Autor Tema: FORA CARETAS  (Llegit 20763 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Re: FORA CARETAS
« Respondre #100 el: 29 de Abril de 2008, 12:48:02 pm »
amic manel crec que estas equivocat en un parell de coses i permetem que te las digui:
- crec que ningu culpa a ERC i menys a Manelinho personalment pel tema de las votacions i las justificacions de vot del partit.
- crec que ningu a dit que bustos es el gran heroi i el que ha donat un pas endevant per aconseguir els diners pel club.
una vegada aclarit aixo m´agradaria que tinguessis clar que tots i dic TOTS pensem que els diners son pocs, i que la gent que critiquem als partits politics (la gran majoria de gent) ens referim a tots els partits politics sense salvar a cap d´ells, uns per negar-si uns altres per no intentar millorar-ho i uns altres per donar poc.
aixi que espero et quedi una mica aclarit que no hi ha un moviment judeomasonic en contra de ningu ni de cap partit politic de sabadell (o com a minim per part meva)

Precisament amic Panso, això és el que vull que quedi clar: si algú ha fet que el C.E. Sabadell tingui més dotació econòmica hem estat els que des d'aquí parlem del nostre club a diari. I tot i així tots coincidim en que ens han venut una moto sense rodes. I tot i així, en breu veuràs qui es penja medalles i surt a la premsa en general per anunciar unes ajudes institucionals que són més del doble del que es donaven fins ara... evidentment no hi pot haver motiu de queixa.

Jo, per la part que em toca, he explicat el perquè de l'abstenció d'ERC en la votació, perquè crec que és de rebut fer-ho, ja que sempre he informat a tots els foreros de tot el que he pogut, ja que aquí hi volta una massa social del club prou important com per actuar així... incloent algunes exclusives 'off the record' al sub-fòrum d'@rlekinats.com.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #101 el: 29 de Abril de 2008, 12:57:30 pm »
Aqui hi han varias coses claras manel i es que la gent que parlem aqui i ens coneixem desde fa un temps sabem que el que mes ens importa es el sabadell.
hi ha gent que no estem ficats a dins de la politica i no ens enterem de com van las cosas pero nosaltres veiem las coses de una sola manera i es pel be del club i no entenem com no es poden fer coses per ajudar i vosaltres les veieu desde un altre punt de vista (segurament per que hi esteu ficats) segurament tot es mes dificil del que nosaltres pensem pero encara aixi no entenem alguns moviments que es fan al mon de la politica.
podriem dir que nosaltres per manca d´informacio tenim les ideies mes facils i vosaltres que mameu el problema desde a dins el veieu mes complicat, pero una cosa esta clara tots som arlequiants i ens uneix el amor a uns colors, jo aixo ho tinc clar desde fa molt temps. :xin-xin
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #102 el: 29 de Abril de 2008, 13:02:06 pm »
amic manel ja se que a tot arreu tenen els seus mes i menys,aixo passa a les millors families,jo en concepte de que parlo dels politics parlo en general no en particular ni cap a tu faltaria mes,el que no m'agrada es com diu l'amic panso que tothom es queixa pero ningu diu res de clar,i amic manel no creus que si es diu d'un principi aquests partits voten no per aquests motius no quedaria mes clar a la gent "de a pie"?,veus manel a ulls de la gent els partits que s'han abstingut queden mal vistos,penso que seria millor mullar-se i explicar els motius pero clarament per totes les parts sense embuts i mitjes tintes..sobre el tema en particular d'erc si que m'agradaria parlar amb tu un dia amb calma..perque no entenc res de res  ;)

Mai podria estar més en contra del que dius, ho dic de manera amable i amb tots els respectes. ;)

Si voto 'no' seré qui no vol ajudar al C.E. Sabadell, ja puc anar explicant la bíblia en vers, perquè primer necessito tenir un micròfon on dir-ho, segon que la gent em senti i tercer que em vulguin escoltar. Tu, si ets votant d'ERC, potser ho faràs, però no tothom ho arribarà a fer.

A més, jo no estic en contra d'aquesta ajuda, simplement la trobo ridícula i presentada amb nocturnitat i traïdoria, si em permets la broma... que poca broma és, però això ja és una altra cançó.
El que s'ha fet malament de bones i primeres és el conveni que, per cert, va estar a punt de ser ni tant sols ser presentat al ple per a votar-lo.
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #103 el: 29 de Abril de 2008, 13:05:28 pm »
amic manel ja se que a tot arreu tenen els seus mes i menys,aixo passa a les millors families,jo en concepte de que parlo dels politics parlo en general no en particular ni cap a tu faltaria mes,el que no m'agrada es com diu l'amic panso que tothom es queixa pero ningu diu res de clar,i amic manel no creus que si es diu d'un principi aquests partits voten no per aquests motius no quedaria mes clar a la gent "de a pie"?,veus manel a ulls de la gent els partits que s'han abstingut queden mal vistos,penso que seria millor mullar-se i explicar els motius pero clarament per totes les parts sense embuts i mitjes tintes..sobre el tema en particular d'erc si que m'agradaria parlar amb tu un dia amb calma..perque no entenc res de res  ;)

Mai podria estar més en contra del que dius, ho dic de manera amable i amb tots els respectes. ;)

Si voto 'no' seré qui no vol ajudar al C.E. Sabadell, ja puc anar explicant la bíblia en vers, perquè primer necessito tenir un micròfon on dir-ho, segon que la gent em senti i tercer que em vulguin escoltar. Tu, si ets votant d'ERC, potser ho faràs, però no tothom ho arribarà a fer.

A més, jo no estic en contra d'aquesta ajuda, simplement la trobo ridícula i presentada amb nocturnitat i traïdoria, si em permets la broma... que poca broma és, però això ja és una altra cançó.
El que s'ha fet malament de bones i primeres és el conveni que, per cert, va estar a punt de ser ni tant sols ser presentat al ple per a votar-lo.

amic manel que aquest conveni es ridicul no ho discuteix ningu esta clarissim,que l'amo del club doni almoines es vergonyos aixo no te discusio posible,jo nomes tinc una modesta i irrellevant accio del club pero almenys estic content que segueix sent meva i no la vaig donar,sobre el que comentes del tema mitjans aqui ja no entro esta clar que si la "veu de l'amo" te prohibit donar cobertura als demes punts de vista no es pot fer res,pero esclar tu que et mous per aquest ambient saps millor que nosaltres que estem al marge de tot aixo i no et podem debatir perque desconeixem el tema
« Darrera modificació: 29 de Abril de 2008, 13:11:55 pm per dagar »

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #104 el: 29 de Abril de 2008, 13:11:40 pm »
Aqui hi han varias coses claras manel i es que la gent que parlem aqui i ens coneixem desde fa un temps sabem que el que mes ens importa es el sabadell.
hi ha gent que no estem ficats a dins de la politica i no ens enterem de com van las cosas pero nosaltres veiem las coses de una sola manera i es pel be del club i no entenem com no es poden fer coses per ajudar i vosaltres les veieu desde un altre punt de vista (segurament per que hi esteu ficats) segurament tot es mes dificil del que nosaltres pensem pero encara aixi no entenem alguns moviments que es fan al mon de la politica.
podriem dir que nosaltres per manca d´informacio tenim les ideies mes facils i vosaltres que mameu el problema desde a dins el veieu mes complicat, pero una cosa esta clara tots som arlequiants i ens uneix el amor a uns colors, jo aixo ho tinc clar desde fa molt temps. :xin-xin

Bé, de bones a primeres, em dóna la sensació de ser l'únic que dóna resposta a les preguntes i opinions i us puc ben assegurar que per aquí hi ha més d'una persona que cobra de l'ajuntament llegint aquests missatges que ens escrivim. Oi Ivan?

Al que anava. Amic Panso, seria molt fàcil dir 'pel C.E. Sabadell, un milió d'euros. Següent punt de l'ordre del dia...' Malauradament no és tant simple. Jo, com tu i tots els qui escrivim, vull el millor pel C.E. Sabadell, però també per la U.B. Sabadell (entre altres clubs representatius de la ciutat) i també vull que olímpia estigui llesta ja. Malauradament tot això s'ha de regir per uns pressupostos que s'han de quadrar. Si inverteixes diners en una cosa, no els podràs invertir en una altra. Així de simple.
El que jo estic vertaderament fart és de la manera de fer d'alguns. Recordeu quan es va presentar la Ciutat Esportiva Olímpia? Casualment en campanya electoral, però resulta que les obres començaran l'any vinent (!!!) tres anys més tard de presentar el projecte. A sant de què això? doncs si no és per guanyar-se l'estima dels arlequinats, no sé pas perquè ho van fer en aquell precís moment.

Un últim apunt: any 2011. S'acaba el conveni... és l'únic que s'acaba? Molts ja sabeu per on vaig.
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #105 el: 29 de Abril de 2008, 13:23:39 pm »
dons ja que has tret el tema olimpia no fa falta recordar-te qui va parar al alcalde en ple festival medieval i li va fotre una bronca pel tema aquest i li va explicar el mal estar dels arlequinats envers  a aquest tema ¿oi?
dons aqui neix la meva filosofia company si una cosa esta malament criticarla, pero tambe buscan una solucio no nomes criticar tots hem d´ajudar per aconseguir el millor pel club.
Per cert aixo que em dius del U.B.Sabadell esta molt be pero aquests diners que li donaran al sabadell no eximeixen que el club de basquet deixi de rebre ajuts ¿no? dons no entenc per que s´utilitza aquest tema per excusar un vot.
en lloc de dir aixo el que s´ha de demanar es mes presupost per tots els clubs grans de sabadell que estiguin a primera linea, i entre aquests esta el C.E.Sabadell.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #106 el: 29 de Abril de 2008, 13:27:42 pm »
La questio es que, pel que he entes, aquest any habíem de rebre 75000 euros. Com a primera mesura en rebrem 75000 més (falta ens farà per acabar l'any suposo). O sigui que realment, l'inversió no ha augmentat 10.000 euros sinó 85.000 en pocs mesos no? O almenys jo he entès això... I si, es molt poc, pero collons, segons sembla es dobla l'aportació
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #107 el: 29 de Abril de 2008, 13:29:49 pm »
La questio es que, pel que he entes, aquest any habíem de rebre 75000 euros. Com a primera mesura en rebrem 75000 més (falta ens farà per acabar l'any suposo). O sigui que realment, l'inversió no ha augmentat 10.000 euros sinó 85.000 en pocs mesos no? O almenys jo he entès això... I si, es molt poc, pero collons, segons sembla es dobla l'aportació

si diria que es aixi com tu dius...pero esclar el doble d'una cantitat miserable doncs queda en ridicula...teniu en compte que l'ajuntament es l'amo del club

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #108 el: 29 de Abril de 2008, 13:36:44 pm »
dons ja que has tret el tema olimpia no fa falta recordar-te qui va parar al alcalde en ple festival medieval i li va fotre una bronca pel tema aquest i li va explicar el mal estar dels arlequinats envers  a aquest tema ¿oi?
dons aqui neix la meva filosofia company si una cosa esta malament criticarla, pero tambe buscan una solucio no nomes criticar tots hem d´ajudar per aconseguir el millor pel club.
Per cert aixo que em dius del U.B.Sabadell esta molt be pero aquests diners que li donaran al sabadell no eximeixen que el club de basquet deixi de rebre ajuts ¿no? dons no entenc per que s´utilitza aquest tema per excusar un vot.
en lloc de dir aixo el que s´ha de demanar es mes presupost per tots els clubs grans de sabadell que estiguin a primera linea, i entre aquests esta el C.E.Sabadell.

Cito un missatge ja escrit per contestar-te:

VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #109 el: 29 de Abril de 2008, 17:07:35 pm »
amic manel que aquest conveni es ridicul no ho discuteix ningu esta clarissim,que l'amo del club doni almoines es vergonyos aixo no te discusio posible,jo nomes tinc una modesta i irrellevant accio del club pero almenys estic content que segueix sent meva i no la vaig donar,sobre el que comentes del tema mitjans aqui ja no entro esta clar que si la "veu de l'amo" te prohibit donar cobertura als demes punts de vista no es pot fer res,pero esclar tu que et mous per aquest ambient saps millor que nosaltres que estem al marge de tot aixo i no et podem debatir perque desconeixem el tema

Ep! compte, entenguem-nos. Jo parlava en sentit genèric quan he dit la paraula 'micròfon'. Digues-li altaveu o mitjà pel que s'em pugui escoltar i sobretot: que la gent em vulgui escoltar.

Em vinc a referir a que en cap moment he parlat de censura, si és el que has pensat.

Precisament aquest migdia he pogut escoltar un tall de veu amb el comentari de Magí Rovira. Crec que si d’algun mitjà de comunicació podem estar-ne contents, ha de ser de Ràdio Sabadell. Com a mínim de la informació esportiva, que és el que més escolto.
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #110 el: 29 de Abril de 2008, 17:13:15 pm »

si diria que es aixi com tu dius...pero esclar el doble d'una cantitat miserable doncs queda en ridicula...teniu en compte que l'ajuntament es l'amo del club

Vale, llavors l'any que ve no rebrem 10000 euros mes, en rebrem 85000. Llavors, amb aquests diners es pot pagar la ficha de 2 - 3 cracks no? Si més no és el que tots demanem... I si com es pensa els diners en aquesta categoria que cobraran els jugadors baixaran, potser no és del tot dolent...
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #111 el: 29 de Abril de 2008, 17:38:07 pm »

Vale, llavors l'any que ve no rebrem 10000 euros mes, en rebrem 85000. Llavors, amb aquests diners es pot pagar la ficha de 2 - 3 cracks no? Si més no és el que tots demanem... I si com es pensa els diners en aquesta categoria que cobraran els jugadors baixaran, potser no és del tot dolent...

Les quantitats són:

Temporada 2007/08 (actual): 75.000 euros
Temporada 2008/09: 160.000 euros
Temporada 2009/10: 170.000 euros
Temporada 2010/11: 180.000 euros
VISCA CATALUNYA!!!

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #112 el: 29 de Abril de 2008, 17:42:46 pm »
El que no sabem encara es com repercutirà aquesta ajuda al pressupost. I deixo de preveure futuribles. Passo. Això ja ens ho diran quan toqui. Em refereixo a que aquest any hem tingut un pressupost de 900.000 on han faltat (com a minim) 75.000 per cubrir-lo. L'ajuda de l'Ajuntament servirà per augmentar el pressupost o per anar més tranquils amb el mateix pressupost?

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #113 el: 29 de Abril de 2008, 19:39:10 pm »
Imagino que els 2.500 socis del C.E. Sabadell -tirant llarg- que puguin votar a unes eleccions no són massa representatius ni serien una massa social prou important per a fer grans canvis en unes eleccions.

Per tan i llegint entre linies el club de la ciutat només importa poc o això és el que entenc.

Per tan com que no importem a CAP partit polític -que no a algunes persones individuals que hi puguin estar dintre- em fa pensar que NO podem criticar aquesta aportació econòmica -que a mi em sembla poc- perque cap partit polític hagués donat més o ni tan sols hagués donat aquesta quantitat.

L'únic que podem fer és resignar-nos amb el que hi ha i resar perque el qui ha de fer els fitxatges encerti i l'any que vé poguem lluitar per estar entre els 4 primers.

Si l'any vinent no passa això i no engresquem des del principi la bombolla ascens -que encara en queda algún residu- s'acabarà del tot i tot tornarà a ser com ara fa 3 anys.

També veig algunes "discusions" per aquí una mica esterils. La percepció que en tinc jo és que a la majoria de socis del Sabadell l'importa MOLT POC qui mani a la ciutat mentre el Sabadell vagi bé. No crec que la gent sigui anti-bustos sinó que l'únic que volen és veure al seu equip el més amunt possible. I si manés un altre partit polític doncs s'estaria en contra de qui manés per no fer prou per ajudar.

El "derecho al pataleo" ja ens serveix de molt poquet i el que hem de fer és intentar engrescar a altres, com ara empreses de la ciutat intentant vendre un producte -difícil de vendre- però no impossible i estar tots ben units.
« Darrera modificació: 29 de Abril de 2008, 20:20:44 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #114 el: 29 de Abril de 2008, 19:40:40 pm »
Pero aver... teniendo un equipo pestoso como el que todos pensabamos que teniamos, hemos estao a tocar del playoff, y muchos creen que aun es posible... pos el dinero que nos han dao y que puede llegar todavia, sera bueno en funcion de como se emplee. Con la base que tenemos, si se ficha a un tio que sepa irse de alguien y dar un pase de gol o marcarlos el, o a un tio que sepa tirar una **** falta o un corner (eso no te lo puede enseñar tu entrenador con 30 tacos) pos puede que se pueda hacer algo, segun vosotros los precios van a bajar por la crisis del ladrillo no? pos adelante que se puede hacer. Pa' que quereis mas dinero si el año que mas tuvimos nos fuimos pa' tercera? Mejor hacer las cosas bien con lo que se tiene, que alomejor solo con tener una estabilidad en todos los sentidos se puede salir del pozo.

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #115 el: 29 de Abril de 2008, 19:43:46 pm »
SaC_DruMMeR, la cosa no es tener dinero o no tener dinero para hacer play-off. En la epoca de Mora hicimos una temporada espectacular con cuatro duros, y con el record de presupuesto de la historia nuestra en 2ªB, bajamos a Tercera... la cuestión está en el proyecto. Con mas aportacion institucional, mas estabilidad al proyecto... mas implicacion de la administracion con lo cual repercute con mas empresas privadas que se involucrarian en el proyecto.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #116 el: 29 de Abril de 2008, 20:23:24 pm »
Con mas aportacion institucional, mas estabilidad al proyecto... mas implicacion de la administracion con lo cual repercute con mas empresas privadas que se involucrarian en el proyecto.

Totalment d'acord.

Això si que pot ser important. Potser haver sellat d'aquesta forma més institucional aquest acord amb l'ajuntament  fa que més d'un es repensi alhora d'ajudar econòmicament el C.E. Sabadell.
Segurament aquesta vinculació sigui també important en aquest aspecte.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #117 el: 29 de Abril de 2008, 21:50:22 pm »
...aquest any hem tingut un pressupost de 900.000 on han faltat (com a minim) 75.000 per cubrir-lo. L'ajuda de l'Ajuntament servirà per augmentar el pressupost o per anar més tranquils amb el mateix pressupost?

L'Ajuda d'aquest any (75.000 promeses a l'inici de temporada + 75.000 extres per quadrar pressupost) nomes serviran per aixo, per quadrar pressupost... i l'any que ve amb deu mil eurillos mes i deu mes per la seguent...

Pa ka*garse amb l'ajuda que dona el soci majoritari del Club que no deixa de ser l'ajuntafems de la 4a (!!) ciutat de Catalunya... anem be senyors!

:paret

PD.: Que algu publiqui les ajudes dels ajuntaments en el seus CLubs principals... a veure si a uns quants se'ls hi cau la cara de vergonya  :ejem
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #118 el: 29 de Abril de 2008, 22:16:15 pm »
Amic Manelinho,
trobo molt lamentable que estiguis polititzant tant aquest fòrum. Ningú que hagi seguit el tema es pot creure que ERC volia més diners pel sabadell. En cap lloc ha sortit el teu cap de llista dient això. Potser és per això que només teniu un representant a l'Ajuntament. Mira per on m'has despertat l'interès per la política. Crec que t'hauries de tranquilitzar... Ens  agradi més o menys, la veritat és que és la primera vegada que l'Ajuntament dona diners en aquesta quantitat al nostre Sabadell. I no es tracta de posar medalles a ningú. Tots recordem que l'anterior govern no va donar mai un duro i és molt fort que ara llancis tanta bilis per rebre una aportació econòmica. Penso que hauríem de deixar la política de banda i començar a pensar en què podem fer en el projecte de futur. Per cert, el Magí Rovira o el Civis o la Forcadell saben com és el camp de Sabadell? Mai els he vist. Els socis tenim molts colors, però t'asseguro que, com molt bé saps, el meu és l'arlequinat. No crec que hagis de seguir per aquí. Et desqualifica i em sap greu dir-t'ho!
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #119 el: 29 de Abril de 2008, 23:18:16 pm »
Amic Manelinho,
trobo molt lamentable que estiguis polititzant tant aquest fòrum. Ningú que hagi seguit el tema es pot creure que ERC volia més diners pel sabadell. En cap lloc ha sortit el teu cap de llista dient això. Potser és per això que només teniu un representant a l'Ajuntament. Mira per on m'has despertat l'interès per la política. Crec que t'hauries de tranquilitzar... Ens  agradi més o menys, la veritat és que és la primera vegada que l'Ajuntament dona diners en aquesta quantitat al nostre Sabadell. I no es tracta de posar medalles a ningú. Tots recordem que l'anterior govern no va donar mai un duro i és molt fort que ara llancis tanta bilis per rebre una aportació econòmica. Penso que hauríem de deixar la política de banda i començar a pensar en què podem fer en el projecte de futur. Per cert, el Magí Rovira o el Civis o la Forcadell saben com és el camp de Sabadell? Mai els he vist. Els socis tenim molts colors, però t'asseguro que, com molt bé saps, el meu és l'arlequinat. No crec que hagis de seguir per aquí. Et desqualifica i em sap greu dir-t'ho!

ho sento, peró dubto que aquest missatge hagi estat escrit per PIRRI.

aqui hi ha gat amagat: en pirri en català immaculat no. crec que em perdo alguna cosa, m'ho podeu explicar ??