pel que dius que amb pocs diners es pot fer un bon equip segurament si, però això passa comptades ocasions a comparació dels equips que tenen calers que la majoria de vegades acaben entre els 4 primers.

Per fer un gran any amb un bon equip i sense massa diners has de saber fitxar molt bé i sobretot tenir molta sort durant tot l'any. A mi el cas del Gavà no em serveix perque veient la plantilla que té -i ja eren bons a 3a divisió- no m'extranya on estàn.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #21 el: 21 de Abril de 2008, 20:36:49 pm »
Jo trobo q obrir post d'aquest tipus la setmana passada encara tenia algun sentit però q tal com diu el Panso, es nota q no vau estar a la Bóbila, segurament si ho haguessiu vist us quedaria ben clar el que és un equip de Play Off i el que no.

La setmana passada erem tots els q teníem ilussió, coi 2 punts no són res, però que 5 punts dsp de veure el partit d'ahir i veient que estem a la 11ª possició és realment parlar per parlar.

Curiós que els més optimistes siguin sempre els que menys partits han anat a veure del Sabadell  :mmmm :mmmm.

Kita company, perq fa anys q escrius i sé q la majoria de missatges que fas són en serio, perq si fossis un altre forero pensaria que hi ha una certa irónia en missatges com el que has creat avui...  :ostres

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #22 el: 21 de Abril de 2008, 20:45:26 pm »
La pregunta seria saber com té tants diners amb tan pocs socis i amb una ciutat que no respon.

Aquesta és la pregunta del mil·lió de dollars. Si mires el número de socis de molts dels equips que ens estan passant al davant ja fa un munt d'anys, la seva mitjana d'assistencia als partits, el número d'habitants, la seva tradició futbolistica i els compares amb els nostres, no s'explica que economica o esportivament siguin més potents que el Sabadell i que consti que jo soc dels que crec que no necessitem un pressupost astronómic per aspirar a una promoció d'ascens peró sí aquell plus necessari sino volem que fins i tot l'Espardenya F.C. ens passi la mà per la cara.

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #23 el: 21 de Abril de 2008, 20:50:55 pm »
Jo trobo q obrir post d'aquest tipus la setmana passada encara tenia algun sentit però q tal com diu el Panso, es nota q no vau estar a la Bóbila, segurament si ho haguessiu vist us quedaria ben clar el que és un equip de Play Off i el que no.

La setmana passada erem tots els q teníem ilussió, coi 2 punts no són res, però que 5 punts dsp de veure el partit d'ahir i veient que estem a la 11ª possició és realment parlar per parlar.

Curiós que els més optimistes siguin sempre els que menys partits han anat a veure del Sabadell  :mmmm :mmmm.

Kita company, perq fa anys q escrius i sé q la majoria de missatges que fas són en serio, perq si fossis un altre forero pensaria que hi ha una certa irónia en missatges com el que has creat avui...  :ostres

Ahora si se gana al Alicante la gente volverá a tener esperanzas en subir, siempre es la misma historia, ganas 1 partido se dispara el optimismo, pierdes 1 partido se dispara el pesimismo ... lo k no veo muy lógico es k kitanovsky siga siendo tan optimista pese a la última derrota k nos hacen estar de 2 a 5 puntos del playoff de ascenso y encima con 1 jornada menos, asi las opciones de ser 4º se han reducido bastante y tenemos muchos equipos por encima ...  :ostres

Creo k hay k dejarse de ser optimistas y pesimistas y ser más realistas con la realidad del equipo, sabemos lo k tenemos y lo k hay y a lo k podemos aspirar k no es otra cosa k es ir partido a partido. Incluso la Copa del Rey está bastante dificil ... y eso es algo más probable de lograr k no la 4ª plaza.

Hay k tener más sentido común y no desatar la euforia tan pronto ... después de 3 victorias había euforia por parte de algunos y asi el palo k te llevas es más grande si pierdes ...

De hecho al final kien se kede sin la 4ª plaza habrá fracasado, entendiendo a esto a los equipos k ya estaban en 2ª B, pq los k vienen de 3ª incluídos el Sabadell haber visto la 4ª plaza tan cerca alguna jornada pues es un premio k ha dado derecho a soñar y haber luchado por ahi en la zona media-alta tambien asi k podemos estar contentos y orgullosos de nuestro Sabadell de haber conseguido lo k ha logrado al final k es ilusionar a esta sufrida y gran afición  :beer2
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #24 el: 21 de Abril de 2008, 21:23:18 pm »
Aki hi ha tres ekips de playoff ke ningú pot discutir ke hi siguin i ke són terriblement millor ke nosaltres. Però crek ke si es confirma ke finalment no fem playoff haurem perdut una ocasió increible per detalls ben tontos. Mai s'ha exigit tant pok per el 4rt lloc. En situacions normals jo mateix veuria una quimera ke akest ekip, ke recordem vem ser incapaços de fichar un trist davanter centre de nivell , fes playoff  , po carai , kuan passa el ke ha passat en akesta lliga , penses , pk l'ekip d'akest montón ke tingui akest premi no hem pogut ser nosaltres?? l'unik ekip de tot akest montón , ke aixeca passions i ke realment té una necessitat historica??
Pk sempre som nosaltres els ke pringuem , i l¡Ontinyent de torn es trobarà amb un playoff ke no interessa a ningú d'akella localitat?? Pk em podeu dir kin ekip d'akest montón ha fet més merits ke nosaltres per fer playoff?? Orihuela? un ekip ke durant la lliga ha hagut de destituir l'entrenador i ke amb el pressupost ke tenia no ha pogut consolidar-se i ni tant sols ens ha guanyat cap dels dos partits? Benidorm?? un ekip artificial ke no van a veure ni els pares dels jugadors , i ke contra nosaltres no ha demostrat res a cap dels dos partits? Ontinyent?? un ekip fins i tot de menys pressuposty ke nosaltres , ke la seva figura es un exarlekinat ke aki segurament no hagues sigut titular , ke no té afició i ke tb ha pujat akest any amb nosaltres i li hem guanyat clarament el goal average?? eivissa?? un ekip ke tb acaba de pujar i ke en tota la lliga ha estat mes o menys kom nosaltres? Alcoyano? ke s'ha passat mitja volta en zona de descens?? Badalona?? tres cuarts del mateix??
Aki molts podeu dir missa sobre el pressupost i el ke vulguis , po el ke keda clar es ke del cel ha caigut una 4rta plaça oberta a tothom ke la volgues i amb una puntuació baixa  i un se l'emportarà i , per variar ,  no serà l'historic Sabadell.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #25 el: 21 de Abril de 2008, 21:52:04 pm »
Aki hi ha tres ekips de playoff ke ningú pot discutir ke hi siguin i ke són terriblement millor ke nosaltres. Però crek ke si es confirma ke finalment no fem playoff haurem perdut una ocasió increible per detalls ben tontos. Mai s'ha exigit tant pok per el 4rt lloc. En situacions normals jo mateix veuria una quimera ke akest ekip, ke recordem vem ser incapaços de fichar un trist davanter centre de nivell , fes playoff , po carai , kuan passa el ke ha passat en akesta lliga , penses , pk l'ekip d'akest montón ke tingui akest premi no hem pogut ser nosaltres?? l'unik ekip de tot akest montón , ke aixeca passions i ke realment té una necessitat historica??
Pk sempre som nosaltres els ke pringuem , i l¡Ontinyent de torn es trobarà amb un playoff ke no interessa a ningú d'akella localitat?? Pk em podeu dir kin ekip d'akest montón ha fet més merits ke nosaltres per fer playoff?? Orihuela? un ekip ke durant la lliga ha hagut de destituir l'entrenador i ke amb el pressupost ke tenia no ha pogut consolidar-se i ni tant sols ens ha guanyat cap dels dos partits? Benidorm?? un ekip artificial ke no van a veure ni els pares dels jugadors , i ke contra nosaltres no ha demostrat res a cap dels dos partits? Ontinyent?? un ekip fins i tot de menys pressuposty ke nosaltres , ke la seva figura es un exarlekinat ke aki segurament no hagues sigut titular , ke no té afició i ke tb ha pujat akest any amb nosaltres i li hem guanyat clarament el goal average?? eivissa?? un ekip ke tb acaba de pujar i ke en tota la lliga ha estat mes o menys kom nosaltres? Alcoyano? ke s'ha passat mitja volta en zona de descens?? Badalona?? tres cuarts del mateix??
Aki molts podeu dir missa sobre el pressupost i el ke vulguis , po el ke keda clar es ke del cel ha caigut una 4rta plaça oberta a tothom ke la volgues i amb una puntuació baixa i un se l'emportarà i , per variar , no serà l'historic Sabadell.

aixo que preguntes es pot respondre facilment company... aixo es futbol i no matematicas... aqui 2+2 no son 4, un equip fet a cop de talonari pot baixar a tercera (nosaltres o el girona fa 3 anys) i un altre equip amb presupost baix pot fer play-off (el hospi l´any passat) pero no ens equivoquem nosaltres aquest any ho teniam clar.. teniam que salvar la temporada i tenim equip per salvarnos i poc mes, el que pasa que amb aquest grup tan igualat 2 partits segits guanyats et fan estar a dalt i somiar, pero OJO, 2 partits segits perduts et possen a la pomada del descens... per aixo la majoria de nosaltres (sobre tot la gent que em vist al equip tota la temporada) sabem que ens queda un calendari dificil, i molts equips igualats tant pèr adalt com per abaix, uns preferim mirar als d´abaix i uns altres als de a dalt, pero a tots ens uneix el fet de voler que el nostre equip estigui el mes amunt posible.Potser el fet d´haber baixat a tercera ens fa ser uns porucs i tenir molta por al descens pero tambe tenim molt clar el que ens queda  per jugar i no es tan facil guanyar 4 partits seguits i menys a nosaltres...
Jo estic contentissim per que crec que patirem menys del que esperaba per salvar el coll i ojala es pogues aconseguir plaça de copa del rei, pero la meva prioritat sempre a sigut i será salvar la categoria com sigui.

aixo si a mi no m´agrada que la gent tiri petards per el play off si encara no tenim clar com pot acabar la temporada i no per aixo soc pesimista ni negatiu simplement dic es que portem dient molts desde començament de temporada tenim un equip amb presupost baix  i lluitarem per estar a mitja taula cap avall.
una cosa estic segur aquest equip i aquesta aficio es mereixen mes que no estar a segona B pero aquest any no es el nostre, espero que sigui el proxim  :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

• Jugador Prof.
« Respondre #26 el: 21 de Abril de 2008, 23:39:18 pm »
Parles en canvi de copa del rey ??? Saps llegir la classificació?? Aquest any si es vol fer copa del rey has de lluitar pel playoff i kedarte fora a l'ultima jornada. Llavors pk parles d'intentar entrar a la copa i en canvi , et sembla un disverat el tema playoff??
Dius ke clar , akest any no tocava , coi , clar ke no tocava , de fet mai toca sembla , po ja ke s'ens ha colocat una cuarta plaça aixi d¡aprop i oberta a una puntuació tant baixa , pk no aprofitarse'n?? No m'has respós als dilemes plantejats abans , em pots dir segons tu  , kin ekip mereix la cuarta plaça més ke nosaltres??
Sota el meu punt de vista , l'any ke ve es la clau de tot , s¡ha de lluitar per lo maxim i generar ilusió pk amb el pas del temps la flama s'apaga. El descens a tercera havia de servir per començar de zero i amb força fer un pas enrere per fer-ne dos endavant. Si ens estanquem novament a 2b al final el club es morirà. De fet , salta  a la vista ke cada cop som menys gent...
Puc saber també a ke et refereixes comentant cada dos per tres això dels ke em seguit l'ekip tota la temporada???  hi ha algu ke no u hagi fet dels ke estem aki??

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #27 el: 21 de Abril de 2008, 23:46:58 pm »
Aquest diumenge, a veure si aconseguim un puntet i ens respecta el temps. Si haguéssim aconseguit alguna cosa a Gavà, ho miraria amb molt més d'optimisme, però veient que tenim el que tenim, em conformo amb un puntet i amb una tarda de futbol agradable.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #28 el: 22 de Abril de 2008, 09:25:19 am »
Parles en canvi de copa del rey ??? Saps llegir la classificació?? Aquest any si es vol fer copa del rey has de lluitar pel playoff i kedarte fora a l'ultima jornada. Llavors pk parles d'intentar entrar a la copa i en canvi , et sembla un disverat el tema playoff??
company no t´equivoquis he dit que "ojala es pogues aconseguir plaça de copa del rei" i ho dic perque aixo et dona una posicio  mes a la clasificacio, i aixo vol dir mes posibilitats pero res mes, ja he dit abans que jo estic contentissim de haber conseguit  la permanencia, aixo era la prioritat del club.

Dius ke clar , akest any no tocava , coi , clar ke no tocava , de fet mai toca sembla , po ja ke s'ens ha colocat una cuarta plaça aixi d¡aprop i oberta a una puntuació tant baixa , pk no aprofitarse'n?? No m'has respós als dilemes plantejats abans , em pots dir segons tu , kin ekip mereix la cuarta plaça més ke nosaltres??

no tocava per que no s´ha fet equip per estar a play off i a mes el equip no te numeros de play off es aixi de facil¿qui s´ho mereix? dons nose pero ara mateix tenim molts equips per davant nostre i amb el gol average a favor seu.

Puc saber també a ke et refereixes comentant cada dos per tres això dels ke em seguit l'ekip tota la temporada??? hi ha algu ke no u hagi fet dels ke estem aki??

dons a aixo mateix company... aqui hi ha gent que no va al estadi que no es soci  i que no es desplaça mai, pero hi ha molta gent que ens diu que tenim que fer boicots i que ens tenim que queixar i quan el equip te 2 derrotas seguidas demana la dimisio de tothom... i despres resulta que no han vist al equip en tota la temporada. que vols que et digui aixo a mi em cabreiga i molt.aqui tenim socis de fora de catalunya que no venen mai al estadi pero pagan religiosament el seu carnet aixo per a mi es per fer-lis un altar al estadi.
una vegada uns foreros es van queixar i amb raó per que la gent posaba nota als jugadors quan habian jugat un partit fora de sabadell i la pregunta era ¿com podeu votar al equip si no habeu vist com han jugat? aixo seria el resum de la meva queixa, ¿com poden parlar de dimisions, o boicots o desplaçaments en massa si despres ells no son capaços d´apareixer i seguir la idea escrita per ells mateixos?

Sota el meu punt de vista , l'any ke ve es la clau de tot , s¡ha de lluitar per lo maxim i generar ilusió pk amb el pas del temps la flama s'apaga. El descens a tercera havia de servir per començar de zero i amb força fer un pas enrere per fer-ne dos endavant. Si ens estanquem novament a 2b al final el club es morirà. De fet , salta a la vista ke cada cop som menys gent...

dons aqui et dono tota la rao crec que l´any que be es l´any del cambi i del pas endevant sino.... ens arrossegarem per segona B fins el final dels nostres dies.

P.D. torno a repetir uns pocs de vosaltres us penseu que si els demés no pensem que l´equip fara play off i que nomes s´ha de mirar amunt som uns pesimistes i uns negatius, esteu equivocats.
TOTS volem que l´equip faci play off i que pugi jugar a segona A i tornar a veure futbol professional a la nova creu alta pero no fa falta gaire per veure que ens quedan uns partits dificils i que el nostre grup es molt competitiu, 2 derrotas et possen abaix i 2 victorias a dalt, jo prefereixo anar partit a partit i no deixar de somiar pero sense deixar-me anar amb els sentiments, en definitiva al final de temporada estarem on ens mereixem (i jo espero que sigui el mes amunt posible)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

• Jugador Prof.
« Respondre #29 el: 22 de Abril de 2008, 18:18:41 pm »
Bé , en la majoria de punts estem d'acord. L'any ke ve es la clau , i evidentment ke no teniem ekip per fer playoff en condicions normals , po es una llastima akesta cuarta plaça tant oberta pk amb una mika de sort hauriem pogut colar-nos alla i això hagues servit d'experiencia per l'any ke ve kuan realment anem en serio. A més , també hagues sigut important a nivell d'afició , ja ke tot es més facil si acabes una temporada amb l'afició activa e ilusionada de cara a l'any seguent  , ke no pas el ke sembla ke pot passar akest final de temporada , passivitat absoluta i l'afició adormida. Akesta possible falta d'objectius no passava desde l'any abans de la copa federació. Desde llavors , cada any hem acabat amb l'afició en plena forma i esperant amb candeletes la temporada seguent. Però bé , esperem ke el club s'inventi alguna cosa per ilusionar a la gent de cara a l'any ke ve , una bona copa catalunya , un fitxatge ilusionant , algun detallet a nivell de preus i promoció pk sinó  l'any ke ve fins ke no arribin els resultats serem cuatre gats al camp.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #30 el: 22 de Abril de 2008, 19:09:57 pm »
esperem ke el club s'inventi alguna cosa per ilusionar a la gent de cara a l'any ke ve , una bona copa catalunya , un fitxatge ilusionant , algun detallet a nivell de preus i promoció pk sinó  l'any ke ve fins ke no arribin els resultats serem cuatre gats al camp.

Recordeu l'any passat quan el Barça després de perdre la lliga de forma LAMENTABLE deixant-se escapar infinitat de punts ?

Doncs només 2-3 dies després d'acabar la lliga el Barça va intentar tapar aquell fracàs amb un fitxatge que a priori era molt ilusionant. Era el davanter Henry.

Doncs aquí un cop acabada la lliga una bona forma d'ilusionar a l'afició seria donar a conèixer un fitxatge que engresqui a la gent i que fagi que es torni a ilusionar en un nou projecte que com bé dieu ha de fer que porti al Sabadell almenys a quedar la temporada vinent entre els 4 primers.

Per exemple i només és un exemple seria ilusió el retorn de Canyadas al Sabadell. Ja sé que això no és possible -per pasta- però només ho poso com exemple.
Es diu que ja hi ha gairebé tancat un reforç d'un davanter contrastat a la categoria. Doncs per exemple un Gorka Pintado podria tornar a ilsionar a la gent.

No pot passar com a l'estiu passat on anaven passant els dies i de reforços ilsuionants gairebé cap.

S'ha de vendre ilsuió, que NO pas fum com ha tornat a fer el president Soteras aquests dies dient que si guanyem els 12 punts acabarem fent play-off.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #31 el: 22 de Abril de 2008, 19:22:54 pm »
esperem ke el club s'inventi alguna cosa per ilusionar a la gent de cara a l'any ke ve , una bona copa catalunya , un fitxatge ilusionant , algun detallet a nivell de preus i promoció pk sinó  l'any ke ve fins ke no arribin els resultats serem cuatre gats al camp.

Recordeu l'any passat quan el Barça després de perdre la lliga de forma LAMENTABLE deixant-se escapar infinitat de punts ?

Doncs només 2-3 dies després d'acabar la lliga el Barça va intentar tapar aquell fracàs amb un fitxatge que a priori era molt ilusionant. Era el davanter Henry.

Doncs aquí un cop acabada la lliga una bona forma d'ilusionar a l'afició seria donar a conèixer un fitxatge que engresqui a la gent i que fagi que es torni a ilusionar en un nou projecte que com bé dieu ha de fer que porti al Sabadell almenys a quedar la temporada vinent entre els 4 primers.

Per exemple i només és un exemple seria ilusió el retorn de Canyadas al Sabadell. Ja sé que això no és possible -per pasta- però només ho poso com exemple.
Es diu que ja hi ha gairebé tancat un reforç d'un davanter contrastat a la categoria. Doncs per exemple un Gorka Pintado podria tornar a ilsionar a la gent.

No pot passar com a l'estiu passat on anaven passant els dies i de reforços ilsuionants gairebé cap.

S'ha de vendre ilsuió, que NO pas fum com ha tornat a fer el president Soteras aquests dies dient que si guanyem els 12 punts acabarem fent play-off.
[/b]

Es que si guanyem els 4 partits fem playoff, el problema es guanyar els 12 punts.. :laugh:  :laugh:
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #32 el: 22 de Abril de 2008, 19:50:15 pm »

[/b]

Es que si guanyem els 4 partits fem playoff, el problema es guanyar els 12 punts.. :laugh:  :laugh:

Y ganando  9 o 10 puntos tb se puede alcanzar el playoff creo, la cuestión es no fallar + de 1 partido, pq entre los de arriba fallarán varios puntos y más si empatan entre ellos  :laugh:
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #33 el: 22 de Abril de 2008, 19:58:29 pm »
Estic d'acord amb el Soteras. Si fem els 12 punts, farem la promoció d'ascens.
Però (i és collita pròpia), si fem 0 punts, també farem la promoció, però de descens :icon_exclaim:

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat vic@rlekinat

• Entrenador
  • Missatges: 1607
« Respondre #34 el: 22 de Abril de 2008, 20:23:18 pm »
Home tampoc ho has de dramatitzar!!!
0 punts contra Dènia, La Vila i Lleida és que val més que baixem directe, d'aquest 3 partits s'ha de puntuar en 2 com a mínim

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7190
« Respondre #35 el: 22 de Abril de 2008, 20:36:30 pm »

home...   

la clau de no fer la promoció és no perdent a casa contra el vilajoiosa. si s'empata, la vilajoiosa hauria de fer 5-6 punts més que nosaltres en 3 partits. i si es guanya n'hauria de fer 9 !! 

ÉS A DIR, GUANYANT A VILAJOIOSA HAURIEM DE PERDRE ELS ALTRES TRES, ELLS GUANYAR ELS TRES, I QUE LA RESTA D'EQUIPS ENS SUPERIN

hi ha la opció de perdre a casa amb la vila. peró hauriem de perdre casi tot per que TOTS ens superin.

opcions per mirar amunt:

guanyant diumenge a l'alacant ens podriem posar a 3 puntets. guanyar al alacant és difícil, ho se. crec que no ha perdut cap dels darrers deu partits, peró també és cert que la passada jornada el llevant b el va empatar a casa, impossible? no difícil? si, es clar.

PERÓ ALGÚ DE VOSALTRES ES PENSABA que guanyariem tots els partits que queden de lliga? no ens enganyem, peró guanyar quatre seguits tres d'ells fora i contra les 'tres g' (girona - grama - gava) donc ja sona a miracle. que podriem haver empatat? donc si. peró hem perdut i entrava dins els pronòstics.

cal mirar de guanyar diumenge i estar allà, donant *** *** vaja...  per que una ratxeta denia-vilajoiosa podria donar moltes sorpreses en enfrontaments directes. si guanyem els 4 estarem segur al play-off peró aixó no passarà. ara, depenent del que sumem...

i crec que val la pena intentar-ho...

som-hi !!

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #36 el: 22 de Abril de 2008, 20:42:35 pm »
La clau crec que està en els enfrontaments directes.

JORNADA 35
Benidorm - Ontinyent
Badalona - Ibiza Eivissa

JORNADA 36
Lleida - Villarreal B
Ontinyent - Orihuela
Ibiza Eivissa - Alcoyano
Badalona - Girona

JORNADA 37
Benidorm - Ibiza Eivissa
Alcoyano - Badalona

JORNADA 38
Lleida - Sabadell
Ontinyent - Villarreal B
Ibiza Eivissa - Orihuela
Badalona - Benidorm
Girona - Alcoyano

Hi haurà una escabetxina de punts. Si aconseguim guanyar els dos partits de casa i un de fora... estarem a la pomada...

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #37 el: 22 de Abril de 2008, 22:15:05 pm »
Jo era dels qui pensaven que " a lo millor sona la flauta". Despres del partit de gavà no crec que es faci play of.  Es mes, diria que el Alacant ens guanyarà per un minim de 2 gols. Sort que queda el partit del Denia i la Vila, per poguer asegurar la permanència. I ojalà m´equivoques i es guanyesin els 4 partits. Però això es com si volgues que em toqui la loteria de nadal. Tothom te opcions de que li toqui i a quasi ningú li toca. Doncs per similitud... Però al menys no s´està patint per no baixar, que ja es molt :xin-xin
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7190
« Respondre #38 el: 22 de Abril de 2008, 23:37:18 pm »

un pronòstic gens descabellat:

JORNADA 35

sabadell - alacant    1
espanyol b - lleida    X
oriola - miapuesta    1
benidorm - ontinyent    X
alcoià - terrassa     1
badalona - eivissa     1

JORNADA 36

denia - sabadell     X
lleida - villarreal b    1
ontinyent - oriola    X
terrassa - benidorm    1
eivissa - alcoià    X
badalona - girona   1

JORNADA 37

sabadell - villajoiosa     1
llevant b - lleida     2
espanyol b - ontinyent     2
oriola - terrassa    X
benidorm - eivissa    X
alcoià - badalona    1

la cosa, a 1 jornada, quedaria així...:

55: benidorm (+4)

54: oriola (+5)
54: ontinyent (+5)
53: sabadell (+7)
53: alcoià (+7)
53: lleida (+7)
53: badalona (+6)
52: eivissa (+2)

i quedant la darrera jornada:

lleida - sabadell
ontinyent - villarreal b
eivissa - oriola
badalona - benidorm
girona - alcoià

peró recordeu...:

· que com veieu els equips fan molt pocs punts, donats tants enfrontaments directes.
· la majoria dels partits contra 'altres', he posat de vencedor l'equip que ens perjudica
· que es poden donar resultats que ens beneficien més

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #39 el: 22 de Abril de 2008, 23:42:40 pm »
Kita, el teu optimisme em desborda.

Jo, la veritat, desprès del partit del diumenge, veig molt difícil guanyar al Alacant. Però molt. Ens van passar per sobre a partir de l'1-0, i no vaig veure ni capacitat de reacció des de la banqueta, ni actitud d'alguns sobre el terreny, ni aquell plus de qualitat amb el que el Gavà ens va doblegar (Bordas, Joel, Manga).

La permanència és gairebé un fet, i el que demano és un puntet més aquest diumenge, i a partir d'aquí, intentar premiar a Miguel Angel, Finidi, Sisó, i algun més que em descuido i s'ho mereix.