Autor Tema: TROFEU INTERPENYES 08  (Llegit 57901 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
  • Gènere: Masculí
Re: TROFEU INTERPENYES 08
« Respondre #180 el: 30 de Juny de 2008, 17:54:13 pm »
podrias haberte dado a conocer, ya que estuviste viendonos jugar! :laugh: ;D

Prefiero mantener mi anonimato. Hay mucha gente en búsqueda de conocerme.
Si a eso le sumas que tenia un cuerpo malísimo de la fiesta del dia anterior, y que pensaba repetir, imagina!   :laugh:

no te hubiese pasado nada  ;D
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #181 el: 30 de Juny de 2008, 18:03:01 pm »
No sabes tu como me dolia la cabeza cada vez que Birrero tocaba la bozina. Al final le puteé a llamadas al móvil.  ;D
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Manelinho

• Moderador
  • Secretari Tècnic
  • Missatges: 2658
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #182 el: 30 de Juny de 2008, 18:15:45 pm »
Em permetreu que parli abans de res com a organitzador del torneig.

Estic molt content que haguem jugat ja la quarta edició del Torneig InterPenyes i veure que cada vegada tots els participants anem entenen més i millor de què va tot això.

És evident que quan un juga, vol guanyar, en això estem tothom d'acord, però no és menys cert que, com a mínim, des del meu punt de vista, aquest és un torneig que va sent cada vegada més el que ha de ser: un dia de germanor entre arlekinats, la majoria amics i tots coneguts. I a qui no es coneixia, es va tenir la ocasió de fer-ho.

Crec que una menció especial es mereixen els àrbitres, també amics de la majoria, que van impartir justícia i molt bé que ho van fer. Sempre hi haurà qui no estarà d'acord en una decisió o en una altra i de ben segur que algun cop es van equivocar, però en linies generals van estar fantàstics. I qui digui que no, ja li recordarem alguna pifia fent de jugador, que també en fem tots plegats i no ens el cruspim si ha fet malament una passada. Vull dir amb això que tothom ho va fer el millor que va poder i tothom te dret a equivocar-se.
I menció especial també per l'organització que es van treballar ells solets, sense que ningú els ho digués, col·locant horaris en punts estratègics del pavelló, incluent els resultats quasi al moment. Un 10 per a ells i també pel Warring, que sense ell no hi hauria InterPenyes, ja us ho dic ara. :reverencia2

Pel que fa als equips, doncs això, que vull agraïr a tots el fair-play. Personalment vaig veure un campionat molt net i tot hi haver lesions, penso que aquestes van ser fortuïtes. Ja se sap que quan un juga a un esport hi cap aquesta possibilitat i més si és un esport de contacte com el futbol. En fi, que tot aquell que va marxar de Can Balsach amb algun mal (en tots els equips hi ha 'víctimes') espero que us recupereu quan abans millor. :anims

I pel que fa al campionat, sincerament he de confessar que vaig sorprendre'm de guanyar-lo i de com van anar molts dels resultats. Si bé és cert que la penya @rlekinats.com vam guanyar per la via ràpida, no és menys cert que alguns dels resultats que vam aconseguir no reflexaven la igualtat que es va viure, ho dic molt sincerament.

A alguns ens falta coordinació, a altres fons físics i a d'altres psicología, que compta i molt en un torneig com aquest. Per tant, tots tenim punts a millorar pel proper torneig i tot i que crec que ha estat fantàstic, espero que el proper encara sigui millor.

:clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2 :clap2
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #183 el: 30 de Juny de 2008, 18:54:37 pm »
Dons gracies per la part que ens toca  :oooooo: :oooooo:
Varem intentar evitar errors antics d´altres anys amb arbitres profesionals i crec que ens varem sortir be.
Teniam idees per poder fer que el torneig dones un paset endevant i es va aconseguir, aixo es el que importa.
Us puc asegurar que em treballat molt per que aixo rutlles be i gracies als meus 2 companys ho hem aconseguit.
Esta clar que no tothom pot estar content del arbitratge pero nomes per la cantitat d´el.logis i felicitacions que ens van donar estem mes que contents.
Nomes voldria demanar disculpas si algu creu que va sortir molt malparat amb alguna decissio arbitral i esperar que es donin compte que arbitrar no es facil i menys quan no t´hi dedicas de ple o mai ho has fet (com es cas dels 2 arbitres de camp)
Per acabar voldria felicitar al company Joan Carles per agafar el marron on el vaig fotre  :reverencia2 :reverencia2  gracies per ajudar-me a tirar endevant aquesta esborragada ideia del arbitratge
i cas a part es el birrero, voldria donar-li las  gracies per ficar-se de peus a la galleda tot i saber que te una familia ampliada desde fa poc i tenia que perdre 1 dia senser per fer de taula a mes de tota la feinada que va tenir el pobre (i la cantitat de moscons que vas tenis que aguantar a la taula)
Sense mes nomes donar las gracies al manel per deixar-nos aplicar aquesta ideia per intentar millorar el torneig.
PANSO.  :beer2
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #184 el: 30 de Juny de 2008, 19:36:56 pm »
No sabes tu como me dolia la cabeza cada vez que Birrero tocaba la bozina. Al final le puteé a llamadas al móvil.  ;D

Tens molt mala llet. A la que veies que estava apuntant coses, em foties perdudes per a despistar-me. El proper cop et presento en societat.  :laugh:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #185 el: 30 de Juny de 2008, 22:12:47 pm »
A vore, jo vaig venir una estoneta a la tarda, amb la caraja i un poc de ressacot del dia abans. Lo habitual quan vinc per ací dalt.
Vaig vore l'últim minut de La Força Arlequinada - Esquadra Arlequinada. I açò que vaig sentir que a mitx partit anavan 0-0! collona quina escabetxina.
El Resistència/Foreros - @rlekinats.com, lo vaig vore sencer. Fins al minut 10 o 12 no me vaig donar conta de que el colega jabo estava a la porta! Pues és un porter com un campanar! que fort, el resultat.
La Força Arlequinada - 4 Gats. Vaig sortir al carrer una estona amb 0-0 i al tornar ja anavan 1 a molts. Ferni no tenia on escollir, sense banqueta no se pot jugar.
Resistència/Foreros - Equip de Socis. Un partit entretingut i un altri cop jabo sota pals. Este tio és molt bó, per davant i per darrera. Que fort. vaig marxar quant anaven 3-0. Gran feina la dels que per mi eran favorits i encara no sé que els devia passar al primer partit, per empatar amb els Forceros. O vos van pillar dormits o els nens se van buidar i a partir d'allà e van trencar.
Felicitats per als organitzadors, @rlekinats, i espero que l'any que ve sigueu amb el torneig.

és a dir ... et vas perdre els dos millors gols del torneig? els meus 2 gols xD (4-0 i 5-0)  :pilotasso
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat melo

• Juvenil
  • Missatges: 550
« Respondre #186 el: 03 de Juliol de 2008, 17:58:17 pm »

Jo només arrisaria més el ris i de cara l'any que ve, a part de ser socis del Sabadell, també haurien de ser socis de la penya. Perquè la meva pregunta és, i aprofitant que hi ha gent de tot aquest mon, algu pot ser soci d'una penya i no del Sabadell, per motius personals, i resulta que no pot juga un torneig que juga la seva penya. En canvi que un que és soci del club pot juga en una penya que potser no pasa el fred de l'hivern ni els desplaçaments amb ells...

Que no vull crear discusió, que aquest torneig el fan els .com i em podreu dir que si no m'agrada que el monti jo, però com que és un forum, opino...

No m'agradaria cap cap soci no penyista que jugues i llegis això s'enfades, ja que en coenixo uns quans i són maravellosos i estimen molt el club, jo penso en el bé d'un autentic torneig entre penyes

AIXO SI, M'HO VAIG PASAR MOLT BE I SI PUC, L'ANY QUE VE TORNARE!
Lluitant per assolir aquesta glòria
que ens ha portat esforç tants i tants anys

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #187 el: 03 de Juliol de 2008, 18:16:55 pm »
Melo el problema es que les penyes no tenen res "oficial" que pugui demostrar que hi ha gent que és socia d'una penya... no sé si m'explico...qualsevol es podria fer soci d'una penya només per jugar un torneig... no sé com explicar-ho... xDD

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #188 el: 03 de Juliol de 2008, 18:18:46 pm »
El que el Birri vol dir, és que hi ha gent que pagaría només 8 € per fer-se d'una penya i no els 160€ que val fer-se soci del Sabadell no és aixi Birri?

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Manelinho

• Moderador
  • Secretari Tècnic
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #189 el: 03 de Juliol de 2008, 19:29:12 pm »

Jo només arrisaria més el ris i de cara l'any que ve, a part de ser socis del Sabadell, també haurien de ser socis de la penya. Perquè la meva pregunta és, i aprofitant que hi ha gent de tot aquest mon, algu pot ser soci d'una penya i no del Sabadell, per motius personals, i resulta que no pot juga un torneig que juga la seva penya. En canvi que un que és soci del club pot juga en una penya que potser no pasa el fred de l'hivern ni els desplaçaments amb ells...

Que no vull crear discusió, que aquest torneig el fan els .com i em podreu dir que si no m'agrada que el monti jo, però com que és un forum, opino...

No m'agradaria cap cap soci no penyista que jugues i llegis això s'enfades, ja que en coenixo uns quans i són maravellosos i estimen molt el club, jo penso en el bé d'un autentic torneig entre penyes

AIXO SI, M'HO VAIG PASAR MOLT BE I SI PUC, L'ANY QUE VE TORNARE!

Benvolgut Melo,

la 'norma' d'haver de ser socis del Centre d'Esports Sabadell es va fer per evitar que es presentessin a jugar al torneig l'equip sencer del juvenil del propi C.E. Sabadell o l'equip de futbol del Castellar del Vallès, per posar un parell d'exemple prou aclaridors.
La idea d'aquest torneig no és elitista ni molt menys, és precisament perquè els qui patim cada diumenge a l'estadi veient jugar el nostre equip, siguem per un dia, els protagonistes.

A partir d'aquí i com molt bé diu en Birri, és absolutament impossible controlar qui és soci d'una penya i qui no. Diguem que ja estem a mans de la bona voluntat de tothom.

Per altra banda, pensa que hi ha un equip que precisament no és de cap penya, l'Equip de Socis, que evidentment ho tindrien magre per demostrar res. I només els poso com a exemple.

En resum, la norma perjudica a algunes penyes i de veritat em sap molt de greu, però com passa a molts llocs (per no dir a tot arreu): paguen justos per pecadors.
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat xolo

• Aleví
  • Missatges: 98
« Respondre #190 el: 03 de Juliol de 2008, 23:34:45 pm »
Hola a tots:

Randel company soc el Johan o el joan jordi, tiu com que 40 anys eeeeeeeeee
ja et fotre ja

gracies a tots els que m´heu felicitat pel trofeiu, nomes voldria fer dos comentaris:

Manel:Moltes felicitats per com t´ho curres.No es jens facil organitzar algo aixi.ets un crack
Per ultim voldria felicitar tambe al noi que va fer 9 gols i es va lesionar l´ultim partit, tambe es mereixeria un esment.

Be  i tal com he dit Randel m´has fotut 7 anys mes quina depre.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #191 el: 04 de Juliol de 2008, 02:40:20 am »
Hola a tots:

ja et fotre ja

gracies a tots els que m´heu felicitat pel trofeiu, nomes voldria fer dos comentaris:

Manel:Moltes felicitats per com t´ho curres.No es jens facil organitzar algo aixi.ets un crack
Per ultim voldria felicitar tambe al noi que va fer 9 gols i es va lesionar l´ultim partit, tambe es mereixeria un esment.

Be  i tal com he dit Randel m´has fotut 7 anys mes quina depre.
xolo ese xico soy yo, no te preocupes tu hiciste lo que tenias de hacer y te lo llevaste!
tiene mas merito el tuyo que a tu "edad" sean 40 o sean 30 aguantes al ritmo que aguantaste los 5 partidos :clap :clap2
por cierto muy bonito gol el que te hizo conseguir el pichichi! :oooooo:
felicidades y el año ke biene a competir otra vez, y a pasarlo bien que es de lo que se trata! :tongue3:
 :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #192 el: 04 de Juliol de 2008, 09:58:42 am »
Hola a tots:

ja et fotre ja

Be i tal com he dit Randel m´has fotut 7 anys mes quina depre.

ajajjajaja !!! Johan !!! perdó xDDD jo s q soc molt dolent per les edats, total sempre t'he vist igual des q et conec ...

i bien jugao !!!
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #193 el: 04 de Juliol de 2008, 13:43:09 pm »
Doncs jo tinc una idea: Que tots els jugadors sien socis del Sabadell, però que cada equip podés tenir 2 socis de la penya i que no fossin de l'equip, estil no comunitaris, com el futbol.

Asi, podrien haver-hi més equips l'any que bé.
Sexe, Birra i Sabadell!

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #194 el: 04 de Juliol de 2008, 13:45:41 pm »
Doncs jo tinc una idea: Que tots els jugadors sien socis del Sabadell, però que cada equip podés tenir 2 socis de la penya i que no fossin de l'equip, estil no comunitaris, com el futbol.

no lo veo buena idea, el segundo año, i primero ke yo participe gano el torneo un solo tio! de la penya NCA :xin-xin
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #195 el: 04 de Juliol de 2008, 13:47:22 pm »
Era uno que llevaba el 4, no? Vaya máquina.
Sexe, Birra i Sabadell!

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #196 el: 04 de Juliol de 2008, 13:49:36 pm »
Era uno que llevaba el 4, no? Vaya máquina.
no me acuerdo pero seguro ke si :beer2

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #197 el: 04 de Juliol de 2008, 13:54:02 pm »
Este any s'ha colat algun no soci? que métode s'ha fet servir per evitar açò?
se podria sobornar al de la taula l'any que bé!
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Manelinho

• Moderador
  • Secretari Tècnic
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #198 el: 04 de Juliol de 2008, 16:59:21 pm »
Este any s'ha colat algun no soci? que métode s'ha fet servir per evitar açò?
se podria sobornar al de la taula l'any que bé!

Aquest any s'ha portat un estricte control, com ja es va dir que es faria.
De fet, hi va haver un parell de jugadors 'desqualificats' per aquest motiu.
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Manelinho

• Moderador
  • Secretari Tècnic
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #199 el: 04 de Juliol de 2008, 17:02:55 pm »

No sé si acabo d'entendre la teva proposta company... com ja he dit, mentre els jugadors siguin tots socis del Centre d'Esports Sabadell, ja queda al seu entendre si són socis o no de la penya, ja que és quelcom impossible de controlar.
De fet, cada penya sabrà a qui li ha de donar preferència per jugar el torneig. :xin-xin
VISCA CATALUNYA!!!