Em permetreu que parli abans de res com a organitzador del torneig.
Estic molt content que haguem jugat ja la quarta edició del Torneig InterPenyes i veure que cada vegada tots els participants anem entenen més i millor de què va tot això.
És evident que quan un juga, vol guanyar, en això estem tothom d'acord, però no és menys cert que, com a mínim, des del meu punt de vista, aquest és un torneig que va sent cada vegada més el que ha de ser: un dia de germanor entre arlekinats, la majoria amics i tots coneguts. I a qui no es coneixia, es va tenir la ocasió de fer-ho.
Crec que una menció especial es mereixen els àrbitres, també amics de la majoria, que van impartir justícia i molt bé que ho van fer. Sempre hi haurà qui no estarà d'acord en una decisió o en una altra i de ben segur que algun cop es van equivocar, però en linies generals van estar fantàstics. I qui digui que no, ja li recordarem alguna pifia fent de jugador, que també en fem tots plegats i no ens el cruspim si ha fet malament una passada. Vull dir amb això que tothom ho va fer el millor que va poder i tothom te dret a equivocar-se.
I menció especial també per l'organització que es van treballar ells solets, sense que ningú els ho digués, col·locant horaris en punts estratègics del pavelló, incluent els resultats quasi al moment. Un 10 per a ells i també pel Warring, que sense ell no hi hauria InterPenyes, ja us ho dic ara.
Pel que fa als equips, doncs això, que vull agraïr a tots el fair-play. Personalment vaig veure un campionat molt net i tot hi haver lesions, penso que aquestes van ser fortuïtes. Ja se sap que quan un juga a un esport hi cap aquesta possibilitat i més si és un esport de contacte com el futbol. En fi, que tot aquell que va marxar de Can Balsach amb algun mal (en tots els equips hi ha
'víctimes') espero que us recupereu quan abans millor.
I pel que fa al campionat, sincerament he de confessar que vaig sorprendre'm de guanyar-lo i de com van anar molts dels resultats. Si bé és cert que la penya @rlekinats.com vam guanyar per la via ràpida, no és menys cert que alguns dels resultats que vam aconseguir no reflexaven la igualtat que es va viure, ho dic molt sincerament.
A alguns ens falta coordinació, a altres fons físics i a d'altres psicología, que compta i molt en un torneig com aquest. Per tant, tots tenim punts a millorar pel proper torneig i tot i que crec que ha estat fantàstic, espero que el proper encara sigui millor.