Bé, primer dir que l'organització del torneig va estar molt bé. Tot i les conyetes que he fet al manel alguns dies sobre que s'havien encarrilat el torneig dies abans de jugarlo (el que fa la confiança eh? xD) doncs què podem dir (espero que no te les prenguessis malament, ja saps que son per picarte una miketa xD) ... res més que felicitar-lo a ell per donarnos el plaer de poder participar en un torneig com akest any rera any amb les dificultats/crítikes que suposa, pq sé que no tots acaben contents o acaben picats per alguna cosa o el que sigui. Crec que la gent hauria d'intentar valorar una miketa més les coses positives del torneig que no pas si tal o pascual m'ha donat una patadeta, etc.
Anem a jugar a futbet i a passar-ho bé, però quan es juga a futbet un ja sap que pot rebre patades, una empenta, un cop sense voler, una trepitjada... està clar que els "jugones" rebran més patades que els altres però per la seva forma de jugar s'exposen a això (o mai heu arribat a pensar que algun d'akests us està vacilant? xD ) pq solen ser rapids i sempre et fan arribar tard a la pilota i a vegades els caces... xD
També felicitar al trio arbital pq crec que ho van portar força bé, tot i que ells mateixos ja saben que hi ha coses que es poden millorar i que de fet van anar millorant a mida que avançava el torneig. Per mi un "chapeau" per ells i els animo a que l'any que ve repeteixin.
Pel que fa als ekips:
- @.com: Felicitar-los per la victòria, per l'organització i per ser tots tan bona gent.
- Esquadra: Per mi el millor ekip del torneig. Si arriben a ser 1 o 2 canvis hagués estat una altra cosa. Van fer un gran joc i van aguantar molt bé sense canvis. Simplement vaig flipar amb ells. Felicitats tb!
- 4 gats: Què dir d'ells... són la meva penya d'adopció tot i no ser de la penya xD Vaig trobar molt a faltar el David. Vulguis que no para molt i dona força seguretat. Us va faltar ser algun canvi més i haurieu posat les coses més dificils, segur!
- No socis: Un dels ekips revelació del torneig. El millor per a mi el mayolete... quin crack! Us vau desinflar molt al final! Una pena amb lo bé que vau començar... A alguns us va perdre el caracter amb el trio arbitral... als arbitres sels pot protestar, criticar, aconsellar, pressionar... però s'ha de saber fer això... amb males maneres no s'arriba mai a res de bo...
- LFA: Vau jugar molt bé el partit contra nosaltres i ens vau saber empatar un 0-2 però crec que us va passar molta factura akest partit... no sé si va ser cansanci o què, però diria que tp vaig veure tanta motivació contra els altres ekips que la que vau tenir contra nosaltres... després tot van ser golejades... vam tenir mala sort de jugar el primer partit contra vosaltres!!! Sou la nostra bèstia negra! xDDD Però tot i així felicitar-vos a vosaltres, al fum i al ferni, no és facil participar en un torneig tan llarg i amb gent veterana amb un ekip tan jove! No us desanimeu, ok?
- Resistència foreros: Què dir del meu ekip...vam flakejar molt els 2 primers partits per culpa dels imprevistos... lesió del Pedro, lesió del 100%, vam jugar amb un porter lesionat akests 2 partits fins que la seva cama ja va dir prou... sort que el 100% es va recuperar pels altres partits! Un crack! Una pena que s'acabés lesionant a l'ultim partit i no pogués lluitar més pel pitxitxi. Per a mi el jugador més regular del torneig sense cap mena de dubte, marcant si no a tots a gairebé tots els partits que va jugar. El Jabo un altre crack amb la pilota als peus... però curiosament vam començar a guanyar quan ja no feia de jugador i es va posar de porter... això pot fer pensar 2 coses: o que ho va fer molt millor que el monxu de porter o que com a jugador ens perjudicava... o pq no... totes dues alhora! xDDD ("Chabooooooooooooooo
o"!!! XD) Una pena que no aconseguissim marcar tots els jugadors, però a puntet que vam estar de fer-ho! L'any passat la gent es va keixar molt de la imatge d'akest ekip (jo no hi era)... espero que akest any haguem pogut canviar una mica la imatge que tenieu de nosaltres... almenys jo estic molt content de la que vam donar. Tant a nivell esportiu com a nivell humà. Diria que tot i no guanyar el torneig vam ser els que millor ens ho vam passar i ho vam celebrar... no es va notar?
Bé, una abraçada a tots els que vau participar al torneig i als que hi vau assistir com a espectadors, espero que l'any que ve podem celebrar el torneig i ens poguem tornar a veure les cares!