Autor Tema: arbitros malos,malos  (Llegit 2575 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat AQUILES

• Jugador Prof.
  • Missatges: 639
  • Gènere: Masculí
arbitros malos,malos
« el: 03 de Abril de 2005, 20:56:24 pm »
QUE MALOS ,QUE SON LOS ARBITROS DIOS MIO.ESTE DE HOY ,A HIDO SIENPRE ENCONTRA CUANTAS TARJETAS NOS A PUESTO 6 ò 7. TODO EL AÑO IQUAL ,PERO ASI Y TODO NOS SALVAREMOS.PORQUE AUNQUE HEMOS GANADO,EL ARBITRO HORROROSO.                                                                                                              AUPA SABADELLLLLLLLL

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
Re: arbitros malos,malos
« Respondre #1 el: 03 de Abril de 2005, 21:00:02 pm »

Sens dubte, tot i que el resultat ha estat el millor posible, l´àrbitre ens ho ha pitat tot en contra... però per sort a vegades la veritat tambè guanya.

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #2 el: 03 de Abril de 2005, 21:07:46 pm »
TOTS els arbits de la 2a B son dolents... quantes vegades heu sortit de la NCA pensant: "Avui, aquest arbit ha estat be..."?

Jo, amb tots aquests anys a 2a B podria comptar aquests partits amb els dits d'una ma...

M'he arribat a pensar que teniem en contra a una conspiracio federativa-judeo-masonica, pero llegint altres forums i comentaris d'altres equips, arribes a una altre conclusio: No hi ha conspiracio, son dolents i punt.
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #3 el: 03 de Abril de 2005, 21:09:57 pm »
Son dolents, però em sembla que al Sabadell els agrada maxacar-lo més del normal.
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #4 el: 03 de Abril de 2005, 21:17:58 pm »
Jo aqui tinc un altre teoria d pq amb el CES son "mes dolents":

Aqui saben q els hi podem cridar mes o menys i q sentiran mes o menys insults pero... res mes. Temin un "senyorio" que ells no es mereixen i la meva teoria es que, -menors tapeu-vos els ulls i no llegir-, que no ens respectaran fins que un dia no salti algu i li digi 4 coses ben dites a l'arbit cara a cara... a partir d'aquell dia, i segons la meva teoria, ens començaran a respectar.

Ja se que no es un exemple a seguir, pero en cap moment parlo de violencia, nomes de que l'arbit noti que "*****, hoy me ha ido de un pelo..." i que amb aquesta aficio no s'hi pot jugar.

Nomes es una teoria  ;)
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #5 el: 03 de Abril de 2005, 23:54:09 pm »
Molt d´acord amb tú. Anem de senyors i els àrbitres són concients que aquí cridarem i com a molt els hi mullarem la roba.
No es tracta de fomentar la violència.
Ll´any passat em vaig indignar desprès dels pitjors arbitratges amb bastants anys que va ser el Sabadell-Mallorca B.
La majoria de  rèpliques que vaig tenir em van acusar de salvatge i terrorista per queixarme que només erem quatre que anarem a tribuna a queixar-nos, perìòsi em comptes de 4, som 100, i triga 3 hores en sortir del vestuari, segur que s´ho pensen dues vegades al moment de pitar segons què. La violència no és el cami però tampoc es tracta de posar l´alytra galta quan te la foten.