amic manel ja se que a tot arreu tenen els seus mes i menys,aixo passa a les millors families,jo en concepte de que parlo dels politics parlo en general no en particular ni cap a tu faltaria mes,el que no m'agrada es com diu l'amic panso que tothom es queixa pero ningu diu res de clar,i amic manel no creus que si es diu d'un principi aquests partits voten no per aquests motius no quedaria mes clar a la gent "de a pie"?,veus manel a ulls de la gent els partits que s'han abstingut queden mal vistos,penso que seria millor mullar-se i explicar els motius pero clarament per totes les parts sense embuts i mitjes tintes..sobre el tema en particular d'erc si que m'agradaria parlar amb tu un dia amb calma..perque no entenc res de res
Mai podria estar més en contra del que dius, ho dic de manera amable i amb tots els respectes.
Si voto
'no' seré qui no vol ajudar al C.E. Sabadell, ja puc anar explicant la bíblia en vers, perquè primer necessito tenir un micròfon on dir-ho, segon que la gent em senti i tercer que em vulguin escoltar. Tu, si ets votant d'ERC, potser ho faràs, però no tothom ho arribarà a fer.
A més, jo no estic en contra d'aquesta ajuda, simplement la trobo ridícula i presentada amb nocturnitat i traïdoria, si em permets la broma... que poca broma és, però això ja és una altra cançó.
El que s'ha fet malament de bones i primeres és el conveni que, per cert, va estar a punt de ser ni tant sols ser presentat al ple per a votar-lo.