Autor Tema: Play Off de segona Divisio B i Tercera Divisio  (Llegit 45355 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • Gènere: Masculí
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re: Play Off de segona Divisio B i Tercera Divisio
« Respondre #441 el: 17 de Juny de 2008, 12:31:27 pm »
Lo que pide el Cartagena tiene su lógica. Yo ya firmaba estar en el grupo con vascos, baleares, cantabros...
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #442 el: 17 de Juny de 2008, 13:37:23 pm »
El Cartagena va presentar esta propuesta :

http://www.laverdad.es/murcia/20080617/deportes_murcia/fc-cartagena/efese-quiere-huir-grupo-20080617.html

és justament el que proposava aquest matí, el que creia que passaria. ho encertaré?
seria realment el més lògic

ARA BE...

VALENCIANS: els 'cocos' enguany seran els 'b'. villarreal b i valencia b. després vindran les sorpresses... que podria ser el benidorm
MURCIANS: ojo al ciudad lorquí -un negoci futbolero-, ojo al murcia b i al cartagena.
BALEARS: l'únic problema és l'eivissa, i amb tot crec que no faran el mateix paper. els altres dos equips en teoria lluitaran per no baixar. sempre en teoria.
RIOJA I NAVARRA: no ens enganyem: osasuna b és un filial i logronyés capital de regió.
PAIS VASC: que voleu que us digui: real societat b em dona respecte peró bilbao ath. encara me'n dona mes. barakaldo, lemona, real unión i sestao són equips molt difícils de guanyar al seu camp i equips empatons.
CANTABRIA: racing b crec que serà un equip senzillet, peró és un B

cadaun que es quedi amb lo que prefereixi...

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #443 el: 17 de Juny de 2008, 14:08:57 pm »
Doncs el Mérida tambe ha demanat un canvi d'aires i no jugar amb els andalusos... es preveuen canvis en els grups aquest any.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #444 el: 17 de Juny de 2008, 14:39:46 pm »
Doncs el Mérida tambe ha demanat un canvi d'aires i no jugar amb els andalusos... es preveuen canvis en els grups aquest any.

no m'estranya...  segurament prefereix anar cap a madrid, castelles, galicia...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #445 el: 16 de Juliol de 2008, 18:33:52 pm »
http://www.elmundodeportivo.es/web/gen/20080716/noticia_53502250633.html

Aqui tenim confirmat el nou sistema d'ascens de la nostra categoria. Que us sembla?
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #446 el: 16 de Juliol de 2008, 19:25:57 pm »
Me ha costado entenderlo, incluso me he tenido que hacer un esquema, y no es broma. ;D

Mi conclusión es que los dos campeones que ganen la primera eliminatoria perfecto, suben a 2A en dos partido. Los demás para conseguir las otras dos plazas tienen que jugar 3 eliminatorias. Una manera de premiar a los 2 mejores pero al resto los perjudica..nose ya veremos. No sería la primera vez que hacen una reforma, ven que no funciona y al año que viene vuelven al anterior sistema  :mmmm
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #447 el: 16 de Juliol de 2008, 19:57:09 pm »
o sea que en unos de los mejores casos podriamos llegar a jugar 38+6, 44 partidos!!!   No estaria mal para una plantilla de 18 tios...
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #448 el: 16 de Juliol de 2008, 20:30:15 pm »
Em sembla només millor que l'actual per un fet, i és que dóna més preeminència als campions de grup i per tant intenta ser més "just". El campió de grup té 2 opcions per pujar a Segona A: Una primera oportunitat jugant una eliminatòria contra un altre campió i guanyant-la, i una segona oportunitat, per als 2 equips que perdin en aquesta primera opció, passant a formar part del grup d'equips que no han estat campions però que sí que s'han classificat per al play-off; però sense haver de passar una primera eliminatòria entre tots aquests equips, sinó accedint directament a la segona.

Per tant pots pujar a segona A:

A- Sent campió de grup + guanyant 1 "eliminatòria de campions"
B- Sent campió de grup + perdent 1 "eliminatòria de campions" + guanyant 2 "eliminatòries de pringats"  :laugh: (ja que te'n salves d'una)
C- Sent 2n/3r/4t de grup i Guanyant 3 "eliminatòries de pringats". Una primera que juguen entre si (sobrevivint, òbviament, només 6) i una segona i tercera que juguen aquests junt amb els dos campions caiguts en desgràcia en la primera eliminatòria de campions.

Una mica liat però jo ho resumeixo en: AQUEST ANY HEM DE SER CAMPIONS  :balla

De tota manera a mi se m'acut un possible sistema millor (per més simple): Al quart classificat, ni aigua. Els segons i els tercers s'enfronten entre si en una primera eliminatòria. Els guanyadors s'enfronten cadascun a un primer de grup en una segona eliminatòria (que és l'única que han de jugar els primers de grup).

I si pensés una estona penso que trobaria algun sistema encara millor. Però una de les claus em sembla que és reduir en un principi els participants al play-off. Si es juga entre 16 equips i només 4 poden pujar, no deixa de ser com una segona competició bastant difícil de per si.

Desconnectat Daniel D.L.

• Jugador Prof.
  • Missatges: 620
    • horitzons inesperats
« Respondre #449 el: 16 de Juliol de 2008, 20:34:28 pm »
Per cert es crea la nova figura del "campió absolut" de Segona B, resultant d'una final que es jugarà a doble volta entre els dos guanyadors i per tant ascendits directes d'entre els 4 campions. Estaria bé que la juguéssim, oi?

Em pregunto si es farà alguna cosa per donar un interès extra a aquest nou "títol" de campió de Segona B, no sé... potser una plaça per la Intertotto...  :laugh:

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #450 el: 17 de Juliol de 2008, 02:27:42 am »
Per cert es crea la nova figura del "campió absolut" de Segona B, resultant d'una final que es jugarà a doble volta entre els dos guanyadors i per tant ascendits directes d'entre els 4 campions. Estaria bé que la juguéssim, oi?

Em pregunto si es farà alguna cosa per donar un interès extra a aquest nou "títol" de campió de Segona B, no sé... potser una plaça per la Intertotto...  :laugh:

Esto de que haya un partido para saber el campeon, me parece una chorrada muy grande, ah no ser como tu dices que den una plaza a la intertoto o a la champions jeje! si lo unico que hay en juego es un trofeo, seran 2 pachangas de las buenas, donde las 2 aficiones estaran celebrando el ascenso, esta claro que espero que esa pachanga se juegue en la NCA, pero no le veo ningun sentido la verdad.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Bend

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 626
« Respondre #451 el: 17 de Juliol de 2008, 08:50:04 am »

Esto de que haya un partido para saber el campeon, me parece una chorrada muy grande, ah no ser como tu dices que den una plaza a la intertoto o a la champions jeje! si lo unico que hay en juego es un trofeo, seran 2 pachangas de las buenas, donde las 2 aficiones estaran celebrando el ascenso, esta claro que espero que esa pachanga se juegue en la NCA, pero no le veo ningun sentido la verdad.

Un buen premio seria entrar en la copa del rey junto con los equipos de primera....