Autor Tema: Guanyant el proper partit a Peralta, tot arreglat  (Llegit 6647 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: Guanyant el proper partit a Peralta, tot arreglat
« Respondre #20 el: 29 de Agost de 2005, 19:16:06 pm »
No ho deia precisament per lo de barman, sino per dirme maricón, aixo si mu diu un colega mu prenc en conya, pero si mu diu un desconegut doncs no gaire... yo no vaig mai de xulo, només vull deixar les coses clares per evitar futurs mal entesus. Posat  a la meva pell, com tu pendries si un que no coneixes de res et critica per tot el que dius, fa bromes de molt mal gust e inclus et falta el respecte algun que altre cop???
Ya esta be no? I si lo que as dit de criticar als hooligans i lo de animar més ho dius per mi, jo mai e criticat els hooligans, sino al contrari, agraeixo alguns actes que fan i protesto per alguns altres actes i punt i lo de animar, cadascú anima com vol, no creus? ;)
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #21 el: 29 de Agost de 2005, 19:20:27 pm »
Jo crec que us haurieu de coneixer 1 dia i ho parleu :icon_exclaim:
Segur que aclariu mals entesos i a partir de llavors hi ha bon rollo :icon_exclaim:
Jo també vaig tenir 1 mal entes amb el pansobao -k llavors em keia FATAL  :tongue3: - fins k vam decidir coneixens i mira, ara de **** mare :icon_exclaim:
Vinga, no us enfadeu, que aki tots som  :bandera
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

ferni20

• Visitant
« Respondre #22 el: 29 de Agost de 2005, 19:36:50 pm »
si no ya cap malentés nomes q cada cosa q poso al forum o li porto la contraria s'ho pren malament, ya coses que no cal donar-li importancia, i amb allo del Barman nomes cal q digui si jeje staba d cambrer i ja sta no liar tan la troca en que el saludi o no se q...... No cal coneixens jeje cadascu a casa seva i Déu a la de tots :P

MAKINA 4EVER!!!!!!!!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #23 el: 29 de Agost de 2005, 19:44:44 pm »
Home, jo crec que s'ha molestat pq tu portes molt en secret ki ets i no ho dius i en canvi tu saps ki es ell i aprofites la situació per dir-li coses ;) A més, jo tinc clarissima kina és la inclinació sexual que té, a ell li agraden els animals (bueno i una mica les dones) :laugh:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #24 el: 29 de Agost de 2005, 21:25:25 pm »
M'agrada el catxondeu que us porteu. :ok
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #25 el: 29 de Agost de 2005, 22:32:23 pm »
Doncs si no tens res contra mi, perque no em vas contestar al missatge privat que et vaig enviar ya fa molt temps quan en la teva primera aparició em vas dir que em compres un cervell de porc al mercat??? Tu creus que aquesta es la teva millor carta de presentació??? com vols que et vegui si el primer que em dius es aixo??? Aquest tema ya m'esta afartant i molt es ven normal que tinguem criteris molt diferents pero no cal faltar al respecte per fer-mo saber.

P.D: et torno a repetir que el que em va molestar (entre altres coses) no va ser lo de barman sino lo de maricón. No crec que als demes foreros els importi, sis plau, acabemu d¡acalarir per privat ok? SALUT

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #26 el: 29 de Agost de 2005, 23:13:40 pm »
bueno bueno que no arribi la sang al riu.
el mutio i jo varem començar un picabaralla com vosaltres i un dia varem quedar per veurens a un partit del sabadell i apartir d´aquell dia som molt amics  :ok crec que seria bo que parlessiu les coses cara a cara i aixi tot s´aclarirá millor  ;)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #27 el: 29 de Agost de 2005, 23:35:00 pm »
Nomes comentar que el titol d'aques post es Guanyant el proper partit a Peralta, tot arreglat

:-\
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #28 el: 29 de Agost de 2005, 23:55:42 pm »
bueno power les coses van variant i la conversa es pot acabar difuminant en un altre cosa totalment diferent del començament,jejeje, aixo ja sol ser normal  ;)

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #29 el: 29 de Agost de 2005, 23:56:36 pm »
bueno power les coses van variant i la conversa es pot acabar difuminant en un altre cosa totalment diferent del començament,jejeje, aixo ja sol ser normal  ;)

Si si panobao jejeje, de fet en molts posts això acaba passant :icon_exclaim:

www.miequipo.es

Desconnectat campillo

• Invitat
  • *
  • Missatges: 7
« Respondre #30 el: 30 de Agost de 2005, 02:42:01 am »
amigo mutio ,ya ves la primera en la frente,tanto soñar que habia equipo competitivo y demas,lo principal es que no hay entrenador y te recuerdo que me dijiste que con gallo y madrigal tendriamos goles seguros
 :scut :bandera

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #31 el: 30 de Agost de 2005, 03:23:27 am »
amigo mutio ,ya ves la primera en la frente,tanto soñar que habia equipo competitivo y demas,lo principal es que no hay entrenador y te recuerdo que me dijiste que con gallo y madrigal tendriamos goles seguros

Y crees k no los tendremos? Hay muxa liga por delante ;)
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #32 el: 30 de Agost de 2005, 08:07:35 am »
Jo, malgrat el que es va veure diumenge passat, confio plenament en que farem una molt bona temporada. Si jugant així de malament es van veure aquests detalls de qualitat, vol dir que hi ha un món de possibilitats bones en un futur immediat, sobre tot quan es recuperin els defenses "naturals" i tothom jugui a la seva posició llògica (Mora posa't les piles ja collons i obre els ulls)

Per a mí tenim un crack que no l'estem apreciant gaire i és en Medina, la veritable clau de que perdèssim l'altre dia, doncs va ser deixar ell el mig del camp per baixar a defensa i automàticament l'ekip va començar a jugar com els nens del pati d'un col·legi.

És un paio el Medina a qui hem de cuidar molt perquè no es desilusioni, i amb el Sergio Iglesias i el Cañadas ens donaran moltes tardes de glòria aquesta temporada.

L'Ivan Diaz en quan agafi una mica més de forma i es vegi més lliberat de tarees de creació al mig del camp, movent-se llliurement entre mig del camp i davantera, també ens donarà moltes satisfaccions i s'inflarà de donar passis de gol tant a madrigal com a gallo. jo en l'orife no hi confio gaire, només fa que correr sense sentit, com una gallina sense cap, un treball molt físic però sense resultats  :'( (orife si lees esto no te moskees, es solamente un símil  ;) )

He dicho  :tongue3:

:beer :beer :beer :beer
Forero Més Catxondo

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #33 el: 30 de Agost de 2005, 15:01:21 pm »

A si? Doncs ja em diras quan t'ho vaig dir.... amb 1  misatge que portes escrit.....mmmm como que t'he dit mai res a tu. I personalment tampoc perque no ens conexem  ;)

www.miequipo.es

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #34 el: 30 de Agost de 2005, 17:05:27 pm »
En MUTIO ja fa tants amics... que no sap ben bé qui son :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim:

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #35 el: 30 de Agost de 2005, 17:45:21 pm »
home el mutio sempre a sigut dels que menys cohets a tirat i dels mes critics amb l´equip a pretemporada no acabo de entendre aquest atac tan directe contra ell. ???
al forum hi ha molta mes gent que el mutio que ha enraonat molt de play-off i d´ascens  :o

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #36 el: 30 de Agost de 2005, 19:19:01 pm »
Aquest sembla el post dels piques :laugh: :laugh: jejeje hauriem de demanar als webteam un subforum especial només per piques publics :laugh:

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #37 el: 30 de Agost de 2005, 19:58:54 pm »
CUDI, acabes de donar una idea genial :icon_exclaim: :icon_exclaim:

I damunt de cada post posar: Birrero vs .......