Vinc del torneig del Narcís Sala amb bastants dubtes la veritat.
Em preocupa bastant que tot i ser el segon partit de pretemporada (supos q igual q els altres 2 equips) no haguem demostrat en cap moment que erem d'una categoria superior amb ells, especialment ho dic pel partit amb el Masnou, q no és una categoria, són dues, em preocupa també el desordre ofensiu que tenim. Ah! sobre el gol q diueu del Premià a veure està clar q no se l'ha marcat el Sergio Iglesias pero si que a estat un error garrafal d'ell, un error q en un partit com avui no té importancia però q en un partit de lliga pot ser decisiu. Pero bueno no parlaré d'ell, en general tal com es diu per aquí hi ha moltíssima feina a fer en aquest equip, d moment ni molt menys sóm un equip gran , falta sapiguer-lo montar l'equip gran, i de ben segur que sortint amb un sol punta en partits de costellada com el d'avui costarà bastant marcar gols.
En fi, aquest torneig és el segon compromís de pretemporada q teníem i no s'en poden treure gaires conclusions, ara bé, està clar q si ara juguem amb aquesta desgana siguent quan els jugadors han de demostrar la seva validesa malament anem.
Per acabar no em puc estar de parlar de la péssima organització del torneig. Que algú m'expliqui el perquè serveix desempatar un partit als penals si dsp es dona com a guanyador el primer equip q et passa pel cap, jejeje. Ara en serio, q ho organitzin com vulguin si els penals valen o no valen però q aquestes coses jo crec q siguent un torneig q fa tants anys q es juga, tots els equips haurien de tenir clara la normativa, ho dic perq la imatge q a dnat el Premià al final del torneig al mig del camp increpant a la zona del speaker i discutint amb part d'afició a sigut de torneig de categories infantils.