Autor Tema: COMUNICADO DE UN GRUPO DE AFICIONADOS DEL C.D. LOGROÑÉS  (Llegit 4287 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
Re: COMUNICADO DE UN GRUPO DE AFICIONADOS DEL C.D. LOGROÑÉS
« Respondre #20 el: 27 de Agost de 2005, 19:35:27 pm »
El logronyés estava a punt de desapareixer i es va fer l'altre ekip amb la intenció de refundar-lo però a ultima hora van sortir unes persones q van evitar la desaparició i per tant que es refundés el club i de fet ara representa q ja està refundat i es el q tenim al nostre grup! Ara el logronyés de tercera ja no es diu CD Logronyés crec, crec que es diu simplement Logronyés SAD segons diu el marca ;)
« Darrera modificació: 27 de Agost de 2005, 19:38:38 pm per BIRRI »

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #21 el: 27 de Agost de 2005, 19:45:16 pm »
weno aixo de q es volia refundar ho dius tu... els directius i aficionats del logroñes mai ho han volgut (sempre hi ha una minoria q si, pero no es representativa ni molt menys). altre cosa es el q volien els politics, q hi han fet caixa amb aquest nou equip q apenes compta amb masa social. i el logroñes sad q dius tu es el CD LORGOÑÉS, S.A.D., el de tota la vida.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #22 el: 27 de Agost de 2005, 19:50:29 pm »
Jo no parlo del q volia la gent, parlo del que es volia fer pq està clar que a logroño no es volien kedar sense ekip de futbol a la ciutat. Jo tb conec a gent de logroño i fins fa un temps tb m'explicaven com anava el tema. El merida, q tu dius q es un tema diferent, sempre ha estat refundat amb un nom diferent pq no es pot fer amb el mateix nom pq sinó es tractaria del mateix club i haurien d'haver "apexugat" amb els deutes, però tothom sap que es el mateix club. En el cas que hagués desaparegut el logronyés hagués passat això, però com a última hora van sorgir els que van posar la pasta (pq lògicament no volien que desaparegués akest, fins akí hi arribo) doncs no es va fer això ;)

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #23 el: 27 de Agost de 2005, 19:54:28 pm »
correcte. si es q en aixo estem dient el mateix. lunic q dic jo es q en el moment en q no es refunda pq segueix el cd logroñes... son dos equips diferents... i dos equips diferents no es logic q per exemple en la presentacio de lequip sanuncii la celebracio del 66è aniversari quan lequip te 5 anys distoria... aquestes coses son les q empipen als aficionats del logroñes... o el lio que hi ha amb la premsa... q posa fotos de partits del logroñes ens les croniques de la recreacion pq el camp esta ple o q firmin convenis de colaboracio amb la recre pq tenen convenis amb els politics daquest club q vol borrar al logroñes del mapa nomes pq va aguantar una refundacio. x cert, la recreacio tb te els seus deutes (cada vegada mes)

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #24 el: 27 de Agost de 2005, 19:56:25 pm »
Ara comencem a entendrens tiu! Si jo no defensava pas el recreación, simplement explicava el q va passar ;)

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #25 el: 27 de Agost de 2005, 19:57:43 pm »
jaja ja era hora!! ja imagino q no defenses ningu,nomes q deiem el mateix de diferents formes i no ens convenciem... deu ni do la "discusio" no? xD

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #26 el: 27 de Agost de 2005, 20:17:48 pm »
Per passar la tarda no està malament  :laugh:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #27 el: 28 de Agost de 2005, 00:34:23 am »
 :o Tenieu temps aquesta tarda  :o
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...