Autor Tema: ELECCIONS EN EL CE SABADELL  (Llegit 18629 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat tanko

• Infantil
  • Missatges: 111
  • Gènere: Masculí
Re: ELECCIONS EN EL CE SABADELL
« Respondre #40 el: 30 de Abril de 2008, 22:25:48 pm »
Això sembla com deia una cançó...."movida promovida por el ayuntamientooooo" :ejem
 :borratxo

A qui volen enganyar?

La umbria te raó, això és propi d'una república bananera.
Això no és serio, senyors !

Desconnectat Brille

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 15
« Respondre #41 el: 01 de Maig de 2008, 00:21:55 am »
Perdoneu, però jo no veig cap dessaguisat per enlloc, dimissions de qui??, acabo de llegir a la pàgina web oficial i els articles d'avui del Diari de Sabadell, i s'enten perfectament que el que estan proposant és un referendum per veure que opinem els socis i fer públic la possibilitat a aquests que diuen que ho poden fer més bé o que volen posar calés al club ho poguin demostrar i fer públic.
Diuen que s'ha de presentar un projecte, i que aquests que es presentin estaran a l'abast de tothom que el volgui consultar per desprès poder optar a votar, suposo que l'actual directiva es presentarà i qui més? jo crec que això és la verdadera incognita,
Si hi hagués alguna opció millor i surt escollida en el referèndum, perquè no ha de ser recolzada pels accionistes? si són els propietaris voldran el millor pel club, a la fi tots sortirien guanyant, ells els primers. A mi personalment no m'emprenya que em demanin la meva opinió, tot el contrari, ojala ho haguessin fet da dos anys!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #42 el: 01 de Maig de 2008, 12:23:31 pm »
Jo ho veig tot molt precipitat. S'aprova la moció i es fà públic el tema de les eleccions. Em sembla molt casual i molt curiós aquest fet.

Jo, soc de la penya @rlekinats.com, on aquest any tenim les eleccions a la directiva de la penya. Aquest any, només es presenta una candidatura, i les eleccions son el 10 de Maig:

-Al principi de Febrer es feia la convocatòria d'eleccions a la penya.
-El dia 29 de Febrer, em van enviar un mail explicant requisits per a ser membre de la futura junta.
-El 28 de Març, la penya enviava un mail aclarint certs aspectes del procés electoral, per a que no hi haguessin dubtes.
-El 9 d'Abril ens comentaven que només hi ha una candidatura.

Aquesta és la diferència entre una penya de 4 amics, on ens informen puntualment del que es fà, i una junta directiva, d'un club històric, on es fan les coses de pressa i corrents.

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Brille

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #43 el: 01 de Maig de 2008, 13:06:10 pm »
Tens raó Birrero, aquest procès és una mica precipitat, però igual era una de les claúsules per l'ajut aquest que donen ara.
L'acalde no diu que ara l'equip és de la ciutat? doncs per exemple:
Soteras, us donarem aquest diners però com l'equip no es vostre heu d'obrir les portes a possible opcions i convocar "eleccions", i si no es presenta ningú que el soci estigui d'acord amb vosaltres (al meny és la lectura que faig)
i es clar se la juguen a que vingui algú i els hi prengui la directiva, per tant quan menys temps tinguin millor, i si puc els hi poso la cama.
Jo m'estimo més que les facin ara, ja que coincideix amb l'últim partit de lliga, que es quan estarem tots, i penso que a partir de ja, el que sigui ha de començar a preparar la propera temporada amb tranquilitat i seny, i el seu projecte aprovat, són molts diners els que remenan, tu!
Els que es volguin presentar tenen una setmana per fer públiques les seves opcions, a més de que ja conèixen els diners dels que poden comptar més els que ells puguin aportar, i si volen jo crec que poden.

De fet hi ha una cosa que sempre em pregunto, que guanyen tots aquest que volen dirigir el club, prestigi?, si ho fan nomès per amor als colors, que vull pensar que és així, deu ni do quin marro i xapó per voler dirigir el Titànic.

Necessiten pau i estabilitat, espero que aquestes siguin les bases.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #44 el: 01 de Maig de 2008, 13:12:29 pm »
Doncs si, podria ser. Així s'eviten sorpreses.

Espero que puguin preparar com cal la nova temporada, i que assumeixin que necessitem canvis, organigrama, instal-lacions i el que és més important una plantilla que il-lusioni (Per això últim necessitem un canvi a la secretaria tècnica).

També necessitem ajustar més els preus per a socis, per abarcar més mercat social.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #45 el: 01 de Maig de 2008, 13:17:47 pm »
Que el CE SABADELL FC es una SAD haber si nos enteramos de una vez, que el que manda es el que tiene la mayoría de las acciones.

:****
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Brille

• Prebenjamí
  • **
« Respondre #46 el: 01 de Maig de 2008, 13:23:13 pm »
Jo se perfectament el que és una SAD ni tampoc necessito olleres, jope amb el rètol,
llegeix-te les bases del referèndum www.cesabadell.cat, ja se que mana el que té la majoria d'accions però al menys podrem dir algo els socis. oi? encara que després ens callin...

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #47 el: 01 de Maig de 2008, 13:42:03 pm »
Me parece, que lo que tenemos que hacer es estar atentos a los próximos acontecimientos que se vayan produciendo no podemos adelantarnos a estos, aquí se ha decidido dar el primer paso mirando al futuro y este es nombrar nuevo Consejo de Administración, si seguirán los mismos o no lo veremos a partir del día 14 de este mes. Luego veremos el camino de actuaciones a seguir, adelantarnos a esto, dando opiniones sin saber lo que va a suceder,  pudiera ser un error por nuestra parte.

:beer2

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #48 el: 02 de Maig de 2008, 12:55:01 pm »
Molt simple, com diueu aquí, només es una manera de cobrir-se les espatlles. Votem al Sr. Soteras perque ho esta fent be, aixo no tinc cap dubte, pero si les coses es compliquen, el bustos queda lliure de pecat perque els socis som els que hem donat el visti plau al soteras. Pero que no s´equivoqui el sr. alcalde. Per molt que digui, les accions son de la fundacio i ajuntament i ells son els maxims responsables. Algú ens va preguntar si ens agradava el sr. larrosa i companyia?????? Visca el Sabadell!!!!!!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #49 el: 02 de Maig de 2008, 17:50:40 pm »
Se pot delegar el vot com a accionista? No s'ha informat suficientment al accionista.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #50 el: 02 de Maig de 2008, 18:27:57 pm »
Molt simple, com diueu aquí, només es una manera de cobrir-se les espatlles. Votem al Sr. Soteras perque ho esta fent be, aixo no tinc cap dubte, pero si les coses es compliquen, el bustos queda lliure de pecat perque els socis som els que hem donat el visti plau al soteras. Pero que no s´equivoqui el sr. alcalde. Per molt que digui, les accions son de la fundacio i ajuntament i ells son els maxims responsables. Algú ens va preguntar si ens agradava el sr. larrosa i companyia?????? Visca el Sabadell!!!!!!!

No olvides que el último en dar el consentimiento a la candidatura elegida es la Fundación, es decir el Ayuntamiento, por tanto no veo por donde si la cosa sale mal el Alcalde se podría lavar las manos, ya que es es el último que decide y si ve alguna duda podría decir que no.
No es más sencillo pensar que para los tiempos que se  avecinan, es mejor tener un Consejo de Administración respaldado por la mayoría, si sale bien o mal ya se verá en su momento.
                                               :mmmm
PD1 que forma de criticar y siempre ver la parte negativa, gracias a que hacen consulta, ya que vuelvo a repetir el Consejo de Administración, lo puede elegir el Accionista mayoritario sin contar con nadie más. 

PD2 Ver los ejemplos de los restantes equipos transformados en SAD, decirme cuando ha habido elecciones, al no ser que las acciones estuvieran muy repartidas, que este no es el caso tampoco.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #51 el: 05 de Maig de 2008, 17:36:10 pm »
Doncs dir que aquest matí Joan Soteras ja ha presentat a la seva candidarura per a ser votada aquest diumenge.

No crec que tingui contrincant ja que dubto que ningú es presenti. Tindria temps fins aquest dimecres.

No estaria malament que algú ni que fos per fer una oposició constructiva per dir el que no li sembla bé amb veu alta es presentés.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #52 el: 05 de Maig de 2008, 18:08:02 pm »
La meva pregunta es:
algu anira a votar?

abans de tot i per que veieu que la pregunta no va amb cap tipus d´indirecte jo respondré el primer.
SI, aniré a votar.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #53 el: 05 de Maig de 2008, 18:19:57 pm »
PANSO yo sere el segundo...

NO
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #54 el: 05 de Maig de 2008, 18:50:00 pm »
Doncs dir que aquest matí Joan Soteras ja ha presentat a la seva candidarura per a ser votada aquest diumenge.

No crec que tingui contrincant ja que dubto que ningú es presenti. Tindria temps fins aquest dimecres.

No estaria malament que algú ni que fos per fer una oposició constructiva per dir el que no li sembla bé amb veu alta es presentés.

tens tota la raó del mòn.
- però:

quan temps s'ha donat en aquesta convotaroria fantasma perque es pogues organitzar un grup diguem-li d'oposició?

i en el cas de que es presentes algù, sabent q ha de ser refrendat per l'accionista majoritari, perderia el temps?

em fa pena que en el nostre club passin aquestes coses.
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #55 el: 05 de Maig de 2008, 20:07:23 pm »
i en el cas de que es presentes algù, sabent q ha de ser refrendat per l'accionista majoritari, perderia el temps?

Tens raó en això que dius que sense temps per preparar alguna cosa és impossible presentar-se.

Però sabent que sense CAP opció de sortir elegit i després respaldat per l'accionista majoritari estaria bé que hi hagués una mena de plataforma per a que fes i parlés des del respecte i des d'una crítica constructiva de la gestió de l'actual junta. Sempre buscant el bé del club i no pas un enfrontament personal.

Està clar que aquesta junta fa coses bé i també de malament, però té MOLT i MOLT per millorar.

També penso que el foro actua una mica com a crític i de moment això és el que hi ha, que està MOLT bé.

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #56 el: 05 de Maig de 2008, 20:58:01 pm »
Jo aniré a votar. En blanc. Es va aconseguir la passada campanya l'objectiu de l'ascens, però no s'ha aconseguit aquesta temporada que a falta de dues jornades no tinguem firmada la salvació absoluta.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #57 el: 05 de Maig de 2008, 22:08:54 pm »
Jo aniré a votar. En blanc. Es va aconseguir la passada campanya l'objectiu de l'ascens, però no s'ha aconseguit aquesta temporada que a falta de dues jornades no tinguem firmada la salvació absoluta.

portat' un DIN-A4 en blanc i doblegadet per q capiga be. dubto que hi hagin tantes paperetes.
Hauran destinat una partida especial per comprar e imprimir paperetes i urnes, o faran servir les caixes de les pipes...Encara que ara q han pillat quartos d'alguna manera tonta s'han de gastar...o no...
quins misteris te la vida oi?
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #58 el: 05 de Maig de 2008, 23:05:53 pm »
els menors d'edat no podran votar?

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #59 el: 05 de Maig de 2008, 23:08:07 pm »
els menors d'edat no podran votar?

Diria que menors d'edat no poden votar.

Ho trobo lògic que com a qualsevol votació els menors no puguin. Ja sé que no és ben vé "res d'oficial" però crec que no podreu votar els menors  :-\

www.miequipo.es