Autor Tema: Ramon moya acaba de firmar su renovacion  (Llegit 8604 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
Re: Creieu que Ramón Moya continuarà ? Voleu que continui ?
« Respondre #20 el: 12 de Maig de 2008, 16:24:37 pm »
he estat una persona molt critica amb en Ramón Moya per molts dels temes dels que ja em comentat al llarg de tota la temporada.
Ahir va ser una persona molt coherent amb el que deia i mostrant un respecte maxim al soci dient que s'ha de deixar clar desde un bon començament de la temporada al que s'aspira. Imagino que debia anar per les declaracions d'alguns personantges a l'inici d'aquesta temporada i que alguns hem recordat durant tot el temps.
Coherent, potser demanant coherencia, potser demanan fitxatxes reals i amb realisme.

Espero que ell es quedi i siguin d'altres els que marxin.
No em va quedar del tot clar ahir i menys quan vaig continuar escoltant el que "intentaven" dir alguns...
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat Fran_87

• Juvenil
  • Missatges: 542
  • Gènere: Masculí
« Respondre #21 el: 12 de Maig de 2008, 17:01:14 pm »
Sense cap dubte un gran si. Porta en el nostre equip dos anys, i a complert amb els objectius establerts a principi de cada temporada. Agradarà més o menys el seu estil de joc i de veure el futbol, peró el que no se l'hi pot negar són els resultats.

Cada día em sento més orgullós de dir que sóc del C.E.Sabadell!!!!!!!!!!!

Desconnectat MONcHU

• CE Foreros Arlekinats
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 130
« Respondre #22 el: 12 de Maig de 2008, 18:15:16 pm »
que sigan los dos MOYA Y SERGIO DORADO!!!!

Desconnectat arlekinat juridic

• Aleví
  • Missatges: 71
« Respondre #23 el: 12 de Maig de 2008, 19:06:53 pm »
 :scut :bandera :scut :bandera Jo soc partidari que RAMON MOYA continui al Sabadell. Ha estat un professional i ha aconseguit treure petroli d'una plantilla força modesta. Això sí, necessitem reforços, molts dels actuals han de seguir, però cal reforçar algunes línees, sobre tot la devantera. RAMON MOYA SI. Per mi han de siguir De Navas, Pep Pagès, Oscar Sierra, Jose Mari, Roberto Morales, Sergio Montero, Pirri i Ollès.

VISCA EL SABADELL

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #24 el: 12 de Maig de 2008, 19:16:18 pm »
Ja sé que no estareu molt d'acord amb mi, però Moya em recorda molt a un altre gran entrenador de Segona B, que a mi m'agradava molt. En Mora. Per mi, que segueixi Moya... això sí, amb un bon projecte i una bona plantilla... crec que s'ha de fer feina de despatxos... i molta! Començant per la pressupostaria.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #25 el: 12 de Maig de 2008, 19:18:34 pm »
Si continua Moya sería su tercera temporada seguida. Cuanto hace que no tenemos un mismo entrenador tanto tiempo?? En este club parece que este tipo de cosas le tengamos alergia.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #26 el: 12 de Maig de 2008, 19:20:19 pm »
Si continua Moya sería su tercera temporada seguida. Cuanto hace que no tenemos un mismo entrenador tanto tiempo?? En este club parece que este tipo de cosas le tengamos alergia.

Es que sin dinero es muy dificil mantener jugadores y/o entrenadores... eso sumado a que hemos cambiado de directiva cada 2x3 pues ya lo tienes...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #27 el: 12 de Maig de 2008, 19:27:36 pm »
Yo soy de los que me gustaría que siguiera tb... esperemos que las cosas se planifiquen bien y sobre todo que no nos pase como el año pasado que los jugadores que teníamos medio atados al final fichaban por otros ekipos... así que a empezar a trabajar ya! ;)

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #28 el: 12 de Maig de 2008, 19:35:28 pm »
Crec que el Moya ha de seguir. Estic intrigat per veure que es capaç de fer amb una plantilla amb cara i ulls.

Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat La ceba mecànika

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1004
  • SANG ARLEQUINADA
« Respondre #29 el: 12 de Maig de 2008, 19:43:48 pm »
El Moya el que vol son les coses clares. Si li demanen lluitar per l'ascens que se li proporcioni una plantilla capacitada per aquest repte. Recordem que a principis de temporada mentres des de dalt s'intentava "engrescar" a la gent dient que aquest equip podía acabar entre els sis primers ell intentava rebaixar l'exces d'euforia donç era conscient de que la plantilla es tancava en fals al haber fracassat l'intent d'incorporar uns jugadors la manca dels quals ens deixava amb una plantilla de permanencia i gràcies. No es una situació cómoda per a un míster el que li donguin un equip justet i que es vengui com un equip del cap d'amunt de la taula peró s'ha mossegat la llengua fins ahir on amb la permanencia certificada va deixar anar aquell "les he passat p.u.t.e.s" que amb molt poc deia molt del passat i del futur. Esperem que hi hagi acord i que aquesta propera temporada l'engrescament tingui una base més sólida que el de la que estem acabant.

antcarcer

• Visitant
« Respondre #30 el: 12 de Maig de 2008, 20:13:49 pm »
Crec que el Moya ha de seguir. Estic intrigat per veure que es capaç de fer amb una plantilla amb cara i ulls.

Esa es la cuestión, Moya es la Horma de nuestro zapato y antes de que se canse habria que hacer un esfuerzo y darle lo que pida (que por lo que dijo ayer que necesita tampoco es pasarse) y ala a los playoffs de ascenso :cor  :visca

Desconnectat visi

• President
  • Missatges: 6423
« Respondre #31 el: 12 de Maig de 2008, 21:19:52 pm »
Jo soc dels que pensava a meitat de temporada que no hauria de renovar, ara crec que si se li dona els jugadors que ell demana ( sempre dins de les possibilitats ) pot fer una temporada més digne que la que ara deixem.
Millor Galeria d'Art
Post Més Absurd

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #32 el: 12 de Maig de 2008, 22:39:13 pm »
Voto por la continuidad de Moya y del proyecto que se empezó a 3ª ... la temporada próxima se ha de fichar lo que ha hecho falta éste año y poder aspirar al máximo  :xin-xin
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat rombi

• Aleví
  • Missatges: 60
« Respondre #33 el: 13 de Maig de 2008, 00:40:30 am »
Si a la renovación de Moya, y espero que lo consigan porque eso nos indicara que habra un proyecto serio y con objetivos más ambiciosos; porque para hacer el ridiculo por esos campos de dios
no creo que se quede, pues creo que tendra otras ofertas de equipos que quieran hacer algo. (espero que una sea del Terrassa para salir de 3º)

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #34 el: 13 de Maig de 2008, 10:20:58 am »

a més, la continuitat de moya és molt important pel club, ja que per fi tindriem una estabilitat al primer equip que crec que es podrà notar en la classificació en properes temporades.

allò de fer foc nou cada any era un problema, i més encara en un club on el futbol base és un desastre i se'n pot aprofitar ben poc.

si a més, la directiva busca els mitjans per que aquells jugadors que se'ns va escapar -i molts van anar a gavà- se'ns quedin...  ja ho tenim per fer un equip atractiu de mitja taula amunt. i és que el important ja no és ni pujar, sinó tenir il·lusió durant almenys 30 jornades.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #35 el: 14 de Maig de 2008, 00:04:48 am »
Nosaltres sóm molt xulos....., però i si en Ramón Moya no vol renovar...?

Sembla que no ho té clar...

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #36 el: 14 de Maig de 2008, 11:10:58 am »
yo siempre hesido partidario de que ramon moya debe continuar pero por lo que
a dicho quiere que las cosas esten vastante claras antes de decidirse.
espero que todo valla vien y se quede con nosotros hasta el soñado ascenso.
                               visca el sabadell
 :scut

Desconnectat sangui

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1052
« Respondre #37 el: 14 de Maig de 2008, 14:19:50 pm »
Jo vull que es quedi. Perque es un home de futbol i amb ell saps on has de morir . L'any passat 80 punts i aquest any 48. Punt amunt punt avall, el que ell va vaticinar.

Jo no patiria. Ara que es posen a negociar es normal que les dues parts es tirin una mica de m**** a sobre i facin veure que no son l'unica opcio i tal. Després tan amics. I precisament Moya no ha tingut en tota la temporada cap mala paraula. Ara no li tindria en compte.

A vore
SANGUI

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #38 el: 14 de Maig de 2008, 14:56:39 pm »
Yo quiero que se quede. Ha cumplido lo que dijo al principio de temporada.
 :clap

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #39 el: 14 de Maig de 2008, 18:41:09 pm »
Es ideal per aquesta categoria i estic convençut que podria lluitar pel play off amb una mica més de plantilla. Endavant Moya!!