Des de 1998 al servei dels arlequinats
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
Cita de: MurcianoSBD en 21 de Maig de 2008, 15:08:40 pmComo será el diseño?Se pondrá a la venta?en la roja tambien? Aquí té raó l'amic Murciano, a la samarreta vermella també ho faràn això?
Como será el diseño?Se pondrá a la venta?en la roja tambien?
Jo he tingut d'abreviar el cognom, però és un orgull que els jugadors el porten durant tot l'any. Total, 50€ mos els fundim molts una nit de farra.
Cita de: Arrrrrrlekinat en 21 de Maig de 2008, 15:54:25 pmCita de: MurcianoSBD en 21 de Maig de 2008, 15:08:40 pmComo será el diseño?Se pondrá a la venta?en la roja tambien? Aquí té raó l'amic Murciano, a la samarreta vermella també ho faràn això?Jo que ja m'he apuntat m'han dit q només a la primera equipació.
Cita de: Randel en 21 de Maig de 2008, 16:44:44 pmCita de: Arrrrrrlekinat en 21 de Maig de 2008, 15:54:25 pmCita de: MurcianoSBD en 21 de Maig de 2008, 15:08:40 pmComo será el diseño?Se pondrá a la venta?en la roja tambien? Aquí té raó l'amic Murciano, a la samarreta vermella també ho faràn això?Jo que ja m'he apuntat m'han dit q només a la primera equipació.aquí la ****** això és deixar de vendre samarretes, crec que molts adquiririen les dues, no és pas un produicte que s'hagin de comprar tots dos a la vegada, i sempre hi ha un aniversari, sant o qualsevol altre motiu que et volen fer un regal i
això de la samarreta no ho entenc massa.Si aquesta temporada la compraves per 47 € i ja et possaven el nom per 2-3 euros més no? Quina és la diferencia, q potser la samarreta de la propera temporada costarà 90 €?
ferni, una cosa es llevar tu nombre en TU camiseta solo, y otra cosa es que aparezca tu nombre y apellido en la camiseta que llevarán TODOS los jugadores durante TODO el año.... Asi se simple
Cita de: MurcianoSBD en 24 de Maig de 2008, 13:47:14 pmferni, una cosa es llevar tu nombre en TU camiseta solo, y otra cosa es que aparezca tu nombre y apellido en la camiseta que llevarán TODOS los jugadores durante TODO el año.... Asi se simpleah, en la camiseta oficial el nombre de los socios, pero quereis decir q no pareceria una sopa de letras la camiseta? Bueno nose, pa gustos los colores, haber como queda.