Autor Tema: FORA CARETAS  (Llegit 20732 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
  • Gènere: Masculí
Re: FORA CARETAS
« Respondre #120 el: 29 de Abril de 2008, 23:25:46 pm »
Estem treient de context el tema del post.
No considero q s'hagi de barrejar tan la  política amb el Sabadell aquí, ni cal que s'intenti justificar a cap partit q no hagi volgut apoyar aquesta idea.
El partit que s'ha abstingut és simplement perquè se l'in refot el CE Sabadell, al igual q a la majoria dels habitants de la ciutat, les coses clares. I els q han dit q sí, no és tampoc que els hi vagi la vida amb l'equip d futbol de la ciutat, simplement és q algun q altre interés deuen tenir en fer-ho, sinó està clar  q no es mullarien en aquest sentit.

Les quantitats són ridícules sí, però q més val això q res, no creieu?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #121 el: 29 de Abril de 2008, 23:30:55 pm »
Crec que esteu polititzant massa aquest tema, uns esteu defensant el vostre partit que ha votat el que no volia, els altres us esteu penjant medalletes que no us pertoquen i uns tercers heu aprofitat la idea d'uns bocagrosses, i ara heu aprofitat per a pujar-vos al podi.

Em sembla lamentable, que podent parlar només de que si us sembla bé, malament o fluixa la mesura, aprofiteu per a treure la política del vostre poble a relluïr.

El partit que s'ha abstingut és simplement perquè se l'in refot el CE Sabadell, al igual q a la majoria dels habitants de la ciutat, les coses clares.

També a alguns se'ls refot el CE Sabadell FC i han hagut de votar que SI, ja que estaven enganxats dels ous. Habilitat política de l'equip de govern? Oportunisme? Digue-li com vulguis.

aqui hi ha gat amagat: en pirri en català immaculat no. crec que em perdo alguna cosa, m'ho podeu explicar ??

Jo tinc instal-lat el Firefox, e incorporat un corrector en català. Poques faltes em veuràs. I per que no?

P.D.: Jo hagués votat que NO. Quatre duros que ens mantindran esclaus del poder.
« Darrera modificació: 29 de Abril de 2008, 23:36:16 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #122 el: 29 de Abril de 2008, 23:37:01 pm »
si arriva algun dia  en que tothom defensi els colors arlequinats pel demunt d'interessos propis, voldra dir que será massa tard.

FACTUM NON VERBUM

parlant d'escriure be llengues propies i estranyes...jo un dia em vaig atrevir amb una canço en anglès i vaig donar el pego...
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #123 el: 29 de Abril de 2008, 23:42:16 pm »

home birrero... no només és l'idioma i les faltes, sinó les formes.

tinc la sensació que algú altre ha escrit amb el nick del 'pirri'...  m'ha semblat estrany...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #124 el: 29 de Abril de 2008, 23:48:24 pm »
Jo també penso que que més dóna qui hagi votat que si o que no o que tan li fot.

La qüestió és que si amb aquests 3 anys la cosa no s'arregla amb 1 ascens a la 2a Divisió A........ a partir de llavors pot escaure la cosa molt i molt negre..........

Ara tenim el que tenim i ens han donat el que segons el president hem demanat. Doncs intentem treure'n profit i prou.

Haver votat que no..... sent tan poquets com som els que ens interessa el futbol -i que alguns ni votem a Sabadell- hauria sigut un error.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #125 el: 29 de Abril de 2008, 23:51:36 pm »
Penso bastant semblant al MUTIO, en aquest assumpte. Però a mi, la caritat no em convenç. Com t'he dit abans, som esclaus del poder. I per desgràcia el club nostre té una sèrie de limitacions que el fan poc atractiu per a fer inversions des de fora. Jo no posaria pas els calés en un club i no poguer controlar el seu destí.

parlant d'escriure be llengues propies i estranyes...jo un dia em vaig atrevir amb una canço en anglès i vaig donar el pego...

Ja saps que jo m'atreveixo també a versionar algunes cançons. I també se'm dona bé... em sembla.  ;D

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #126 el: 30 de Abril de 2008, 08:31:02 am »
Estem treient de context el tema del post.
No considero q s'hagi de barrejar tan la  política amb el Sabadell aquí, ni cal que s'intenti justificar a cap partit q no hagi volgut apoyar aquesta idea.
El partit que s'ha abstingut és simplement perquè se l'in refot el CE Sabadell, al igual q a la majoria dels habitants de la ciutat, les coses clares. I els q han dit q sí, no és tampoc que els hi vagi la vida amb l'equip d futbol de la ciutat, simplement és q algun q altre interés deuen tenir en fer-ho, sinó està clar  q no es mullarien en aquest sentit.

Les quantitats són ridícules sí, però q més val això q res, no creieu?

jo no hagues pogut escriure millor els meus pensaments en un post, aixo es el que intento dir jo desde el primer moment, aqui a tots i dic TOTS els partits politics li bufa el sabadell i un per poc els altres per tocar la pera i els altres per que no s´atreveixen, al final acaba pagant el pato el sabadell.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #127 el: 30 de Abril de 2008, 09:18:08 am »
Amic Manelinho,
trobo molt lamentable que estiguis polititzant tant aquest fòrum. Ningú que hagi seguit el tema es pot creure que ERC volia més diners pel sabadell. En cap lloc ha sortit el teu cap de llista dient això. Potser és per això que només teniu un representant a l'Ajuntament. Mira per on m'has despertat l'interès per la política. Crec que t'hauries de tranquilitzar... Ens  agradi més o menys, la veritat és que és la primera vegada que l'Ajuntament dona diners en aquesta quantitat al nostre Sabadell. I no es tracta de posar medalles a ningú. Tots recordem que l'anterior govern no va donar mai un duro i és molt fort que ara llancis tanta bilis per rebre una aportació econòmica. Penso que hauríem de deixar la política de banda i començar a pensar en què podem fer en el projecte de futur. Per cert, el Magí Rovira o el Civis o la Forcadell saben com és el camp de Sabadell? Mai els he vist. Els socis tenim molts colors, però t'asseguro que, com molt bé saps, el meu és l'arlequinat. No crec que hagis de seguir per aquí. Et desqualifica i em sap greu dir-t'ho!

Amic Pirri,

potser no deixo les coses prou clares quan escric, deu ser això. Jo l'únic que he intentat és donar a entendre a tothom el perquè de l'abstenció en la votació, perquè em toca molt d'aprop i perquè en bona part en sóc responsable. També he volgut expresar les sensacions que tinc, com a arlekinat, en cap cas he fet apologia d'altres temes.

En fi i en resum, val a dir que he estat l'únic que ha donat la cara i he explicat tot el tema el millor que he pogut, que s'em pugui o vulgui entendre o no ja és una altra història.
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #128 el: 30 de Abril de 2008, 10:07:43 am »
Les quantitats són:

Temporada 2007/08 (actual): 75.000 euros
Temporada 2008/09: 160.000 euros
Temporada 2009/10: 170.000 euros
Temporada 2010/11: 180.000 euros

Si aquestes son les quantitats pactades amb l’Ajuntament jo estic relativament satisfet per diferentes raons :

1.- Duplicacio de l’Aportacio de la Fundacio al Club.- l’increment de l’aportacio es del 113% al 08/09, llastima que per les seguents 2 temporades sigui del 6%.

2.- Entrem dintre d’un tram correcte.- la informacio dels ajuts dels clubs que jo tinc, van dels 150.000 als 300.000 (algun 400.000 com a exepcio).

3.- La Fundacio no dóna massa, pero i els altres?.- l'Ajuntament ens dona poc mes que almoina, pero i el Farres, que ens donava? Que els hi preguntin als Arroyos.

Jo crec que gracies al Consell d’Administracio actual i a la presio de l’entorn com pot ser aquest Forum, a base de treballar i apretar hem conseguit una millora, Senyors toca seguir lluitant!

Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat pirri

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1071
« Respondre #129 el: 30 de Abril de 2008, 19:50:16 pm »
     Mira Kita, parece mentira que estés tan puesto en los temas y te extrañe que haya escrito yo. Yo no soy como tú que si escribes en dictado.
     Y lo de el catalá te saco de dudas , hay una página de p... madre que se llama soft catalá y te traduce la mar de bien, ya verás mira lee , por ejemplo:

MAI S'HAVIEN DONAT TANTS DINERS AL SABADELL!
DEIXEM LA POLÍTICA DE BANDA I PENSEM EN QUÈ FAREM AMB EL PROJECTE DE L'ANY QUE VE!!
O ES QUE ARA ENS BARALLAREM NOSALTRES?
AIXÒ SÍ: CIU, PP I PSC HAN APROVAT LA PROPOSTA DE MÉS DINERS DE BUSTOS, ERC, INICIATIVA I ENTESA NO.
CADA COSA AL SEU LLOC I LA RESTA SÓN DISCURSOS BUITS!.

A que está chulo eh? , así que anda por favor no dudes más de mi.
Miguel, siempre estaré a tu lado y tú debes estar conmigo para seguir viviendo.

Desconnectat barrankusfogonerus

• Infantil
  • Missatges: 205
ayuda del economica del ayuntamiento a nuestro club
« Respondre #130 el: 30 de Abril de 2008, 23:25:47 pm »
no se si habeis leido hoy el mundo deportivo sale una noticia segun la cual el ayuntamiento nos va a dar 75000 eur la proxima temp 160000,170000 y 180000 las siguientes gran noticia pienso yo que opinais

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
Re: ayuda del economica del ayuntamiento a nuestro club
« Respondre #131 el: 01 de Maig de 2008, 02:32:34 am »
no se si habeis leido hoy el mundo deportivo sale una noticia segun la cual el ayuntamiento nos va a dar 75000 eur la proxima temp 160000,170000 y 180000 las siguientes gran noticia pienso yo que opinais

Eso que dices se lleva debatiendo en este mismo post hace 4 dias xD  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #132 el: 01 de Maig de 2008, 09:34:34 am »
Les quantitats són:

Temporada 2007/08 (actual): 75.000 euros
Temporada 2008/09: 160.000 euros
Temporada 2009/10: 170.000 euros
Temporada 2010/11: 180.000 euros

Si aquestes son les quantitats pactades amb l’Ajuntament jo estic relativament satisfet per diferentes raons :

1.- Duplicacio de l’Aportacio de la Fundacio al Club.- l’increment de l’aportacio es del 113% al 08/09, llastima que per les seguents 2 temporades sigui del 6%.

2.- Entrem dintre d’un tram correcte.- la informacio dels ajuts dels clubs que jo tinc, van dels 150.000 als 300.000 (algun 400.000 com a exepcio).

3.- La Fundacio no dóna massa, pero i els altres?.- l'Ajuntament ens dona poc mes que almoina, pero i el Farres, que ens donava? Que els hi preguntin als Arroyos.

Jo crec que gracies al Consell d’Administracio actual i a la presio de l’entorn com pot ser aquest Forum, a base de treballar i apretar hem conseguit una millora, Senyors toca seguir lluitant!

Estic en una línia de pensament semblant.  L´aportació de l´Administració comença a entrar en uns paràmetres "acceptables" després de llargs anys de mínimes (i quasi clandestines aportacions). Sense oblidar que això s´ha aconseguit amb la recança/oposició de part del consistori.  Ara només falta mobilitzar una mica més al teixtit empresarial de la ciutat que és precisament el que en certa època ens va pujar i mantenir a 1ª durant 7 temporades.

No és fàcil, però entre la millor predisposició d´aquest alcalde cap a l´equip, l´"estabilitat social" a nivell directiu i l´existència d´un projecte esportiu de moment modest, però amb tendència a consolidar-se i crèixer, s´ha d´anar avançant en la direcció correcta.

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #133 el: 01 de Maig de 2008, 12:26:06 pm »

És que és gràcies a l'entorn que s'ha aconseguit aquesta millora. Molts dels que es posen ara medalletes a ells i als seus amics, se'ls hauria de caure la cara de vergonya.

Desconnectat Ripolletenc

• Aleví
  • Missatges: 39
« Respondre #134 el: 01 de Maig de 2008, 20:32:54 pm »

És que és gràcies a l'entorn que s'ha aconseguit aquesta millora. Molts dels que es posen ara medalletes a ells i als seus amics, se'ls hauria de caure la cara de vergonya.

¿Qué voto el Partit Republicà Català en el pasado pleno?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #135 el: 01 de Maig de 2008, 21:19:22 pm »
¿Qué voto el Partit Republicà Català en el pasado pleno?

Veig que no estàs gaire informat de la política de Sabadell ni de la composició del consistori municipal. El Partit Republicà Català no va votar la moció ja que no té cap representant el el consistori sabadellenc.

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #136 el: 02 de Maig de 2008, 13:23:33 pm »
Jaja ERC casi ni llega a tener representacion y va a tener el PRC...

Desconnectat Ripolletenc

• Aleví
« Respondre #137 el: 02 de Maig de 2008, 14:06:01 pm »
Reacció al PP

Al marge de les valoracions que s'han fet des del club, avui també ha parlat Jordi Soriano. Pel portaveu municipal del Partit Popular: "És una bona notícia i estem molt satisfets. Hem de tenir en compte que vam ser nosaltres els que ja vam presentar una moció per afrontar aquest tema. Però ara, un cop l'acord és una realitat, aquest detall és el de menys". Soriano, què ha lamentat que "no tots els grups de l'oposició hagin donat suport al projecte", ha aprofitat també per demanar "que no sempre sigui l'Administració la que hagi de solventar situacions com aquestes, quan a la ciutat hi ha entitats financeres potents que podria donar el seu cop de mà". Al marge d'això, el dirigent conservador, arlequinat i habitual als partits de la Nova Creu Alta, ha deixat clar que ara és el moment que l'equip ens doni una alegria a tots.

Un saludo "cordial" a los ********* de turno.
« Darrera modificació: 02 de Maig de 2008, 14:26:40 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #138 el: 02 de Maig de 2008, 15:45:40 pm »
Ripolletenc tengo una duda, y sin animo de ofender. Te interesa el sabadell o solo la política?
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Ripolletenc

• Aleví
« Respondre #139 el: 02 de Maig de 2008, 15:56:24 pm »
Ripolletenc tengo una duda, y sin animo de ofender. Te interesa el sabadell o solo la política?

Sin el interes politico de los partidos  mas representativos de la ciudad de Sabadell dificilmente se hubiese producido la mejora economica.

Ambas cosas son compatibles y mas en temas economicos.