Autor Tema: Utilització de l'autocar del Centre d'Esports Sabadell  (Llegit 821 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Utilització de l'autocar del Centre d'Esports Sabadell
« el: 13 de Maig de 2008, 15:21:44 pm »
Hola a tothom,

Només volia preguntar si l'autocar del CES on viatja normalment l'equip, es fa servir per algun motiu més. No sé. si se li treu algun altre rendiment entre setmana per exemple.
Es que avui al matí m'ha fet molta il.lusió quan anava a la feina i abans del peatje de la Roca veig un autocar a la llunyania i veig una forma familiar al darrera de l'autocar, al acostar-me que veig!! l'escut del Sabadell.
M'he emocionat, m´he posat al costat per veure si hi anava algú i per començar a pitar i treure la ma per la finestra saludant, però com que els vidres eren foscos no he vist res, i al davant només he vist al conductor, per tant he pensat que anava buit, i d'aquí la meva pregunta. On anava?, es fa servir l'autocar per una altra cosa?....

Gràcies.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Fum fum fum

• Visitant
Re: Utilització de l'autocar del Centre d'Esports Sabadell
« Respondre #1 el: 13 de Maig de 2008, 15:25:03 pm »
No ets l'únic que l'ha vist 'lluny' de Sabadell company ;)

Amb proves i tot...
http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=14199.0

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #2 el: 13 de Maig de 2008, 15:27:11 pm »
Jo l'he vist alguna vegada per Sabadell i Castellar. Crec que l'utlitzen per transport escolar també...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #3 el: 13 de Maig de 2008, 15:49:52 pm »
Algunos colegas de mi clase y tal fueron a Carcassone de excursion con ese autocar, asi ke fijaos hasta donde llega :laugh:

Desconnectat jose_sabadell

• Entrenador
  • Missatges: 1614
« Respondre #4 el: 13 de Maig de 2008, 17:14:18 pm »
Si, si k tiene mas usos, ademas el futbol base lo utiliza para muxos de los viajes k tiene k hacer creo...
Unos amigos del juvenil fueron a Portugal con el autocar...  :beer2