Autor Tema: F.C. BARCELONA 2007-08  (Llegit 14023 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

arlequinat_1990

• Visitant
F.C. BARCELONA 2007-08
« el: 16 de Setembre de 2007, 23:17:26 pm »
PUES AIXO AMB AQUET ENTRENADOR NO GUANYAREM RES DE RES ARA TOCA UN CANVI DESPRES DE 5 TEMPORADAS NOMES UNA BON QUE VA SER LA TEMPORADA 2005 / 2006 AMB LLIGA I COPA DE €UROPA POSEU ELS ENTRENADORS QUE U FARIEN MILLOR AL BARÇA JO CREC QUE EMB  BENITEZ ACTUAL TECNIC DEL LIVERPOL
« Darrera modificació: 08 de Juny de 2008, 20:29:03 pm per WebTeam SBD »

Fum, fum, fum

• Visitant
Re: RIJKAARD DIMISIO¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡
« Respondre #1 el: 16 de Setembre de 2007, 23:27:20 pm »
Vicente del Bosque

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #2 el: 16 de Setembre de 2007, 23:39:07 pm »
que torni el Van Gal
no
q fitxin el Camacho
no
el iaio aquell...com es deia...Robson
no
 el Cruiff...
no ja esta...
el LUIS ARAGONES!!!!!!!!!!!!!!!!!! ala tots cap l'hesperia
Millor Moderadora Forera Novell

Ferni

• Visitant
« Respondre #3 el: 16 de Setembre de 2007, 23:41:13 pm »
van 3 jornades, no han perdut cap partit, en 270 minuts només han rebut 1 gol i demanen el cap de l'entrenador ja.  :laugh: :laugh: :laugh:.

- A França el Lyon a la 3ª jornada duia 3 punts, dsp d 8 jornades i un partit menys ja són segons amb 15 punts i només a 1 del líder... tmb haurien de fer fora al míster?

-A Italia el Milan porta 5 punts de 9 possibles, empatant ahir a camp d'un equip q duia 0 punts, tmb demanem el cap de l'Ancelotti?
La SuperJuve avui a perdut a casa en la 3ª jornada contra un equip q duia 1 punt.. tmb el cap del Ranieri ja?

- A Alemanya el Bayern porta 2 empats seguits ara, a Anglaterra el Chelsea només a guanyat 3 partits de 6 i el Manchester va sumar 2 punts dels primers 9... etc etc...

Q coi us penseu alguns? q el Barça serà una apissonadora i guanyarà tots els partits? q a la jornada 10 ja portareu 12 punts al Madrid? vinga home!!! un equip nou s'ha d'anar fent, i mica en mica ja aniran sortint els resultats..... si a mitja temporada veieu q esteu a 8 punts del Madrid preocupeu-vos!! però ara mateix no, q porteu 2 empats, sí però contra un Racing q encara no a perdut, i un Osasuna q no du pas mal equip i ja va empatar a San Mames... ai senyor PACIENCIA CULÉS!!! q no sou invencibles però teniu bon equip.

arlequinat_1990

• Visitant
« Respondre #4 el: 16 de Setembre de 2007, 23:48:26 pm »
pero el president va demanar canvi de actitud i canvi de joc i res de res si canvies de entrenador canviaria molt

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #5 el: 16 de Setembre de 2007, 23:49:39 pm »
pero el president va demanar canvi de actitud i canvi de joc i res de res si canvies de entrenador canviaria molt

clar que si! els jugadors pobres, fan el que els i diuen, i avui el rijarkt els haurá dit EMPATEU!!! :paret
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

• Jugador Prof.
  • Missatges: 972
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
« Respondre #6 el: 17 de Setembre de 2007, 11:23:14 am »
Aneu molt alterats, Rikjaard es de lo millor que es pot trobar ara en el mercat d'entrenadors. Com diu el Ferni encara no s'ha perdut cap partit, i aixo es culpa tant dels jugadors com del entrenador. Es cert que el FCB no es troba en una forma fisica bona pero es te que esperar no es pot anar tan accelerat.
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

antcarcer

• Visitant
« Respondre #7 el: 17 de Setembre de 2007, 12:19:42 pm »
Rijkaard demostró el año pasado que no sirve para llevar el barça, y acordarse que este año no se comera los panayets :mmmm

:beer2

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #8 el: 17 de Setembre de 2007, 12:39:58 pm »
el problema del barça es el ronaldinho,que no se porque no lo vendieron este año!!si no tiene ganas de jugar que se pire ya!!y claro si lo cambian malas caras,pos haber corrido un poco ****! :ejem
SOM DE 2a A!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #9 el: 17 de Setembre de 2007, 13:00:12 pm »
Yo de verdad lo pensaría si fuera el presidente laporta, y haría lo mismo que con el barça "c", lo desaparecería, así ya no habría que ni traspasar ni buscar nuevo entrenador, todos para casa y a salir en los anuncios de la tele.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #10 el: 17 de Setembre de 2007, 14:46:05 pm »
pues casi que mejor!!
el barça defensivamente este año sera muy bueno,pero arriba falta la chispa de otros años,que jueguen arriba messi,bojan y giovanni.
los vividores al banquillo!!
SOM DE 2a A!!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #11 el: 17 de Setembre de 2007, 16:01:36 pm »
Ey, arlequinat_1990, què tal? Guanyarà el Barça la Liga i la Champions?  :laugh: I quants gols ha marcat el megakrak de l'Henry? En canvi Snejider, del qual t'en foties pel seu fitxatge pel Madrid (i segons tu el Barça no el volia, cosa que era mentida...), ja ha fet 4 golets ben macos, i en continuarà fent mooooolts més...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #12 el: 17 de Setembre de 2007, 19:57:01 pm »
En canvi Snejider, del qual t'en foties pel seu fitxatge pel Madrid (i segons tu el Barça no el volia, cosa que era mentida...), ja ha fet 4 golets ben macos, i en continuarà fent mooooolts més...

I moltíssims partits guanyarà el Madrit si li els àrbitres li segueixen regalant partits.

Vergonya em faria ser merengue i haver estafat a un equip com l'Almería el dissabte. Li van escatimar un penalt, li van anular un gol legal i a sobre expulsen al Crusat.

Que li regalin la lliga ja al Madrit i els demés que juguin per la segona plaça!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #13 el: 17 de Setembre de 2007, 19:59:16 pm »
En canvi Snejider, del qual t'en foties pel seu fitxatge pel Madrid (i segons tu el Barça no el volia, cosa que era mentida...), ja ha fet 4 golets ben macos, i en continuarà fent mooooolts més...

I moltíssims partits guanyarà el Madrit si li els àrbitres li segueixen regalant partits.

Vergonya em faria ser merengue i haver estafat a un equip com l'Almería el dissabte. Li van escatimar un penalt, li van anular un gol legal i a sobre expulsen al Crusat.

Que li regalin la lliga ja al Madrit i els demés que juguin per la segona plaça!

Em deixes canviar la paraula "Real Madrid" per "Barça" i "Almeria" per "Athletic de Bilbao" ?

Perquè el que expliques és just el que va passar amb el barça l'altra jornada i no veig pas que diguèssis res de tot això   :laugh:

Forero Més Catxondo

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #14 el: 17 de Setembre de 2007, 20:05:03 pm »
Em deixes canviar la paraula "Real Madrid" per "Barça" i "Almeria" per "Athletic de Bilbao" ?

Perquè el que expliques és just el que va passar amb el barça l'altra jornada i no veig pas que diguèssis res de tot això   :laugh:

Si, canvia, canvia... Els que em coneixen m'hauran sentit dir 'Merengues i culés... mateixa m+++a és :icon_exclaim:

A mí és que el Bar$a m'imporda tres trunys amb cacahuets, i al Madrit, per mi com si s'en va a Tercera Regional, però que li robin el partit a l'Almería, em toca les  :bola :bola de sobremanera. Vaig veure un troç i ho vaig tancar, per que els atraquen a mà armada amb claretat.

P.D.: El meu sogre és de l'Almería i del Madrit i el dissabte es cagava en els merengues.

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #15 el: 17 de Setembre de 2007, 20:11:09 pm »
Sempre estem parlant del mateix, que els arbitres afavoreixen als grans. Aixo es una historia que ve de molt abans. Normalment els arbitres sempre afavoriran al equip gran, es com si tinguessin por.
No es el mateix atracar a l'Almeria que al Madrid, si atraques a l'Almeria no passa res, perquè les errades passen de puntetes. Si atraques al Madrid, llavors tens tota una setmana de diaris, radio i televisions parlant del robo al Madrid.

Si la Federació castigués als arbitres sense pitar una jornada cuan fessin una errada grossa, potser hi haurien menys errades.  :mmmm
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat *jabo*

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1665
  • No hace falta destrozarse en el foro ^^
« Respondre #16 el: 17 de Setembre de 2007, 20:34:56 pm »

dnd hay que firmar ? :icon_mrgreen:

Ferni

• Visitant
« Respondre #17 el: 17 de Setembre de 2007, 20:49:39 pm »
no volia parlar d'això però vec q se n'ha d parlar altre cop.... a veure, estic d'acord i s'ha comentat per aquí q és una vergonya el gol q li van anular a l'Almeria el dissabte   ( l'expulsió d Crusat no em queixo i bueno el penal per a mi és penal però q no és fàcil d veure la veritat...), entenc q l'Almeria es pugui queixar de l'arbitratge del diumenge, però em fa molta gracia q surti ahir a la nit alguns programes d radio o TV culés plorant per això.... a veure...  toca els collons q prenguin al pel al Almeria però Birrero, no toca els collons q prenguin el pel al Girona en una Copa Catalunya dsp d tenir q passar 5 rondes de Copa? i q m'en dius del At. Bilbao fa 2 setmanes amb el Barça? Es poden queixar tots els equips de l'arbitratge del Madrid- Almeria, tot els equips menys el Barça perfavor... com pot tenir la cara d queixar-se el barcelonisme de favoritismes al Madrid quan fa 4 mesos gairebé guanyen la lliga per un descarat gol amb la mà de Messi q l'àrbitre NO va voler anular? vinga home!! si sempre es queixa qui menys s'ha d queixar.... sabeu com tindria q estar la cosa ara? amb el Madrid amb 7 puntets i el Barça amb 3 puntets de 3 empats, osigui q els culés estarien a 4 punts igual del Barça no se d q coi es queixen.....

Desconnectat D-SOTO

• Infantil
  • Missatges: 166
« Respondre #18 el: 17 de Setembre de 2007, 21:09:45 pm »
LO QUE ESTA CALRO ES K LOS 4 FANTASMICOS , NO funcionan, es la era cagactica( c-a-g-a-c-t-i-c-a-) son como los galacticos pero en feos!!! Tengo k reconocer k el barsa es muy bueno undividualmente pero al no jugfar en ekipo.....La cagaran seguro , ellos solitos!! Les ara falta ( como sempre) el 5 fabtastico ( arbitro=) ese k pita goles un metro fuera de la linea y k pita penltis ,,.,,,dudosillos !!! jaja weno HALA MADRID , este es nuestro año!!!
...dime de k presumes y te dire de k careces.....

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #19 el: 17 de Setembre de 2007, 22:26:25 pm »
no volia parlar d'això però vec q se n'ha d parlar altre cop.... a veure, estic d'acord i s'ha comentat per aquí q és una vergonya el gol q li van anular a l'Almeria el dissabte   ( l'expulsió d Crusat no em queixo i bueno el penal per a mi és penal però q no és fàcil d veure la veritat...), entenc q l'Almeria es pugui queixar de l'arbitratge del diumenge, però em fa molta gracia q surti ahir a la nit alguns programes d radio o TV culés plorant per això.... a veure...  toca els collons q prenguin al pel al Almeria però Birrero, no toca els collons q prenguin el pel al Girona en una Copa Catalunya dsp d tenir q passar 5 rondes de Copa? i q m'en dius del At. Bilbao fa 2 setmanes amb el Barça? Es poden queixar tots els equips de l'arbitratge del Madrid- Almeria, tot els equips menys el Barça perfavor... com pot tenir la cara d queixar-se el barcelonisme de favoritismes al Madrid quan fa 4 mesos gairebé guanyen la lliga per un descarat gol amb la mà de Messi q l'àrbitre NO va voler anular? vinga home!! si sempre es queixa qui menys s'ha d queixar.... sabeu com tindria q estar la cosa ara? amb el Madrid amb 7 puntets i el Barça amb 3 puntets de 3 empats, osigui q els culés estarien a 4 punts igual del Barça no se d q coi es queixen.....

Amigo Ferni, para que digas que no, te juegas la credebilidad en estos comentarios, si el árbitro se equivoca o lo hace a posta tanto en uno como en otro lugar problemas para ellos, no hay que justicar lo que no se puede justificar, comentas errores a favor de los cules y justificas con estos los favores a los blancos, cuando los árbitros llevan 75 temporadas favoreciendo a los blancos, y después de todo digo yo ¿Qué diran los seguidores del Sevilla por estos favores ante el Almería?.

FERNI YA NO LO PUEDE NEGAR BLANCO COMO LA LECHE[/size]

PD Mira que son torpes estos de la rfef, ayudan al Barça ¿Para qué? si luego no lo hacen campeón, ahora también te pregunto ¿Que me dices de las manifestaciones del villar cuando dijo: el madrid será campeón y el Bilbao no bajará de categoría? esto lo dijo faltaban dos meses para acabar el campeonato, ¿será adivino?.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia