Kita, el teu optimisme em desborda.
Jo, la veritat, desprès del partit del diumenge, veig molt difícil guanyar al Alacant. Però molt. Ens van passar per sobre a partir de l'1-0, i no vaig veure ni capacitat de reacció des de la banqueta, ni actitud d'alguns sobre el terreny, ni aquell plus de qualitat amb el que el Gavà ens va doblegar (Bordas, Joel, Manga).
La permanència és gairebé un fet, i el que demano és un puntet més aquest diumenge, i a partir d'aquí, intentar premiar a Miguel Angel, Finidi, Sisó, i algun més que em descuido i s'ho mereix.
es la diferencia de saber be el que em vist i mamat tota la temporada i qui no l´ha vist o nomes vol veure el que li agrada
No és per crear polèmica, però tots sabem que això del fútbol també va per "ratxes". Fa tan sols una setmana estavem a dos punts del play-off i haviem jugat contra l'Hospi (que tothom deia que seria molt dificil i que havia guanyat quatre partits seguits) i el vàrem tombar jugant com si fòssim nosaltres el Manchester. TOTHOM ens vàrem il·lusionar pensant que la nostra ratxa bona podia venir en el millor moment. I amb aquest esperit vàrem anar a la Bòbila. Tu també hi vas anar, hi vas anar perque pensaves que guanyariem o sabies que ens fotrien un 3-0? Si haguessim guanyat i ens haguessim posat cinquens, el teu discurs seria el mateix que el d'ara, es a dir, que veient tot el que hem vist aquesta temporada únicament tenim equip per estar a la zona mitja-baixa? Segur que no. Per tant, també estàs condicionant el teu discurs en funció de l'últim partit, i ja sé que portes tota la temporada dient que no tenim equip per masses aspiracions, però és que les circumstàncies són les que són i la realitat és que fa una setmanes teniem totes les possibilitats del mòn de poder jugar play-off, haviem guanyat al lider, a la Grama al seu camp i a l'Hospi que venia amb la millor ratxa del grup, i li vàrem donar un bany.
Jo tampoc soc tan optimista com el Kitanovsky però el que està clar es que si tenim la potra de guanyar a l'Alacant (per mi, el millor equip del grup tercer), tornarem a tenir possibilitats de jugar el play-off, tenint la plantilla que tenim (que penso que tampoc ha de ser tan dolenta quan pràcticament ens han salvat).