Autor Tema: CATALUNYA - ARGENTINA  (Llegit 3678 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

enric_bcn

• Visitant
CATALUNYA - ARGENTINA
« el: 17 de Maig de 2008, 11:39:21 am »

Algú anirà a aquest partit amistós que es juga el dissabte que vé?
  Jo per la meva part, si animo a 1 amic a que vagi, doncs aniré.

El preu de les entrades és de 12 Euros. Està molt bé.

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Re: CATALUNYA - ARGENTINA
« Respondre #1 el: 17 de Maig de 2008, 12:46:57 pm »
Jo no hi vaig desde el dia d China de fa ja anys. Abans era millor , sobretot quan jugaven a montjuich , po desde ke es fa sempre al Camp Nou  , només porten seleccions sudamericanes que desllueixen l'espectacle a les grades amb els seus seguidors barrejats i destrossan mossaics. A més , els preus han pujat eh , tu dius 12 euros i diria ke això es a dalt d tot de l'estadi , po el segon anfiteatre , ke es lo ke abans podia valdre 12 euros , ara ja val uns 28 diria..

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #2 el: 17 de Maig de 2008, 12:49:14 pm »
 Podría ser. A mi m'han dit 12 euros, pero ja m'extranyava. Potser val 12 euros en 1 part del Camp i en altres parts del camp val més. Jo mai he anat i em fa il.lusió anar a algún partit de Catalunya.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12559
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 17 de Maig de 2008, 13:03:28 pm »
El partit contra Argentina és un partit amb un rival de qualitat, que val la pena veure'l. Però com diuen ja per aquí, és una pena que la FCF no controli més el tema grades i deixi que s'ajuntin aficions. Una cosa és l'afició de Brasil (una festa contínua amb ells) i una altre cosa és que sigui Argentina, que l'altre cop ja va donar problemes a les grades.

I les entrades...

Gol general 12€  (3a Galeria)
Lateral general 18€ (3a Galeria)
Gol 24€ (3a Galeria) a 28€ (2a i 1a Galeria)
Lateral  34€
Tribuna  40€

Cada cop més cares.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #4 el: 18 de Maig de 2008, 17:10:43 pm »
Segurament aniré al camp nou.
Les entrades si que les han pujat i bastant, ja que en Catalunya-Euskadi hem va costar 12€ , l'entrada al gol a la segona graderia, i també inclós el viatge en autocar de sabadell al camp nou.
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 20 de Maig de 2008, 19:54:06 pm »
Convocats per a Catalunya:

RCD ESPANYOL: Javi Chica, David García, Angel, Coro i Jonathan Soriano
DEPORTIVO: Lopo, Verdú i Sergio
ALMERÍA: Bruno Saltor i Carlos García
FC BARCELONA: Víctor Valdés
GETAFE: Belenguer
MANCHESTER UNITED: Piqué
AT. MADRID: Luis García
RACING: Oscar Serrano
RECREATIVO: Gerard
TERRASSA: Morales
VILANOVA: Santi Triguero

Destacar que els periquitos aporten 4 jugadors i al Coro, que va convocat l'amic Morales, faran un homenatge a Santi Triguero i em sembla lamentable que no es convoqui a Fran Arévalo.

Convocats per a Argentina:

REAL MADRID: Gago i Higuaín
LIVERPOOL: Insúa i Leto
DEPORTIVO: Coloccini
FC BARCELONA: Messi
AT. MADRID: Agüero
GETAFE: Ustari
RECREATIVO: Marco Ruben
RCD ESPANYOL: Zabaleta
SEVILLA: Fazio
VALENCIA: Banega
BENFICA: Di María
RUBIN KAZAN: Cristian Ansaldi
NAPOLI: Lavezzi
AZ ALKMAAR: Sergio Romero
ANDERLECHT: Biglia
BIRMINGHAM: Mauro Zárate
LANÚS: Valeri

Amb un equip plé de 'legionaris', però amb l'afegit de Valeri (un crack que donarà a parlar en el futur) i l'absència de Saviola, i Riquelme, que em sembla que ja li han vist el llautó fins i tot al seu país.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Navarrog

• President
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #6 el: 20 de Maig de 2008, 20:44:04 pm »
jo fa uns anys vaig anar al partit de amigos de zidane i amigos de ronaldinho, si no vaig errat, i sempre es maco veure un partit d'aquestes caracteristiques i més al Camp Nou...

;)
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #7 el: 20 de Maig de 2008, 22:55:02 pm »
Destacan en Catalunya las ausencias de Jarque y Tamudo (desconozco si están lesionados..), así como la convocatoria de Gerard!  :o   Vaya tela con la selección blanca azul amarilla negra , bueno como coño vistan..
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #8 el: 20 de Maig de 2008, 23:02:51 pm »
del barça  no dijeron que iba tmb bojan??  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #9 el: 21 de Maig de 2008, 01:29:02 am »
muxa representacion deportivista en la seleccio catalana, si mas no es sorprendente que llevemos mas jugadores que el Barça o que el Nastic  ;D
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #10 el: 21 de Maig de 2008, 01:30:45 am »
yo fui al catalunya euskadi del año pasado y me parece ke tardare en volver a ir.... :Hecho_polvo:
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #11 el: 21 de Maig de 2008, 03:44:56 am »

toni amic,hoy entrevistaron a pere gratacos y dijo textualmente que hablo con el chaval y que no lo ha convocado porque se liaria un pollo guapo...bojan hace 4 dias llego a un acuerdo con luis aragones para no ir a la eurocopa con españa y si ahora jugara con catalunya(aunque sea un simple amistoso) en los medios que todos conocemos liarian un pollo de cuidado,y asi lo ha dicho pere gratacos el chaval queria jugar pero para evitarle lios he decidido no convocarlo  :beer2

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #12 el: 21 de Maig de 2008, 11:11:42 am »

toni amic,hoy entrevistaron a pere gratacos y dijo textualmente que hablo con el chaval y que no lo ha convocado porque se liaria un pollo guapo...bojan hace 4 dias llego a un acuerdo con luis aragones para no ir a la eurocopa con españa y si ahora jugara con catalunya(aunque sea un simple amistoso) en los medios que todos conocemos liarian un pollo de cuidado,y asi lo ha dicho pere gratacos el chaval queria jugar pero para evitarle lios he decidido no convocarlo  :beer2

aclarado amigo dagar esque senti que dijeron que iba y luego e visto que no y las declaraciones de gratacos no las habia visto jeje es una tonteria que no se lo lleve por eso pero tiene razon se liaria un pollo que por otro lado tampoco lo entiendo primero por que es un amistoso y segundo por que cada cual tiene sus ideas y hay que respetarlas no? jejeje pero en este pais nos quedan años y años para entender eso jejeje  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #13 el: 21 de Maig de 2008, 13:44:50 pm »
Era d'esperar això... A Madrid es podia haver liat un marrón de tres collons...  :boig

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2416
« Respondre #14 el: 24 de Maig de 2008, 19:20:28 pm »
Per cert, és possible que a la banqueta de Catalunya hi sigui el Honved Orriols? M'ha semblat veure'l. Si és així, felicitats pel Honved. :clap2 :clap2

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #15 el: 24 de Maig de 2008, 19:25:52 pm »
Si si. Es el. Lo entrevistaron ayer en RS. Es el masajista de la seleccion desde 1995, creo     ;)
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #16 el: 24 de Maig de 2008, 19:37:09 pm »
Quina vergonya q hi hagi més argentins que catalans al Camp Nou, vaya invasió...

Per cert,  per la gent q hi ha ja podrien jugar a Montjuic q aquí sembla q només existeixi el Barça i el seu camp dins el futbol català.
« Darrera modificació: 26 de Maig de 2008, 11:53:01 am per X-Men Aigua »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #17 el: 24 de Maig de 2008, 20:06:23 pm »
Quina vergonya q hi hagi més argentins que catalans al Camp Nou, vaya invasió...

Per cert,  per la gent q hi ha ja podrien jugar a Montjuic q aquí sembla q només existeixi el Barça i el seu camp dins el futbol català.

Doncs si, entre els preus i que no separen les aficions (raó per la que no he anat), molts preferim veure-ho des de casa.

Igualment, a Montjuïc, es gastarien molta pasta treien m**** de periquito. Com l'han cagat tant les últimes jornades...
« Darrera modificació: 26 de Maig de 2008, 11:53:14 am per X-Men Aigua »

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2416
« Respondre #18 el: 24 de Maig de 2008, 20:08:09 pm »

Missatge desafortunat, potser? El problema no és dels 10.000 argentins que hi ha avui al Camp Nou. El problema és que hi han pocs catalans. El camp està buit, si l'haguessin omplert de catalans, no s'hagués vist tant la "invassió".

Per cert, no sé perque s'entesten en jugar al Camp Nou, és evident que és molt dificil que presenti una entrada "digna".
« Darrera modificació: 26 de Maig de 2008, 11:53:25 am per X-Men Aigua »

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #19 el: 25 de Maig de 2008, 14:13:23 pm »
Ahir va quedar demostrat que Catalunya no té nivell competitiu... Internacionalment parlant, equivaldria a una Andorra, Macedònia... Començant pel seleccionador.