Bueno, independentment del morbet que pugui tenir un força possible descens del Terrassa parlaré del partit d'avui bassant-me exclusivament en el nostre equip.
Avui s'ha confirmat una vegada més la poca ambició i orgull propi que té la nostra entitat, i no d'ara sinó de fa molt temps.
Està molt bé q guanyèssim a Girona i Sta Coloma, està molt bé q durant una setmaneta ens fessin somiar en una possible participació a Play Off o Copa del Rey, en part entenc q el Gavà ens fes baixar del somni amb una golejada per 3-0.
Ara bé, a que em jugat després de la derrota amb el Gavà?
l'Empat amb l'Alacant ja va ser desdel meu punt d vista justet, pero bueno, era l'Alacant un gran equip, pero la setmana passada a q vam jugar?
Per molt q ja estiguéssim salvats matemàticament és normal el paper de tontos q vam anar a fer allà? Una mica de dignitat perfavor!! Igual dic del partit d'avui, com pot ser q una Vilajoyosa q en vec en cor de dir que NO VALEN RES, s'emportin els 3 punts de la NCA. Jo ja no se si és que no en sabem més, si tan s'ens refot o que és.
Fa 3 setmanes ja vaig dir a algú que un cop salvats del descens directe ja no guanyaríem cap partit. Em sumat 1 punt de 12 possibles ( i no m'extranyaria q acabéssim la lliga perdent a LLeida), això o veieu normal?
Mai arrivarem lluny amb aquesta mentalitat conformista , ens em salvat sí, però en comptes d'acabar la lliga amb una 8ª o 9ª molt digne possició acabarem la temporada en una 14ª possició hi possiblement a 1 sol puntet de la promoció de descens...
EN FI.. CREC QUE S'HAN DE FER MOLTS CANVIS DE CARA A LA TEMPORADA QUE VE, no tants com l'any q vam baixar però ojo q aquest estiu s'hauria de treballar mooooolt!!!