Acabo d'arribar del Narcís Sala i, al meu entendre, la cosa tampoc és tant dramàtica.
Per què sempre fem el mateix? Guanyem al Guíxols i som els millors i empatem contra el Martinenc i som els més dolents del món.
A veure, jo també volia guanyar, i semblava que ho teníem tot a favor per fer-ho. Però no ha estat així, perquè el Martinenc ha estat molt ben plantat sobre el terreny de joc i perquè nosaltres no hem sabut materialitzar clares ocasions de gol.

Bé, és veritat, els partits es guanyen marcant gols, però en la pretemporada crec que el més important és que l'equip vagi agafant ritme, que es vagi conjuntant i després estic convençut de que tot anirà bé.
El que em preocupa una miqueta és que a tots els partits de pretemporada hem encaixat 1 gol (sempre ens han marcat primer) i sempre són per badades defensives. Però bé, suposo que el Ramon Moya treballarà aquest tema perquè a partir del 30 d'agost no passin aquestes coses.
La porteria la veig molt ben coberta, la defensa fa una mica d'aigües en moments puntuals (però això s'arreglarà durant la pretemporada), el mig del camp és dels millors que hem tingut als últims anys (amb un Juvenal pletòric) i la davantera és força bona (el Joel, inmens). L'únic que em preocupa és que "El Rifle" té la pòlvora una mica mullada. Suposo que es guarda els gols per la lliga.

Del partit d'avui, destacar que abans de l'1 a 0, tant el Joel com el Carralero han tingut dues claríssimes ocasions davant el porter del Martinenc i han estat incapaços de materialitzar-les. En canvi, com ens sol passar habitualment, primera arriba del contrari i..................
....... patapam, cap dins.
Al cap de 7 minuts hem pogut empatar amb un gol molt similiar al del Martinenc (el Joel, com no). I a partir d'aquí, doncs el partit el volíem dominar nosaltres però el rival estava perfectament situat per no deixar-nos construïr joc (a part de ser uns guarros, tot s'ha de dir). A la segona part, xut de falta al travesser de Juvenal (ells també han fet un travesser) i alguna que altra clara ocasió que tampoc hem sabut resoldre.
Després del xiulet final, i amb els penals, doncs hem perdut 8 a 7. Ells només n'han fallat un (l'han llençat fora) i nosaltres n'hem fallat 2 (Sergio Iglesias i Raúl Pradas).
Per acabar, demano calma i tranquil.litat, els resultats arribaran a partir del 30 d'agost, que és el que realment ens interessa.