Autor Tema: FORA CARETAS  (Llegit 20761 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Muro Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 351
Re: FORA CARETAS
« Respondre #60 el: 28 de Abril de 2008, 20:33:14 pm »
Todo lo que venga bienvenido sea.....
a ver si hay suerte con los esponsors.....
 :bandera :scut :beer2

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #61 el: 28 de Abril de 2008, 20:34:59 pm »
Mi opinión ahora, es que hay que esperar que esta sea la primera de las muchas piedras que hay que colocar para formar un proyecto que haga al Club más fuerte y que el objetivo desde ahora sea el de alcanzar la categoría inmediata superior.

Esto no quiere decir que ya esté todo hecho, ni mucho menos, ahora la Directiva tendrá que trabajar para conseguir otras ayudas económicas que terminen de fortalecer al Club durante estas tres próximas temporadas, luego quién sabe en que categoría pueda estar el Club.

Enhorabuena a los que han hecho posible esta mejora para el primer equipo representativo de la Ciudad de Sabadell, no cayendo en el error de que sería un agravio comparativo con las demás Entidades deportivas de la Ciudad.

:ok      :clap
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #62 el: 28 de Abril de 2008, 20:39:03 pm »
Les quantitats em semblen pobres. No oblidem que el patró del CE Sabadell és la Fundació, i que han estat molts anys invertint el mínim en el club.

Una altre cosa que em sembla pèssima, és que si pugéssim a Segona 'A', no cobraríem la subvenció. Ens hauríem d'endeutar o espavilar a buscar esponsors com a bojos.

Tampoc em semblen correctes alguns aspectes tècnics de l'acord. A veure que ens arriba al final...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #63 el: 28 de Abril de 2008, 20:45:17 pm »
S'han tingut que plorar moltes i moltes llagrimes de rabia i d'impotencia en veient el menysteniment en el que s'ens ha tingut durant tants anys. Esperem que aquest sigui l'inici d'una nova epoca en que el nostre club pugui lluitar pel retorn a la divisió de plata i poder oblidarnos de tanta miseria economica i esportiva com hem hagut de patir durant tants anys.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #64 el: 28 de Abril de 2008, 20:55:13 pm »
Les quantitats em semblen pobres. No oblidem que el patró del CE Sabadell és la Fundació, i que han estat molts anys invertint el mínim en el club.

Una altre cosa que em sembla pèssima, és que si pugéssim a Segona 'A', no cobraríem la subvenció. Ens hauríem d'endeutar o espavilar a buscar esponsors com a bojos.

Tampoc em semblen correctes alguns aspectes tècnics de l'acord. A veure que ens arriba al final...

Puedes que tengas razón, pero míralo por la parte positiva, esto ha sido romper el hielo del refrigerador para limpiarlo y que entre aire nuevo.
El acuerdo aunque se pueda ver precario, menos da un callao que a diario le esta dando las olas del mar.
Al menos por esta partida tendremos más dinero que esta temporada la cual según tengo entendido llegarán también unos 75.000€ para cerrar el actual presupuesto.
Ahora hay que trabajar con los  sponsors para conseguir la mayor cantidad económica posible y hacer un buen presupuesto para lograr las intenciones y deseos de todos las próximas temporadas.
Esperemos que salga todo como esperamos y deseamos.

:anims     :anims    :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #65 el: 28 de Abril de 2008, 21:19:35 pm »
Bueno pos con esta aportacion, y lo ke se ha comentado del Banc Sabadell alomejor se consigue algo. Por cierto, no se si soy yo, pero ahora en el campo parece que se vean mas vallas(del Banc Sabadell), y stan mas limpias, mas nuevas o algo, y contra el hospi el globo de la caixa de sabadell... alomejor se stan empezando a hacer las cosas bien, alguien puede concretar algo de todo esto? :mmmm

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #66 el: 28 de Abril de 2008, 21:39:27 pm »
No entiendo como algunos partidos pueden caer tan bajo cuando nos comparan con otros clubs de la ciudad. No hace falta ser muy inteligente para preveer el posible potencial económico que reportaría el Sabadell a la ciudad en una categoría superior comparado con cualquier club de la ciudad.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #67 el: 28 de Abril de 2008, 21:51:06 pm »
i mi pregunta es..... si algun partit politic creu que el sabadell es mereix mes... per que no ha votat en contra al ple deixant clar que es negaban per que creien que el sabadell es mereix mes diners?  em sembla a mi que las escuses que s´han buscat per no votar a favor de la medida pressa per l´ajuntament nomes es per una cosa simplement votar en contra d´una mesura pressa desde els 2 partits grans del consistori.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #68 el: 28 de Abril de 2008, 21:53:45 pm »
3 o 4 cosetes...

Es confirma que parlem de xifres ridicules... segons les dades que publica el company fum fum, l'aportacio no arribaria al 17% del pressupost d'aquest any (900.000).

i com a molt, fins al 2011, no arribara ni al 20% d'un pressupost que la majoria, crec, considerem ja ridicul per intentar tenir un equip amb aspiracions.

El bon sr. Soteras diu el que ha de dir...

Sobre el punt de que el pacte s'acaba si es puja a 2aA, ho trobo be ja que en cas de pujar, aquestes xifres ja no servirien per res i se'ls hi hauria de posar un zero mes al final.

Jo soc dels que penso que hauria votat NO. I no ho penso per intencions politiques com m'insinua algun col.lega... ho faig perque veig clarissimament que ens volen fer callar durant 4 anys amb uns diners que no ens serviran per quasi res i que ens condemnen 3 anys mes a patir per la 2a B.

Dieu que ara aquestes xifres es poden complementar amb els sponsors... oblideu-vos'en... fa molts anys que es busquen i es rebusquen i tenim el que tenim... i com diu algun altre company, aquestes quantitats no serviran de 'revulsiu' per engrescar ni al comerç, ni a la ciutat, ni molt menys als inversors.

Com he dit: Pan para hoy, hambre para mañana

:ko
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #69 el: 28 de Abril de 2008, 21:58:03 pm »
Bueno pos con esta aportacion, y lo ke se ha comentado del Banc Sabadell alomejor se consigue algo. Por cierto, no se si soy yo, pero ahora en el campo parece que se vean mas vallas(del Banc Sabadell), y stan mas limpias, mas nuevas o algo, y contra el hospi el globo de la caixa de sabadell... alomejor se stan empezando a hacer las cosas bien, alguien puede concretar algo de todo esto? :mmmm

el banc sabadell? que ens donaran ara aquests?

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #70 el: 28 de Abril de 2008, 22:15:26 pm »
Son 10.000€ mes que aquesta temporada....

Això nomes necesita el presi? doncs kina sort que nomes ens falti 10.000€.....

Correcte amb el que ha dit el company Bend.

Aquestes aportacions per a que poden servir ?

Imagino que seran per donar "tranquilitat" i per a que no s'hagi de demanar res a l'ajuntament, sino que serà una cosa que ja estarà estipulada.

Però la gran pregunta és el que diu el Bend.

Si aquest any han aportat 150.000 euros..... i l'any vinent només n'aporten 10.000 més..... Que vol dir això aplicat a termes d'equip ?? Que intentarem anar a "trancas i barrancas" en termes de reforços ??

Vaja, que ho busquen calers en sponsors o demés o la cosa seguirà com fins ara.

També tinc clar que l'ajuntament tampoc ha de ser el "salvador" tot i que penso que les aportacions aquestes no són sufucients -encara que millor això que res-, sinó que crec que ens hauriem d'espavilar en picar les portes a altres llocs.
« Darrera modificació: 28 de Abril de 2008, 22:21:52 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Ripolletenc

• Aleví
  • Missatges: 39
« Respondre #71 el: 28 de Abril de 2008, 22:25:58 pm »
Me alegro del esfuerzo realizado por el Sr Soriano...

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #72 el: 28 de Abril de 2008, 22:53:47 pm »
No se si es el post indicado, pero ya que se habla del futuro de club, a ver si alguien sabe algo de esto. Ha llegado a mis oidos que el Banc Sabadell, de cara a la temporada que viene, aportara una buena cantidad de dinero a las arcas del club. ¿Qué sabeis al respecto?

Seguro que va todo relacionado con las noticias que van saliendo, solo decir que ya era hora :clap

Eso, yo tampoco lo se...

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #73 el: 28 de Abril de 2008, 22:59:12 pm »
No m'esperava l'abstenció d' ERC....Clar ara ho veig clar Catalunya és el Barça.....No compteu mai més amb el meu vot...abans m'abstindré tal com ho heu fet vosaltres...

Visca Catalunya i Visca el Sabadell !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #74 el: 28 de Abril de 2008, 23:06:26 pm »

aixó vull saber jo:

com se sap que banc sabadell posarà calers el proper any ?
quina font de fiar ho diu ?

dubto que posin gaire més de 18.001 €...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #75 el: 28 de Abril de 2008, 23:08:19 pm »
No m'esperava l'abstenció d' ERC....Clar ara ho veig clar Catalunya és el Barça.....No compteu mai més amb el meu vot...abans m'abstindré tal com ho heu fet vosaltres...

Visca Catalunya i Visca el Sabadell !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Si un equip de futbol té que condicionar el vot de la gent en unes eleccions malament anem....

Em sembla q hi ha coses més importants q no pas el futbol, alhora de valorar les preferencies polítiques de cadascú.

Això sí, si l'abstenció en comptes d'ERC l'haguessin  produit alguns altres partits polítics de ben segur que el fòrum estaria saturat de missatges criticant-ho,  :yes:  dada curiosa.

Ara en serio, a mi per això no em caurà millor ni pitjor ni el Bustos ni el Soriano ni ningú.

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #76 el: 28 de Abril de 2008, 23:11:07 pm »
en quan als 160.000 €...  vaja mofa !!  crec que s'han tornat a quedar amb nosaltres i que si be es més del que es rebia, no ens ajuda a res.

el nàstic fa 6 anys rebia més de 600.000 €, molts equips sobrepassen el nostre pressupost...  potser era entre poc i massa.

en quan a algun regidor...  donc home, posats a equiparar clubs un altre cop que donin els calers al llano, a vera si puja a preferent.

seguiré creient que la fundació és un autèntic error que ens pot condemnar a la 2aB molts anys més, ja que complica molt que al capdavant del CES s'hi fiqui gent de futbol amb calers.

més del mateix...   és a dir, res.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #77 el: 28 de Abril de 2008, 23:12:50 pm »
Efectivament...un equip de futbol no hauria de condicionar les preferències polítiques...ara parlo en calent, però és que per mi personalment el Sabadell :bandera...ho sento...és molt més que un equip de futbol............. ................. :bandera :bandera

Desconnectat Muro Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 351
« Respondre #78 el: 28 de Abril de 2008, 23:16:19 pm »
Todo lo que sea sumar bienvenido sea,ahora mismo es lo que hay,
no hay gente que ponga un paston,ni hay esponsors que pongan
mucha pasta,pues de momentosi hay mas pasta pues mejor..... :bandera :scut :beer2

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #79 el: 28 de Abril de 2008, 23:16:49 pm »
Efectivament...un equip de futbol no hauria de condicionar les preferències polítiques...ara parlo en calent, però és que per mi personalment el Sabadell :bandera...ho sento...és molt més que un equip de futbol............. ................. :bandera :bandera

potser teniu raó peró...  també és qüestió de màrqueting.

pel barça, erc fa el que faci falta. pel ces...
   donc que els votin a can fanga !!