Autor Tema: TROFEU INTERPENYES 08  (Llegit 57935 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: TROFEU INTERPENYES 08
« Respondre #140 el: 29 de Juny de 2008, 13:55:50 pm »
i al segon pal; tipica jugada de futbol sala...

Veus, tu si que hi entens. BIRRI DIMISSIÓ!!!!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #141 el: 29 de Juny de 2008, 13:59:11 pm »
Van ser 2 males cobertures nostres. He jugat a futbol sala durant molts anys i mai he vist 6 jugadors al camp per ekip...però bueno. Les 2 rematades van a ser a mig metre del nostre porter tb. Que no us trec mèrits, però alhora que dieu que ens vau regalar els 2 gols ja et dic jo que nosaltres tb us els vam regalar pq no cobríem bé. Si haguessin estat gols de futbol sala primer haguessin estat els 2 jugadors en carrera, i no era el cas.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #142 el: 29 de Juny de 2008, 14:00:25 pm »
Ja em diràs kins... ara diran que ja estavem relaxats i tal... però a ningú li agrada perdre i bé que van jugar una bona estoneta amb l'ekip bo... tan per començar com per acabar el partit xDDD

En todos los partidos hicimos igual, siempre salieron los mismo de titular y luego los cambios antes de acabar la primera parte, seguimos en la segunda y para acabar el partido volvieron a salir los titulares.
En todos los partidos lo hicimos igual.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #143 el: 29 de Juny de 2008, 14:02:25 pm »
Birri, jo també espero poguer fer algo més l'any que ve, quin desastre de torneig  :Hecho_polvo: xDDD
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #144 el: 29 de Juny de 2008, 14:02:40 pm »
Bé, vols tecnicismes: Futbito. (Porter+5)

Ara, parlant seriosament... va ser un dels partits més macos del campionat. El millor del partit va ser el paradot de l'Érik al Randel, realment es-pec-ta-cu-lar (el xut a l'esquadra i la parada del porter).

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #145 el: 29 de Juny de 2008, 14:05:59 pm »
pues para mi el mejor partido del torneo fue el @.com vs Resistencia Foreros!
por la competitividad del año anterior!
 :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #146 el: 29 de Juny de 2008, 14:07:40 pm »
La meva valoració del torneig:

Trio Arbitral + Organització: GENIAL, per mi el millor de les 4 edicions, bona organització i gent compromesa amb la causa. En Panso i Joan Carles arbitran molt bé, amb errors puntuals però si fallen els de Primera Divisió ... no fallaràn els aficionats xD En Birrero a la taula tb molt serio, controlant tot i no deixant-se presionar per ningú (com si no el coneixessim xD)

Equips (Ordre invers a la classificació)

6º - LFA
Un equip molt jove però poc conjuntat, Pau l'autentica estrella de l'equip, un Pedro fluixet i un Navarrog q a nat de menys a més (a la inversa de l'ekip) tmpoc opinaré de tots 1x1 però destacar a ells 3 i a l'Erik a la porteria q a fet parades d'autentic mérit i que quan aprengui a tirar-se i no deixar-se caure millorarà molt.
Han donat la primera campanada del torneig arrancan un punt contra Resistencia-Foreros però aqui s'ha acabat.
És una aposta de futur, van agafant experiencia any rere any i d'aqui algunes edicions poden lluitar pel campeonat, però s'han de treure la son i la por de sobre.

5º - 4Gats
Equip veterano, el més jove era el porter ... q coincidia al camp amb el seu pare ;)
2 figuretas, Francesc i Joan Jordi i l'equip jugava bastant per ells. La defensa dels 4Gats era pràctica però lenta i això els hi ha fet perdre pistonada al principi. El canvi de porter tmp ha estat tan clau com la gent preveia. Possició merescuda, no van fer més mérits per quedar amunt tot i que es van endur el pitxitxi amb 10 gols de Johan, però 6 en un partit.

4º - Esquadra
Equip renovat de la passada temporada, despres d'haver sortit 'escaldat' de la passada edició en Garcés a fet un equip força macu i molt molt bo técnicament. Crec q no m'equivoco si dic que ens ha sorpres (o us ha sorprés) molt els jugadors 5, 10 i 14. Nanus de 17 anys q porten tota una vida jugan a f.sala. Tothom ho va veure, no aguantarien tot el torneig justos i aixi va ser. Tot i aixi 4rts esta molt i molt bé.
Destacar sobretot Albert Ramos a la porteria els 4 primers partits, increible el que va arribar a parar sobretot contra Resistencia ;)
L'any que ve ... bé, ja en nirem parlant de la propera edició pq poden haver-hi canvis...

3º - No Penyistes (Equip de Socis)
La veritable revelació del torneig. Mayolete grata sorpresa, impresionant el porteràs que esta fet, llastima q s'ha trencat al final i això a fet perdre pistonada a l'equip q tenien en ell el puntal clau. Això si, per efectivitat no els guanya ningú, pq arribaven 3 cops a dalt i feien 3 gols, 2 .. 2 gols, llastima que hi havia diferent nivells individuals a l'equip i al moment de moure banqueta quedava descompensat. Felicitats i si segiu treballant per l'Interpenyas podeu millorar aquesta possició.

2º - Resistencia-Foreros
El gafe dels vigents campions, la presió ha pogut amb nosaltres. Erem el rival a vatre a les 9 del matí i a les 9.40 ja no, ens hem deixat els primers dos punts contra LFA i això ens ha passat factura despres, quan Esquadra ens a derrotat per un contundent 5-2. Aqui va haver el punt d'inflexió i vem conseguir 3 victòries seguides que ens van col.locar segons a solament 2 punts dels campions. Destacar sobretot el treball de Jabo a la porteria degut a la lesió de Monxu, Resis a darrera un autentic kaiser i anotant 2 gols a l'ultim partit (una espineta q tenia clavada), 100% q tot i la lesió va donar-ho tot al camp i s va kedar amb 9 gols, a un d'empatar pel pitxixi.
Era la meva primera participació amb Resistencia i stic molt content pel grup humà q son. No descarto torna-hi però hi han altres projectes en ment per dur a terme ... Gracies per l'ocasió i us ho vaig recompensar amb 2 golets  8)

1º - @.com
Jo tb sóc @.com xDDD La veritat que és el que diuen ... a la quarta va la vençuda !!! Per fi es van fer amb el campionat i ho van fer per la vía ràpida, 4 victòries consecutives ... 12 punts ... campions matemàtics. Cal destacar el fitxatge estrella q van fer amb en Pau Monràs, una màquina jugant a fútbol, això combinat amb en Manelinho, Raúl i Gerlau ... feien una columna vertebral molt sòlida.
Felicitats pel gran torneig però ... no van poder fer el pleno de victòries, això significa que és un torneig molt obert, amb nivell i on qualsevol equip que encadena 2 victòries pot alçar-se amb el campeonat.

Despres d'aquest totxo ... només agraïr a tots la vostre participació i bon rotllo viscut durant aquestes 12 hores de futbet en companyia de bona gent, pq tot soci i seguidor del Sabadell és bona gent i es mereix el meu respecte ;)
Tb destacar la pressencia de Genís Garcia, ex-jugador arlequinat i de Joan Soteras, president, a l'entrega de trofeus.

A partir d'avui, l'andemà del torneig, els equips ja començan a preparar la 5º edició, pq ... esperem que tingui continuitat un any i molts més.

Gerard. Nº3 de Resistencia-Foreros
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #147 el: 29 de Juny de 2008, 14:13:24 pm »
yo tambien kiero felicitar a la organizacion, fue todo perfecto, los horarios perfectos con 10min por partido para calentar y con descansos de3-4 minutos entre parte y parte!

felicitar a panso i a joan carles porque no son arbitros que se dedican durante el año a ello, y creo a mi parecer que lo llevaron muy bien incluso mejor que los arbitros que bienen cada año, aunke muchos no esten de acuerdo en algunas decisiones, para mi os llevais un notable, no os llevais el excelente porque me lleve una amarilla por intentar meter gol con la mano, cosa ke en la normativa yo no vi ke no se pudiera... :laugh: :laugh:
la verdad pense que iriais mas a saco con las tarjetas i ke se os escaparian muchos partidos de las manos, por tal y como pintava las cosas antes del torneo con las normas y eso pero al final perfectoo! Gracias por dejarnos disfrutar de este dia, y por la paciencia de estar todo el dia metio en el pabellon! birrero, panso y joan carles!
 :xin-xin
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #148 el: 29 de Juny de 2008, 14:15:50 pm »
Gracias por dejarnos disfrutar de este dia, y por la paciencia de estar todo el dia metio en el pabellon! birrero, panso y joan carles!
 :xin-xin

A mi no em donis les gràcies... torna'm els 2 kilos que vaig perdre ahir.  :laugh:

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #149 el: 29 de Juny de 2008, 14:24:39 pm »
Tots els anys passa el mateix... Sort que és un Torneig Amistós entre les penyes del Sabadell... Que si arriba a ser contra les penyes del Terrassa...  :-X  :laugh:

FELICITATS ALS CAMPIONS D'ENGUANY! :beer2
« Darrera modificació: 29 de Juny de 2008, 16:08:35 pm per Arrrrrrlekinat »

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #150 el: 29 de Juny de 2008, 14:26:00 pm »
Sub-Campions:
http://img254.imageshack.us/img254/7109/pict0898re8.jpg
Vaja amb la foto... akí podeu veure el "Jaborado" de Notre Dame!!  :Paletas: :Paletas: :Paletas:

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #151 el: 29 de Juny de 2008, 14:47:47 pm »
 :laugh: :laugh: :laugh:
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #152 el: 29 de Juny de 2008, 15:37:26 pm »
mira militu estas demostrando que eres un crio y que tienes muy mal perder. Lo que te da rabia es que los de 4gats os remontasemos un 0-2 y nos pusieramos con 3-2. en vez de llorar por el final de ese partido lo que tendrias que hacer es darle las gracias al señor de la mesa que ha falta de 25 segundos para el final del partido no se le ocurre otra cosa que parar el tiempo porque hemos ido a celebrar el 3er gol nuestro, asi que amigo militu dale las gracias porque gracias a ese error monumental (digo error por no decir otra cosa) sacasteis un punto contra nosotros.
Y otra cosa tu juegas en alguna otra liga de fulbito? tipo club natación, liga municipal de sabadell, liga municipal de badia o algo asi?

Mira que hay q tener pocas luces para contestar esto a un jugador que se lesionó por culpa de un jugador de vuestro equipo. Desd luego q lo q se vió en el campo veo que va parejo a vuestro carácter realmente fuera del campo. Nosotros almenos sabemos perder, vosotros ni eso, en fin. Hay gente de todo tipo en todos lados,  debes ser el portero q metió un patadón al Pau quedando 1 min.  para acabar el partido y iendo 8-1...

Sigo diciendo que cuando uno ve que no está en condiciones de jugar un torneo por su edad, porq le pesan los años o porq ya no es lo q era lo mejor es no jugarlo, no dedicarse a lesionar al personal.

Almenos tu compañero de equipo se a dignado a lamentar la lesión del compañero MILITU, tu ni eso has hecho...

Sobre el partido contra la Resistencia no es q salieramos mas o menos motivados q en los otros partidos.  Simplemente el primer partido es el q tienes mas tiempo para preparar, es el partido en el q tienes los jugadores mas frescos y es el partido el cuál bastantes dias antes ya sabes quién harás jugar y quién no.
Esto sumado a q a los jugadores d la Resistencia me los conozco bastante, excepto Birri que no lo había visto jugar nunca, y mas o menos ya sabría por donde se decantaría su equipo titular.
Es cierto q pudieron habernos ganado lo q pasa q nosotros llegó un momento q dimos el empate por bueno y ya preferimos ni arriesgar, d hecho yo era el primero q daba el empate por bueno pensando q sería el partido mas difícil del torneo ( al final no fué así ni mucho menos).
Yo por eso hace tempo dije q preferia jugar el 1ª partido contra los 4 gats ya q seguramente sería el partido q estariamos mas frescos y q muy provablemente creo q hubieramos podido ganar y d esta forma y tal como fué el torneo acabar el torneo por encima de ellos al ser rivales directos.
« Darrera modificació: 29 de Juny de 2008, 15:47:54 pm per FerniSBD »

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #153 el: 29 de Juny de 2008, 15:40:47 pm »
yo creo que no hay que darle más vueltas, espero que algunos no participen el año que viene simplemente por las coses que hacen, parecen locos!  :ejem
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #154 el: 29 de Juny de 2008, 16:57:53 pm »
jo dels partits que vaig veure jugar destacaría:

el xandri amb unes parades que deu n'hi do.
el _resis_ que va fer dos gols (que jo veies)
i un nano (que no se qui es)  que va marcar un golas quan estava quasi sense angle i després va ser que va ser el máxim golejador.
la tensión en un partit, vaig veure un jugador que li volia donar "poison"a l'arbitre de cadira
un arbitre de pista "mu puesto, mu serio y mu responsable"(pa verlo luego en el camp del sabadell...)

un entrena orgullos a punt de fotres un "copazo"
un entrena no "tan orgullos" (ja saveu xq va!!!)

en definitiva, que vaig estar un parell d'horetes i vaig veure l'entrega de premis. M'ho vaig passar força be.

em va agradar el guant porter que van dornar com a premi

i

algú em pot dir que hi havia dins de les caixetes que els hi van donar als arbitres...???
Millor Moderadora Forera Novell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #155 el: 29 de Juny de 2008, 17:00:44 pm »

i un nano (que no se qui es)  que va marcar un golas quan estava quasi sense angle i després va ser que va ser el máxim golejador.
la tensión en un partit, vaig veure un jugador que li volia donar "poison"a l'arbitre de cadira
un arbitre de pista "mu puesto, mu serio y mu responsable"(pa verlo luego en el camp del sabadell...)

en definitiva, que vaig estar un parell d'horetes i vaig veure l'entrega de premis. M'ho vaig passar força be.

i

algú em pot dir que hi havia dins de les caixetes que els hi van donar als arbitres...???
umbria el ke fue maximo goleador no es tan nanu ja debe tener sus 30 i largos! :beer2

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #156 el: 29 de Juny de 2008, 17:06:14 pm »

i

umbria el ke fue maximo goleador no es tan nanu ja debe tener sus 30 i largos! :beer2

depende de con quien lo compares... ;D
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #157 el: 29 de Juny de 2008, 17:15:13 pm »

i

depende de con quien lo compares... ;D

En joan jordi ja va camí dels 40, casat amb una filla i la dona embarasada del segon ...
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #158 el: 29 de Juny de 2008, 17:18:18 pm »
Tan com cap els 40 jaja es de la quinta del meu germa i en te 34 xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #159 el: 29 de Juny de 2008, 17:23:41 pm »
doncs el que jo deia "un nano"... ;D