Parles en canvi de copa del rey Saps llegir la classificació?? Aquest any si es vol fer copa del rey has de lluitar pel playoff i kedarte fora a l'ultima jornada. Llavors pk parles d'intentar entrar a la copa i en canvi , et sembla un disverat el tema playoff??
company no t´equivoquis he dit que "
ojala es pogues aconseguir plaça de copa del rei" i ho dic perque aixo et dona una posicio mes a la clasificacio, i aixo vol dir mes posibilitats pero res mes, ja he dit abans que jo estic contentissim de haber conseguit la permanencia, aixo era la prioritat del club.
Dius ke clar , akest any no tocava , coi , clar ke no tocava , de fet mai toca sembla , po ja ke s'ens ha colocat una cuarta plaça aixi d¡aprop i oberta a una puntuació tant baixa , pk no aprofitarse'n?? No m'has respós als dilemes plantejats abans , em pots dir segons tu , kin ekip mereix la cuarta plaça més ke nosaltres??
no tocava per que no s´ha fet equip per estar a play off i a mes el equip no te numeros de play off es aixi de facil¿qui s´ho mereix? dons nose pero ara mateix tenim molts equips per davant nostre i amb el gol average a favor seu.
Puc saber també a ke et refereixes comentant cada dos per tres això dels ke em seguit l'ekip tota la temporada??? hi ha algu ke no u hagi fet dels ke estem aki??
dons a aixo mateix company... aqui hi ha gent que no va al estadi que no es soci i que no es desplaça mai, pero hi ha molta gent que ens diu que tenim que fer boicots i que ens tenim que queixar i quan el equip te 2 derrotas seguidas demana la dimisio de tothom... i despres resulta que no han vist al equip en tota la temporada. que vols que et digui aixo a mi em cabreiga i molt.aqui tenim socis de fora de catalunya que no venen mai al estadi pero pagan religiosament el seu carnet aixo per a mi es per fer-lis un altar al estadi.
una vegada uns foreros es van queixar i amb raó per que la gent posaba nota als jugadors quan habian jugat un partit fora de sabadell i la pregunta era ¿com podeu votar al equip si no habeu vist com han jugat? aixo seria el resum de la meva queixa, ¿com poden parlar de dimisions, o boicots o desplaçaments en massa si despres ells no son capaços d´apareixer i seguir la idea escrita per ells mateixos?
Sota el meu punt de vista , l'any ke ve es la clau de tot , s¡ha de lluitar per lo maxim i generar ilusió pk amb el pas del temps la flama s'apaga. El descens a tercera havia de servir per començar de zero i amb força fer un pas enrere per fer-ne dos endavant. Si ens estanquem novament a 2b al final el club es morirà. De fet , salta a la vista ke cada cop som menys gent...
dons aqui et dono tota la rao crec que l´any que be es l´any del cambi i del pas endevant sino.... ens arrossegarem per segona B fins el final dels nostres dies.
P.D. torno a repetir uns pocs de vosaltres us penseu que si els demés no pensem que l´equip fara play off i que nomes s´ha de mirar amunt som uns pesimistes i uns negatius, esteu equivocats.
TOTS volem que l´equip faci play off i que pugi jugar a segona A i tornar a veure futbol professional a la nova creu alta pero no fa falta gaire per veure que ens quedan uns partits dificils i que el nostre grup es molt competitiu, 2 derrotas et possen abaix i 2 victorias a dalt, jo prefereixo anar partit a partit i no deixar de somiar pero sense deixar-me anar amb els sentiments, en definitiva al final de temporada estarem on ens mereixem (i jo espero que sigui el mes amunt posible)