Totes aquestes especulacions poden estar molt bé, però en cap cas estaran "en ment" del jugador. Potser no es surtirà al 100% (espero que si surti), però això serà per una inconscient relaxació del jugador pensant que els 47 punts són suficients. Ara bé, pensar en perdre expressament el partit, NI HO FARAN NI HO HAN DE FER. Una altra cosa seria que un empat anés bé als dos i hi hagués un "pacte de no agressió" des del principi, però aquest tampoc és el cas.
Jo vull veure un CE Sabadell en categories superiors. La nostra lluita ha de ser aquesta. Per tant, el que faci el Terrassa em porta completament "al fresc".... I serà més fàcil construïr un equip potent de cara a la temporada que ve si guanyem l´últim partit a casa per 5-0 que si perdem patèticament per 0-3.
A més a més, el maletí del Flix, pot ajudar a reforçar l´equip de cara a la temporada que ve....
Crec que empataran a 0 per inèrcia, però faré una aposta / desig a favor d´un 4-1.
I no patiu tant amb el Terrassa, que Oriola és un camp molt difícil i més ara quan es juguen l´"últim cartutxo" per entrar a un "play-off" que és una obligació del club alacantí per pressupost. I l´Espanyol B també anirà primat per Flix, no ho oblideu, i quan vol jugar a fútbol, juga bé.... Tot menys deixar-nos. A mí no m´agrada perdre ni als entrenaments.
I coincideixo amb Kitanovsky. Si no es juga "derby" l´any que ve es trobarà a faltar algo. Si no mireu el "post" del Terrassa-Sabadell, la quantitat de respostes que hi va haver.... I jo he vist tots els partits menys 1....