Hola a tots.
Fa uns dies vaig escriure un correu electrònic a adry_sbd, a qui veig sovint, per explicar-li que havia passat amb aquest famós vídeo. Com que veig que els patims-patams continuen, intueixo que l'Adry no s'ha llegit l'email o bé no ha tingut prou temps per passar-vos la resposta. O sigui que encara que la meva intervenció en el famós vídeo és zero patatero, us explico el plantejament del vídeo.
El vídeo, realitzat pel Jordi Gil (sí, el mateix que feia els repors del Nàstic al FutbolCat), no era, en cap moment i segons em va dir ell mateix, una història dels equips catalans que havien jugat a Primera en els 25 anys de TV3. Amb el Xavier Bartolo com a nexe, el vídeo volia recordar dos passos efímers per Primera com van ser els del Lleida i el Nàstic, que només van durar una temporada cada un, i que van ser com un petit somni per a les dues ciutats, que a més estan fora de l'àrea metropolitana de Barcelona. Des d'un punt de vista del "barri marítim", seria com dir "les comarques a Primera". Ja sabeu que Bartolo va jugar al Lleida i és l'actual preparador físic del Gimnàstic. I com vosaltres també sabreu, el pas del Sabadell per Primera pot haver estat moltes coses però no efímer.
És tan simple com això. Segurament devíeu veure també que ni el Barça ni l'Espanyol eren esmentats en el reportatge.
Salutacions i enhorabona per la permanència a Segona B.
Jordi S.