Hem anat amb la meva dona a passar tres dies de descans cap a la cerdanya, lloc que ens agrada molt i sempre que podem ens hi escapem, a la tarda vam anar a comprar al "punt de trobada" i llavors a sopar a Andorra, doncs a la tornada ahir a la nit, al passar per l'aduana, erem tan sols tres vehicles, com sempre fan ens van fer obrir el maleter, miren que portes i et diuen "ya se puede ir", doncs al cap de un kilómetre hi havia montant un control de dos 4X4 i sis guardies civils amb les seves metralletes, als dos vehicles que anaven davant nostre els van enfocar amb la llanterna i els van deixar passar, a nosaltres ens van fer parar i baixar del cotxe, ens van fer obrir el Motor repasant-lo com si fossin mecànics, van mirar per sota del cotxe, tot el dins, sota les alfombres, vam tenir que treure totes i cada una de les bosses on van trobar quatre ampolles de rom i quatre cartrons de tabac, tomaquets, llimones, coca-coles i diversos comestibles, els vaig preguntar a que venia tot això i em van dir "nada es un control rutinario" llavors em van agafar la meva documentació i la del cotxe i se la van emportar imagino per identificar-me i controlar que no fos cap terrorista, narcotraficant o perseguit per la justicia, després de comprovar que no erem perillossos per la societat ens van deixar marxar després de tenir-nos mitja hora allà amb la rasca que feia.
Viva la guardia siví ¡¡¡¡¡