Autor Tema: ELECCIONS EN EL CE SABADELL  (Llegit 19060 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Navarrog

• President
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re: ELECCIONS EN EL CE SABADELL
« Respondre #60 el: 05 de Maig de 2008, 23:08:28 pm »
els menors d'edat no podran votar?

Tinc entes que no .. ;)
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat COR SABADELLENC

• Juvenil
  • Missatges: 306
  • Ni Barça ni Madrid, SOM SA-BA-DELL!!!
« Respondre #61 el: 05 de Maig de 2008, 23:18:00 pm »
Estaría muy bien que se presentara un proyecto nuevo.
Creo que esto daría mucha más vida al club.
Qué lástima que las grandes empresas que tienen el nombre de nuestra ciudad no les apetezca colaborar con nuestro club.
En fín, es un debate que nunca aclararemos.
Saludos.
ANEM CAMÍ DE PRIMERA....

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • Gènere: Masculí
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #62 el: 05 de Maig de 2008, 23:26:30 pm »
e vist el comunicat a la tele, diuen que hi haura durant tres anys un conveni, per donar pasta al sabadell,per tant mes control de l'ajuntament,yo crec que mentres estem a segona b i facin un bon equip. esta ,be,si es presenta algu,crec que hauria de posar idees noves a la actual junta,i ajudar al joan , a fer un sabadell gran,tot el que sigui per avançar ben rebut sigui
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat Brille

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 15
« Respondre #63 el: 06 de Maig de 2008, 00:14:01 am »
Jo aniré a votar. En blanc. Es va aconseguir la passada campanya l'objectiu de l'ascens, però no s'ha aconseguit aquesta temporada que a falta de dues jornades no tinguem firmada la salvació absoluta.

portat' un DIN-A4 en blanc i doblegadet per q capiga be. dubto que hi hagin tantes paperetes.
Hauran destinat una partida especial per comprar e imprimir paperetes i urnes, o faran servir les caixes de les pipes...Encara que ara q han pillat quartos d'alguna manera tonta s'han de gastar...o no...
quins misteris te la vida oi?

Si no estàs d'acord amb l'actual directiva, el diumenge pots votar en contra. De veritat que hi han alguns missatges que no els entenc!
És evident que l'actual directiva juga amb ventatja però dubto molt que la Fundació i l'Alcalde vulguin mantindre en la direcció del Club a una junta que no surti respaldada pels socis.
Jo crec que el que és fa evident, és que no es fàcil que ningú vulgui agafar aquest barco..., poc a guanyar i molt a perdre

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #64 el: 06 de Maig de 2008, 00:19:31 am »
Jo no és que estigui totalment en desacord, simplement em sembla que es podrien millorar moltes coses, encara que se n'han fet de coses molt correctes.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #65 el: 06 de Maig de 2008, 01:57:37 am »
Como sigo leyendo en este tema y cada vez entiendo menos, ya puestos a pedir una plataforma, para hacer oposición, pidamos tres más, que son: la de Francisco González Cano,  la de Josep Manel Piedrafita y que se presente también la del entrañable Antonio Larrosa. Y que cada uno saque  los trapos sucios del resto.

Puestos a pedir no una, tres.        :clap

:dance     :visca     :balla
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7257
« Respondre #66 el: 06 de Maig de 2008, 07:40:01 am »
Como sigo leyendo en este tema y cada vez entiendo menos, ya puestos a pedir una plataforma, para hacer oposición, pidamos tres más, que son: la de Francisco González Cano,  la de Josep Manel Piedrafita y que se presente también la del entrañable Antonio Larrosa. Y que cada uno saque  los trapos sucios del resto.

Puestos a pedir no una, tres.        :clap

:dance     :visca     :balla

potser de les tres em quedaria -de carrer- la dels germans cano.
amb ells, teniem futbol femení de qualitat, no es feien males temporades i el futbol base va rutllar amb un bon staff. una altra cosa és que l'ajuntament els fotés fora per uns focos que no tenien 'toma a tierra' i que ara, sense obres, si en ténen...

llàstima d'una entitat on casi tothom que ha entrat, se'ls han tallat les cames.

Desconnectat miranda

• Infantil
  • Missatges: 131
« Respondre #67 el: 06 de Maig de 2008, 08:36:31 am »
Per desgracia tot seguira igual , no es presentara ningu mes perque no hi ha hagut temps material , i tot seguira igual durant un parell de anyets mes cm a minim , es una pena pero es aixi crec que amb aquesta concesio enganyosa l unic que conseguirem es estar una mica mes pillats pel pebrots per part d la casa gran que mentre els que hi ha ara no els hi remeni gaire la cosa ja els hi esta prou be .
ES LA MEVA OPINIO

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #68 el: 06 de Maig de 2008, 09:38:32 am »
Tenim la candidatura, pero tenim el projecte?

esta molt be aixo de les eleccions, pero.... on puc veure el projecte? hi ha algun document on posi PER ESCRIT el que es pensa fer?

cuan diu el president que es "continuista", es refereix a que seguirem com aquest any? patint per no baixar? i si lluitarem per l'ascens, de quina manera es fara? amb quin presupost¿?

Desconnectat raul_sbd5

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 557
  • A primera o a tercera sempre C.E. Sabadell
    • Web Oficial del C.E. Sabadell Femeni
« Respondre #69 el: 06 de Maig de 2008, 11:23:53 am »

Jo si que aniré a votar. Només tinc un dubte... si dic si, a que ho dic? Si dic no, a que ho dic? Ja sé que és per donar continuitat, o no,  a l'actual junta directiva i que han presentat un projecte a la Fundació però estaria bé que expliquesin quin és aquest projecte:
  Quines intencions esportives tenen? (equip mitja taula, equip play-off)
  Què passarà amb le futbol base?
  Pressupost?

Si algú dona respostes a aquestes i d'altres preguntes podriem dir que si, que no o en blanc amb coneixement de causa.

Em dona la impressió que esperen que ningú més es presenti, i crec que així serà més que res pel poc temps que s'ha donat, però si volen transparència estaria bé d'informar als socis del projecte presentat per a que tinguem clar el que votem.

La meva sang és 100% arlequinada !!!
VISCA EL C.E. SABADELL F.C. S.A.D. !!!!

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2031
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #70 el: 06 de Maig de 2008, 15:29:15 pm »
Estic d'acord amb tu Raul, necessitariem saber quin és el projecte d'aquesta directiva.

També trobo que sent una SAD no tenien perquè fer aquesta consulta i continuant fent com sempre sense tenir en compte la veu del soci. Trobo que es un detall cap al soci patidor fer la consulta, encara que no ho tinguin en compte al final. Jo crec que es positiu per veure el parer de la massa social.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #71 el: 06 de Maig de 2008, 15:54:04 pm »
Estic d'acord amb tu Raul, necessitariem saber quin és el projecte d'aquesta directiva.

També trobo que sent una SAD no tenien perquè fer aquesta consulta i continuant fent com sempre sense tenir en compte la veu del soci. Trobo que es un detall cap al soci patidor fer la consulta, encara que no ho tinguin en compte al final. Jo crec que es positiu per veure el parer de la massa social.

Molt detall però el soci no sap què vota ni té temps a presentar una alternativa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #72 el: 06 de Maig de 2008, 19:27:02 pm »
Tenim la candidatura, pero tenim el projecte?

esta molt be aixo de les eleccions, pero.... on puc veure el projecte? hi ha algun document on posi PER ESCRIT el que es pensa fer?

cuan diu el president que es "continuista", es refereix a que seguirem com aquest any? patint per no baixar? i si lluitarem per l'ascens, de quina manera es fara? amb quin presupost¿?

Ja han dit en l'aspecte esportiu que volen fer un equip per lluitar per estar a dalt. És a dir per estar dins els 4 primers.

Un cop es confeccioni la plantilla nova ja podrem veure quin serà el nostre objectiu real. Aquest any ja vam comentar com acabariem i així serà.

En un % molt elevat quan tens la plantilla feta i comparant amb la resta ja pots saber a que pots aspirar.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #73 el: 06 de Maig de 2008, 19:30:46 pm »
En primer lloc, estic d'acord amb aquells que poseu en dubte la conveniència de parlar d'eleccions, referent a la convocatòria a que estan cridats tots els socis del CE Sabadell. En la meva opinió, es tracta més d'una enquesta, de veure com respira el poble que res més. Home, no deixa de ser positiu que el soci que paga, anima i calla, ara se'l deixi expresar la seva opinió, però, i sento dir-ho, crec que és més una consulta de caràcter simbòlic que no pas unes votacions reals.
D'entrada, com molt bé heu dit alguns de vosaltres, som una SAD i aquí el lloc on es talla el bacallà és la Junta General d'Accionistes, i més concretament, és el seu accionista majoritari, és a dir, la Fundació/Ajuntament qui té la última paraula. I d'altra banda, us imagineu per un moment que els germans González Cano presentessin una candidatura i guanyessin la consulta??? Sé que ara per ara, és del tot impossible, però llavors que? La Fundació, tan com a pregonat, tindria en compte la opinió del soci i donaria suport incondicional a unes persones a qui va amenaçar inclús en no deixar que el Sabadell jugués a la Nova Creu Alta?
No ens enganyem, es tracta de refrendar la única candidatura, que per desgràcia, hi haurà i que és totalment de la corda de la Fundació. Si les coses surten malament, Déu no ho vulgui, aquí també hi apareixerem els socis com uns dels culpables, doncs nosaltres en el seu moment vam dir SI a aquest consell. Aquí la Fundació fa i desfa a la seva manera, i cada cop tinc més clar que aquestes eleccions-consulta, són un paripé de cuidado que volen mostrar una democràcia que en aquest club i en qualsevol SAD MAI han existit i  existirà.
Quines eleccions són aquestes en que com aquell que diu es dóna una setmana de temps perquè es presentin candidatures a la direcció del club? És més, crec que si ara per ara aparegués una nova candidatura més d'un a la Fundació estaria una mica preocupat... Seria crec, inoportuna i trencaria força els plans del nostre màxim accionista. És de calaix, que l'actual consell sabia des de feia ja molt de temps que hi hauria aquesta consulta i parteix amb dues ventatges insalvables: 1) Són la candidatura de la Fundacio, i 2) Han tingut molt més temps que ningú per prepar la seva candidatura.
Compte! Jo no estic en absolut desacord amb que la directiva del senyor Soteras continui, però una cosa està clara, les coses o es fan bé o no es fan. Brindis al sol, fotos, pegotes mediàtics i eleccions simbòliques sobren, i més quan van dirigides a un soci que fa ja molt que se l'està maltractant, amb projectes de palla, pressupostos indignes per una entitat situada en una ciutat com la nostra, preus de carnets abusius, i campanyes esportives basades en conjunt en el patiment i la desil.lusió continuades.
En fi, que visca la democràcia.... real!

VISCA EL CE SABADELL FC I LA SEVA AFICIO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

joseph

• Visitant
« Respondre #74 el: 06 de Maig de 2008, 22:47:09 pm »
Trobo que no es just pensar malament d'aquesta consulta al soci.
Crec que els que volem al C E SABADELL, voliem una Junta amb cara i ulls que intentés conduir  el club a folte, ja que tots sabem l'enfonsat que estar economicament i les darreres Juntes Directives, precisament no van millorar el tema, al contrari crec, per tant jo dono total suport a l'actual i estic segur que al igual que tots nosaltres volen al club a Segona A, com a minim, però poc a poc si no mireu la cantitat de clubs enfonsats aquesta temporada.
Fem calaix i ja arribarà el premi de l'ascens mes aviat de lo que podem pensar.
Anims i VISCA el nostre club.

:scut

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #75 el: 07 de Maig de 2008, 13:08:27 pm »

crec que la solució a aquestes eleccions és ANAR A VOTAR, peró fer-ho en BLANC.

agafar una papereta blanca i dipositar-la a la urna.

votar SI, responsabilitzarà al soci que no ha pogut escollir res mes
votar NO, pot ser perillós
NO votar, sempre ha esta dolent i vol dir que es passa del club

VOT EN BLANC, vol dir que res del que hi ha et convenç, ja sigui per les formes o moltes coses més.

votant en blanc, EL SOCI ES TREU EL MARRÓN DE SOBRE. i la fundació anirà fent...

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #76 el: 07 de Maig de 2008, 13:32:36 pm »
   Kita, no creo que tú puedas decir a los socios que han de hacer, ya que tú NI SIQUIERA ERES SOCIO.
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2031
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #77 el: 07 de Maig de 2008, 13:54:26 pm »
Però algú sap si es pot consultar i on el projecte presentat per la candidatura Soteras??
Aniria bé coneixer-la per saber que opinar.
Jo en principi no veig que ho estiguin fent tan malament, per tant parteixo amb una visió positiva, però m'agradaria coneixer quins plantejaments tenen de cara al futur. Doncs jo també puc dir que em plantejo cobrar 5000 euros mes a l'any i a l'hora de la veritat res. Dir que es vol fer un equip per aspirar a pujar es fàcil, m'agradaria saber com i despres decidir.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #78 el: 07 de Maig de 2008, 22:23:52 pm »
   Kita, no creo que tú puedas decir a los socios que han de hacer, ya que tú NI SIQUIERA ERES SOCIO.

eso es que debes tener un listado con los socios...  ???

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #79 el: 07 de Maig de 2008, 22:26:36 pm »
Això ho vas dir tu una vegada...