jo, sentint-ho molt, fins que no ho vegi no m'ho podré creure. són tants anys de decepcions...
ara, posar quartos aquest any seria molt encertat: amb el mateix de fa 2 anys, tindrem el que voldrem. espero que per fi soni la flauta (algun dia toca que soni, encara que sigui per estadístiques) no només en el tema diners sinó també de fer una gran temporada, anant sempre dels primers i amb el camp fent goig cada diumenge, i els desplaçaments també.
darrerament he sentit a dir que el bustos era l'únic que defensava el posar més calers al club i que els seus socis l'hi paraven els peus. de fet, seria lògic pensant en que sempre ha fet un estil de política extremadament populista peró a aqeuestes alçades ja no saps que creure.
esperem que tot doni un volc, sobretot el futbol base on sobren reliquies.
Kita si aquest acord acaba fent-se (que sera que si) sera gracies a 2 grans arlekinats com son el Sr. Bustos i el Sr. Soriano per que els demes partits nomes volen tocar els nassos i mai han estat a favor del nostre c.e. Sabadell pero a uns quants de vosaltres aixo us dona el mateix per que faci el que faci el bustos pel be del club sempre será mal vist per una part de vosaltres, com sempre hi ha gent que pensa mes en el benefici propi (encara que faci mal al Sabadell) que no el be comú dels socis i simpatitçants arlequinats.
ojalà sigui així, panso...la veritat es que en els darrers 15 anys poques ganes he vist de l'ajunament de sabadell. molt bones intencions de cara a la galeria i poca cosa després, tant perls pro-bustos com els que estaven contra ell.
del bustos em queixo de moltes coses que per aqui ja he comentat. per na banda, de la seva forma de fer política i tenir supercomprats els mitjans, per la vessant arlequinada, la seva deixadessa. i es que amb ell, no oblidis que portem anys pululant per 2aB. i ja sense tenir en compte èpoques 'piedrafita', entre altres...
per adobar-ho, he vist algunes aparicions d'en bustos amb l'afició arlequinada increiblement falses, com marcada em va quedar la de la salvació a mataró. alló va ser ridícul !! i molt mafiós i desafortunat.
per una altra banda, m'han arribat veus que ja fa temps que defensa un projecte d'equip potent que doni nom a la ciutat. la pregunta era... per que no ho feia amb majoria absoluta ?? per que ara si ??
tot i que aquest any, emprenyat, no m'ha donat la gana de treure'm el carnet, espero veure una mica de llum aquest estiu (només una micona) i estar motivat per passar per oficines el juliol. per que ja fa anys que aqui no vivim una temporada amb ilusió de veritat.
una pregunteta PANSO...
com és que estàs tant segur ? que en sabeu ??