Paraules del Sr. Soteras en una entrevista al Diari Sabadell:
BD promotors continuarà sponzoritzant al Centre d'Esports la propera temporada, si bé han rebaixat la seva aportació, aquesta serà prou important, cosa que realment els hi agraïm
És a dir que perdem diners en esponsorització de la camiseta... aquest any cobrarem menys que l'any passat. Genial.
Això sí, agraïm-los-hi. Vaya tela.
doncs si s'ha de ser agraït, cadascú aporta allò que pot o l'interessa. El que no pot ser és que qui preten estar a la directiva es conformi amb aquestes aportacions "mínimes". QUE ESPAVILIN, si ja saben que els retallaran aportacions, estan obligats a moure's per trobar fons en un altre lloc, o retirar-se de la poltrona
Home, clar. A axiò em refereixo. Cada empresa aporta el que pot i el que vol.
Em referia a que una directiva d'un club històric i centenari amb aspiracions com el Sabadell no podem conformar-nos amb: 'Mira, ens donen aixo, encara gràcies'. És mentalitat de petit, d'enfonsat... no pot ser. Ja se que les distàncies són molt grans... pero les quantitats també ho son... us imagineu que la Nike ofereix menys diners al Barça per l'sponsorització i el Laporta surt dient... mireu aquest any ens donen 100 millons menys que l'any passat, però tot i aixo es d'agrair l'esforç que fan. No! Acceptarà el patrocini, però buscarà un sponsor més potent per la samarreta i colocarà a Nike a les valles del camp. A això em refereixo.
Si l'any passat es pagava 100 per la samarreta i aquest any només en posen 70... busquem algú que posi 110 a la samarreta i BD Promotors que es busqui un altre lloc (valles al camp, activitats, etc...) que valguin els 70 que poden posar aquest any. No pot ser que rebaixem el caché de la nostra samarreta només perque l'empresa que la sponsoritzava no aporta tant aquest any.