Enquesta

Confieu en la promesa que diu el president?

Si
No
Potser

Autor Tema: SOTERAS PROMET UN BON EQUIP!  (Llegit 5293 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat domeco

• Infantil
  • Missatges: 239
  • Gènere: Masculí
  • Ser del sabadell: un orgull, un sentiment.
SOTERAS PROMET UN BON EQUIP!
« el: 24 de Maig de 2008, 12:51:48 pm »
Hola amics, ayr em vaig trobar al club natacío al Joan Soteras anavem yo i el furia vem agafar i ell li va preguntar que perque habien fotut fora a montero i ell va dir: perque se li a acabat el contracte i el presi ens va dir:

Vosaltres voleu un bon equip?
- Si
- Doncs no us preocupeu !

Habeure si es compleix aixo que va dir el presi!
« Darrera modificació: 24 de Maig de 2008, 12:58:32 pm per domeco »
Aquest any a per totes totes !!

Arrrrrrlekinat

• Visitant
Re: SOTERAS PROMET UN BON EQUIP!
« Respondre #1 el: 24 de Maig de 2008, 12:54:05 pm »
Hola amics, ayr em vaig trobar al club natacío al Joan Soteras anavem yo i el furia vem agafar i ell li va preguntar que perque habien fotut fora a montero i ell va dir: perque se li a acabat el contracte i el presi ens va dir:

- Si

El mateix que l'any passat, quan va dir que faria un equip que no deambulés per 2ªB...  :boig Parlar i prometre és molt fàcil: complir-les, molt difícil.

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #2 el: 24 de Maig de 2008, 12:55:54 pm »
Lo millor que es pot fer en el Sabadell es no confiar en ningú perquè després la gent et clava el punyal per l'espatlla
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat domeco

• Infantil
  • Missatges: 239
  • Ser del sabadell: un orgull, un sentiment.
« Respondre #3 el: 24 de Maig de 2008, 12:57:28 pm »
Lo millor que es pot fer en el Sabadell es no confiar en ningú perquè després la gent et clava el punyal per l'espatlla

Tens raoo! Hon esta el diego torres que tan prometia el llamas ehh!
Aquest any a per totes totes !!

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #4 el: 24 de Maig de 2008, 12:59:33 pm »

- Si

El mateix que l'any passat, quan va dir que faria un equip que no deambulés per 2ªB...  :boig Parlar i prometre és molt fàcil: complir-les, molt difícil.
Aixo de dir coses i no cumplirles em recorda a algú que va dir que es faria soci del sabadell aquesta temporada passada i no ha aparegut per la nova creu alta en tot l'any, oi Arrrrrlekinat?
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #5 el: 24 de Maig de 2008, 13:04:14 pm »
yo creo que si aunque e oido tantas veces esa frase que hasta que no vea el equipo con mis ojos no me creere nada pero bueno esperemos que este año sea verdad  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #6 el: 24 de Maig de 2008, 13:08:56 pm »
una cosa esta clara el presi te que vendre fum com sigui, pero si tenim que fixar-nos en la quantitat de gent que han fotut al carrer, no podem esperar que tinguem un equip gaire a dalt, mes que res per que jo no conec cap equip que canvii el 95% de jugadors i estigui a dalt, es massa dificil.
per cert hi han jugadors que ens pensem que renovaran segur i aixo no es tan facil, las pocas renovacions que s´intentan fer son a la baixa i aixi ens podem emportar una sorpresa molt negativa.  :ko
ara per ara ens toca esperar pero a mi no em dona gaire bona espina, sobre tot per que hi han directius que reconeixen que deixen escapar jugadors mes que valids  :ejem
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #7 el: 24 de Maig de 2008, 13:15:26 pm »
el año pasado tambien dijo lo mismo... Yo estaba en aquella cena de El Castellet, y acabó con la misma palabra de este año:  "segurísim" ...
« Darrera modificació: 24 de Maig de 2008, 13:29:24 pm per MurcianoSBD »
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #8 el: 24 de Maig de 2008, 13:25:31 pm »

- Si

Aixo de dir coses i no cumplirles em recorda a algú que va dir que es faria soci del sabadell aquesta temporada passada i no ha aparegut per la nova creu alta en tot l'any, oi Arrrrrlekinat?

Joé primo, que mala "leshe"...  :tongue3: Ya sabes que este año no he podido, los estudios y la novia me ocupaban al 100%... Además, económicamente no ando muy bien hasta que no me salga curro... Pero ¡ojo!, el que no me haya hecho socio no quiere decir que no haya seguido al Sabadell por RS!  :beer2

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #9 el: 24 de Maig de 2008, 13:30:38 pm »
Penso com l'amic Panso... no es pot esperar grans coses d'un equip en el que el 90% de jugadors son el primer any que juguen junts... Junt amb la sortida indiscriminada de mes d'un jugador mes que valid, no em fa ser optimista, no  :no:

Tant costa en aquest Club fer les coses amb cap i peus? no podriem renovar un 50% i buscar bons-bons jugadors?

Veurem que pasa  :-\

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #10 el: 24 de Maig de 2008, 13:32:30 pm »
si renoven, Jaume,Pages, De Navas, Miki , Jose Mari i Fran, ja seria mes del 50 % de l'equip titular, el problema es que renovin xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #11 el: 24 de Maig de 2008, 13:36:48 pm »
Doncs jo no sé perque però aquest any hi confio.....

Si els jugadors que fitxem son bons l'adaptació no és cap problema.
Si els jugadors que portem són dolents llavors l'adaptació serveix per tenir com objectiu salvar la categoria.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #12 el: 24 de Maig de 2008, 14:08:23 pm »
A veure... quan em refereixoa mantenir un 50% vull dir que el que seria ideal, crec, seria intentar mantenir els 11 mes o menys titulars d'aquesta temporada, la resta fora. Nomes que un dels 11 que vinguin nous millorés el titular de l'any anterior, ja hauries millorat l'equip... pero si tots els 11 nous es guanyan la titularitat ja deu ser l'*****  ;D

Amb aquest sistema, t'assegures al minim no 'empitjorar' l'equip... de l'altre manera, es una loteria... pel bo i pel dolent  :-\

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #13 el: 24 de Maig de 2008, 14:14:13 pm »
M'agrada en part de la llista d'altes i baixes, menys en els temes de Montero, Sierra, Cervián i Ollés, però trobo que les ofertes a renovar a la baixa i ficar a 15 jugadors nous al vestuari, no ens farà molt bé.

M'olora a lluitar com sempre, a patir com sempre. Espero a saber tota la plantilla per marcar un objectiu.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #14 el: 24 de Maig de 2008, 16:51:52 pm »
A veure... quan em refereixoa mantenir un 50% vull dir que el que seria ideal, crec, seria intentar mantenir els 11 mes o menys titulars d'aquesta temporada, la resta fora. Nomes que un dels 11 que vinguin nous millorés el titular de l'any anterior, ja hauries millorat l'equip... pero si tots els 11 nous es guanyan la titularitat ja deu ser l'*****  ;D

Amb aquest sistema, t'assegures al minim no 'empitjorar' l'equip... de l'altre manera, es una loteria... pel bo i pel dolent  :-\

es el ke pensava jo ke farien po vec k no a sigut axins.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat Frannistelrooy

• CE Foreros Arlekinats
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1721
  • SOM DE 2ªA!!!
« Respondre #15 el: 24 de Maig de 2008, 17:31:12 pm »
Yo me lo e ncontrao esta mañana en la fira y me ha dicho que ibamos a hacer el playoff segurisimo, contestandome a la pregunta de que a ver si el año que viene era posible que hicieramos un buen equipo. Y me lo ha asegurado al 100%
SOM DE SEGONA!!!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #16 el: 24 de Maig de 2008, 17:31:56 pm »
Este año si confío aunque al final no se consiga el objetivo de clasificarnos para jugar los play off, ya que el primer paso ya hace día que se dio, este fue la renovación del Sr. Ramón Moya como entrenador, pienso que lo que le ofrecieron es de su agrado y convencimiento de que la próxima temporada se hará un buen papel, de lo contrario a estas alturas no tendríamos ni entrenador.

Sobre el tanto %  de la plantilla que hay que tener en el equipo de la temporada pasada para que de resultado, pregunto ¿cuántos jugadores fichamos cuando bajamos a 3ª división? y ¿qué resultado dio?

Vamos a esperar con tranquilidad y ver los jugadores que vayan llegando, luego ya habrá tiempo de criticar, pero ahora hay que dar tiempo y dejar trabajar para ver los resultados.
                                                          :anims    :anims    :anims

Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #17 el: 24 de Maig de 2008, 22:09:37 pm »

jo, fins que no arribem a novembre, a la jornada deu amb mínim 16 punts...

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #18 el: 25 de Maig de 2008, 01:01:57 am »
Yo me lo e ncontrao esta mañana en la fira y me ha dicho que ibamos a hacer el playoff segurisimo, contestandome a la pregunta de que a ver si el año que viene era posible que hicieramos un buen equipo. Y me lo ha asegurado al 100%

Olle, Soteras esta ablando mucho, y parece que  con seguridad, en caso que no hagamos el play off, que dira después?
Creo que no deveria de ablar tanto, pero espero que sea realidad las cosas que dice el presidente.

Anims Sabadell! :balla
« Darrera modificació: 25 de Maig de 2008, 01:07:56 am per Navarrog »
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #19 el: 25 de Maig de 2008, 10:29:18 am »

Olle, Soteras esta ablando mucho, y parece que  con seguridad, en caso que no hagamos el play off, que dira después?
Creo que no deveria de ablar tanto, pero espero que sea realidad las cosas que dice el presidente.

Anims Sabadell! :balla

També va dir el Larrosa que ens portaria a 2a i mira on vem acabar... :Paletas:
No et pensis que perquè ho digui ell ja es cumplirà, per mi el més important de cara a les pròximes temporades es anar formant una base. El Sabadell no ens enganyem si que aquest any ascendeix a 2a seria un altre cas Llevant perquè portar un equip de 2a no es com portar un 2b sobretot s'han de tenir una sèrie de persones que fiquin diners i dubto molt que les aconseguim ;)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009