Autor Tema: El nostre nom a les samarretes del 1r equip per l'any vinent per 50 euros  (Llegit 39624 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Arrrrrrlekinat

• Visitant
Re: El nostre nom a les samarretes del 1r equip per l'any vinent per 50 euros
« Respondre #140 el: 05 de Juny de 2008, 12:21:23 pm »
Algú em podria dir, sisplau, quin preu tenen els pantalons de l'equipació del CES?

Gràcies!!  :beer2

20 euros, i si el vols ''personalitzar'' amb l'escut del sabadell, allà mateix podràs trobar l'escut que val 5 euros i que l'hauràs de planxar a casa.

Doncs llavors perfecte! Gràcies per la info INIESTA!  :beer2

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Gènere: Masculí
  • Tornarem
« Respondre #141 el: 09 de Juny de 2008, 17:29:16 pm »
pues otra GRAN cagada... Si lo que se queria además era vender esas camisetas.... Que mejor que en veranito y que la gente la luzca en vacaciones?? Es ideal otoño para comprar camisetas de manga corta?? Vaya tela...
jo només et diria que si abans d´acabar la temporada haguessin llançat la mateixa proposta, suposo que els hauries tatxat de peseteros perque ens voldrien sagnar o quelcom així. Jo si que et felicito perque te molt de merit poder criticar-ho TOT.

Per altre banda, RANDEL  estic d´acord que aquest tema de les samarretes es podria estendre al futbol base.  S´ha demostrat que bones iniciatives han tingur bona resposta

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #142 el: 09 de Juny de 2008, 18:05:52 pm »
pil debes ser la única persona en el mundo que se compra camisetas de verano en invierno....

LAS CAMISETAS SON PARA EL VERANO!!!   Y no se trata aqui tambien de vender camisetas?  O ya solo con llegar a 250 ya está todo el trabajo hecho??   

y eso de "suposo" conmigo te lo ahorras... No me conoces, por lo tanto no sabes lo que pienso.. No he criticado en ningun momento la iniciativa, pero me hacia ilusión estrenar camiseta en vacaciones... Asi que espavilen los de Jako o cambiamos de marca. O es que interesa por algo en especial seguir vistiendo esta marca? 

Y te recuerdo que esto es un foro, donde se expresan opiniones... Si no te gustan y las tachas de críticas, ya sabes....
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Tornarem
« Respondre #143 el: 09 de Juny de 2008, 18:20:33 pm »
per tant si es un forum hi puc expressar les meves idees es el que faig. Per tant el que no entenc que amb convidis a marxar...

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #144 el: 09 de Juny de 2008, 18:36:26 pm »
Ni te he invitado a marxar, ni has expresado tu opinión... Cual es tu opinión en todo esto?   Tan solo me has citado a mi y has puesto de mi boca algún "supuesto" que yo nisiquiera he dicho...

haztelo mirar pil ....

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Tornarem
« Respondre #145 el: 09 de Juny de 2008, 18:45:49 pm »
si te citat és perque estaba escrit si no no t´hagues pugut citar. Despres la meva opinió te la repetixo que és una bona iniciativa. Peró si no les acceptes ...

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #146 el: 09 de Juny de 2008, 18:53:27 pm »
y dale....

y sigues poniendo frases de mi boca , como el "si no la acceptes"...

TE REPITO, lo haré en catalán porque parece que si no no lo entiendes..

HEM SEMBLA UNA BONA INICIATIVA!!  DE FET, JO M'HE POSAT TAMBÉ EL NOM, PERO JA QUE ME L'HE POSAT, EM FEIA ILUSIO PODER ESTRENARLA ABANS DE MARXAR DE VACANCES, ASI DE PAS EL CLUB INGRESAVA UNS QUARTOS, I AIXI TAMBE LA PODIA REGALAR A NEBOTS, COSINS, ETC....

L'UNIC QUE NO EM SEMBLAVA BE I PER AIXO HE OPINAT (SI SI, OPINAT) ES QUE NO ES FACI RES PER PODER TENIR AQUESTA SAMARRETA ABANS DE QUE ACABI L'ESTIU...

Ha quedado clarito?

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #147 el: 09 de Juny de 2008, 18:56:13 pm »
Pues yo creo (si me permitis opinar), que es una gran cagada no poner las camisetas a la venta lo antes posible... igual que tampoco entendi que sacaran el chubasquero y el gorro de lana en plena primavera.
Las camisetas se venden a principio de temporada... cuando todo es nuevo, cuando hace calor, cuando hay ilusión ante un nuevo proyecto... por muy bien que vayan las cosas, a final de temporada se pueden vender tambien pero mucha gente ya espera a la proxima campaña por si la cambian... las camisetas se venden en agosto!!!!!
La idea es muy buena, pero parece que por una buena que tengan, estropean 3... porque ya os digo... chubasquero y gorro... buena idea... cuantos mas productos mejor... pero que los saquen en octubre/noviembre!!!!
Camiseta oficial con los nombres de los seguidores... buena idea... pero que las pongan a la venta en agosto!!! No en octubre...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #148 el: 09 de Juny de 2008, 19:00:36 pm »
Si les posessin al mercat el Juliol, ja seria l'acabose. Poder-la lluïr de vacances i ensenyar-la a la família quan viatges, amb el nom imprès allà, és un gustàs que molts ens agradaria donar-nos.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1721
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #149 el: 09 de Juny de 2008, 19:01:17 pm »
Pues yo creo (si me permitis opinar), que es una gran cagada no poner las camisetas a la venta lo antes posible... igual que tampoco entendi que sacaran el chubasquero y el gorro de lana en plena primavera.
Las camisetas se venden a principio de temporada... cuando todo es nuevo, cuando hace calor, cuando hay ilusión ante un nuevo proyecto... por muy bien que vayan las cosas, a final de temporada se pueden vender tambien pero mucha gente ya espera a la proxima campaña por si la cambian... las camisetas se venden en agosto!!!!!
La idea es muy buena, pero parece que por una buena que tengan, estropean 3... porque ya os digo... chubasquero y gorro... buena idea... cuantos mas productos mejor... pero que los saquen en octubre/noviembre!!!!
Camiseta oficial con los nombres de los seguidores... buena idea... pero que las pongan a la venta en agosto!!! No en octubre...

Amb lo del chubasquero no diguis q no va ser encertat, la directiva sabia molt bé que a l'hivern no plouria gens i que quedariem inundats a la primavera, per això ho va fer, que no ho enteneu, tot es va fer per estrategia :icon_mrgreen:
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #150 el: 09 de Juny de 2008, 19:02:05 pm »
Amb tots els respectes company PIL, pero crec que lo que comenta l'amic Murci es força logic, i que som bastants els que pensem com ell en aquest tema...

De fet, ja fa varies temporades que 'ens queixem' -que no vol dir criticar, eh- de que les samarretes no arriben al public -a nosaltres- fins setembre/octubre -si va be la cosa-, quan, a la majoria, ens agradaria poder-les lluir durant les vacances, que es quan et pots fotre una samarreta d'aquestes i lluir-les per on estiguis de vacances... vaja, es el que entenc jo eh

Ultimament sembla que en aquest forum has de dir 'Si bwana' a tot pq si no ja ets un criticador... On anirem a parar? Veure per creure...

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #151 el: 09 de Juny de 2008, 19:04:09 pm »
Amb lo del chubasquero no diguis q no va ser encertat, la directiva sabia molt bé que a l'hivern no plouria gens i que quedariem inundats a la primavera, per això ho va fer, que no ho enteneu, tot es va fer per estrategia :icon_mrgreen:

Doncs precissament, amb la vinguda de les pluges, un dia que passava per allà em vaig animar a comprar-ne un. Per mi que ho van fer coincidir amb el tema de les samarretes per a vendre unes quantes unitats.

De fet, ja fa varies temporades que 'ens queixem' -que no vol dir criticar, eh- de que les samarretes no arriben al public -a nosaltres- fins setembre/octubre -si va be la cosa-, quan, a la majoria, ens agradaria poder-les lluir durant les vacances, que es quan et pots fotre una samarreta d'aquestes i lluir-les per on estiguis de vacances... vaja, es el que entenc jo eh

A més, portant-la abans de que comenci la temporada, més d'un s'anima a comprar-la també.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

narsni19

• Visitant
« Respondre #152 el: 26 de Juny de 2008, 17:11:21 pm »
Un pòco caro, no?

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #153 el: 26 de Juny de 2008, 17:36:00 pm »
Un pòco caro, no?

Un poco tarde, no?  :laugh: :laugh:

narsni19

• Visitant
« Respondre #154 el: 26 de Juny de 2008, 17:57:56 pm »
Un pòco caro, no?

Un poco tarde, no?  :laugh: :laugh:

Es la primera vez que lo veo, soy usuario desde el 20 de junio.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #155 el: 27 de Juny de 2008, 02:28:24 am »
Pero no hace falta comentar todo lo que se ha comentado en la historia del foro, simplemente mejor lees de que trata el post y si no viene a cuento, no opinas  ::)
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

narsni19

• Visitant
« Respondre #156 el: 27 de Juny de 2008, 03:19:01 am »
Pero no hace falta comentar todo lo que se ha comentado en la historia del foro, simplemente mejor lees de que trata el post y si no viene a cuento, no opinas  ::)

Parece que la allas tomado con migo.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #157 el: 27 de Juny de 2008, 08:08:00 am »
narsni  ya llevas un tiempecito por aqui osea que no pongas como excusa que solo llevas aqui desde el dia 20, esta minando el foro de mensajes que no sirven de mucho y reabres post con antiguedad de 2 y 3 meses tomatelo con calma, no hace falta escribir como una ametralladora compañero  :beer2

(y te lo digo de buen rollo, por que parece que aqui cuando das consejos la gente se enfada)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #158 el: 27 de Juny de 2008, 09:38:02 am »
Tens rao company Panso

Desconnectat CAI

• Juvenil
  • Missatges: 521
  • aguante el ROJO !!
« Respondre #159 el: 27 de Juny de 2008, 10:41:21 am »
narsni  ya llevas un tiempecito por aqui osea que no pongas como excusa que solo llevas aqui desde el dia 20, esta minando el foro de mensajes que no sirven de mucho y reabres post con antiguedad de 2 y 3 meses tomatelo con calma, no hace falta escribir como una ametralladora compañero  :beer2

(y te lo digo de buen rollo, por que parece que aqui cuando das consejos la gente se enfada)

yo ya se lo dije pero...