http://uesatv.gestimedia.net/play.php?vid=124
En el primer vídeo, dels segons 3 al 6, surt un tio amb una samarreta del CE Sabadell.
El ke em cuestionava eren les xifres , no té sentit , ells diuen ke es pk en el seu camp no hi ha seients i aixi i cap més gent , po jo ke voleu ke us digui , no em cuadra això de 15.000...
Home, el dia del Mazarrón, si que hi podien ser 15.000, allà no hi han seients i la gent estava molt apretada. Un altre factor d'aquell camp, és la zona de preferència (costats de la tribuna), que en les grans ocasions s'acostumen a omplir i son de gran capacitat. En els córners, també s'agrupa gent. La ventatja que tenen, és que Sant Andreu té 220.000 habitants, i el seu camp està en una zona cèntrica, envoltada de vivendes i amb molt bones comunicacions (recorda el nostre últim derbi, amb uns 750-800 arlequinats a les seves grades (i això que estàvem fotuts)).
por lo general es un equipo que cae bien SOLO PORQUE LLEVA LAS 4 BARRAS...
Per aquesta causa, també podria despertar antipaties. Quan tenien l'escut antic (
http://www.sant-andreu.com/cultura/uesta/escutuesta.gif), amb l'estanquera a baix, tenia les mateixes simpaties i antipaties que ara.
També podria tenir simpaties/antipaties per la creu de Sant Andreu que hi ha a l'escut, i tampoc crec que tingui molta relevància en la afluència als seus partits.
Crec que en té més la fenia que fan 4 de les seves penyes en promocionar el partit i la seva directiva, que ha vist que és millor omplir el camp i aconseguir 75.000 € en una plàcida tarda, que no tenir-lo amb només 5.000 persones i guanyar aquests 75.000€ amb crítiques.
Per la meva part, segurament hi aniré, a veure un partit, ja que tinc el mono del futbol en directe i no m'agrada veure els partits per la televisió. A més, com tinc amics allà i hi he anat bastant, és un club al que li tinc simpatia (la mateixa que al Júpiter, Martinenc, UE Sants o Europa), ja que son l'antagonisme de l'imperialisme futbolístic que hi ha a Barcelona amb els pericos i culés.