Autor Tema: Vilassar de Dalt nou "filial" ??  (Llegit 8147 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Vilassar de Dalt nou "filial" ??
« el: 23 de Abril de 2008, 17:33:40 pm »
Tal i com informa RS es veu que l'equip que milita a la Regional Preferent, el Vilassar de Dalt es podria convertir en un equip vinculat al CE Sabadell de cara a la propera temporada.

Imagino que se seguiria mantenint el Sabadell B a la 2a regional com autèntic filial i s'utilitzaria aquest equip per poguer fer jugar a jugadors interessants que surten del nostre juvenil i no volen jugar a 2a regional. A més de poder-ne agafar durant la temporada per al 1r equip en cas de necessitat.

Penso que pot ser molt interessant, més encara si el Sabadell B amb no massa temps comença a tirar cap amunt.

La meva pregunta per si algú la sap, és ..... perque el Vilassar de Dalt i no un altre equip ? És per curiositat.

També s'informa que l'acord és gairebé total però que ningú dirà res  fins a final de temporada ja que les dues entitats tenen coses en joc fins a final de lliga.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
Re: Vilassar de Dalt nou "filial" ??
« Respondre #1 el: 23 de Abril de 2008, 18:54:13 pm »
Estaria molt bé que s'acabés tancant l'acord, si marxa algun sub-23 es podria agafar agun jugador del Vilassar per a completar les places.
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #2 el: 23 de Abril de 2008, 18:56:35 pm »
dons em sembla molt bona iniciativa  :hurra  tot el que sigui  vincular-nos amb equips per podertreure profits ambdos clubs es bo. :hurra

i a la pregunta teva de perque el Vilassar de Dalt i no un altre equip ?  em sembla que es per que hi ha alguna gent que a estat relacionada amb el sabadell, optser estic equivocat pero em sembla que hi una persona a aquell club que ha estat al sabadell i ara fa tascas de coordinador o inclus entrenador (espero no equivocar-me)  :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #3 el: 23 de Abril de 2008, 20:02:10 pm »
Em sembla Panso que vas equivocat que del personajillo que et refereixes esta al Vilassar de Mar a primera catalana  :****

antcarcer

• Visitant
« Respondre #4 el: 23 de Abril de 2008, 20:09:42 pm »
 :clap :clap Muy buena iniciativa :clap2 pero se tienen que poner las pilas para no bajar de categoria porque con los descensos compensados les irá muy justo, y por otro lado es muy importante mantener la categoria porque en un año o dos desaparecerá la preferente y habrá dos grupos de primera catalana :beer2

Desconnectat Muro Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 351
« Respondre #5 el: 23 de Abril de 2008, 20:33:19 pm »
Me parece muy buena iniciativa,todos lo que sea poder formar
a jugadores en categorias mas altas y poder disponer de otros
es muy interesante..... :beer2 :bandera :scut

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8174
  • un camp de primera
« Respondre #6 el: 23 de Abril de 2008, 21:02:21 pm »

Iniciativa molt encertada i tal com diuen alguns companys, ara es tracta de mantenir-lo a Preferent de cara a la temporada que ve.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #7 el: 23 de Abril de 2008, 21:17:49 pm »
Pero no keda una mica lluny vilassar de dalt per a jugadors q acaben de sortir del juvenil?  No he acabat d'entendre akesta vinculació, crec que ens haurien d'aclarar una mica més el tema...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 23 de Abril de 2008, 21:18:25 pm »
Si es manté a Preferent, el Vilassar de Dalt té molt bones instal-lacions i bastant bon planter.
Un acert de la directiva, si s'acaba materialitzant.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #9 el: 23 de Abril de 2008, 23:14:26 pm »
Pero no keda una mica lluny vilassar de dalt per a jugadors q acaben de sortir del juvenil?  No he acabat d'entendre akesta vinculació, crec que ens haurien d'aclarar una mica més el tema...

Correcte, és l'única pega que hi veig. La distancia entre Sabadell i Vilassar.

Un nano jove que acaba de sortir del juvenil i tingui que anar fins a Vilassar........
Hagués sigut potser millor un club més proper. Però em sembla una bona iniciativa si finalment es porta a terme.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #10 el: 24 de Abril de 2008, 00:26:31 am »
Sabadell-Vilassar 20 minuts com a molt....si no hi ha caravana ..clar... :bandera

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #11 el: 24 de Abril de 2008, 10:25:42 am »

Correcte, és l'única pega que hi veig. La distancia entre Sabadell i Vilassar.

Un nano jove que acaba de sortir del juvenil i tingui que anar fins a Vilassar........
Hagués sigut potser millor un club més proper. Però em sembla una bona iniciativa si finalment es porta a terme.

la iniciativa és bastant bona per que arreplega gent jove d'una altra comarca.

peró encara tenim uns deures a fer: netejar el nostre futbol base d'amiguismes i entrenadors paquets (alguns d'ells idolatrats) i mirar de tenir unes mínimes garanties per pujar dues categories cada equip que, veient on estem... serien només uns mínims.

i es que amb tots els respectes, ja està be de jugar contra els llanos i equips humils...

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #12 el: 24 de Abril de 2008, 13:53:48 pm »
Jo també m'he fet la mateixa pregunta, per què el Vilassar i no un altre?

Sabadell-Vilassar 20 minuts com a molt....si no hi ha caravana ..clar... :bandera

Ostres Jo , no se com hi vas tu a Vilassar, però jo treballo a la Roca - Cardedeu i amb molta sort son 25 minuts. Tenint en compte que deus haver d'agafar la C-60 cap a mataró, doncs s'hi ha d'afegir més temps.
Una mica lluny.
Però com molt be dieu és una bona iniciativa.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #13 el: 24 de Abril de 2008, 14:11:47 pm »
És una molt bona iniciativa... pero hauriem de reforçar-la millorant el futbol base que tenim, que fa anys que es esperpèntic i patètic tant de organització com de competició.

Per cert, Sabadell-Vilassar de Dalt amb cotxe, jo li poso 20-25 minuts també.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #14 el: 24 de Abril de 2008, 15:02:30 pm »

peró encara tenim uns deures a fer: netejar el nostre futbol base d'amiguismes i entrenadors paquets (alguns d'ells idolatrats) i mirar de tenir unes mínimes garanties per pujar dues categories cada equip que, veient on estem... serien només uns mínims.

Quin va ser l'últim partit que vas veure del futbol base per dir això?
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #15 el: 24 de Abril de 2008, 17:29:33 pm »
De 25 minuts no crec que baixi el trajecte anant-hi a velocitat normal... però heu pensat en les caravanes q es formen a les hores d'entrenar? I que no només es fa un viatge sino q son 2? I que potser akests nanos encara no s'han tret el carnet de conduir?  Jo trobo bé que sigui un ekip vinculat eh? Que no ho critico això, però jo crec que ens falta una mica d'informació del tipus de vinculació que hi hauria...

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #16 el: 24 de Abril de 2008, 18:27:36 pm »
Sabra el ****** este lo ke es el llano o algun otro barrio de la periferia...
« Darrera modificació: 22 de Juliol de 2008, 23:54:12 pm per X-Men Aigua »

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #17 el: 25 de Abril de 2008, 00:58:06 am »

Quin va ser l'últim partit que vas veure del futbol base per dir això?

No fa falta veure'ls. Només fa falta agafar la web de la federacio i buscar les divisions en les que juga el futbol base del Sabadell i comparar-les amb altres amb els quals hauriem de competir. Gramenet, Hospi, Lleida, Damm, etc etc... No hi ha color.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #18 el: 25 de Abril de 2008, 13:59:59 pm »
No fa falta veure'ls. Només fa falta agafar la web de la federacio i buscar les divisions en les que juga el futbol base del Sabadell i comparar-les amb altres amb els quals hauriem de competir. Gramenet, Hospi, Lleida, Damm, etc etc... No hi ha color.

Exate!
Ací se veu com està el futbol base arlequinat. És molt trist, però ni instalacions, ni categories. Això no atreu a futurs jugadors. Prefereixen anar als camps de gespa artificial, on els nens no es pelaran els genolls, que en la dura terra de l'Olímpia.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #19 el: 25 de Abril de 2008, 15:01:31 pm »

i aixó donaria peu a parlar sobre una sèrie de gent que hi està ficada i que hauria de rumiar-s'ho, ja que no deixen entrar aire fresc.