Autor Tema: UE LLEIDA - SABADELL  (Llegit 10073 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
  • Gènere: Masculí
Re: UE LLEIDA - SABADELL
« Respondre #40 el: 18 de Maig de 2008, 19:50:16 pm »
LLEIDA-1 SABADELL-1

FINAL DEL PARTIT
VISCA EL SABADELL

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #41 el: 18 de Maig de 2008, 19:54:47 pm »
Bon empat per acavar la temporada. Tal com diu el Moya, el any que ve espera tenir un equip amb mes ambició.  :clap2
« Darrera modificació: 18 de Maig de 2008, 20:09:22 pm per xavier »
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #42 el: 18 de Maig de 2008, 19:55:31 pm »
FINAL DEL PARTIDO

UE LLEIDA   1  -  1   CE SABADELL FC

Reparto de puntos en el camp de sport de Lleida, de esta forma se pone punto y final a esta temporada 07/08 con una clasificación de 48 puntos con un 14º puesto que si gana el Vilajoyosa su partido pendiente sería un 15º.

:beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #43 el: 18 de Maig de 2008, 20:28:18 pm »
Bueno, no quiero criticar al equipo también en la última jornada pero es que no conseguir ni la victoria hoy contra un equipo q llevaba 1 punto d los últimos 15, ya tiene tela. Además completamos un final de temporada bastante lamentable con 2 puntos de 15, nose,  muchos direis q el objetivo era la salvación, q si no se puede pedir mas, etc. etc. pero es que esta actitud q hemos tenido una vez conseguido eludir el descenso directo es de mal equipo, tan solo se puede perdonar la derrota contra el Gavà o como mucho el empate contra el Alicante pero los últimos 3 partidos realmente han sido una tomadura de pelo.
Nos hemos salvado, sí, pero es q ganando hoy hubieramos llegado a los 50 pts y ahora mismo ocupariamos una 11ª posición mas o menos digna. Al final hemos acabado 14º ( o 15º si gana la Vilajoyosa el partido suspendido), a tan solo 2 puntitos de la promoción y 4 del descenso directo.

La sensación con la que acabo la temporada es que hemos salvado la categoría pero haciendo el mínimo de los mínimos en cuanto a esfuerzo....

Para la próxima campaña haber que nos prometen,  si nos prometen un ascenso, quizas con un poco d suerte nos metemos en la Copa del Rey o acabamos la liga a media tabla-alta.

Desconnectat furia_sbd

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3605
  • You will never walk alone
« Respondre #44 el: 18 de Maig de 2008, 21:12:45 pm »
Bon empat. Res mes, s'aconseguit una salvacio amb merit despres de pujar del pou de3a. 48 punts, 10 victories 18 empats i 10 derrotes, 39 gols a favor i 46 en contra.  L'any que ve a fer un equip competent mantenin minim 7-8 jugadors importants.
Visca el Sabadell!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #45 el: 18 de Maig de 2008, 21:13:38 pm »
Hoy la noticia estaba en el paraolimpic lastima que al final no tuvimos sorpresa   :consol
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #46 el: 18 de Maig de 2008, 22:16:56 pm »
Bé ja podem tornar a posar el comptador a 0. Esperem que tot el que s'esta començant a moure es tradueixí amb una propera temporada plena dels exits que fa tant de temps estem esperant.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #47 el: 18 de Maig de 2008, 22:21:21 pm »
Si furia, acabar la temporada en la posición 15, siendo el cuarto equipo peor en casa
y el cuarto con menos victorias en total y con un -8 en el gol average general está de maravilla. :ostres :ostres

Aparte de esto, que alguién explique que a pasado con una bandera del Sabadell que se ve que han robado los impresentables de los "IllergETAs"

http://www.unioesportivalleida.com/postt14987.html

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #48 el: 18 de Maig de 2008, 22:23:39 pm »
Si furia, acabar la temporada en la posición 15, siendo el cuarto equipo peor en casa
y el cuarto con menos victorias en total y con un -8 en el gol average general está de maravilla. :ostres :ostres

Aparte de esto, que alguién explique que a pasado con una bandera del Sabadell que se ve que han robado los impresentables de los "IllergETAs"

http://www.unioesportivalleida.com/postt14987.html

cobardes estos illergetas, haber si alguien cuenta lo ocurrido cuando lleguen de Lleida.
« Darrera modificació: 18 de Maig de 2008, 22:24:39 pm per X-Men Aigua »
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #49 el: 18 de Maig de 2008, 22:33:12 pm »
sisi, y aqui no vienen nunca eh  :****
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #50 el: 18 de Maig de 2008, 22:47:14 pm »
Un partidet on hem fet jugar als no-habituals i algun dels que s'acomiada de portar la samarreta arlequinada. No ens jugàvem res i hem anat a passar l'estona.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #51 el: 18 de Maig de 2008, 22:56:35 pm »
oeoeoeoe buen empate y primera vez que acierto como iban a quedar jajajaja 1-1 oeoeoeoee nunca es tarde si le dicha es wena jeeje

aupa villajoyosa  :beer2 :beer2
visca el sabadell

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #52 el: 18 de Maig de 2008, 23:24:55 pm »
Jo ni m'he assabentat del que ha passat i era al camp. I sincerament, ho he trobat penós això que han fet els Ilergetes de pendre la bandera del Sabadell.

Jo des de la meva posició que era a Preferent he vist 1 d'ells provopcant i ensenyant la bandera del Sabadell.

A la sortida he parlat amb gent del vostre equip i els hi he demanat disculpes per lo que ha passat i ells m'han dit que per 4 bretols, ja se sap que els del Lleida són bona gent.

Pero igualment. Per culpa de 4 bretols, tenim mala fama. I em dona molta ràbia això.  :****

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #53 el: 18 de Maig de 2008, 23:45:43 pm »
No et preocupis Enric..a tots els camps sempre hi ha quatre notes...que mai representen a tota una afició...

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #54 el: 18 de Maig de 2008, 23:50:42 pm »
Jo no li donaria mes importancia al que hagi pogut passar... l'aficio del Lleida no la representen 4 estaquirots que no saben ni on van.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #55 el: 19 de Maig de 2008, 00:05:24 am »
Tranquilo amigo enric, sabemos que a los recintos deportivos siempre va gente con ganas de provocar a los seguidores del equipo rival, seguro que nuestro equipo el CE Sabadell FC, ni es más ni será menos porque hayan quemado una bandera con los colores e insignia. El CE Sabadell FC está por encima de estas cosas, se que lo sientes, porque se que eres buena gente, pero te repito que tranquilo ya que nuestra vida arlequinada sigue su día a día.
                                                           :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #56 el: 19 de Maig de 2008, 00:12:29 am »
Me gustaria leer estos comentarios de otros equipos si hubiera pasado aqui en nuestro campo, para que luego digan que no somos una buena aficion. En fin
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #57 el: 19 de Maig de 2008, 00:27:55 am »
El grup de HHVV ke havia d'anar a Lleida ha tingut problemes a mig cami ke ara no venen a cuento , PATETIKS ILERGETES , robant banderes a seguidors normals del Sabadell??? NO OBLIDEM COVARDS!!!

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #58 el: 19 de Maig de 2008, 00:51:44 am »
Ja sabem...sempre n'hi quatre o una dotzena a tots els equips...que mai representaran al gruix d'una bona afició...jo si que els perdono...perquè sincerament passo d'ells....Ja s'ho faran hi ha qui té una concepció diferent del futbol i de la vida en general...La seva autoestima és tant baixa ves a saber perquè...que es senten més valorats amb la provocació i la violència...Jo amb això no hi crec...crec amb la rivalitat entre equips i aficions,perquè aquesta és part de la salsa del futbol..., rivalitat, sana rivalitat, però mai amb la provocació vingui d'on vingui i de qui vingui....

VISCA EL SABADELL I LA SEVA AFICIÓ.  :bandera

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #59 el: 19 de Maig de 2008, 13:37:28 pm »
Madre mía ya asta los de 1a catalana nos "buscan" este post en otro foro de un seguidor del badalona-B es que es para morirse...xD

http://www.futbolcatalunya.com/Foro/phpBB2/viewtopic.php?t=13420

que tendremos que ver nosotros? :dance
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona