Autor Tema: Triangular St. Pere Molanta  (Llegit 2117 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
  • Gènere: Masculí
Triangular St. Pere Molanta
« el: 15 de Agost de 2008, 12:44:30 pm »
a que hora es? :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Triangular St. Pere Molanta
« Respondre #1 el: 15 de Agost de 2008, 12:51:03 pm »
El primer partit comença a les 19 hores.

Que ningú esperi un gran resultat, contra el Sant Pere jugarem amb jugadors del 'B', i contra el Vilafranca, amb altres més rodats.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #2 el: 15 de Agost de 2008, 14:40:19 pm »
a que hora es? :beer2

Fecha: 15/08/2008
Hora:   18.00
Recinto: Municipal Sant Pere Molanta

(3x1)
Sant Pere Molanta-Vilafranca   
Vilafranca-CE Sabadell FC   
Sant Pere Molanta-CE Sabadell FC 

:trebol    :bandera    :trebol
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #3 el: 15 de Agost de 2008, 14:52:57 pm »
duracion de cada partido? como el historics? :pilotasso
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #4 el: 15 de Agost de 2008, 14:55:23 pm »
duracion de cada partido? como el historics? :pilotasso

Lo mismo, partidos de 45 minutos, al jugarse dos son los 90 minutos habituales.
                                                                     :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #5 el: 15 de Agost de 2008, 20:07:11 pm »

Hi ha alguna obligació de jugar cada any aquest torneig?....  Es algún compromís personal d´algú?....    si un torneig fa tanta nosa en quant a dates com cada any succeix, com a mínim podriem veure una mica de variació en quant a escenaris i rivals.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

pitbull

• Visitant
« Respondre #6 el: 15 de Agost de 2008, 21:15:58 pm »
soc a molanta i ces 1 molanta 0
i ces 1 vilafranca 1
vilafranca 2 molanta 1
no saven si tira penals o que guanyi el vilafranca per mes gols com va pasar als historics

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #7 el: 15 de Agost de 2008, 21:25:10 pm »

k tiren penaltis
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #8 el: 15 de Agost de 2008, 21:26:22 pm »
Radiosabadell.fm:

CESabadell  15/08/2008  21:09

El Centre d'Esports perd el 3x1 de Sant Pere Molanta i demà s'enfrontarà al Nàstic de Tarragona (19h)
Imprimir      Enviar   

Esports / Dos gols (Molina i Raül Pradas) no han estat suficients perquè el Centre d'Esports Sabadell s'hagi adjudicat el tradicional triangular de Sant Pere Molanta. Els arlequinats, que avui han estat dirigits per Sergio Dorado i pel secretari tècnic Paco García Llamas, han començat guanyant als amfitrions. Els locals venien de perdre contra el Vilafranca (1-2) a l'estrena del 3x1. Els roig-i-grocs s'han imposat amb un gol al límit dels 45 minuts. Un desenllaç semblant també al viscut en el duel entre el Sant Pere i el Centre d'Esports. Molina (40') de cap a la sortida d'un servei de cantonada ha fet justícia a la superioritat que els sabadellencs han demostrat en tot moment. De fet, Milán i Raül Pradas han pogut avançar als arlequinats molt abans. En el tercer i definitiu partit, Sabadell i Vilafranca s'han jugat el 'Memorial Jordi Petit'. Ha estat el més interessant de la tarda. Raül Pradas ha posat en avantatge als arlequinats després d'una gran jugada de Carralero. Però a quatre minuts del final els del Penedès han empatat i han guanyat el trofeu per millor goal-average general. 

Arriba el Nàstic
I ara ja sí, després de diferents compromisos amistosos amb resultats més o menys positius, el Centre d'Esports jugarà demà (19h) el plat fort de la seva pretemporada. Per primer cop en els últims anys els arlequinats es veuran les cares amb un rival de superior categoria, el Nàstic de Tarragona. Un enfrontament que ha de fer les funcions de presentació davant l'afició. La Nova Creu Alta acollirà la prova més seriosa que els de Ramon Moya faran abans de debutar en lliga contra l'Eivissa a finals de mes (30 d'agost, 20.30h). Serà, per tant,  una bona oportunitat perquè els seguidors sabadellencs vegin en acció el nou equip. I de pas, una ocasió immillorable també per veure a l'estadi un rival de Segona A.

Els tarragonins, que tot just avui han fet la seva presentació oficial contra el Vitesse holandès, busquen aquest any ser un dels equips forts de la categoria de plata. Volen oblidar les angúnies de la temporada passada per evitar el descens. I per això, la directiva dels grana ha tornat a apostar per César Ferrando. L'ex-arlequinat estarà de nou al capdavant d'una plantilla en la qual, entre d'altres cares conegudes, s'hi podrà veure a jugadors com el porter Felip, la temporada passada a l'Oriola, l'ex-egarenc Mario Gibanel, Òscar Arpón, Dani Tortolero, Moisés o l'ex del Sabadell David Medina. El de Vilassar de Mar tornarà d'aquesta manera a la que va ser casa seva durant la trista temporada del descens.   

FITXA TÈCNICA:

Sant Pere Molanta - Vilafranca   1-2

Sant Pere Molanta - CE Sabadell  0-1 (Molina)
Adrià Mir, Domènech, Usero, Antonell, Molina, Fito, Xapi, Sala, David, Igor i Milán.
També ha jugat Raül Pradas

Vilafranca - CE Sabadell  1-1 (Raül Pradas)
Miguel Ángel, Domènech, Miralles, Cazorla, Molina, Siso, Milán, Sergio Iglesias, Raül Pradas, Roberto i Carralero
També han jugat Igor, David, Usero i Sala
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #9 el: 15 de Agost de 2008, 21:58:19 pm »
Radiosabadell.fm:

El Centre d'Esports perd el 3x1 de Sant Pere Molanta i demà s'enfrontarà al Nàstic de Tarragona (19h)
Imprimir      Enviar   

Esports / Dos gols (Molina i Raül Pradas) no han estat suficients perquè el Centre d'Esports Sabadell s'hagi adjudicat el tradicional triangular de Sant Pere Molanta.

Ja estic llegint masses vegades això del TRADICIONAL torneig de sant pere molanta, que sembla que l'estem jugant des de que es va fundar el CE Sabadell. Algú em pot dir des de quan el juguem ?? jo tenia la impressió de que es va començar a jugar quan va entrar la nova directiva, per compromís personal del president, i ja dubto i tot.

Forero Més Catxondo

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #10 el: 15 de Agost de 2008, 21:59:18 pm »
Radiosabadell.fm:

Imprimir      Enviar   

Esports / Dos gols (Molina i Raül Pradas) no han estat suficients perquè el Centre d'Esports Sabadell s'hagi adjudicat el tradicional triangular de Sant Pere Molanta.

Ja estic llegint masses vegades això del TRADICIONAL torneig de sant pere molanta, que sembla que l'estem jugant des de que es va fundar el CE Sabadell. Algú em pot dir des de quan el juguem ?? jo tenia la impressió de que es va començar a jugar quan va entrar la nova directiva, per compromís personal del president, i ja dubto i tot.

Jo tinc 22 anys i fa molt temps que el sento, com a mínim des de la època Arroyos...

antcarcer

• Visitant
« Respondre #11 el: 15 de Agost de 2008, 22:01:50 pm »
Radiosabadell.fm:

Imprimir      Enviar   

Jo tinc 22 anys i fa molt temps que el sento, com a mínim des de la època Arroyos...

Asi es, desde que está Don Miguel que se juega ese torneo :wave:

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #12 el: 15 de Agost de 2008, 22:03:14 pm »
Algun compromís personal? Perque canta molt aquest torneig, estiu rere estiu rere estiu...

Desconnectat carlesf

• Entrenador
  • Missatges: 1779
« Respondre #13 el: 15 de Agost de 2008, 23:58:40 pm »
L'equipació seva també és arlequinada blanc i blava, potser aixó té alguna cosa a veure...

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #14 el: 16 de Agost de 2008, 11:30:59 am »
La primera aparició del Sabadell per Sant Pere Molanta va ser l'Agost del 97, pocs dies avans de que Genis firmes com a arlequinat.
« Darrera modificació: 16 de Agost de 2008, 11:34:43 am per La ceba mecànika »