Autor Tema: pero que pasa?  (Llegit 934 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • Gènere: Masculí
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
pero que pasa?
« el: 27 de Agost de 2005, 19:34:51 pm »
que pasa aqui? desapareixo dos setmanes i quan torno hi ha una quantitat de missatges parlan del mora que inclus a mi (que no m´agrada) em fan pensar que la gent esta desitgan que el equip perdi un parell de partits per demanar la seva substitució?  :o
pero que ens pasa? esperem una mica a veure el equip i els resultats i despres parlem de si el mora durará o no. o si el mora pot portar el equip o no´o si la preisió o si nose que...... collons que malament ho veig nanos  uuufff  :ko
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat fenicaro

• Jugador Prof.
  • Missatges: 784
Re: pero que pasa?
« Respondre #1 el: 27 de Agost de 2005, 19:45:41 pm »
Avui, al ds, el mora deia q la lliga no es decideix fins el març, i demana dos mesos per acoplar l'equip. Per part meva, els té. tb deia q farà un futbol defensiu, però mirant de jugar molt per les bandes, com a l'any del playoff. a mi no em sembla malament, pq com diu tb ell, i jo penso el mateix, això no és primera i el futbol a 2 b és diferent q el q veiem per la tele... q és el q a tots ens agrada.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: pero que pasa?
« Respondre #2 el: 28 de Agost de 2005, 01:33:37 am »
Jo penso que fins entre la jornada 10-15 l'equip no estarà al 100%. A partir d'allà, sabrem a que ens atenem.

Per ara, tots a animar i donar confiança al club.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...