Autor Tema: Els skins de sota el marcador d'on han sortit?  (Llegit 5984 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

ferni20

• Visitant
Els skins de sota el marcador d'on han sortit?
« el: 28 de Agost de 2005, 23:25:11 pm »
akell grupet de 10-15 skins catalans de sota el marcador son antics hools o bé son nous al camp? per cert han animat força a l'inici del partit i no s'han ficat amb ningú.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
  • Gènere: Masculí
Re: Els skins de sota el marcador d'on han sortit?
« Respondre #1 el: 28 de Agost de 2005, 23:28:03 pm »
Si pero crec q han envait una mica l'espai dels arlekinados mamados no? ;)

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 28 de Agost de 2005, 23:28:24 pm »
Un dels més grans em sona de quan hi havien els skamots arlekinats...
Més animar al  :scut i menys política.

La política, al carrer, als despatxos o a la tribuna.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #3 el: 28 de Agost de 2005, 23:34:07 pm »
antics hools no crec, pq son Red Skins i pel que he vist la mitja d'edat q deuen tenir s bastant més baixa q la dels hools.

Espero q, com a aficionats del Sabadell, no es desinflin al llarg de la temporada i segueixin animan amb energio com avui. El q passa q quan faltaven 10 minuts de partit ja han desaparegut ... nose  :-\

M'ha fet gracia la bandera de Sabadell amb el simbol comunista  :ok

Algú sap com s'anomenen akest grup??
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #4 el: 28 de Agost de 2005, 23:37:34 pm »
em sembla que nomes estaben alli per tocar els collons al altres nose nose pero aixo no portará res de bo  :-\
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #5 el: 28 de Agost de 2005, 23:37:37 pm »
M'ha fet gracia la bandera de Sabadell amb el simbol comunista  :ok

Tot una llicència vexil-lològica totalment aplicable.
M'ha sorprès també a mi, però soc dels que crec que una falç i un martell no fan res en un estadi.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat hoolSBD

• Infantil
  • Missatges: 113
« Respondre #6 el: 28 de Agost de 2005, 23:40:30 pm »
Un dels més grans em sona de quan hi havien els skamots arlekinats...
Més animar al  :scut i menys política.

La política, al carrer, als despatxos o a la tribuna.

Skamots Arlequinats ? ... aquests en quin partit i darrera de quina pancarta han estat ? ....

ferni20

• Visitant
« Respondre #7 el: 28 de Agost de 2005, 23:41:30 pm »
ja su faran nose..... mentre animin a l'equip com si volen portar la bandera d'Argentina. ara cert que si apareixen mes pel camp (q no crec) mes d'un dia s'encararan amb els hools.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #8 el: 28 de Agost de 2005, 23:45:15 pm »
Skamots Arlequinats ? ... aquests en quin partit i darrera de quina pancarta han estat ? ....

De l'any passat, van voler fer una penya antifa i al final no es van quedar en res, venien al camp sense pancarta.

http://www.skamots-arlekinats.tk/  era la seva plana web.

Desconnectat hoolSBD

• Infantil
« Respondre #9 el: 28 de Agost de 2005, 23:59:17 pm »

De l'any passat, van voler fer una penya antifa i al final no es van quedar en res, venien al camp sense pancarta.

http://www.skamots-arlekinats.tk/  era la seva plana web.

Ahh !! Doncs segurament que siguin els mateixos que han vingut aquesta tarda a l'estadi ...

Desconnectat PAU_SBD_10

• Grada Jove - L.F.A
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 362
« Respondre #10 el: 29 de Agost de 2005, 00:35:34 am »
Jo en conec a una quants, tot i que a mi la política...casi que m'és molt igual.
Puc dir que no són mala gent, ni van per buscar brega. De fet, al descans dos o tres hooligans s'han apropat a increpar-los i ells no han reaccionat, i han esperat a que intervinguéssin els policies i els seguratas.
Personalment no crec que sigui dolent i a més he vist bon ambient i charlas amb aquella penya del 82 a l'esquena. D' alguns membres sé que eren i són aficionats del sabadell, és a dir, que no van allà a fer el "paripé".

Bueno, cadascú tindrà la seva opinió

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #11 el: 29 de Agost de 2005, 12:48:45 pm »
Akells del 82 eren els mamados crec. Pero a on s'han ficat akells a la segona part?

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #12 el: 29 de Agost de 2005, 17:35:17 pm »
no deurien voler probremes i deuen haver martxat, no volian ser "daños colaterales" :-X
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #13 el: 29 de Agost de 2005, 18:36:46 pm »
Els Hooligans Vallés d debó sabem ke el nostre ****** no el tenim al Gol Nord , sinó molt més aprop.
A mi personalment no em treuen el son akests marrecs d Gol Nord. Em semblen força patetiks i fora d llok...com els Korps , son tal para cual en realitat..
Em preocupa molt més possibles pica-baralles entre Hools i Korps ke un dia pot acabar malament...

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #14 el: 29 de Agost de 2005, 18:46:31 pm »
Com a grup, van existir uns SCAMOTS ARLEQUINATS, les temporades 86-87 i 87-88, quan el C E. SABADELL estava a 1ª divisió, com a primera intenció d'aficionats radicals de la nostra Entitat. Tot i així, després d'uns incidents al Gol Nord, amb càrrega policial inclosa, van desapareixer de la NCA, amb el mateix misteri que com havien aparegut.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #15 el: 29 de Agost de 2005, 18:52:05 pm »
Els Hooligans Vallés d debó sabem ke el nostre ****** no el tenim al Gol Nord , sinó molt més aprop.
A mi personalment no em treuen el son akests marrecs d Gol Nord. Em semblen força patetiks i fora d llok...com els Korps , son tal para cual en realitat..
Em preocupa molt més possibles pica-baralles entre Hools i Korps ke un dia pot acabar malament...

No se si tu ets el president del hooligans o es l'altre hooligan que escriu aquí, pero vosaltres 2 sembleu els més "sensats" del grup... com a membres de HOOLIGANS VALLÉS no podrieu d'alguna manera intentar arribar a algun acord amb els Koprs i aquet misterios nou grup per evitar desagradables incidents??? Val mes la prevenció que el remei o algo així no? ;) SALUT!
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #16 el: 29 de Agost de 2005, 19:00:32 pm »
jo als reds akins k van vindre no els vaik veure molt danimar (tipo hooligans) nose nose a mi em va sonar a venir a proboka perke no nomes van ser la komunista sino tmb una pankarta am el signe nazi tatxat i a lora d animar no savien k dir ven be i algun kantik encontre dels hools i nazis vaik escoltar...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat hoolSBD

• Infantil
« Respondre #17 el: 29 de Agost de 2005, 23:20:32 pm »

No se si tu ets el president del hooligans o es l'altre hooligan que escriu aquí, pero vosaltres 2 sembleu els més "sensats" del grup... com a membres de HOOLIGANS VALLÉS no podrieu d'alguna manera intentar arribar a algun acord amb els Koprs i aquet misterios nou grup per evitar desagradables incidents??? Val mes la prevenció que el remei o algo així no? ;) SALUT!

Tú has probat algún cop de parlar amb un animal ?? ... doncs més o menys van per aqui els 'tiros' ..  ;)

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #18 el: 29 de Agost de 2005, 23:31:07 pm »
jo no els hi dono més de 3 partits a casa.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat SBD_Bootboy

• Invitat
  • *
  • Missatges: 1
« Respondre #19 el: 31 de Agost de 2005, 19:16:34 pm »
Molts de nosaltres venim des de petits a animar al Sabadell, i ens hem juntat un grup d'afinitat aquesta temporada per anar a animar el nostre equip.

Alguns haviem estat a "la Grada Jove", altres anavem amb els amics a generals, altres es canviaven de gol cada mitja part...

Aquest any il·lusionats amb el projecte em decidit engegar el projecte de SABADELL BOOTBOYS - ACAB i tornarem al camp a animar el nostre equip amb birra o sense, amb pluja o sense, amb amenaces o sense amenaces de nazis.

Evidentment vam haver de marxar 5 minuts abans del final del partit perquè a part de tenir a 30 nazis esperant a que acabes el partit per venir a apallisar-nos, a fora ens esperaven 15 més...

I qui ens diu que no duien navalles si la policia nacional no els va escorcollar, i nosaltres només entrar, sense fer res, si?

SABADELL BOOTBOYS -ACAB-
PER SEMPRE ARLEQUINATS!