Autor Tema: Play Off de segona Divisio B i Tercera Divisio  (Llegit 45533 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re: Play Off de segona Divisio B i Tercera Divisio
« Respondre #160 el: 01 de Juny de 2008, 15:48:17 pm »
El Gandía este año ha quedado tercero del grupo 3 de la preferente valenciana... con lo cual entra en la promocion de ascenso con los otros 3 primeros clasificados de los demas grupos. En total, 12 equipos para 3 puestos de ascenso.

Los enfrentamientos de la promoción son:

Grupo 1
Gandia - Quart
Canals - Buñol

Grupo 2
Benicàssim - Horadada
Ribarroja - Saguntino

Grupo 3
Pinoso - Guadassur
San Jorge - Alicante B

Pues el equipo pixavín lo tendrá muy difícil para retornar a la categoría nacional, aunque en esto de los play off nunca se sabe, su rival, el Quart de Poblet es muy buen equipo.
                                                       :beer2
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #161 el: 01 de Juny de 2008, 15:51:28 pm »
Sin duda alguna, el Quart ha sido campeón del grupo 2, pero yo creo que es favorito el Gandia... veremos a ver.

Lo que si que es verdad que ya es triste ver a un equipo que quedó campeón del grupo III de Segunda B, bajar de golpe hasta la regional...

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Gènere: Masculí
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #162 el: 01 de Juny de 2008, 15:54:32 pm »
Horadada era un equip que com l'Oriola va estar jugant al grup murcià de tercera no?
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #163 el: 01 de Juny de 2008, 16:21:54 pm »
Jo en el fons me n'alegro que el Reus continui a 3ª un anyet més... Encara no he oblidat el partit Sabadell-Reus (0-1) que ens van pispar la temporada 06-07  :cool

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #164 el: 01 de Juny de 2008, 16:25:05 pm »
Jo en el fons me n'alegro que el Reus continui a 3ª un anyet més... Encara no he oblidat el partit Sabadell-Reus (0-1) que ens van pispar la temporada 06-07  :cool

Tampoco era un partido transcendental, sabíamos los dos equipos que haríamos play-offs...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #165 el: 01 de Juny de 2008, 16:26:55 pm »

Tampoco era un partido transcendental, sabíamos los dos equipos que haríamos play-offs...

Ens jugàvem el liderat i, en conseqüència, jugar la tornada dels play-off a casa...  :ejem

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #166 el: 01 de Juny de 2008, 16:28:16 pm »

Ens jugàvem el liderat i, en conseqüència, jugar la tornada dels play-off a casa...  :ejem

Si lo que tu quieras pero ya se demostró que eso no influie a la hora de subir o no, a demás que quieres, que se dejen perder? xDDD
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #167 el: 01 de Juny de 2008, 16:31:03 pm »
Horadada era un equip que com l'Oriola va estar jugant al grup murcià de tercera no?

Si creo recordar que alguna temporada ha jugado en el Grupo murciano de 3ª división, aunque sea este equipo alicantino.

Desconnectat dagar

• Entrenador
  • Missatges: 2217
« Respondre #168 el: 01 de Juny de 2008, 16:33:44 pm »

sincerament me la porta bastant fluixa que el reus es quedi unaltre cop a tercera,es un equip que no em cau gens be...fins fa poc conegut com dinamo de reus per el seu president mafios amb conexions amb la mafia rusa diria que va acabar a la preso  ;D ;D...sembla que al peque seguiex sense que se li caiguin els anells per jugar a tercera no? :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #169 el: 01 de Juny de 2008, 16:34:02 pm »

Si lo que tu quieras pero ya se demostró que eso no influie a la hora de subir o no, a demás que quieres, que se dejen perder? xDDD

Que es deixin perdre no xD El que passa és que encara m'en recordo de la forta entrada a Iván Villanova (que l'àrbitre em sembla que no va sancionar ni targeta groga), el gol en clar fora de joc... Tot això ho van pagar quedant-se un anyet més a 3ª, doncs ara un altre no li vindrà malament... I si l'any que ve també els eliminen, millor. A l'altre, per mí ja poden pujar  :tongue3:

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #170 el: 01 de Juny de 2008, 16:38:26 pm »
Gol del Don Benito que empata la eliminatoria.

Don Benito 1 Mostoles 0
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat _Resis_

• President
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #171 el: 01 de Juny de 2008, 16:54:21 pm »

Que es deixin perdre no xD El que passa és que encara m'en recordo de la forta entrada a Iván Villanova (que l'àrbitre em sembla que no va sancionar ni targeta groga), el gol en clar fora de joc... Tot això ho van pagar quedant-se un anyet més a 3ª, doncs ara un altre no li vindrà malament... I si l'any que ve també els eliminen, millor. A l'altre, per mí ja poden pujar  :tongue3:

Pues prefiero al gavà, o a la gramanet en 3a! que no al reus, que almenos tiene afición, se desplaza y algo de dinero dejan en las arcas, y no que los dos equipos que te mencionado antes hagan el agosto con nosotros, y no devuelvan el favor.... :mmmm
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #172 el: 01 de Juny de 2008, 16:55:52 pm »
El Vilajoyosa ha perdido 0-1, otro desplazamiento lejano k no tendremos para la próxima temporada, a ver si suben los catalanes :beer2
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • CHIARA
« Respondre #173 el: 01 de Juny de 2008, 16:57:18 pm »
Penalti a favor del Don Benito   gol de Julio Cobos

DON BENITO   2   -   0  MOSTOLES

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #174 el: 01 de Juny de 2008, 17:17:27 pm »

como quedaron en la ida?  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #175 el: 01 de Juny de 2008, 17:18:31 pm »

Gano el mostoles 1-0
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #176 el: 01 de Juny de 2008, 17:18:49 pm »

te interesa mucho?  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:......por el benito lopera o por las supremas de mostoles  :blink :blink :-X :-X

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #177 el: 01 de Juny de 2008, 17:20:48 pm »
si dagar me va la vida en ello jajajajajjaa no solo era curiosidad a mi el don benito solo me suena de cuando veia ñla serie de manolo y benito los chapuzas que decia no me llames don benito que es un pueblo y me **** jahjaajaja  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #178 el: 01 de Juny de 2008, 17:26:17 pm »
Se puede escuchar el partido del Depor B  en Ecija aqui :  http://www.radiocoruna.es/ FORZA DEPOR  :anims

Gol del Ecija , Ecija 1 Depor B 0  :bigcry:
« Darrera modificació: 01 de Juny de 2008, 18:05:45 pm per PIPO »
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat dagar

• Entrenador
« Respondre #179 el: 01 de Juny de 2008, 18:08:15 pm »
Se puede escuchar el partido del Depor B  en Ecija aqui :  http://www.radiocoruna.es/ FORZA DEPOR  :anims

Gol del Ecija , Ecija 1 Depor B 0  :bigcry:

pipo deus estar amb el culet apretat  :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:..1-0 i domini total del ecija que ja podria anar tranquilament 3-0