Autor Tema: Copa Catalunya 08/09  (Llegit 57504 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Fum fum fum

• Visitant
Re: Copa Catalunya 08/09
« Respondre #160 el: 31 de Maig de 2008, 19:42:31 pm »
navem amb mig juvenil ...

si no ns prenem en serio akesta competició mai podrem demanar a la federació canvis per afavorir als ekips modestos.

Llavors encara com no ens han golejat... amb el juvenil que tenim... perque llavors diguin alguns que els pugin al primer equip!

Per fer aixo millor no participar-hi!

PD. Jajajajajajajajajaj ajajajajajajajajaja jajajajajajajajaja

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #161 el: 31 de Maig de 2008, 19:46:15 pm »
navem amb mig juvenil ...

si no ns prenem en serio akesta competició mai podrem demanar a la federació canvis per afavorir als ekips modestos.

Llavors encara com no ens han golejat... amb el juvenil que tenim... perque llavors diguin alguns que els pugin al primer equip!

Per fer aixo millor no participar-hi!

PD. Jajajajajajajajajaj ajajajajajajajajaja jajajajajajajajaja

si senyor tota la rao del mon,com encara alguns poden queixar-se que no donen oportunitats al primer equip a la gent de la base :snore: :snore: deu meu pero si el nivell del futbol base es patetic

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Gènere: Masculí
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #162 el: 31 de Maig de 2008, 19:51:41 pm »
Miguel Angel, David de Navas, Jaume Berlanga, Raul Pradas, Finidi, Cazorla, Pep Pagés.....etc. Aquest jugadors anànen avui convocats....i són juvenils. ???

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #163 el: 31 de Maig de 2008, 19:56:43 pm »
Miguel Angel, David de Navas, Jaume Berlanga, Raul Pradas, Finidi, Cazorla, Pep Pagés.....etc. Aquest jugadors anànen avui convocats....i són juvenils. ???

no tinc ni idea de qui a jugat pero dels que anomenes..2 porters pradas no era ni convocat al santboia a tercera i esta al sabadell per omplir fitxa sub-23...4 jugadors anomenes que son habituals i si estaben entre set juvenils o del amateur...pero que es igual sincerament company et preocupa aquesta competicio?

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #164 el: 31 de Maig de 2008, 19:59:56 pm »

no tinc ni idea de qui a jugat pero dels que anomenes..2 porters pradas no era ni convocat al santboia a tercera i esta al sabadell per omplir fitxa sub-23...4 jugadors anomenes que son habituals i si estaben entre set juvenils o del amateur...pero que es igual sincerament company et preocupa aquesta competicio?

A mi m'agrada sempre guanyar!!!!!!!

Desconnectat SabaBrugge

• Infantil
  • Missatges: 193
« Respondre #165 el: 31 de Maig de 2008, 20:03:02 pm »
L'alineació titular ha estat: Miguel Ángel; Jaume, Cazorla, Usero, Ezequiel; Pagès, Vales; Finidi, Siso, Kiko; Pradas. Ens han fet l'1-0 als 20 segons de partit, amb una pilota llarga entre dos defenses, han guanyat bé l'esquena i el seu davanter ha fet un bon remat creuat. Després gairebé no hi ha hagut ocasions en tot el partit. Pilota amunt, pilota avall. A la segona part hem posat Pagès de davanter centre per intentar guanyar alguna pilota aèrea, però res. Després ha entrat Oriol per Ezequiel, hem passat a defensa de tres, Pagès ha tornat a darrera i Jaume ha acabat de davanter centre. Només al final hem tingut alguna petita ocasió per empatar. El camp era horrible, no es podia jugar per terra i ells molt agresius.

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #166 el: 31 de Maig de 2008, 20:08:39 pm »

A mi m'agrada sempre guanyar!!!!!!!

home company tots volem sempre que el nostre equip guanyi..pero personalment jo esque aquesta competicio esque ni la jugaria per anar en aquest plan la veritat

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #167 el: 31 de Maig de 2008, 20:19:43 pm »
Sea la competición que sea, si el partido es amistoso o no, siempre gusta que el equipo de uno gane, no echemos ahora la culpa a la competición, pregúntenle ahora a los seguidores del St. Feliu SASS que tal le parece esta competición, al menos saben que estarán en el siguiente sorteo siendo de territorial y han eliminado a un equipo de 2ª-B, aunque juegue con juveniles y del filial, trabajo ridículo de nuestro jugadores, esto no es defender unos colores.

:****

Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #168 el: 31 de Maig de 2008, 20:23:36 pm »
Sea la competición que sea, si el partido es amistoso o no, siempre gusta que el equipo de uno gane, no echemos ahora la culpa a la competición, pregúntenle ahora a los seguidores del St. Feliu SASS que tal le parece esta competición, al menos saben que estarán en el siguiente sorteo siendo de territorial y han eliminado a un equipo de 2ª-B, aunque juegue con juveniles y del filial, trabajo ridí**** de nuestro jugadores, esto no es defender unos colores.

por eso mismo amigo labtec opino que ni se deberia jugar esta competicion..entre la desbandada general los que se borren y que vas con mayoria de jugadores del juvenil y amateur sabiendo el nivel que tienen pues............cad a año lo mismo la directiva tendria que reflexionar y hacer como otros muchos clubes y ni jugar esta competicion para no andar haciendo el ridiculo por campos de regional

Desconnectat Navarrog

• President
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #169 el: 31 de Maig de 2008, 20:31:05 pm »
normal, un campo así, un pueblo con el equipo...

y nosotros que como aquel quien dice, pasamos de la copa..

normal ;)

Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #170 el: 31 de Maig de 2008, 20:45:41 pm »
Me alegro de la eliminación! en este torneo de verano, haber si de una vez por todas dejamos ya de participar... :beer2
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #171 el: 31 de Maig de 2008, 20:54:53 pm »
menys preocupacions per la temporada que be  :hurra

per cert habiam si tenim sort i ens foten al carrer a la primera eliminatoria de la federation cup i aixi nomes ens centrem a la lliga   :cool
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #172 el: 31 de Maig de 2008, 21:12:43 pm »
Em perdut 1-0 contra un equip de Regional? Q trist!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja podem anar rient ja de les desgracies dels veins, q ells han guanyat 5-0 i nosaltres em fotut el pena a camp d'un equip d'unes quantes categories més aball, LAMENTABLE!!!
No valen excuses perq excepte 3-4 dels que heu nombrat els altres són del primer equip.  :consol

En fi.. alguns riurem i direu q millor q ens eliminin però q a mi em fa vergonya veure q el meu equip perd contra un equip d Regional sigui en camp de terra, en esfaltat o sigui on sigui, per a fer això més val q no juguem res més q la lliga.

Amb aquesta mentalitat ja us dic jo que tardarem mooooooolt a ser grans... sort que no hi he anat perq si vaig allà, vestidet del Sabadell, em foten pagar entrada (potser) i davant d'una afició de regional tinc q aguantar com s'ens pixen a sobre em sembla q hauria tornat amb bastanta mala llet....... :****

Ja cal q ens espavilem perq si amb aquests "suplents" em d'intentar el salt a la 2ª A anem arreglats... :Hecho_polvo:

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #173 el: 31 de Maig de 2008, 21:17:05 pm »
si ferni tens tota la rao es penos que anem fent el ridicul per camps de regional per aixo dic que per aixo es millor ni jugar aquesta devaluadisima competicio que no val per res

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #174 el: 31 de Maig de 2008, 21:24:24 pm »
si ferni tens tota la rao es penos que anem fent el ridicul per camps de regional per aixo dic que per aixo es millor ni jugar aquesta devaluadisima competicio que no val per res

És q tenir q jugar a un camp de terra ja és patètic.

Però és q jugar a un camp de terra contra un equip de Regional i q per postres et guanyi ja és per cag..... :paret

Ara q fotin els preus de soci a 200 euros, tot per només veure la lliga ja  q de Copa Catalunya  ja no en veurem i de Copa Federació encara menys...  :mmmm

I volíem jugar Copa del Rey.. perq? perq ens foti un 4-0 el Real Unión de Irún a la 1ª ronda....res home res, juguem la lliga i si quedem a mitja taula alta encara gràcies.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #175 el: 31 de Maig de 2008, 21:27:56 pm »
Totalment d'acord amb Ferni SBD. Un equip gran no pot fer el ridícul d'aquesta manera...Senyors... .sóm el Sabadell, el tercer Club de Catalunya per historial....Som molt més que un equip de Segona B.

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #176 el: 31 de Maig de 2008, 21:29:24 pm »

És q tenir q jugar a un camp de terra ja és patètic.

Però és q jugar a un camp de terra contra un equip de Regional i q per postres et guanyi ja és per cag..... :paret

Ara q fotin els preus de soci a 200 euros, tot per només veure la lliga ja  q de Copa Catalunya  ja no en veurem i de Copa Federació encara menys...  :mmmm

I volíem jugar Copa del Rey.. perq? perq ens foti un 4-0 el Real Unión de Irún a la 1ª ronda....res home res, juguem la lliga i si quedem a mitja taula alta encara gràcies.

si tens rao pero si anem amb un equip ple de juvenils i amateurs que vols? si ja sabem el patetic nivell que tenen i si com diu un company un dels pocs habituals(pep pages)  resulta que juga de davanter centre anem arreglats  ;D

Desconnectat dasilva_10

• Juvenil
  • Missatges: 360
« Respondre #177 el: 31 de Maig de 2008, 21:31:57 pm »
La veritat es que es bastant trist, jo aquest equip no sabia ni que existia...

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #178 el: 31 de Maig de 2008, 21:32:26 pm »
Una dada:

Campionat de lliga 1ª Regional

Sant Feliu Sasserra 0 Can Rull de Sabadell 1

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3674
  • You will never walk alone
« Respondre #179 el: 31 de Maig de 2008, 21:53:45 pm »
no es el mateix jugar a un camp de terra q de gespa..
3/4 juvenils i 3 -4 titulars..
no es compaginen per molt q vulguin i 3 sols no poden fer tot el treball
Visca el Sabadell!!