Autor Tema: Terrassa (2005/06)  (Llegit 28624 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Gènere: Masculí
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
Re: Una curiositat del Terrassa
« Respondre #60 el: 08 de de 2006, 17:07:31 pm »
...Una pregunta Sabadell Power si un tio con pasta en Terrassa, quisiera poner dinero en el Sabadell, y os quitara de estar atados al ayuntamiento, liquidara vuestras deudas etc, se viera con dinero y un proyecto interesante. No lo querriais por el hecho de ser de Terrassa? -No la hago con ganas de crear polémica ni nada parecido-

Hola Insider,

En principi,  jo crec que la majoria d'arlequinats no l'aceptariem... ho sento pero ho tinc clar i ho penso aixi.

No tot en aquesta vida son els calers... tambe s'hi ha de tenir en compte els sentiments que potser aqui, a sabadell, son mes forts que en el teu barri... potser, eh? ;)

Tampoc tinc ganes de crear polemica pero jo un president com el que pintes (moooolts calers pero de i del terrassa) como que no.

Hi han moments que es millor perdre i guanyar en canvi autoestima i aquest cas en seria un, al menys des del meu modest punt de vista... En aquesta vida pots perdre moltes coses i no pasa res, pero si perds la dignitat... aixo ja es mes greu, i acceptar un president de i del terrassa seria suficient per perdre la dignitat, la vergonya, l'autoestima i etc, etc...

Mira, que hi farem... son maneres diferents de veure-ho.

Salut  :beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #61 el: 08 de de 2006, 17:46:11 pm »
...Una pregunta Sabadell Power si un tio con pasta en Terrassa, quisiera poner dinero en el Sabadell, y os quitara de estar atados al ayuntamiento, liquidara vuestras deudas etc, se viera con dinero y un proyecto interesante. No lo querriais por el hecho de ser de Terrassa? -No la hago con ganas de crear polémica ni nada parecido-

Hola Insider,

En principi,  jo crec que la majoria d'arlequinats no l'aceptariem... ho sento pero ho tinc clar i ho penso aixi.

No tot en aquesta vida son els calers... tambe s'hi ha de tenir en compte els sentiments que potser aqui, a sabadell, son mes forts que en el teu barri... potser, eh? ;)

Tampoc tinc ganes de crear polemica pero jo un president com el que pintes (moooolts calers pero de i del terrassa) como que no.

Hi han moments que es millor perdre i guanyar en canvi autoestima i aquest cas en seria un, al menys des del meu modest punt de vista... En aquesta vida pots perdre moltes coses i no pasa res, pero si perds la dignitat... aixo ja es mes greu, i acceptar un president de i del terrassa seria suficient per perdre la dignitat, la vergonya, l'autoestima i etc, etc...

Jo penso el mateix que el company Power (no et sàpiga greu les confiances, jeje... a mi em diuen Fum ques es pitjor xD). I crec que com nosaltres dos, el 99% dels aficionats del Sabadell... Jo es que crec que els sentiments en el Sabadell són importants i estan latents... per història i per lo gran que es el club... en canvi a Terrassa (no busco polèmiques tampoc) com que és un club que sempre ha estat per Tercera i més avall... al no tenir tanta història... el sentiment es més de ciutat i contra el Sabadell que de club. Aquí el sentiment es sentiment de club´i després de ciutat, però sobretot de Club (és més, nosaltres no vestim els colors de la ciutat...) No sé si em sé explicar prou bé...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #62 el: 08 de de 2006, 20:16:56 pm »
Discrepo.
Si un paio de Terrassa fot calés al club i ens porta a Segona 'A', com va fer el Cabello amb el Terrassa... benvingut sigui.

Però clar, jo soc del  :scut però no soc sabadellenc...  :laugh: :laugh: :laugh:

I per el que he sentit, el Cabello no va poder entrar al  :scut i si, havia sigut soci de l'equip.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat JSL

• Invitat
  • *
  • Missatges: 9
Himne del poble del costat
« Respondre #63 el: 08 de de 2006, 20:28:07 pm »
P**** egarenses, l'himne diu què és el primer club del Vallès, si aquest any fan el centenari i el nostre  :scut desde el 1903.
Amb una paraula els defineixo: F... de p...
Visca el  :scut
« Darrera modificació: 10 de de 2006, 14:10:27 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #64 el: 08 de de 2006, 20:35:48 pm »
Discrepo.
Si un paio de Terrassa fot calés al club i ens porta a Segona 'A', com va fer el Cabello amb el Terrassa... benvingut sigui.

Però clar, jo soc del  :scut però no soc sabadellenc...  :laugh: :laugh: :laugh:

I per el que he sentit, el Cabello no va poder entrar al  :scut i si, havia sigut soci de l'equip.

Estic força d'acord amb tu Birrero.
Al final qui pujaria seria el Sabadell, i ningú es queixaria perque el tio k hagués fotut la pasta fos de Terrassa.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Talleret

• Infantil
  • Missatges: 270
Re: Himne del poble del costat
« Respondre #65 el: 08 de de 2006, 20:50:51 pm »
JSL, ni cas. Mentres el Sabadell jugava a 1ª el Terrassa a 1ª Catalana, fins i tot els de la Vila del hockey ha arribat a jugar a Preferent. Els del poble del costat crec que mai han jugat a 1ª Nacional, ja no diguem a Euopa.

Desconnectat GARNI

• Juvenil
  • Missatges: 356
« Respondre #66 el: 08 de de 2006, 20:57:50 pm »
Q vingui el Lopera a ficar-hi calés per fer del Sabadell el primer equip de catalunya i veurás com tots li fem reveréncies, i si ho aconsegueix de debó petons a on sigui li fariem   >:D

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #67 el: 08 de de 2006, 23:15:36 pm »
home jo tinc una cosa clara si vingues aqui un abramovich a fotre milions i pujar l'equip a primera mes igual si es de terrassa de sabadell del pakistan o de la siberia

Fum, fum, fum

• Visitant
« Respondre #68 el: 08 de de 2006, 23:48:33 pm »

Hola Insider,

Jo penso el mateix que el company Power (no et sàpiga greu les confiances, jeje... a mi em diuen Fum ques es pitjor xD). I crec que com nosaltres dos, el 99% dels aficionats del Sabadell... Jo es que crec que els sentiments en el Sabadell són importants i estan latents... per història i per lo gran que es el club... en canvi a Terrassa (no busco polèmiques tampoc) com que és un club que sempre ha estat per Tercera i més avall... al no tenir tanta història... el sentiment es més de ciutat i contra el Sabadell que de club. Aquí el sentiment es sentiment de club´i després de ciutat, però sobretot de Club (és més, nosaltres no vestim els colors de la ciutat...) No sé si em sé explicar prou bé...

Apa doncs, em menjo tot el que he dit... nyam nyam...

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #69 el: 09 de de 2006, 00:34:47 am »
Ni tant sols poden ser el segon d'ací el Vallès. El primer està entre el Rubí i el nostre equip.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5772
  • A way of life
« Respondre #70 el: 30 de de 2006, 20:28:40 pm »
Home ke vols k et digui l'himne jo el veig una mica per les majorettes k van desfilant pel carrer. Crec k es una mica en fi... k ens ho preguntin a l'erik_sbd i a mi. Un dia a kasa seva el vam escoltar i em sembla k encara ens fa mal la panxa del riure. A més, no us el descarregueu pq podria danyar el vostre PC!! ;D
Grada Jove - La Força Arlekinada