Autor Tema: Terrassa (2007/08)  (Llegit 58162 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

antcarcer

• Visitant
Terrassa (2007/08)
« el: 19 de Juliol de 2007, 20:21:46 pm »
Precios según el diari de terrassa.
general - 17 euros
señora  - 10 euros
juvenil   -  7 euros
juvilado - 10 euros
joven    -   3 euros
tribuna  - 30 euros
« Darrera modificació: 20 de Maig de 2008, 10:32:57 am per X-Men Aigua »

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: Precios del terrassa - sabadell
« Respondre #1 el: 19 de Juliol de 2007, 20:24:59 pm »
I els socis del Terrassa... no paguen :icon_question:
Poden portar algú pagant menys :icon_question:
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #2 el: 19 de Juliol de 2007, 20:32:27 pm »
Quina passada 17 euros estan bojos

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 19 de Juliol de 2007, 20:37:04 pm »
Es nota que tenen ganes de derbi...

Normal, feia ja un any que no els venia a visitar el club de la Capital, i així a veure si poden fer el calaix que no fan en la resta de la temporada.

Bé, em sembla que jo aniré a aquest altre poble de la comarca per anar a veure el derbi encara que valgui 17€. Un dia és un dia, i més si és per anar a veure l'equip de la Capital, el meu equip.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Vicenç

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1237
« Respondre #4 el: 19 de Juliol de 2007, 20:39:05 pm »
Amb el SUPER-PONT que hi ha just en aquelles dates... Només faltava això perquè sigui dels derbis amb menys públic de molts anys. Ja s'ho faran! Definitivament, la seva directiva a l'hora de posar els preus ha demanat consell a la directiva del Santboià... :no:
CE SABADELL FC - 14 TEMPORADES A 1ª DIVISIO-

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2495
« Respondre #5 el: 19 de Juliol de 2007, 20:39:13 pm »
Yo esperaba que cobrasen 15 €, pero por lo visto me quede corto, 17 €, estos del Terrassa, quieren cubirr el deficit economico de esta temporada a costa de los seguidores del Sabadell

la meva sang és arlequinada

Desconnectat INIESTA

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2228
  • HONOR,ORGULL,PASSIÓ, DEFENSAR AQUEST ESCUT A MORT
    • www.lfasabadell.com
« Respondre #6 el: 19 de Juliol de 2007, 21:45:06 pm »
yo hace un par de dias que lo vi en el foro del terrassa y decian que querian sacar dinero a costa nuestra poniendo entradas a 20-30 euros...
HONOR AL CENTRE D'ESPORTS SABADELL

HASTA LA MUERTE Y SUS CENIZAS,CENTRE D'ESPORTS SABADELL

Desconnectat ripollet

• Juvenil
  • Missatges: 345
« Respondre #7 el: 19 de Juliol de 2007, 22:33:13 pm »
esto es un abuso 17€  por persona para ver el tarrasa yo propongo que nos monten una pantalla en la plaza san
roc como el dia del playoff pero hay que hacer el boicot  no ayudemos a financiar presupuestos ajenos-
vis ca el sabadell y el que no piense igual peor para el :balla :beer2 :scut :scut :scut

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
Re: Precios del terrassa
« Respondre #8 el: 19 de Juliol de 2007, 22:33:40 pm »
donc res senyors...

juntem tots els diners i anem a fer una botifarrada !!

jo no pago aquesta pasta per anar al "futbolí vermell" ni sonat !!   i menys a la jornada 3 !!

no penso participar en el pressupost dels vermells...

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #9 el: 19 de Juliol de 2007, 22:37:43 pm »
tranquilos señores...quien se pica ajos comen, si nosotros pagamo 17, ellos en su dia pagaran 20 o 25! on la formula DNI todo el que no sea nacido en sabadell...y los arlequinados de fuera de sabadell pero del sabadell y que el dia del derby vengan, q las entradas las compre un socio  :beer2

NOS TIENEN MIEDO, MUCHO MIEDO!!! >:D
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #10 el: 19 de Juliol de 2007, 22:40:10 pm »
tranquilos señores...quien se pica ajos comen, si nosotros pagamo 17, ellos en su dia pagaran 20 o 25! on la formula DNI todo el que no sea nacido en sabadell...y los arlequinados de fuera de sabadell pero del sabadell y que el dia del derby vengan, q las entradas las compre un socio  :beer2

NOS TIENEN MIEDO, MUCHO MIEDO!!! >:D
a parte de miedo son bastante inteligentes saven ke iremos bastantes i sacaran buena entrada, aki lo del dni lo veo una tonteria pero en vez de jornada economica lo que tendrian que hacer no socios 15 euros la entrada, pero como aki solo saven subir los precios del carne :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #11 el: 19 de Juliol de 2007, 22:49:59 pm »
tienes razon 100% sabadell esta directiva solo sabe j**** a los sullos el año pasado ya lo demostraron el dia del sant boia aunque solo vinieran 4 yo les pongo entradas a 40 euros despues del trato en la primera vuelta pero esta directiva solo save desangrar a los sullos
visca el sabadell

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #12 el: 19 de Juliol de 2007, 23:02:21 pm »
y pensar que posiblemente den el partido en el 33!!pero yo no quiero dejar al equipo solo y mas ese partido!!tambien se puede amenazar con no ir,para haber si asin bajan el precio!pero 17 euros en 2a b,esque es un robo!!en terrassa no hay turunet no??jeje

BOICOT A LOS 17 EUROS!!  si no teneis dinero lo pedis a la cirsa!!l******s!!

o sino pajarillo busca alguna peña y saca entradas!!jaja.
« Darrera modificació: 19 de Juliol de 2007, 23:17:22 pm per X-Men Aigua »
SOM DE 2a A!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #13 el: 19 de Juliol de 2007, 23:18:46 pm »
y pensar que posiblemente den el partido en el 33

No crec que donguin cap dels 2 derbis per la tele.... un dia que es pot fer un bon calaix.....

Per exemple, al partit de tornada, gairebé segur que és jornada econòmica per nosaltres..... Creieu que fent-lo per la tele farien massa caixa  :icon_question:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Insider

• Infantil
  • Missatges: 121
« Respondre #14 el: 19 de Juliol de 2007, 23:23:00 pm »
La verdad no creo que pongan esos precios para el derby, los últimos años ya se pusieron las directivas de acuerdo para pactar los mismos preciso (Ej.: ultimo derby), por otra parte los precios son para que a la gente se haga socia y no le salga mas a cuenta venir a todos los partidos pasando por taquilla, que de la otra forma.

Eso si por desgracia nos tenemos que ir acostumbrando a estos precios ya que en pocos estadios de 2B bajaban el año pasado de 15 € y viendo como en tus propias narices suben las entradas a 20-25...

De igual forma en el DT de hoy no ponia nada de los precios y dudo que sin empezar la liga ni la pretemporada casi ya esten dando los precios para esa jornada, como mucho pueden ser rumores.
« Darrera modificació: 19 de Juliol de 2007, 23:26:17 pm per Insider »

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #15 el: 19 de Juliol de 2007, 23:25:22 pm »
La verdad no creo que pongan esos precios para el derby, los últimos años ya se pusieron las directivas de acuerdo para pactar los mismos preciso (Ej.: ultimo derby), por otra parte los precios son para que a la gente se haga socia y no le salga mas a cuenta venir a todos los partidos pasando por taquilla, que de la otra forma.

Eso si por desgracia nos tenemos que ir acostumbrando a estos precios ya que en pocos estadios de 2B bajaban el año pasado de 15 € y viendo como en tus propias narices suben las entradas a 20-25...

si es para ke se hagan socios la gente... aki con lo ke valen los carnets kizas los precios de las entradas son de 20 euros :mmmm :mmmm
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #16 el: 20 de Juliol de 2007, 02:35:54 am »

De igual forma en el DT de hoy no ponia nada de los precios y dudo que sin empezar la liga ni la pretemporada casi ya esten dando los precios para esa jornada, como mucho pueden ser rumores.

estoy totalmente de acuerdo, no creo que ya se sepa lo que costara la entrada de la jornada 3 y tampoco creo que nos atraquen de esa manera ... yo creo que tirando a muxo valdra 15 euros o entre 10-12 que seria lo mas normal.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat ISAAC

• Invitat
  • *
  • Missatges: 9
« Respondre #17 el: 20 de Juliol de 2007, 17:41:21 pm »
un amigo de Terrassa me ha informado que este año los precios son de dos tipos, en tribuna 30€, para todos, y de 17 € general, y precios especiales para señoras, niños, juveniles, y juvilados, los socios del Terrassa FC tienen unos precios especiales si quieren comprar una entrada, pero los 17e son para todo la temporada no solo para el partido del CE Sabadell,
lo de la jornada economica, dice que no la hacen desde hace muchos años, solo pago cuando entro el primer año el euro, 3€, despues nada, ni en segunda, y aqui en Sabadell, venga a j****
la razon de esos precios es favorecer al socio del Terrassa

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #18 el: 20 de Juliol de 2007, 17:44:39 pm »
un amigo de Terrassa me ha informado que este año los precios son de dos tipos, en tribuna 30€, para todos, y de 17 € general, y precios especiales para señoras, niños, juveniles, y juvilados, los socios del Terrassa FC tienen unos precios especiales si quieren comprar una entrada, pero los 17e son para todo la temporada no solo para el partido del CE Sabadell,
lo de la jornada economica, dice que no la hacen desde hace muchos años, solo pago cuando entro el primer año el euro, 3€, despues nada, ni en segunda, y aqui en Sabadell, venga a j****
la razon de esos precios es favorecer al socio del Terrassa
ahora entiendo pk ta casi vacio siempre el campo del terrassa, tambien entiendo pk no ponen jornadas economicas pk para ellos las jornadas economicas son todo el año :paret :beer2

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #19 el: 20 de Juliol de 2007, 20:38:07 pm »
Y que se considera juvenil y niño?
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!