Autor Tema: QUI ESTA D´ACORD EN QUE EL MORA SIGUI L´ENTRENADOR DEL SABADELL.  (Llegit 3878 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8176
  • Gènere: Masculí
  • un camp de primera
Questionar al Mora ? Estem de broma o què...
« Respondre #20 el: 22 de Agost de 2005, 23:46:47 pm »

Questionar al Mora ???

No us poseu nerviosos tan aviat, que la pretemporada només serveix per fer proves i l´energia que es pugui gastar, la mínima.  Partim de tres evidències;

a)  La plantilla té qualitat de sobra. Falta només la necessària conjunció, que arribarà a mida que es vagin jugant els partits (espero que no masses).
    b)  El Mora ha demostrat un"saber fer" en situacions molt més complicades i de molta presió com la segona volta de l´any passat.
    c)   Només són indicatius els partits que es juguen comtra equips de la mateixa categoria (sempre, el rival inferior es motiva, sinó fixeu-vos amb un resultat d´aquesta pretemporada;  Rayo Vallecano 4 - Màlaga 0).  En aquest cas, només s´ha perdut un partit per la mínima, que amb una mica més de conjunció s´hagués guanyat.

Per tant,  màxima confiança a Mora, que se l´ha ben guanyada amb el tipus i perquè és una actitut de total sentit comú.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: QUI ESTA D´ACORD EN QUE EL MORA SIGUI L´ENTRENADOR DEL SABADELL.
« Respondre #21 el: 23 de Agost de 2005, 17:08:43 pm »
Per fi, en BLANC-I-BLAU, com sempre posant el 'seny' a les nostres pors  ;D
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
a favor
« Respondre #22 el: 23 de Agost de 2005, 23:05:52 pm »
d en mora. o voleu que faci les proves diumenge??

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #23 el: 24 de Agost de 2005, 19:58:42 pm »
No cal ni dir-ho, jo estic a favor totalment de la presència del Mora al Sabadell. Les raons?? No les tornaré a repetir, doncs ja vaig tenir la possibilitat de fer-ho en un post anterior.

PD: Aprofito l´ocasió per demanar perdó per les meves habituals parrafades, en sóc conscient, però és que la paraula síntesi o resum han estat sempre d´esquenes a mi ;D

VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I ELS QUE ENCARA SIGUIN A LA PLATJA QUE VAGIN FENT LES MALETES QUE AQUEST DIUMENGE HI HA FESTA GROSSA!!!!
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Vitrubio

• Visitant
« Respondre #24 el: 25 de Agost de 2005, 10:34:07 am »
Només perque ara mateix es el nostre entrenador, tothom te que estar amb en Mora. Yo el primer. Encara que a vegades façi cosas que ningu entent, i et façi dubtar si es lo millor per el Sabadell.
Ara que algu en diguir algun entrenador del Sabadell que hagui conseguit millor resultats que el Mora desde que el club estar a 2B. Jo diria que cap: un play-off, una Copa Federació, i l'any passat ens va salvar quan molts ja veien l'equip a Tercera. Per això s´ha de estar amb l'equip i l'entrenador a mort fins a final de temporada (que ja es pot fer balanç de la temporada).

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #25 el: 25 de Agost de 2005, 17:00:37 pm »
Home, estem criticant sense començar... paciència :icon_exclaim:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #26 el: 28 de Agost de 2005, 00:00:45 am »
Acabo de volver de vacaciones y veo los animos muy encrespados sólo porque hemos visto en el foro (porque la mayoria de gente ni siquiera ha ido a ver los partidos) tres o cuatro resultados de pretemporada no muy buenos.
Yo no soy partidario del Mora y me gustaría que todos los "antimora" no empezacemos a silbar ni a abuchear al entrenador hasta la jornada 10 o 15 si las cosas no van como nos gustarian. Además, por suerte o por desgracia, como no viene mucha gente al campo nos podemos permitir el comentarle nuestras inquietudes al mister al finalizar un partido. Pienso que ponerse a silbar en un cambio, por ejemplo defensivo, no solo perjudica a Mora sino que tambien perjudica al equipo.

MAÑANA A GANAR A LOS PAMPLONICAS
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.