Autor Tema: CE SABADELL FC - VILLAJOYOSA CF  (Llegit 36690 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • Gènere: Masculí
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
Re: CE SABADELL FC - VILLAJOYOSA CF
« Respondre #180 el: 11 de Maig de 2008, 19:54:00 pm »
Final 0-1 el Sabadell y 0-2 meapesta :****
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #181 el: 11 de Maig de 2008, 20:10:18 pm »
2 cosas : Objetivo cumplido y egarenses =  :hump   :balla :balla
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6429
« Respondre #182 el: 11 de Maig de 2008, 20:25:28 pm »
Objectiu complert, salvats i el Terrassa a un pas del canvi de categoria.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat jordisv

• Juvenil
  • Missatges: 432
« Respondre #183 el: 11 de Maig de 2008, 20:36:37 pm »
Encara no veig les actualitzacions de la classificació, però crec que el terrasa la setmana que ve estarà amb els pixats al ventre i la cagalera per la gola,  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:!! Sap greu la nostra derrota d'avui, però almenys la derrota dels mals veïns ens ha endolcit la jornada  :ok :ok :beer2! I diumenge que ve, tothom a "favor" dels pericos B i del meapesta,  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:!! :bandera :bandera :bandera I a lleida, partit de costellada... :Paletas: :Paletas: :xin-xin :xin-xin
Vull tornar a veure el meu Sabadell a Primera Divisió!!!!

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #184 el: 11 de Maig de 2008, 20:44:08 pm »
Cuidado que el Terrassa no te segura la promoció, que encara pot baixar a 3ª directa :laugh:
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #185 el: 11 de Maig de 2008, 20:45:32 pm »
Cuidado que el Terrassa no te segura la promoció, que encara pot baixar a 3ª directa :laugh:

esque company xavier la plaça que falta de descens sera per terrassa o meapesta

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #186 el: 11 de Maig de 2008, 20:45:34 pm »
Bueno, independentment del morbet que pugui tenir un força possible descens del Terrassa parlaré del partit d'avui bassant-me exclusivament en el nostre equip.

Avui s'ha confirmat una vegada més la poca ambició i orgull propi que té la nostra entitat, i no d'ara sinó de fa molt temps.
Està molt bé q guanyèssim a Girona i Sta Coloma, està molt bé q durant una setmaneta ens fessin somiar en una possible participació a Play Off o Copa del Rey, en part entenc q el Gavà ens fes baixar del somni amb una golejada per 3-0.
Ara bé, a que em jugat després de la derrota amb el Gavà?
l'Empat amb l'Alacant ja va ser desdel meu punt d vista justet, pero bueno, era l'Alacant un gran equip, pero la setmana passada a q vam jugar?
Per molt q ja estiguéssim salvats matemàticament és normal el paper de tontos q vam anar a fer allà? Una mica de dignitat perfavor!! Igual dic del partit d'avui, com pot ser q una Vilajoyosa q en vec en cor de dir que NO VALEN RES, s'emportin els 3 punts de la NCA. Jo ja no se si és que no en sabem més, si tan s'ens refot o que és.
Fa  3 setmanes ja vaig dir a algú que un cop salvats del descens directe ja no guanyaríem cap partit. Em sumat 1 punt de 12 possibles ( i no m'extranyaria q acabéssim la lliga perdent a LLeida), això o veieu normal?
Mai arrivarem lluny amb aquesta mentalitat conformista , ens em salvat sí, però en comptes d'acabar la lliga amb una 8ª o 9ª molt digne possició acabarem la temporada en una 14ª possició hi possiblement a 1 sol puntet de la promoció de descens...

EN FI..  CREC QUE S'HAN DE FER MOLTS CANVIS DE CARA A LA TEMPORADA QUE VE, no tants com l'any q vam baixar però ojo q aquest estiu s'hauria de treballar mooooolt!!!

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
« Respondre #187 el: 11 de Maig de 2008, 20:52:51 pm »
Ferni, ojalà es pogues fer un equip competitiu com ha fet el Gava i poder lluitar per play of. Dic lluitar, ja que entrar o no ja es cuestió de molts factors.

I be, cara la ultima jornada, com que ja no es pateix, seguirem amb atenció el que fa el Terrassa. Molt em temo que per ells la lliga encara no haurà acavat el diumenge que ve. I crec que ara en la promoció, si perds la eliminatòria ja baixes. Ai, ai,ai, egarencs...

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
« Respondre #188 el: 11 de Maig de 2008, 21:02:45 pm »

Si la Grama perd al camp de la Vila i el Terrassa guanya al Espanyol, baixa a 3ª... la Grama. El Terrassa promocionaria.

Pasi el que pasi, el Terrassa baixa o promocina, pero no es pot salvar directament ;D

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #189 el: 11 de Maig de 2008, 21:04:41 pm »
Temporada "semi-acabada", Objectiu "mínim-mínim" complert, però a mi aquest partit em deixa un mal gust de boca.  Coincideixo amb Ferni amb aquest excès de conformisme. Hem d´aspirar a alguna cosa més i tal com va afirmar Joan Soteras, s´ha d´exigir que sigui així a partir de l´any que ve.

En el que es refereix amb el partit en sí, el Sabadell ha sortit massa relaxat, a la segona part s´ha espavilat i la veritat és que mereixiem l´empat. però el fet és que no hem sabut assegurar la salvació matemàtica per nosaltres mateixos, sinó que ho hagut de fer Juanma Cruz a Los Arcos.

Un equip de la nostra Història no ha d´aspirar solsament a la permanència a Segona B (aquest any "passi", però ha de canviar en el futur), sinó que s´ha de buscar "metes" molt més grans) i sí, lo del Terrassa pot estar molt bé, però els nostres rivals haurien de ser el Barcelona o l´Espanyol i no entitats que estan molt lluny de la nostra història i potencial com a afició.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #190 el: 11 de Maig de 2008, 21:04:53 pm »
Ferni, ojalà es pogues fer un equip competitiu com ha fet el Gava i poder lluitar per play of. Dic lluitar, ja que entrar o no ja es cuestió de molts factors.

I be, cara la ultima jornada, com que ja no es pateix, seguirem amb atenció el que fa el Terrassa. Molt em temo que per ells la lliga encara no haurà acavat el diumenge que ve. I crec que ara en la promoció, si perds la eliminatòria ja baixes. Ai, ai,ai, egarencs...

Xavier, jo de la única cosa q em queixo és que si el nostre equip hagués sigut una mica ambiciós, només una miqueta ara mateix tindríem mínim 4 punts més ( 1 de la setmana passada i 3 d'avui) i amb 51 punts ocuparíem una novena possició q tenint en compte q venim de 3ª i tenim una plantilla justeta, seria realment un èxit ( i guanyant a Lleida podríem ser hasta setens fixat-hi).
És el mateix acabar la lliga 13sens o 14sens a 1 punt de la promoció de descens, que 7ens o 8ens a 4-5 punts de la promoció d'ascens? Jo crec q no.
Q passaria si arrivem als 46-47 punts a la jornada 30? Q hauríem fet dsp? Perdre gairebé tots els partits? Sumar 4 punts de 24?

Pensa q qualsevol persona q es miri la classificació pensarà, uff el Sabadell s'han salvat d miracle pobrets.  Mentre q si acabéssim la lliga 8ens es diria, carai han acabat  8ens venint de 3ª, Déu ni do!! queden 4 jornades més i encara pugen aquells...

No és el mateix noi, però clar s'ha d tenir uns mínims d'orgull propi.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #191 el: 11 de Maig de 2008, 21:07:51 pm »

Si la Grama perd al camp de la Vila i el Terrassa guanya al Espanyol, baixa a 3ª... la Grama. El Terrassa promocionaria.

Pasi el que pasi, el Terrassa baixa o promocina, pero no es pot salvar directament ;D

La Grama esta guanyant eh, sumaria 49 si acaba guanyant, si que es pot salvar el Terrassa directament simplement aconseguint millor resultat que la Vila.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
« Respondre #192 el: 11 de Maig de 2008, 21:23:33 pm »
Ui, tens rao PIPO, que la Grama esta guanyant per 2-0. Vaya tela para Burundi F.C.

Ara que ja s´aconseguit, vuldria felicitar a la familia arlekinada per el objectiu complert, i el suport que te el equip en els desplaçaments. El equip es de 2ªB però la afició es de 1ª Divisió  :clap :clap :clap :clap

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #193 el: 11 de Maig de 2008, 21:24:45 pm »
Partidos de la última jornada con morbo:

VILLAJOYOSA  -  AT. GRAMANET

M. CASTELLDEFELS   -  LEVANTE B

TERRASSA  -  ESPANYOL B

Los tres afectados juegan en su campo, solo se salva uno, por tanto los que no sepan hacer sus deberes les tocará sufrir, es más ganando los tres el Meapuesta y Terrassa , estarían uno en tercera y el otro camino de ella.

:ko  
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
« Respondre #194 el: 11 de Maig de 2008, 22:20:18 pm »
Tens rao Ferni, però ja se sap, 3 punts mes t´acosten adalt, i 3 menys acaves justet. El mes important es que el any que ve es jugarà a 2ªB. El que pasa que fa enveja, que tant el Girona com Gava que estaven tambe a 3ª, faran play of. Però be, el primer any es el de consolidació, i el seguent es te que mirarmes amunt.

Coi, que la ciutat de Sabadell es mereix un equip com a minim a 2ªA, tant per habitants com per instalacions. Però aixo ja serà tema per la propera temporada. :beer2

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #195 el: 11 de Maig de 2008, 22:20:54 pm »
vamos al olimpic a animar al espanyol?  :laugh:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #196 el: 11 de Maig de 2008, 22:33:59 pm »

Umm, no sé, no sé  :mmmm :mmmm :mmmm  :laugh: :laugh: :laugh:

Fixeu-vos com estàn de cremats els veïns al foro del futbolplus http://www.futbolplus.com/smf/index.php?topic=52347.4995  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #197 el: 11 de Maig de 2008, 22:44:15 pm »

Fixeu-vos com estàn de cremats els veïns al foro del futbolplus http://www.futbolplus.com/smf/index.php?topic=52347.4995  :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

M'agrada q no ens culpin a nosaltres de les seves penes (almenys de moment).
Si volen salvar-se q s'ho guanyin ells per mèrits propis.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #198 el: 11 de Maig de 2008, 23:02:01 pm »

M'agrada q no ens culpin a nosaltres de les seves penes (almenys de moment).
Si volen salvar-se q s'ho guanyin ells per mèrits propis.

Si el Terrassa baja a Tercera no será por culpa de la derrota esta tarde contra la Vila. La culpa es suya que llevan 12 partidos creo sin ganar. Ya se espavilarán..y sino que el año que viene visiten campo como los de la Rápita, Blanes, Santboià... :ko
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #199 el: 11 de Maig de 2008, 23:03:41 pm »
 :laugh: :laugh: venga hombre ojalá bajen i que vean lo que es esoo !!

espanyoooool espanyooool  :anims         :laugh: :laugh:
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord