Autor Tema: Terrassa (2007/08)  (Llegit 59570 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

enric_bcn

• Visitant
Re: Terrassa
« Respondre #380 el: 16 de Maig de 2008, 16:42:06 pm »
Us agradaría que digués Sabadel? Segur que no. Doncs ja està!

I Birrero. Sobre els Pericos estic d'acord pero sobre els culés no.

Pericos i merengues, la misma m***** es!!!

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #381 el: 16 de Maig de 2008, 16:45:09 pm »
Perdona fum fum fum, pero jo no he tocat els *******. EL que aquí toca els ******* és el PANSO escrivint malament el nom de Barça. A veure si sabem llegir.

A sobre el culpable soc jo. Increíble.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12562
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #382 el: 16 de Maig de 2008, 16:46:02 pm »
Us agradaría que digués Sabadel? Segur que no. Doncs ja està!

Tranquil, molts cops a Gangrena3, TBeE o Telahinco ho he sentit, ja estic curat d'espants. Lérida també és molt recorregut per als periodistes de mitja solfa.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #383 el: 16 de Maig de 2008, 16:47:22 pm »
Per cert Birrero. Tú de quants equips ets?  :blink

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #384 el: 16 de Maig de 2008, 16:55:44 pm »

D'equip de futbol només en pots estimar un. Jo estimo al CE Sabadell FC.

Els altres només poden arribar a ser amants temporals.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #385 el: 16 de Maig de 2008, 16:55:55 pm »
A veure fum fum fum. Em sembla que són més de 4 foreros eh els que aniràn a Terrassa. Que ja torno a dir. Tenen tot el dret a anar, pero jo si fos ells, no aniria.

Només dono 1 opinió i ja està. I no vull discutir amb vosaltres perque ja m'han expulsatr 2 cops del forum i no vull que em tornin a expulsar.  

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #386 el: 16 de Maig de 2008, 16:57:11 pm »

D'equip de futbol només en pots estimar un. Jo estimo al CE Sabadell FC.

Els altres només poden arribar a ser amants temporals.

És que m'ha dit 1 ocellet que simpatitzes amb el Terrassa i el Lleida. Per això t'ho pregunto.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #387 el: 16 de Maig de 2008, 17:04:51 pm »
  És que m'ha dit 1 ocellet que simpatitzes amb el Terrassa i el Lleida. Per això t'ho pregunto.

No t'equivoquis. Tinc una samarreta de la UE Lleida, ja que és un regal d'uns amics (el dia del 0-1 al Camp Nou, per cert), i em cau bé per haver sigut el meu pare soci 1 any. I del Terrassa tinc una samarreta a casa, regal d'un ex-jugador egarenc (que mai me la he posada), i vull que es salvin. Son 4 punts segurs i un desplaçament divertit.

Per cert, vaig jugar fa anys una patxanga a l'estadi egarenc amb una samarreta vermella (la del RCD Mallorca). Em vaig sentir com se deu sentir un jugador del Terrassa, jugant amb les grades buides.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #388 el: 16 de Maig de 2008, 17:51:09 pm »

PD: Al final he logrado lo k kería por momentos k no se riesen más del Terrassa algunos pq si veis la mayoría de mensajes abundan risas y otro tipo de palabrejas en contra de lo egarense, llamar burundi es un insulto a lo egarense y a los k son de burundi real, os creeis k esto es la selva  :laugh:, a ver si aguantais asi de calladitos y bien guapitos hasta el domingo, ya celebrareis los goles del Espanyol B, eso si los mete claro :laugh:

Mira por donde todo te ha salido al reves, los que hemos logrado lo que queriamos somos nosotros y el que se va quedar calladito y guapito hasta el domingo eres tu. buen viaje a tercera  :xin-xin
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5787
  • A way of life
« Respondre #389 el: 16 de Maig de 2008, 18:48:39 pm »
Vaja, vaja lo que feia molt de temps que sabiem s'ha acabat descobrint ell mateix... ::) Simplement sento pena per aquestes pobres criaturetes que es pensaven que ens llepàvem el dit o quelcom per l'estil.
Qui no s'alegra d'un descens d'un enemic?
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #390 el: 16 de Maig de 2008, 23:14:43 pm »
este post se podria eliminar...

I no es millor tenir-los tots juntents aqui, en aquest post, que no pas pol.lulan per altres temes?

Si fa falta es borra el post a inici de la temporada vinent pq no surti en el record guiness pero de moment els podem tenir entretingudets per aqui, millor no?

A mes, ens agradi o no seguiran entrant burundians en el forum...  :exxxx

:mmmm
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2120
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #391 el: 17 de Maig de 2008, 01:45:32 am »
¡Hey! No he respondido antes por falta de tiempo, pero ¡Madre mía! ¡Este tema da para mucho! XD. Voy un poco tarde en los comentarios, pero bueno XD
Bueno, a ver, yo sigo queriendo que baje el Terrassa básica y esencialmente porque es nuestro MÁXIMO RIVAL, cosa que parece que algunos todavía no lo entienden. Y yo lo siento pero disfruto de ver al equipo vecino sufrir lo que está sufriendo. Ellos ya rieron, lógicamente, cuando nosotros las pasamos canutas, ahora nos toca a nosotros, es ley de vida. No es que, pajarillo, no aprendamos de que puede que la tortilla de la vuelta en un tiempo próximo (cosa que dudo^^), sino es que ahora les toca a ellos sufrir y a nosotros disfrutar. ¿Cruel? Hombre, estamos hablando de un hobby, de un deporte, de fútbol, no lo tenemos que olvidar ;D

Por cierto pajarillo, como otros compañeros han indicado, yo no he dicho en ningún momento que no quiera que el Miapuesta baje, yo he comentado que quiero que el Terrassa baje directo… y que el invento de Castelldefels pierda la promoción. En eso es una de las pocas cosas en que creo que “egarlequinados”, “defensores del fútbol catalán” y arlequinados estamos de acuerdo^^.

Otra cosa, yo  no voy a ir a Terrassa, pero que quede claro que los que van a ir no van a ver cómo pierde el Terrassa, sino que van a ver cómo gana el Español, que es diferente XD. ¡Enric! De acuerdo que tendríamos que ir a ver a nuestro equipo, pero cuando se juega algo… no cuando te tienes que chupar unos cuantos quilómetros para después ver a chavales que  ni tan siquiera algunos de ellos no han jugado ni 90 minutos durante toda la temporada, no (siempre obligatoriamente hablando) cuando encima por esta costillada como bien la han nombrado algunos foreros tienes que pagar unos 15 (por ahí irá la cosa supongo^^). Y qué quieres que te diga, entre eso y unas puertas abiertas de tu máximo rival jugándose no descender… pues hombre, lo segundo es bastante tentador, para qué engañarnos. Igualmente, seguro que irán algunos arlequinados a ver a su equipo contra los bravos ilergetes, de eso que no te quepa la menor duda ;D Y tema afición, sólo quiero dar un apunte (sin querer meter cizaña eh XD), Óscar García dijo en un programa de l’arlequinat que algunas veces jugando en el campo del Lleida “te sentías solo”, y que la afición del Sabadell, en círculos de jugadores es muy conocida ;D Pero bueno, sólo quiero decir esto y no puedo decir nada más al respecto porque no tengo suficiente información para debatir, vaya por delante ;D

dcvgl, lo siento en el alma pero no estoy nada de acuerdo con tu visión del fútbol. Si para ser buen arlequinada tienes que defender absolutamente el fútbol catalán y querer que el Terrassa esté en Primera ganando Champions, lo siento de verdad pero entonces soy un antiarlequinado, y eso te puedo asegurar que no es para nada cierto. Por otra parte, eso de “gentuza”… supongo que será un calentón, pero me da exactamente igual ya que ofende quien puede, no quien quiere ;D No tenemos que olvidar que estamos hablando de fútbol, y en este aspecto quiero que al Terrassa le vaya lo más mal posible. Siguiendo la línea, si estás pillando manía al Sabadell por lo antiegarenses que somos el 90% de los arlequinados, por esa regla no tendrías que ser de ningún equipo catalán en particular ni del mundo en general, ya que si te metes en el foro del Terrassa (ahora no está, pero anteriormente sí, cógeme lo dicho como una expresión metafórica XD) despotricaban vivamente contra nosotros, cosa que vuelvo a repetir que lo encuentro totalmente normal (no habitual, normal ;D) y lógico, por eso cuando nos enfrentamos es un derbi y no un partido cualquiera. Otra cosa, a mí lo que me parece indignante es que creas que tengas la verdad absoluta con eso de defender a los equipos vallesanos e incluso insultes a los que no piensen como tú. A ver, no te lo tomes como algo personal, yo estoy discutiendo tu idea expuesta, en ningún momento creo que he faltado el respeto a nadie. Yo respeto tus ideas y las de todos, y esto es un foro, que para eso está, para argumentar, exponer y debatir ideas, si a eso alguien le llama “entrar al trapo”, pues bienvenido sea ;D

Creo que no me dejo nada… ¡Ah! Muy seguramente se ha pasado por alto mi anterior pregunta, y es que si, se da el caso de que bajara, ¿Se podría mantener el Terrassa económicamente hablando?

Para ir acabando, me dirijo a pajarillo… de acuerdo, posiblemente no baje, aunque no lo deseo XD y hayamos debatido y debatido sin resultado, pero… lo bien que me (nos) lo estoy pasando esta semana… que nos quiten lo bailao XD Por cierto, y lo de la fiesta... yo tengo 18 añitos, pero vamos, ***** del todo no soy ;D

Para acabar, si llega a ser el primero pues para mí genial, eso querrá decir que habrán descendido :dance
¡Salud!

Desconnectat xavier

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1109
  • VILANOVA I SABADELL PER SEMPRE
« Respondre #392 el: 17 de Maig de 2008, 09:44:43 am »
Be, demà el gran dia. Disfrutem avui dels nervis dels egarencs. Suposo que TV3 farà una especie de carrusel televisiu, com ha fet altres anys. I evidentment la conexió quasi permanent serà a Burundi, ja que el Miapuesta igual no juga :balla
Un pot ser de qualsevol equip de futbol.. però tambe del Sabadell.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #393 el: 17 de Maig de 2008, 13:22:36 pm »
Hay mucha tension en el ambiente, vale k el terrassa esta en una situacion extrema y k los pocos egarenses k hay en este foro (no digo egararlekinados pk ya se sabe de k pie cojean) estan muy nerviosos, pero mejor esperar al domingo a ver k pasa no?  :laugh: Por cierto enric, se nota k eres colega del pajarillo & company, con nada saltas, un partido en el k ninguno se juega nada, k jugaran jugadores suplentes, k te dejaras una pasta, no crees k es mejor ir a terrassa a ver el partido gratix donde si k hay muxo en juego? Y cuando el descenso del sabadell aki vinieron egarenses camuflados y pagando  :laugh:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #394 el: 17 de Maig de 2008, 14:46:28 pm »
Hay mucha tension en el ambiente, vale k el terrassa esta en una situacion extrema y k los pocos egarenses k hay en este foro (no digo egararlekinados pk ya se sabe de k pie cojean) estan muy nerviosos, pero mejor esperar al domingo a ver k pasa no?  :laugh: Por cierto enric, se nota k eres colega del pajarillo & company, con nada saltas, un partido en el k ninguno se juega nada, k jugaran jugadores suplentes, k te dejaras una pasta, no crees k es mejor ir a terrassa a ver el partido gratix donde si k hay muxo en juego? Y cuando el descenso del sabadell aki vinieron egarenses camuflados y pagando  :laugh:

Yo me quiero despedir del Lleida, porque dudo que el año que viene pueda volver a ver 1 partido en el Camp d'Esports, ja que en mi oficio que es camarero, cuando se trabaja más y cuando hay más faena són los fines de semana. Tú haz lo que quieras Jos, ya lo he dicho, pero a mi me gusta más ir a ver a mi equipo que a 1 campo donde no juega mi equipo.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #395 el: 17 de Maig de 2008, 14:51:02 pm »
enric como cule que eres si tuvieras la ocasion de ir a ver al madrid su descenso en el campo del español, irias? o irias a ver al barça a zaragoza o valencia?

mmmm dime lo que harias?¿
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #396 el: 17 de Maig de 2008, 14:54:45 pm »
Sinceramente, preferiría ver al Barça.
Cuando el Espanyol se la jugó hace 2 o 3 años creo que fue contra la Real Sociedad en su campo, podría haber ido a Montjuïc y no fuy. Pero ya digo. Cada uno es libre de ir donde quiera. Si quereis ir a Terrassa, ir a Terrassa. Yo no os lo prohibiré.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #397 el: 17 de Maig de 2008, 16:24:40 pm »
Sinceramente, preferiría ver al Barça.
Cuando el Espanyol se la jugó hace 2 o 3 años creo que fue contra la Real Sociedad en su campo, podría haber ido a Montjuïc y no fuy. Pero ya digo. Cada uno es libre de ir donde quiera. Si quereis ir a Terrassa, ir a Terrassa. Yo no os lo prohibiré.
enric no es la misma situacion es mas morboso el supuesto que te e comentado yo del madrid apunto de descender que no el español eh y tu lo saves bien... :xin-xin
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #398 el: 17 de Maig de 2008, 20:58:24 pm »
I pregunto jo... no hi ha cap post per anar a parlar del Lleida? es q mes q res pq aquest parla dels veins del barri de muntanya, sabeu?  :ostres

No se de quin carai de forum veniu els foreros 'estrangers', pero ens deixeu uns lius fotent missatges on no toquen al nostre forum que no vegis, vaja un desordre mental... nen, en aixo si que sou uns campions!  :boig

:beer2
« Darrera modificació: 17 de Maig de 2008, 23:31:36 pm per X-Men Aigua »
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

enric_bcn

• Visitant
« Respondre #399 el: 17 de Maig de 2008, 21:30:24 pm »
Extrangers són els de fora d'España. Per tant jo no soc extranger.