En primer lloc, estic d'acord amb aquells que poseu en dubte la conveniència de parlar d'eleccions, referent a la convocatòria a que estan cridats tots els socis del CE Sabadell. En la meva opinió, es tracta més d'una enquesta, de veure com respira el poble que res més. Home, no deixa de ser positiu que el soci que paga, anima i calla, ara se'l deixi expresar la seva opinió, però, i sento dir-ho, crec que és més una consulta de caràcter simbòlic que no pas unes votacions reals.
D'entrada, com molt bé heu dit alguns de vosaltres, som una SAD i aquí el lloc on es talla el bacallà és la Junta General d'Accionistes, i més concretament, és el seu accionista majoritari, és a dir, la Fundació/Ajuntament qui té la última paraula. I d'altra banda, us imagineu per un moment que els germans González Cano presentessin una candidatura i guanyessin la consulta??? Sé que ara per ara, és del tot impossible, però llavors que? La Fundació, tan com a pregonat, tindria en compte la opinió del soci i donaria suport incondicional a unes persones a qui va amenaçar inclús en no deixar que el Sabadell jugués a la Nova Creu Alta?
No ens enganyem, es tracta de refrendar la única candidatura, que per desgràcia, hi haurà i que és totalment de la corda de la Fundació. Si les coses surten malament, Déu no ho vulgui, aquí també hi apareixerem els socis com uns dels culpables, doncs nosaltres en el seu moment vam dir SI a aquest consell. Aquí la Fundació fa i desfa a la seva manera, i cada cop tinc més clar que aquestes eleccions-consulta, són un paripé de cuidado que volen mostrar una democràcia que en aquest club i en qualsevol SAD MAI han existit i existirà.
Quines eleccions són aquestes en que com aquell que diu es dóna una setmana de temps perquè es presentin candidatures a la direcció del club? És més, crec que si ara per ara aparegués una nova candidatura més d'un a la Fundació estaria una mica preocupat... Seria crec, inoportuna i trencaria força els plans del nostre màxim accionista. És de calaix, que l'actual consell sabia des de feia ja molt de temps que hi hauria aquesta consulta i parteix amb dues ventatges insalvables: 1) Són la candidatura de la Fundacio, i 2) Han tingut molt més temps que ningú per prepar la seva candidatura.
Compte! Jo no estic en absolut desacord amb que la directiva del senyor Soteras continui, però una cosa està clara, les coses o es fan bé o no es fan. Brindis al sol, fotos, pegotes mediàtics i eleccions simbòliques sobren, i més quan van dirigides a un soci que fa ja molt que se l'està maltractant, amb projectes de palla, pressupostos indignes per una entitat situada en una ciutat com la nostra, preus de carnets abusius, i campanyes esportives basades en conjunt en el patiment i la desil.lusió continuades.
En fi, que visca la democràcia.... real!
VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!