Autor Tema: TROFEU INTERPENYES 08  (Llegit 58017 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: TROFEU INTERPENYES 08
« Respondre #100 el: 28 de Juny de 2008, 22:25:50 pm »
Equips menys golejats:
@rlekinats.com i Resistència-Foreros, amb 9 gols en 5 partits.

Màxim golejador:
Joan Jordi Civís (Penya 4 Gats), amb 10 gols en 5 partits.

Classificació definitiva:

@rlekinats.com                  12 punts. 21 gols a favor, 9 en contra.
Resistència-Foreros           10 punts. 19 gols a favor, 9 en contra.
Equip de Socis                    7 punts. 12 gols a favor, 15 en contra.*
Esquadra Arlequinada        7 punts. 17 gols a favor, 16 en contra.*
Penya 4 Gats                      5 punts. 15 gols a favor, 15 en contra.
La Força Arlequinada            1 punt. 7 gols a favor, 27 en contra.

Empat resolt amb resultat directe: Esquadra Arlequinada-Equip de Socis 0-3.

Per cert, donar les gràcies al Gran Genís García i al President Senyor Soteras, per venir a l'entrega de premis i participar-hi activament.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

• Jugador Prof.
  • Missatges: 972
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
« Respondre #101 el: 28 de Juny de 2008, 22:27:46 pm »
Equips menys golejats:
@rlekinats.com i Resistència-Foreros, amb 9 gols en 5 partits.

Màxim golejador:
Joan Jordi Civís (Penya 4 Gats), amb 10 gols en 5 partits.

Classificació definitiva:

@rlekinats.com                  12 punts. 21 gols a favor, 9 en contra.
Resistència-Foreros           10 punts. 19 gols a favor, 9 en contra.
Equip de Socis                    7 punts. 12 gols a favor, 15 en contra.*
Esquadra Arlequinada        7 punts. 17 gols a favor, 16 en contra.*
Penya 4 Gats                      5 punts. 15 gols a favor, 15 en contra.
La Força Arlequinada            1 punt. 7 gols a favor, 27 en contra.

Empat resolt amb resultat directe: Esquadra Arlequinada-Equip de Socis 0-3.

Per cert, donar les gràcies al Gran Genís García i al President Senyor Soteras, per venir a l'entrega de premis i participar-hi activament.

ara et toca fer la valoració de cada equip! ^^
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #102 el: 28 de Juny de 2008, 23:00:27 pm »
L'any passat vaig tornar amb sensació de rabia a casa dsp del torneig, però aquest any m'en vaig amb sensació de decepció més que una altre cosa.

El torneig al final a estat tal com es preveia, força igualat i molt emocionant fins el final. Tal i com vaig dir a aparegut un nou equip revelació del torneig, bueno en aquest cas dos,els no penyistes i la Esquadra arlekinada que han aprés a jugar com a equip hi han fet auténtics partidassos.
Sobre els altres equips m'ha decepcionat molt els 4 gats i una miqueta en part la Resistencia, tot i q al final han arreglat una miqueta el torneig i s'han fet amb la segona possició. Dels @.com poca cosa a dir, han sigut amb molta diferencia els millors del torneig.

Sobre el meu equip no gaire cosa positiva a dir. Em començat el torneig gairebé perfectes aconseguint remontar fins l'empat el  0-2 en contra amb la Resistencia, el q passa q aquest primer partit a passat factura a molts jugadors, aquí hem tingut la primera lesió importantíssima del germà del Pedro + les cervicals del Gabà + un inici de mareig de l'Iniesta que al final s'ha complicat fins al punt d no poder jugar cap dels últims partits.
Aquí han començat les nostres desgràcies q s'han prolongat poc dsp amb un gol en propia porta a l'inici del segon partit, un gol q a condicionat el partit i q a fet q els @.com s'ens pixessin de mala manera per tots costats i ens fotessin la primera golejada del dia.
En el següent partit i ja amb la moral tocadeta vist com havia començat el dia, em jugat contra els No Penyistes un partit força seriós apessar de tornar a començar perdent molt ràpidament. Sort del Navarro que ens a ficat en el partit per 2 vegades pero al final amb el resultat de 2-3 i quan podíem empatar, s'ens a pitat un penal en contra q només a vist l'àrbitre i q a sigut el 2-4, partit q acabaria amb mini tangana i amb desesperació total de l'equip vista la impotencia de veure les nostres limitacions tècniques + alguns jugadors com el  Pau destrossats físicament dsp de que l'inflessin a faltes en tot el q es portava  d torneig.

A partir d'aquí l'equip s'ha desinflat del tot, l'Iniesta s'ha autodescartat per complet del torneig degut al seu mareig amb vomits inclosos, el germà del Pedro ja ens a comunicat q no podia jugar més, el Gaba sense poder moure el coll, el Pau reventat,etcetc.

A la tarda, partidet força seriós contra l'Eskuadra Arlekinada, almenys durant la 1ª meitat q a finalitzat 0-0 (amb moltes ocasions per l'Eskuadra tot s'ha de dir) i bueno una segona part q ja ens em tornat a perdre com a equip, no em sapigut jugar gens bé colocats hi ha les contres ens han acrivillat guanyant-nos per golejada.

I finalment partit contra els 4 Gats ja sense cap tipus de forces ni físicament ni psicológicament que a acabat amb golejada escandalossa pels 4 Gats  q aquest any no havien demostrat res de res.

En fi, està clar q aquest any no era el nostre: ni per sort, ni per joc, ni per ambició ni per les lesions ni per res de res.

Ara en calent  no vull decidir res però aquest torneig podria ser l'últim com a místers de la Força Arlekinada tan per la meva part com per la del Fum fum fum.

Motius? Estem força decebuts per la imatge que a donat l'equip més jove del torneig. I decebut no ho dic pas per les carències físiques de cadascú, sinó per l'actitud de determinats jugadors mostrada durant tot el torneig, a faltat molta actitud.
Sincerament i prenent d'exemple als altres equips no pot ser que jovent de 16-17 anys no puguin aguantar més d'un partit de 34 min. jugant al màxim, nose, ho trobo força preocupant per molt q surgin lesions imprevistes.
Estic trist perq sé q la majoria de jugadors q han jugat avui ho podien fer molt millor, i així està demostrat en els entrenaments q em fet.
Per cert, dels entrenaments q em fet no s'ha aplicat absolutament res del q vam practicar.

Apart d'això, i sense donar tota la culpa als jugadors, també me n'he adonat en el dia d'avui que almenys jo no estic preparat ni sóc la persona adient per a dirigir a un modest equip com la Força. Un entrenador a de sapiguer treure un partit endavant tan quan les coses van bé com quan van malament, i jo això avui no ho he sapigut fer, per tan molt provablement la temporada que ve el torneig interpenyes el viuré o desde la grada o bé desdel terreny de joc si és que m'animo i puc jugar.
No és una decisió definitiva pero deixo a l'aire la possibilitat de si podeu trobar algun entrenador millor que jo ( q no és difícil) el posseu en el meu lloc ja que de ben segur assumirà molt millor que jo la responsabilitat de dirigir aquest grup.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #103 el: 28 de Juny de 2008, 23:15:18 pm »
Bueno les coses del meu equip, les dic al subforo de la penya!

Només dir que m'han sorprés els No penyistes (han fet grans partits) tot i que per altre banda m'han decebut, però prefereixo no comentar res...
I també la capacitat dels jugadors de l'Esquadra, q no tenien cap canvia durant tot el torneig, i han acavat en una merescuda 4ª posició ;)

Res més felicitar a tots els participants, i fins un altre !

PD. i per segon any consecutiu, estic decebut amb els arbitratges... espero que l'any vinen tinguem més sort !!
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #104 el: 28 de Juny de 2008, 23:21:57 pm »
Cataplines! i del meu golàs no dius res Ferni?  :boig

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Darrera modificació: 29 de Juny de 2008, 11:38:08 am per birrero »

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #106 el: 29 de Juny de 2008, 11:31:04 am »
Carai ningú opina del torneig o que passa?   :Hecho_polvo:

Ahir em vaig deixar de  felicitar a tota la organització del torneig, començant per a @.com que són la penya que ho organitza tot cada any i acabant amb la tripleta arbitral que va estar voluntàriament durant més de 12 hores ininterrompudament ficats dins d'aquell infern de pavelló (ho dic per la calor).
Sobre els àrbitres no els donaré com a protagonistes aquest any més que res perq no eren àrbitres federats i crec que per a ser simples aficionats del CES ho van fer lo millor possible. La qüestió és q ho van fer millor que els de l'any passat q SI eren àrbitres de veritat i tampoc van perdre en cap moment els papers per molt q un partit s'escalfés.

També molt content estic amb les instal·lacions del torneig: pavelló semi nou amb grada, gran número de vestuaris impecables, marcador electrónic,etc... molt millor q l'any passat la veritat. Sobre el tema calor tampoc si pot fer res estant en el mes de juny tocant a juliol.

I per últim com a representant de l'equip més jove i més afectat per segons quines coses voldria parlar d'una sèrie de coses que vaig veure al torneig i que aniria bé que mica en mica anessin desapareixent en un torneig entre aficionats-amics del CE Sabadell:

1- Trobo totalment inecessari anar a trencar cames quan vas guanyant per  6 o 7 gols de diferencia. No em val a excusa de que el futbol és contacte, en un partit pots fer una traveta o una entrada una mica sobrepassada quan la cosa està igualada pero anant 8-1 crec que no és necessari trencar cames a jovent de 15 anys menys que tu.

2- Trobo inecessari també que aprofitant-se i sabedors de que els àrbitres no et veuen un porter realitzi una dissimulada patadeta a un davanter SENSE PILOTA EN JOC ( el protagonista de la jugada quan ho llegeixi ja sabrà perq ho dic)

3- Trobo simplement ridícul estar-se durant un partit contínuament queixan-te sobre la taula i intimidant a una tripleta arbitral que no és tripleta arbitral sinó amics/coneguts nostres del CE Sabadell.

4- Trobo fora de lloc anar a cosir a patades a un mateix jugador tot perquè t'ha regatejat 3 o 4 vegades seguides. Si no se sap jugar o veus que no pots és millor canviar-te per un altre jugador més fresc, no cal anar a fer mal a un jugador tot perquè té més qualitat que tu i sabedor de que com que ets 10 anys major que ell no s'et enfadarà.

5- Trobo patètic estar-se més pendent de les decisions arbitrals que no de jugar un partit de futbet.

Repeteixo, això és un torneig entre aficionats/amics del CE Sabadell, el jugador que físicament no estigui preparat per a dedicar-se a jugar i prou m'és valdria que no participés. Penso que és molt més digne reconéixer que ja no estàs preparat per a jugar que no pas anar a practicar l'antifutbol i intentar fer mal a algú.
És trist per això que totes aquestes coses s'hagin de dir a persones amb edat molt superior als 18 anys.
És més, trístament considero que les penyes que han donat més exemple en quan al que és l'esportivitat han sigut curiosament les 2 més joves del torneig.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5777
« Respondre #107 el: 29 de Juny de 2008, 11:49:23 am »
be, jo ahir no volía parlar perque estaba molt calent, i tampoc tenia ganes. Volia felicitar a la penya 4 gats, que va cosir a patades al nostre equip.

Especialment a el num 4, ( crec que era )que apart de ser un follonero, va ser el causant del meu esgunç a 2 ossos del hombro. I axo que segons ell no em va tocar, que quedi clar.

Sembla mentida que gent d' aquesta edad, que tindria que donar exeple, facin el paper que van fer. Amb joc brut, amb marrulleries,  y amb provocacions constants.

Moltes gracies per fermer pasar 3 setmanes d' estiu amb el braç entablillat sense poder fer gaiire més que dormir.

Per altra banda vull destacar que l' esquadra arlequinada va saber encaixar molt be la derrota, cosa que ' daltrers no van fer.

Y als de la força només els i dic que no abaixin els braços, pero l'abscenvia del pepe, crec que era, es va notar MOLTISSIM.

Felicitats als meus companys per el gran torneig que vam fer. Jo l' any que ve m' ho pensare perque no vui acabar altre cvop al hospital.

Y tambe felicitar a els altres equips menys als 4 gats, que sincerament, no ho mereixen.

Desconnectat JS74

• Infantil
  • Missatges: 174
« Respondre #108 el: 29 de Juny de 2008, 12:16:24 pm »
be, jo ahir no volía parlar perque estaba molt calent, i tampoc tenia ganes. Volia felicitar a la penya 4 gats, que va cosir a patades al nostre equip.

Especialment a el num 4, ( crec que era )que apart de ser un follonero, va ser el causant del meu esgunç a 2 ossos del hombro. I axo que segons ell no em va tocar, que quedi clar.

Sembla mentida que gent d' aquesta edad, que tindria que donar exeple, facin el paper que van fer. Amb joc brut, amb marrulleries,  y amb provocacions constants.

Moltes gracies per fermer pasar 3 setmanes d' estiu amb el braç entablillat sense poder fer gaiire més que dormir.

Per altra banda vull destacar que l' esquadra arlequinada va saber encaixar molt be la derrota, cosa que ' daltrers no van fer.

Y als de la força només els i dic que no abaixin els braços, pero l'abscenvia del pepe, crec que era, es va notar MOLTISSIM.

Felicitats als meus companys per el gran torneig que vam fer. Jo l' any que ve m' ho pensare perque no vui acabar altre cvop al hospital.

Y tambe felicitar a els altres equips menys als 4 gats, que sincerament, no ho mereixen.

Perdona, en que quipo jugabas? de verdad estás hablando del 4 gats? no recuerdo ningún partido del 4 gats que ningún jugador del otro equipo se haya retirado lesionado Estás hablando de marrullerias y provocaciones, de verdad o yo he estado en otro torneo o te refieres a otro equipo, la gente que jugó ayer con 4 gats no están habituados a competir por lo que no tienen esos conceptos que tu estás explicando, no creo que hicieramos ni faltas en los partidos y sino lo puedes comprobar en las diferentes anotaciones de los arbitros, de verdad tu crees que si hubiera tanta profesionalidad en las marrullerias  nos hubieran empatado dos partidos, uno faltando 25 segundos y el otro 1 minuto cuando ibamos ganando y el último nos costo la tercera posición.
  Siento mucho lo que te ha pasado, este torneo es para unir a la gente que queremos al CE SABADELL y pasarlo bien, y es una pena que tu hayas acabado así, pero de verdad no creo que nadie pueda participara pensando en hacer daño a alguien.
   A mi me ha pasado lo mismo pero en el tobillo pero yo me lo hice sólo en el último partido y voy a estar como tú en estas vacaciones

« Darrera modificació: 29 de Juny de 2008, 12:18:51 pm per X-Men Aigua »

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #109 el: 29 de Juny de 2008, 12:20:10 pm »

Doncs precisament per això em queixo jo Militu i precisament per això dubto molt q mai arrivi a disputar aquest torneig jo perq no tinc ganes d'agafar mala llet ni tenir-me que encarar amb gent que ja tenen fills.

No he volgut parlar de cap penya en concret pero que està clar q no sóc lúnic q va veure determinades coses sobrants en aquest torneig, i sempre provinents dels mateixos protagonistes.

En fi, molta sort en la teva recuperació Militu.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #110 el: 29 de Juny de 2008, 12:30:46 pm »
Evidentment que el futbet és un joc de contacte, i més quan és una competició, encara que sigui entre amics.

La veritat, MILITU, sento molt la teva lesió, però crec que en la jugada que va passar, el número 4 no va anar a mala fé. Es va passar de frenada i et va tocar de refiló (cosa que a vegades és molt pitjor que no pas et donin de cop). No l'exculpo, però son coses que passen i tu has tingut la mala sort de que dos anys consecutius et passin aquestes desgràcies.

Per altre banda, també us dic que tots haurien de saber que és un torneig AMISTÓS, i que a cada equip s'hauria de controlar a qui hi juga. Algunes actituds no son acceptables.

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #111 el: 29 de Juny de 2008, 12:37:48 pm »

Perdona, en que quipo jugabas? de verdad estás hablando del 4 gats? no recuerdo ningún partido del 4 gats que ningún jugador del otro equipo se haya retirado lesionado Estás hablando de marrullerias y provocaciones, de verdad o yo he estado en otro torneo o te refieres a otro equipo, la gente que jugó ayer con 4 gats no están habituados a competir por lo que no tienen esos conceptos que tu estás explicando, no creo que hicieramos ni faltas en los partidos y sino lo puedes comprobar en las diferentes anotaciones de los arbitros, de verdad tu crees que si hubiera tanta profesionalidad en las marrullerias  nos hubieran empatado dos partidos, uno faltando 25 segundos y el otro 1 minuto cuando ibamos ganando y el último nos costo la tercera posición.
  Siento mucho lo que te ha pasado, este torneo es para unir a la gente que queremos al CE SABADELL y pasarlo bien, y es una pena que tu hayas acabado así, pero de verdad no creo que nadie pueda participara pensando en hacer daño a alguien.
   A mi me ha pasado lo mismo pero en el tobillo pero yo me lo hice sólo en el último partido y voy a estar como tú en estas vacaciones

A mi me da igual lo que tengan los arbitros. Para mi cuenta lo que yo e visto.

Y respecto a las matrrullerias, no hay nADA mas que recordar el final de partido contra nosotros.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #112 el: 29 de Juny de 2008, 12:40:37 pm »
Y respecto a las matrrullerias, no hay nADA mas que recordar el final de partido contra nosotros.

Que del teu equip algun no es va quedar curt tampoc, eh... Aquí ni tots son  >:D ni tots som  :angel:.

• Jugador Prof.
    • Perandrew Web Personal
« Respondre #113 el: 29 de Juny de 2008, 12:43:49 pm »

Que del teu equip algun no es va quedar curt tampoc, eh... Aquí ni tots son  >:D ni tots som  :angel:.

És a dir, que si durant tot el partit t'estan fotent patades per tot arreu i els arbits no piten res, t'ho has de seguir igual sense immutarte, i deixar que et continuin fotent osties no??

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #114 el: 29 de Juny de 2008, 12:45:39 pm »
jaja q bo  :Hecho_polvo:  :ko
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #115 el: 29 de Juny de 2008, 12:45:55 pm »

El problema esque nosaltres veient aixó no vam saber reaccionar correctament

Segurament sigui perque no tenim tanta experiencia a la vida com ells.

Independentment crec que tot el sarau el vaniniciar ells descaradament, veient que ens emportavem el partit, i al final els i va sortir be.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #116 el: 29 de Juny de 2008, 12:59:26 pm »

Independentment crec que tot el sarau el vaniniciar ells descaradament, veient que ens emportavem el partit, i al final els i va sortir be.

Tu mateix ho has dit. Un partit es pot frenar de moltes maneres i no cal usar la violència.

I Vitto, ja et vaig dir el que hauríeu de mirar de canviar en un futur. Hi han coses que no has de permetre en el teu equip si ets el capità.

Desconnectat oriolquirce

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #117 el: 29 de Juny de 2008, 13:01:04 pm »
mira militu estas demostrando que eres un crio y que tienes muy mal perder. Lo que te da rabia es que los de 4gats os remontasemos un 0-2 y nos pusieramos con 3-2. en vez de llorar por el final de ese partido lo que tendrias que hacer es darle las gracias al señor de la mesa que ha falta de 25 segundos para el final del partido no se le ocurre otra cosa que parar el tiempo porque hemos ido a celebrar el 3er gol nuestro, asi que amigo militu dale las gracias porque gracias a ese error monumental (digo error por no decir otra cosa) sacasteis un punto contra nosotros.
Y otra cosa tu juegas en alguna otra liga de fulbito? tipo club natación, liga municipal de sabadell, liga municipal de badia o algo asi?
"el segundo es el primero que pierde"

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #118 el: 29 de Juny de 2008, 13:02:56 pm »
Bé, primer dir que l'organització del torneig va estar molt bé. Tot i les conyetes que he fet al manel alguns dies sobre que s'havien encarrilat el torneig dies abans de jugarlo (el que fa la confiança eh? xD)  doncs què podem dir (espero que no te les prenguessis malament, ja saps que son per picarte una miketa xD) ... res més que felicitar-lo a ell per donarnos el plaer de poder participar en un torneig com akest any rera any amb les dificultats/crítikes que suposa, pq sé que no tots acaben contents o acaben picats per alguna cosa o el que sigui. Crec que la gent hauria d'intentar valorar una miketa més les coses positives del torneig que no pas si tal o pascual m'ha donat una patadeta, etc.  

Anem a jugar a futbet i a passar-ho bé, però quan es juga a futbet un ja sap que pot rebre patades, una empenta, un cop sense voler, una trepitjada... està clar que els "jugones" rebran més patades que els altres però per la seva forma de jugar s'exposen a això (o mai heu arribat a pensar que algun d'akests us està vacilant? xD ) pq solen ser rapids i sempre et fan arribar tard a la pilota i a vegades els caces... xD

També felicitar al trio arbital pq crec que ho van portar força bé, tot i que ells mateixos ja saben que hi ha coses que es poden millorar i que de fet van anar millorant a mida que avançava el torneig. Per mi un "chapeau" per ells i els animo a que l'any que ve repeteixin.

Pel que fa als ekips:

- @.com: Felicitar-los per la victòria, per l'organització i per ser tots tan bona gent.
- Esquadra: Per mi el millor ekip del torneig. Si arriben a ser 1 o 2 canvis hagués estat una altra cosa. Van fer un gran joc i van aguantar molt bé sense canvis. Simplement vaig flipar amb ells. Felicitats tb!
- 4 gats: Què dir d'ells... són la meva penya d'adopció tot i no ser de la penya xD Vaig trobar molt a faltar el David. Vulguis que no para molt i dona força seguretat. Us va faltar ser algun canvi més i haurieu posat les coses més dificils, segur!
- No socis: Un dels ekips revelació del torneig. El millor per a mi el mayolete... quin crack! Us vau desinflar molt al final! Una pena amb lo bé que vau començar... A alguns us va perdre el caracter amb el trio arbitral... als arbitres sels pot protestar, criticar, aconsellar, pressionar... però s'ha de saber fer això... amb males maneres no s'arriba mai a res de bo...
- LFA: Vau jugar molt bé el partit contra nosaltres i ens vau saber empatar un 0-2 però crec que us va passar molta factura akest partit... no sé si va ser cansanci o què, però diria que tp vaig veure tanta motivació contra els altres ekips que la que vau tenir contra nosaltres... després tot van ser golejades... vam tenir mala sort de jugar el primer partit contra vosaltres!!! Sou la nostra bèstia negra! xDDD Però tot i així felicitar-vos a vosaltres, al fum i al ferni, no és facil participar en un torneig tan llarg i amb gent veterana amb un ekip tan jove! No us desanimeu, ok?
- Resistència foreros: Què dir del meu ekip...vam flakejar molt els 2 primers partits per culpa dels imprevistos... lesió del Pedro, lesió del 100%, vam jugar amb un porter lesionat akests 2 partits fins que la seva cama ja va dir prou... sort que el 100% es va recuperar pels altres partits! Un crack! Una pena que s'acabés lesionant a l'ultim partit i no pogués lluitar més pel pitxitxi. Per a mi el jugador més regular del torneig sense cap mena de dubte, marcant si no a tots a gairebé tots els partits que va jugar. El Jabo un altre crack amb la pilota als peus... però curiosament vam començar a guanyar quan ja no feia de jugador i es va posar de porter... això pot fer pensar 2 coses: o que ho va fer molt millor que el monxu de porter o que com a jugador ens perjudicava...  o pq no... totes dues alhora! xDDD ("Chabooooooooooooooo o"!!! XD) Una pena que no aconseguissim marcar tots els jugadors, però a puntet que vam estar de fer-ho! L'any passat la gent es va keixar molt de la imatge d'akest ekip (jo no hi era)... espero que akest any haguem pogut canviar una mica la imatge que tenieu de nosaltres... almenys jo estic molt content de la que vam donar. Tant a nivell esportiu com a nivell humà. Diria que tot i no guanyar el torneig vam ser els que millor ens ho vam passar i ho vam celebrar... no es va notar?

Bé, una abraçada a tots els que vau participar al torneig i als que hi vau assistir com a espectadors, espero que l'any que ve podem celebrar el torneig i ens poguem tornar a veure les cares! ;)
« Darrera modificació: 29 de Juny de 2008, 13:06:10 pm per BIRRI »

• Jugador Prof.
    • Perandrew Web Personal
« Respondre #119 el: 29 de Juny de 2008, 13:03:08 pm »

Que del teu equip algun no es va quedar curt tampoc, eh... Aquí ni tots son  >:D ni tots som  :angel:.

Tu mateix ho has dit. Un partit es pot frenar de moltes maneres i no cal usar la violència.

I Vitto, ja et vaig dir el que hauríeu de mirar de canviar en un futur. Hi han coses que no has de permetre en el teu equip si ets el capità.

Si, ja sé a les coses que et refereixes que he de canviar, i de cara a l'any que s'intentarà canviar-ho. Espero que els altres equips també segueixin l'exemple, perquè no som els únics que hem de canviar.