Em sembla només millor que l'actual per un fet, i és que dóna més preeminència als campions de grup i per tant intenta ser més "just". El campió de grup té 2 opcions per pujar a Segona A: Una primera oportunitat jugant una eliminatòria contra un altre campió i guanyant-la, i una segona oportunitat, per als 2 equips que perdin en aquesta primera opció, passant a formar part del grup d'equips que no han estat campions però que sí que s'han classificat per al play-off; però sense haver de passar una primera eliminatòria entre tots aquests equips, sinó accedint directament a la segona.
Per tant pots pujar a segona A:
A- Sent campió de grup + guanyant 1 "eliminatòria de campions"B- Sent campió de grup + perdent 1 "eliminatòria de campions" + guanyant 2 "eliminatòries de pringats" (ja que te'n salves d'una)
C- Sent 2n/3r/4t de grup i Guanyant 3 "eliminatòries de pringats". Una primera que juguen entre si (sobrevivint, òbviament, només 6) i una segona i tercera que juguen aquests junt amb els dos campions caiguts en desgràcia en la primera eliminatòria de campions.
Una mica liat però jo ho resumeixo en:
AQUEST ANY HEM DE SER CAMPIONS De tota manera a mi se m'acut un possible sistema millor (per més simple): Al quart classificat, ni aigua. Els segons i els tercers s'enfronten entre si en una primera eliminatòria. Els guanyadors s'enfronten cadascun a un primer de grup en una segona eliminatòria (que és l'única que han de jugar els primers de grup).
I si pensés una estona penso que trobaria algun sistema encara millor. Però una de les claus em sembla que és reduir en un principi els participants al play-off. Si es juga entre 16 equips i només 4 poden pujar, no deixa de ser com una segona competició bastant difícil de per si.