Autor Tema: tv3 no s enrecorda q també vam estar a 1era  (Llegit 6590 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Re: tv3 no s enrecorda q també vam estar a 1era
« Respondre #20 el: 02 de Maig de 2008, 17:49:38 pm »
Açò passa arreu. Al País Valencià passa lo mateix amb el València. No volen vore més allà dels chotos.
Canal9, amb els meus impostos estan pagant el finiquito del Koeman.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #21 el: 04 de Maig de 2008, 14:47:35 pm »
Alomillo se'n recorden del 2-3 que anavam perden 2-0. :icon_question:

Sempre van amb el Barça. :**** :paret
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #22 el: 06 de Maig de 2008, 07:50:02 am »

peró no us preocupeu...:

AIXÓ TAMBÉ PASSA AL BÀSQUET

surten barça i la 'penya' (encara que menys). aquest any ha surtit el girona per que tenia un equip apanyadet...  peró...  i el RICOH MANRESA ?

nois, el passat dia 1 el ricoh manresa es va salvar en un gran partit on bastanta gent es va haver de quedar fora ja que no hi havien entrades. pavelló plé i gran festa. i a la tele...  ná de ná.

peró no és només tv3. si poseu catalunya informació veureu que és el mateix.

i aixó que aquesta temporada, el bàsquet manresa ha acabat les entrades en dotze dels disset partits disputats al nou congost.

ara aixó si: quan hi ha el manresa-barça ràpid surt la victòria blaugrana per tot arreu.

és el que hi ha, en futbol o en bàsquet.

si tingués temps lliure, crearia una pàgina web en català pels 'antibarcelonistes' que són d'un equip 100% català.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #23 el: 06 de Maig de 2008, 18:16:57 pm »
Vaig estar a punt d'anar al partit akest del Lleó pk estava a Manresa , po al final ja em vaig imaginar la dificultat en el tema entrades ,  i passava de gorrejar dels meus cosins

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #24 el: 07 de Maig de 2008, 14:09:51 pm »
És que el més greu és que no va ser 1 any com els ultims equips catalans a 1ª, sinó 2 anys vam estar a la elite.
Vergonyós. Si recordo veure els partits per la tele. No son capaços de treure el fotimer d'imatge del Sabadell a 1ª.

Com molt bé dieu només tenen en ment als mateixos.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #25 el: 07 de Maig de 2008, 15:20:45 pm »

HAN RESPOST DES DE TV3...   LA TEVA ?

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #26 el: 07 de Maig de 2008, 17:23:53 pm »
si m´han contestat això.
Gràcies pel seu missatge. Té vostè tota la raó en la seva precisió, i hem comunicat la dada a l'equip del programa. Les queixes dels espectadors ens ajuden a millorar la feina, per això les agraïm molt.

Atentament,

Servei d'Atenció a l'Espectador

Televisió de Catalunya

Ara no tinc temps però després els tornaré a escriure q gràcies per les disculpes personals però no serveix de res i em sembla insuficient i els demano una disculpa pública dins el programa pq pot haver ferit a més gent q ens ignorin la nostra història de aquesta manera.
Pot semblar una tonteria però em poregunto q hagués pasat si per exemple en un reportatge de tve sobre las copas d´europa que han guanyat equips espanyols durant els últims 25 anys  només parlesin del madrid i no del Barça. Bueno la q s´hagués armat i fins i ho haguesin dit al telenoticies i exigint q es retractesin
« Darrera modificació: 07 de Maig de 2008, 17:27:02 pm per hicks »

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #27 el: 07 de Maig de 2008, 23:19:19 pm »

crec que no rectificaran el reportatge !!

serà que cada cop veig menys tv3. que els bombin amb el seu 'barzelonizme'...

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1083
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #28 el: 08 de Maig de 2008, 13:34:54 pm »
TV3 ES LA TELEVISIO DE CAN FAR$A.AIXO ES EL QUE TE ELCENTRALISME CATALANOIDE-DEPORTIU-FEIXISTA DE LA "NOSTRA" TELEVISIO PUBLICA. :**** :**** :****
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #29 el: 08 de Maig de 2008, 13:36:40 pm »
nos quejamos siempre de lo que en nuestra propia casa hacemos..... :ko :ko :ko
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #30 el: 08 de Maig de 2008, 20:31:30 pm »
nos quejamos siempre de lo que en nuestra propia casa hacemos..... :ko :ko :ko

y que hacemos?
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #31 el: 08 de Maig de 2008, 20:36:03 pm »
Sempre ens quedarà el protestar.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Muro Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 351
« Respondre #32 el: 08 de Maig de 2008, 20:41:16 pm »
La han cagado publicamente y tendrian que rectificar publicamente :**** :**** :bandera :scut

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #33 el: 08 de Maig de 2008, 20:42:21 pm »
La han cagado publicamente y tendrian que rectificar publicamente :**** :**** :bandera :scut

No lo harán... :ko
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #34 el: 09 de Maig de 2008, 13:52:48 pm »
Yo les propondria que hicieran el reportage del Sabadell a 1ª en el futbol cat. Al final del programa siempre hacen algo especial. Podrian hacer esto para disculparse.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #35 el: 09 de Maig de 2008, 22:46:58 pm »
Molt bé Roma....seria una molt bona opció.

Desconnectat Jordi S.

• Aleví
  • Missatges: 76
« Respondre #36 el: 10 de Maig de 2008, 12:39:09 pm »
Hola a tots.

Fa uns dies vaig escriure un correu electrònic a adry_sbd, a qui veig sovint, per explicar-li que havia passat amb aquest famós vídeo. Com que veig que els patims-patams continuen, intueixo que l'Adry no s'ha llegit l'email o bé no ha tingut prou temps per passar-vos la resposta. O sigui que encara que la meva intervenció en el famós vídeo és zero patatero, us explico el plantejament del vídeo.

El vídeo, realitzat pel Jordi Gil (sí, el mateix que feia els repors del Nàstic al FutbolCat), no era, en cap moment i segons em va dir ell mateix, una història dels equips catalans que havien jugat a Primera en els 25 anys de TV3. Amb el Xavier Bartolo com a nexe, el vídeo volia recordar dos passos efímers per Primera com van ser els del Lleida i el Nàstic, que només van durar una temporada cada un, i que van ser com un petit somni per a les dues ciutats, que a més estan fora de l'àrea metropolitana de Barcelona. Des d'un punt de vista del "barri marítim", seria com dir "les comarques a Primera". Ja sabeu que Bartolo va jugar al Lleida i és l'actual preparador físic del Gimnàstic. I com vosaltres també sabreu, el pas del Sabadell per Primera pot haver estat moltes coses però no efímer.

És tan simple com això. Segurament devíeu veure també que ni el Barça ni l'Espanyol eren esmentats en el reportatge.

Salutacions i enhorabona per la permanència a Segona B.

Jordi S.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #37 el: 10 de Maig de 2008, 13:01:48 pm »
Més o menys era el ke em pensava , no podia ser ke s¡oblidessin d¡una cosa aixi home!! A més , el programa akest del toc de llum es molt breu  i basicament consisteix en testimonis , en akest cas del Bartolo i la seva experiencia en els dos ekips ke van estar breument a primera

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #38 el: 10 de Maig de 2008, 16:10:39 pm »
doncs no estic d´acord. Tinc grabat el reportatge i ja el telenoticies van dir q farien un repas dels equips catalans q han estat a primera durant els ultims 25 anys. Després van fer sortir el tal Bartolo com nexe d´unió però no crec , vaja, q el tal Bartolo sigui tan important per fer-li un reportatge dels  25 anys de tv3 :Vaja dic jo q no ho és però potser el meu desconeixement del futbol català fa q no ho pugui entendre

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #39 el: 10 de Maig de 2008, 19:02:43 pm »
S'ha de rearmar moralment a la tropa que ara esta en hores baixes. No poden permetres que la seva principal font d'audiencia els deixi de banda de manera que si es conmemoren els 25 anys es facil que fent memoria dels millors temps del seu principal "client" s'oblidin de que  un club de per aquí el vallés occidental un día va militar a la primera categoría del futbol espanyol. L'arbre es molt gran i tapa molt el bosc del darrere.