Autor Tema: TROFEU INTERPENYES 08  (Llegit 57936 cops)

0 Usuaris i 5 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: TROFEU INTERPENYES 08
« Respondre #160 el: 29 de Juny de 2008, 17:26:34 pm »
Tan com cap els 40 jaja es de la quinta del meu germa i en te 34 xD

El que deia el Randel va per els 40, els 50, els 60... ;D
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #161 el: 29 de Juny de 2008, 17:32:05 pm »
Tan com cap els 40 jaja es de la quinta del meu germa i en te 34 xD

El que deia el Randel va per els 40, els 50, els 60... ;D

va camí ... només faltaria q no hi arribés el 'nanu' xD
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #162 el: 29 de Juny de 2008, 17:53:33 pm »
algú em pot dir que hi havia dins de les caixetes que els hi van donar als arbitres...???

Un record de cristall amb una placa platejada. Ja la tinc a l'estanteria de copes, premis i medalles.  ;)

PD: Et vaig veure però no et vaig poder saludar. M'estaven donant feina.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #163 el: 29 de Juny de 2008, 17:56:01 pm »
algú em pot dir que hi havia dins de les caixetes que els hi van donar als arbitres...???

Un record de cristall amb una placa platejada. Ja la tinc a l'estanteria de copes, premis i medalles.  ;)

ja,ja,ja aixó em va semblar...
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #164 el: 29 de Juny de 2008, 17:57:05 pm »

Estaves al costat del Power ?
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #165 el: 29 de Juny de 2008, 19:26:43 pm »

Estaves al costat del Power ?

Yes, sentada a les escales, a l'esquerra del Power

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #166 el: 29 de Juny de 2008, 19:38:06 pm »
jo dels partits que vaig veure jugar destacaría:

el xandri [/b] amb unes parades que deu n'hi do.
el _resis_ que va fer dos gols (que jo veies)
i un nano (que no se qui es)  que va marcar un golas  quan estava quasi sense angle i després va ser que va ser el máxim golejador.
la tensión en un partit, vaig veure un jugador que li volia donar "poison"a l'arbitre de cadira
un arbitre de pista "mu puesto, mu serio y mu responsable"(pa verlo luego en el camp del sabadell...)

un entrena orgullos a punt de fotres un "copazo" ]un entrena no "tan orgullos" (ja saveu xq va!!!)

en definitiva, que vaig estar un parell d'horetes i vaig veure l'entrega de premis. M'ho vaig passar força be.

em va agradar el guant porter que van dornar com a premi

i

com molt be diu el birrero es un petit record de cristall amb una placa platejada, haig de dir que esta a un lloc preferent a la meva estanteria  ;) et penjo una foto per que el vegis be ¿ok?

P.D. gracies per la part que em toca  ::) :beer2
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat sbd10

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 24
« Respondre #167 el: 29 de Juny de 2008, 19:45:13 pm »
arbitros mojaros i decir ke jugadores os han gustdo mas ya ke aveis visto todos los partidos. :arbit

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #168 el: 29 de Juny de 2008, 19:56:44 pm »
arbitros mojaros i decir ke jugadores os han gustdo mas ya ke aveis visto todos los partidos. :arbit

sere sincer... jo vaig veure una pujada molt gran de qualitat en respecte a l´any passat.
vaig veure jugadors molt bons tecnicament i aprofitables al 100% per un equip important a qualsevol lliga amb una mica de prestigi, pero em reservo el fet de dir a cap jugador per  varias raons:

- Per que estaba mes pendent del joc  que de las individualitats dels jugadors
-per que proutas feinas tenia per vigilar tot el que pasaba dins del camp com per poder gaudir dels partits i las jugadas
-per que  no m´agrada excloure a ningu en un torneig d´amics.

varias cosas m´agradaria destacar...
el equip dels no penyistas son l´equip que mes han evolucionat jugan molt be i llastima de las lessions d´ultima hora.
els nanus de la força es mereixian un lloc millor pero segueixen tenin els mateixos errors que el primer any que els vaig veure jugar (i ja fa una miqueta d´aquell partit amistos al mercantil  ;) ) crec que han estat desaprofitats i s´ha unit el fet de perdre jugadors per lesions.
els 4 gats en el seu nivell colectiu de cada any.
la escuadra el equip amb els millors jugadors del campionat de lluny.
els . com els mes regulars aquest any l´ha ajudat molt no tenir baixas i que els altres equips en sufrissin moltes.
i els foreros.... dons que dir dels foreros... que si no fos per las lessions (kollons que repetit que soc  :ostres  ) estic segur que els . com haguessin ticgut que suar una mica mes per emportar-se el titol.

Torno a repetir... he vist un molt bon nivell colectiu i individual, pero em reservo el fet d´explicar-lo aqui   :beer2
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #169 el: 29 de Juny de 2008, 22:00:29 pm »
A mi m'agradaria FELICITAR i donar l'enhorabona al Manel per currar-se i organitzar el torneig que any rere any ens dóna l'oportunitat de competir i jugar entre gent que tenim el mateix sentiment  :bandera

També donar l'enhorabona als 6 equips participants al torneig i per suposat als @rlekinats.com justos vencedors.

Donar l'enhorabona al trio d'àrbitres-taula que auqest any han donat un gran nivell i ho han fet molt bé. Infinitament millor que els que xiulaven l'any passat per exemple.

I per últim també donar les gracies a tota la gent que va venir al pavelló (amb la calor que feia) i als directius que van participar amb l'entrega de premis.

A tots enhorabona  :clap  i que es pugui repetir molts més anys  :ok
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
« Respondre #170 el: 29 de Juny de 2008, 22:04:19 pm »
jo dels partits que vaig veure jugar destacaría:

el xandri [/b] amb unes parades que deu n'hi do.
el _resis_ que va fer dos gols (que jo veies)
i un nano (que no se qui es)  que va marcar un golas  quan estava quasi sense angle i després va ser que va ser el máxim golejador.
la tensión en un partit, vaig veure un jugador que li volia donar "poison"a l'arbitre de cadira
un arbitre de pista "mu puesto, mu serio y mu responsable"(pa verlo luego en el camp del sabadell...)

un entrena orgullos a punt de fotres un "copazo" ]un entrena no "tan orgullos" (ja saveu xq va!!!)

en definitiva, que vaig estar un parell d'horetes i vaig veure l'entrega de premis. M'ho vaig passar força be.

em va agradar el guant porter que van dornar com a premi

i

com molt be diu el birrero es un petit record de cristall amb una placa platejada, haig de dir que esta a un lloc preferent a la meva estanteria  ;) et penjo una foto per que el vegis be ¿ok?

P.D. gracies per la part que em toca  ::) :beer2

es molt maco l'obsequi...gràcies per la foto.

molt macos els teus babys...sobretot quan et donaven l'obsequi i van començar "papa, papa, papa..." ja,ja,ja....

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #171 el: 30 de Juny de 2008, 00:14:31 am »
Jo vaig ser un dels que van poder gaudir de la jornada de germanor arlequinada i m'ho vaig pasar molt be.

Felicitar als organitzadors -La Penya @rlekinats-, un any mes, per donar-nos aquesta oportunitat.

Felicitar tambe a tots, tots, tots els equips participants pq per moments es van viure moments força interessants de futbet i resultats 'poc logics' que van donar emocio al Trofeu.

Reconeixements especials, als guanyadors -@rlekinats.com- pel seu bon joc, i pel seu convenciment moral en la victoria i perque son la meva penya. Als segons, els resistencia-foreros per haver estat alla, apunt apunt i tambe pq moralment tambe hi formo part. A l'Esquadra pel seu esforç fisic al jugar tots els partits, crec, sense cap reserva. A l'equip de Socis pq tambe crec que ens representa a tots els foreros, per algo tots son companys d'aquest forum. Als 4 Gats pq amb una mica mes de sort podriem haver estat tambe alla i finalment, mencio especial pel jovent de La Forza Arlequinada: anims companys! Teniu qualitat i nomes us falta ser una mica mes forts psicologicament i no perdre la concentracio al tenir els partits en contra. Crec, modestament, que els vostres misters tindrien d'incidir en aquest tema ja que la qualitat individual la teniu molt semblant a la resta d'equips.

I per acabar, animar a la gent per a que en la propera edicio hi puguin haver mes equips i passar a 8 en comptes dels 6 d'aquest any ;)

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5773
« Respondre #172 el: 30 de Juny de 2008, 08:55:56 am »
Be. analitzare als jugadors del meu equip.

Podria analitzar d' un amb un peroó m' ho estalviaré, perque crec que tots els que vam jugar ho vam fer molt bé. Potser vam subsanar la falta de tecnica amb molta empenta i caracter, molta efectivitat de cara a porta i una gran defensa y porter. Volia felicitar a tot l' equip, desde mayolete a domeco, perque crec que sobre la pista ho em donat tot.

Espero que l' any que ve ens reespectin les lesions, jo fa 2 dies estaba bastant cremat, pero estic disposat a intentar-ho l' any que be, espero que pugi acabar el torneig.

Tot i aixi, si el entrenador dels no penyistas creu que pot trobar un jugador que em pugui substituir, i que no es lesioni tant com jo xD ho acceptaré, pero estic disposat a tornar-ho a intentar.

Per altra banda espero que TOT l' equip continui al torneig l' any que bé, perque estic segurissim que el podrem guanyar.

Y per acabar, felicitar al vitto perque crec que a trobat la formula perque els no penyistes jguuem com a equip y aconseguim victories.

I als demés, dirvos que sou tots uns cracks i que dona gust jugar amb gent aixi de competitiva.

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

• Jugador Prof.
  • Missatges: 972
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
« Respondre #173 el: 30 de Juny de 2008, 09:13:46 am »
Be. analitzare als jugadors del meu equip.

Podria analitzar d' un amb un peroó m' ho estalviaré, perque crec que tots els que vam jugar ho vam fer molt bé. Potser vam subsanar la falta de tecnica amb molta empenta i caracter, molta efectivitat de cara a porta i una gran defensa y porter. Volia felicitar a tot l' equip, desde mayolete a domeco, perque crec que sobre la pista ho em donat tot.

Espero que l' any que ve ens reespectin les lesions, jo fa 2 dies estaba bastant cremat, pero estic disposat a intentar-ho l' any que be, espero que pugi acabar el torneig.

Tot i aixi, si el entrenador dels no penyistas creu que pot trobar un jugador que em pugui substituir, i que no es lesioni tant com jo xD ho acceptaré, pero estic disposat a tornar-ho a intentar.

Per altra banda espero que TOT l' equip continui al torneig l' any que bé, perque estic segurissim que el podrem guanyar.

Y per acabar, felicitar al vitto perque crec que a trobat la formula perque els no penyistes jguuem com a equip y aconseguim victories.

I als demés, dirvos que sou tots uns cracks i que dona gust jugar amb gent aixi de competitiva.

Ja us ho vaig dir abans de Torneig pel fòrum o en privat i també al vestuari. Des del Torneig passat que pensava en aquesta formula i tal i com pensava va funcionar!
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat SbdPrimera-Vitto52

• Jugador Prof.
  • Missatges: 972
  • Perquè aquest any torna la Vermella Arlekinada!!
    • Perandrew Web Personal
« Respondre #174 el: 30 de Juny de 2008, 11:50:25 am »
Ja que ningú es mulla, jo farè una valoració de cada equip pel que he vist:

1º - @.com
L'equip més sólid i potser més conjuntat, tenien dos alineacions, una per matar el partit i l'altre per aguantar el resultat. En defensa molt sólids i es complicaven poc la vida, jugaven fàcil, però sempre buscant a Manelinho o Pau Monràs, els homes amb més qualitat alhora de moure la pilota. En atac aprofitaven les oportunitats, els seus davanters rebien la pilota ben bé dintre l'area i només tenia que materialitzar.

2º - Resistencia- Foreros
Partien com a favorits, però les lesions els hi han passat factura. Tenen un equip molt polivalent, ja que la majoria dels seus jugadors poden jugar en qualsevol posició, queda demostrat amb el cas del "jabo". En defensa eren força sòlids, tot i que la majoria de temps jugaven a pilotes llargues buscan la velocitat dels seus homes de davant. De cara a porteria la majoria dels seus jugadors són letals, pilota que recuperen o que reben a partir de 3/4 de camp, és pot considerar practicament gol.

3º - Equip de Socis/ No Penyistes

Aquesta valoració prefereixu que la faci la gent del fòrum.

4º - Eskuadra Arlekinada
Portaven un equip completament nou, i això se'ls hi ha notat als primers partits. Amb jugadors d'un nivell tècnic molt acurat i joves, eren l'equip que potser jugava més a futbol sala, però aquest torneig era de Futbet, i potser els alguns d'ells els hi faltat trobar el seu lloc sobre el terreny de joc, també destacar que els hi faltat un porter de garanties, tot i que l'Albert no ho ha fet del tot malament. De cara a l'any que ve podràn aspirar al títol amb moltes garanties.

5º - 4 Gats
Un equip que jugava en torn de 2 jugadors, Joan Jordi i Francesc. Totes les pilotes d'atac passaven per els seus peus. Un dels punts forts d'aquest equip va ser la incorporació de les segones linies a l'atac ja que aixó creava molt despite a l'equip contrari i feia que tot l'equip hagués de defensar. El punt feble ha sigut els nervis en els partits que anaven amb el marcador en contra i la falta de seguretat a la porteria, ja que amb el porter que portaven l'any passat tenien molta més seguretat. També destacar que és un equip que no dona una pilota per perduda i lluita sense comptar que té un rival davant.

6º - LFA
Un equip jove, que aquest any no ha trobat el seu sistema de joc, i que a més a més se'ls hi sumaven baixes importants en tots els aspectes. Potser l'aspecte més important que haurien de millorar és la solidesa defensiva, ja que els hi falta un líder que la ordeni. L'absència de Pepe en el centre del camp es va notar molt perquè els hi va faltar un organitzador i la lesió de Dani va fer perdre la seva principal referencia ofensiva. Si continuen treballant i fan 4 retocs a l'equip poden ser la sorpresa de la pròxima edició.

Àrbits i taula: d'aquest prefereixo no opinar, perquè se'n ha de tenir un parell ben posats per estar 12 hores arbitrant a una colla de gent, que et discuteix, en alguns casos t'insulta, per les teves desicions; que costa molt ser neutre. Només dirli que van fer la feina que havien de fer.
Centre d'Esports Sabadell, un club de PRIMERA!!

Equip de Socis/No Penyistes - 3ers Classificats en el IV Torneig Interpenyes!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #175 el: 30 de Juny de 2008, 12:06:50 pm »
Ja que ningú es mulla, jo farè una valoració de cada equip pel que he vist
Vols dir que ningú del teu ekip es mulla no?  :Paletas: Pq mira que s'han fet valoracions!!! xDDD   :visca    :beer2    :visca   :xin-xin

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #176 el: 30 de Juny de 2008, 17:31:26 pm »
Molt bon torneig.

Un 10 a la organització. MAI havia jugat un torneig d'aquestes característiques amb una puntualitat anglesa. Impresionant jeje.

Em quedo amb tant bon sabor de boca que tot i lesionat, repetiré el proper any!!!!
The pride of Catalunya

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #177 el: 30 de Juny de 2008, 17:48:26 pm »
A vore, jo vaig venir una estoneta a la tarda, amb la caraja i un poc de ressacot del dia abans. Lo habitual quan vinc per ací dalt.
Vaig vore l'últim minut de La Força Arlequinada - Esquadra Arlequinada. I açò que vaig sentir que a mitx partit anavan 0-0! collona quina escabetxina.
El Resistència/Foreros - @rlekinats.com, lo vaig vore sencer. Fins al minut 10 o 12 no me vaig donar conta de que el colega jabo estava a la porta! Pues és un porter com un campanar! que fort, el resultat.
La Força Arlequinada - 4 Gats. Vaig sortir al carrer una estona amb 0-0 i al tornar ja anavan 1 a molts. Ferni no tenia on escollir, sense banqueta no se pot jugar.
Resistència/Foreros - Equip de Socis. Un partit entretingut i un altri cop jabo sota pals. Este tio és molt bó, per davant i per darrera. Que fort. vaig marxar quant anaven 3-0. Gran feina la dels que per mi eran favorits i encara no sé que els devia passar al primer partit, per empatar amb els Forceros. O vos van pillar dormits o els nens se van buidar i a partir d'allà e van trencar.
Felicitats per als organitzadors, @rlekinats, i espero que l'any que ve sigueu amb el torneig.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #178 el: 30 de Juny de 2008, 17:50:21 pm »
A vore, jo vaig venir una estoneta a la tarda, amb la caraja i un poc de ressacot del dia abans. Lo habitual quan vinc per ací dalt.
Vaig vore l'últim minut de La Força Arlequinada - Esquadra Arlequinada. I açò que vaig sentir que a mitx partit anavan 0-0! collona quina escabetxina.
El Resistència/Foreros - @rlekinats.com, lo vaig vore sencer. Fins al minut 10 o 12 no me vaig donar conta de que el colega jabo estava a la porta! Pues és un porter com un campanar! que fort, el resultat.
La Força Arlequinada - 4 Gats. Vaig sortir al carrer una estona amb 0-0 i al tornar ja anavan 1 a molts. Ferni no tenia on escollir, sense banqueta no se pot jugar.
Resistència/Foreros - Equip de Socis. Un partit entretingut i un altri cop jabo sota pals. Este tio és molt bó, per davant i per darrera. Que fort. vaig marxar quant anaven 3-0. Gran feina la dels que per mi eran favorits i encara no sé que els devia passar al primer partit, per empatar amb els Forceros. O vos van pillar dormits o els nens se van buidar i a partir d'allà e van trencar.
Felicitats per als organitzadors, @rlekinats, i espero que l'any que ve sigueu amb el torneig.

podrias haberte dado a conocer, ya que estuviste viendonos jugar! :laugh: ;D
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #179 el: 30 de Juny de 2008, 17:53:01 pm »
podrias haberte dado a conocer, ya que estuviste viendonos jugar! :laugh: ;D

Prefiero mantener mi anonimato. Hay mucha gente en búsqueda de conocerme.
Si a eso le sumas que tenia un cuerpo malísimo de la fiesta del dia anterior, y que pensaba repetir, imagina!   :laugh:
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!