Autor Tema: TENIM POTENCIAL PER SER A 2aA ?  (Llegit 5683 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Gènere: Masculí
  • Tornarem
Re: TENIM POTENCIAL PER SER A 2aA ?
« Respondre #20 el: 26 de Maig de 2008, 19:36:33 pm »
i una cosa que hem ronda pel cap fa dies? tant que es queixen que si la directiva puja el carnet o fa jornada economica,etc.. quan valen els carnets de socis a 2A, Al hercules una zona que no sigui bona son 250 euros, és el mateix d´aci

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #21 el: 26 de Maig de 2008, 20:02:12 pm »
CD Castellón
    Tribuna: de 230€ a 345€
    Preferència: de 150€ a 170€
    Gols: de 95€ a 105€

Hércules CF
    Tribuna: de 290€ a 525€
    Preferència: de 260€ a 340€
    Gols: 180€

CD Tenerife
    Tribuna: 500€
    Preferència: de 280€ a 350€
    Gols: 175€

Elche CF
    Tribuna: de 250€ a 300€
    Preferència: de 150€ a 175€
    Gols: 100€

UD Salamanca
    Tribuna: de 350€ a 400€
    Preferència: de 235€ a 280€
    Gols: de 175€ a 205€

Real Sociedad
    Tribuna: de 429€ a 479€
    Preferència: de 220€ a 470€
    Gols: de 189€ a 208€

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #22 el: 26 de Maig de 2008, 20:08:18 pm »
si us fixeu com pitjor esta el club economicament, mes alts son els preus del carnet  ::)
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #23 el: 26 de Maig de 2008, 20:19:07 pm »
si us fixeu com pitjor esta el club economicament, mes alts son els preus del carnet  ::)

Sí, m'han sorprès molt els preus del Salamanca, un equip que acaba de pujar de Segona B... a part d'aquests i veient més que he mirat... té molt a veure la història del club i evindetment la capacitat de l'estadi. Per exemple, Hércules i Elche amb camps més petits tindrien uns preus molt més alts... la Real he posat els preus normals perquè ja segons quines localitats (sense ser VIP's) superaven els 1.000 euros.
Càdiz, Tenerife i Hércules serien els més aproximats als nostres suposo...

Desconnectat pajarillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1062
  • A 1ª, a 2ª A, a 2ª B o a 3ª som el Sabadell !
« Respondre #24 el: 27 de Maig de 2008, 00:51:05 am »
Yo haria precios más económicos sobretodo para los jovenes y asi vendrían muchos más, k hay gente joven k no puede pagarse segun k tipo de carnets ya k no trabaja ni gana dinero y por tanto hay k moverse en este sentido  :yes:

En cuanto a lo de potencial pa 2ª A ahora mismo creo k no pero en 2-3 años puede ser k si. De momento el objetivo del Sabadell cada año debe ser 1º lograr la permanencia y poko a poko irse consolidando en la categoría hasta meterse en playoff de ascenso.
Pajarillo-> ¡ Ser del Terrassa y ser del Sabadell es como ser bisexual, por tanto respetad a los egarlekinados su condición de egarenses y arlekinados !

¡ Soñemos por ver un derbi vallesano en 1ª !

¡ Viva el Terrassa y el Sabadell ! Viva mis equipos-> Real Zaragoza, Tottenham, Palermo, Córdoba, Lorca, Huesca, San Lorenzo y San Cristóbal.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #25 el: 27 de Maig de 2008, 02:00:48 am »
NO NO I NO !!!!!!!

Ahora ya toca volver a tiempos mejores...!!!!!!!! :bandera

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #26 el: 27 de Maig de 2008, 08:38:34 am »
Yo haria precios más económicos sobretodo para los jovenes y asi vendrían muchos más, k hay gente joven k no puede pagarse segun k tipo de carnets ya k no trabaja ni gana dinero y por tanto hay k moverse en este sentido  :yes:

En cuanto a lo de potencial pa 2ª A ahora mismo creo k no pero en 2-3 años puede ser k si. De momento el objetivo del Sabadell cada año debe ser 1º lograr la permanencia y poko a poko irse consolidando en la categoría hasta meterse en playoff de ascenso.

que pesado que eres, ya estas por aqui estorbando otra vez?  anda quedate en futbolme llamandonos cebollas i estupideces varias y dejanos tranquilos inventor del egarlekinadismo pajeromental. :malament
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #27 el: 27 de Maig de 2008, 11:09:28 am »
...De momento el objetivo del Sabadell cada año debe ser 1º lograr la permanencia y poko a poko irse consolidando en la categoría hasta meterse en playoff de ascenso.

Pajarillu... et tornes a confondre... el que s'ha d'estabilitzar a 2a B sou vosaltres, els burundians del barri de muntanya... Nosaltres, per desgracia, ja estem massa consolidats a la 2a B (17 anys ja?) i el que ara toca es fer el salt a on no haguessim tingut de baixar mai, es a dir, a la 2a A.

Per vosaltres, la 2a A es una meta, per nosaltres, nomes un pas mes fins a la nostra meta que no es altre que tornar a estar a primera.

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #28 el: 27 de Maig de 2008, 13:50:51 pm »

Una aclaració, els preus que he posat son amb tarifa per a Adult... evidentment tots els clubs tenen diferents tarifes per Joves, Infantils, Jubilats, etc etc... els preus que he posat son els que paga la majoria (adult).

Estem parlant de potencial economic... el potencial esportiu augmenta segons la categoria... el principal problema del Sabadell es el seu futbol base... potencial economic crec que en tenim i molt... la ciutat està adormida amb el futbol... o es que no recordeu (alguns nomes per fotos), la Nova Creu Alta plena, amb la gent enfilada pels cartells de publicitat perque no s'hi cabia. Diuen que hi caben 18.000 persones ara, però en aquells temps segur que se n'hi posaven 25.000 i tot...

Estas molt equivocat en tot pajarillo... quina pena que els egarencs hagin descobert el futbol quan van pujar a 2ªA ells...

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
« Respondre #29 el: 28 de Maig de 2008, 09:05:39 am »

crec que hi ha un error en qua a raonaments: la gent no vol pagar 'x' diners per anar al futbol, peró es gasten 9€ en un cubata, 6€ en una cervessa i unes braves, 13€ en anar al cine amb crispetes i begudes o 216€ en unes vamves bikkembergs.

ara, no es volen gastar 9€ en pagar l'entrada a la NCA o 90-160€ en el carnet.

per una banda crec que tot te un preu, una altra cosa és no fer-te soci per altres motius.

per una altra banda crec que s'hauria de fer una bona promoció per fer tornar a la gent al camp, sigui amb preus, sigui amb un bon equip. peró per una sola raó, hem fet que la NCA sembli un cementiri: equips mediocres.

ESTIC FART DE DIR-HO: UN BON SABADELL ES PAGA SOL.

i si aquesta propera temporada tenim la sort d'anar entre els primers, veureu com els taquillatges pujaran i molt.
el sabadell, a tercera divisió anava amunt. i a tercera hi havia més espectadors que anar fent a 2aB. uns quatre mil.

a segona B, si anem be hi haurà una mitja superior als quatre mil segur. i aquests paguen el tiquet.
i dos mil entrades venudes de mitja per partit a 12 € SÓN MIG MILIÓ D'EUROS EXTRES DE BENEFICIS.
carnets i altres a part.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #30 el: 28 de Maig de 2008, 21:07:44 pm »
Kitanovsky perq obres tants posts parlant del mateix?

Si tens una sabiduria tan gran  i uns coneixements tan amplis de com fer pujar a un equip de 2ª B de categoria perquè no et presentes com a president?

Estic d'acord en que s'aportin noves idees però em sembla que alguns ja us feu una mica pessadets intentant  convencer al personal de com a de ser el Sabadell del futur, sembleu un partit de l'opossició del govern, intentant criticar tot el que es fa i donant a entendre que vosaltres ho farieu millor.

Em sembla q porteu masses partides jugades al Monopoly, i sembla mentida que no us n'adongueu de que no és tan fàcil fotre un equip competitiu per a pujar, i que nosaltres encara estem ANYS LLUNY de poder fer el salt definitiu a la 2ª A, no a de ploure ni res per a que s'aconsegueixi això...

Fa un mes estaves fent números totalment subrrealistes i inventan-te películes de com quedant 4 jornades encara podíem fer Play Off, ara acaba la temporada i ens possem a fer números d'una altre cosa, etc,etc.... la qüestió és anar obrint post parlant de qualsevol cosa i anar tirant m**** sobre l'actual directiva.

Ja només faltava que ens haguessis de dir tu en que ens em de gastar i en que no els nostres diners.... :ko

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #31 el: 29 de Maig de 2008, 08:26:59 am »
Kitanovsky perq obres tants posts parlant del mateix?

Si tens una sabiduria tan gran  i uns coneixements tan amplis de com fer pujar a un equip de 2ª B de categoria perquè no et presentes com a president?

Estic d'acord en que s'aportin noves idees però em sembla que alguns ja us feu una mica pessadets intentant  convencer al personal de com a de ser el Sabadell del futur, sembleu un partit de l'opossició del govern, intentant criticar tot el que es fa i donant a entendre que vosaltres ho farieu millor.

Em sembla q porteu masses partides jugades al Monopoly, i sembla mentida que no us n'adongueu de que no és tan fàcil fotre un equip competitiu per a pujar, i que nosaltres encara estem ANYS LLUNY de poder fer el salt definitiu a la 2ª A, no a de ploure ni res per a que s'aconsegueixi això...

Fa un mes estaves fent números totalment subrrealistes i inventan-te películes de com quedant 4 jornades encara podíem fer Play Off, ara acaba la temporada i ens possem a fer números d'una altre cosa, etc,etc.... la qüestió és anar obrint post parlant de qualsevol cosa i anar tirant m**** sobre l'actual directiva.

Ja només faltava que ens haguessis de dir tu en que ens em de gastar i en que no els nostres diners.... :ko

en aquest món, ferni, si no pressiones mai consegueixes res.

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #32 el: 09 de Juny de 2008, 17:56:15 pm »
nosaltres encara estem ANYS LLUNY de poder fer el salt definitiu a la 2ª A, no a de ploure ni res per a que s'aconsegueixi això...
Gracies company ets el clar exemple d´arlequinat. Portes les sabates netes? perque si plou  tu el cel no el veus

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #33 el: 09 de Juny de 2008, 18:01:44 pm »
nosaltres encara estem ANYS LLUNY de poder fer el salt definitiu a la 2ª A, no a de ploure ni res per a que s'aconsegueixi això...
Gracies company ets el clar exemple d´arlequinat. Portes les sabates netes? perque si plou  tu el cel no el veus

No et preocupis pil... aquests son els que després si pugem s'apuntent rapid al carro... ara amb els fitxatges ho ha criticat tot... els desconeguts per desconeguts, els coneguts per coneguts i els directius per burrus.
Ara estem lluny perque el kita ha escrit aixo i s'ha de criticar el kita (igual que quan publicava que el play-off encara era possible)... ara s'omplen la boca que jo no renovare el carnet, jo no renovare el carnet... pero quan es faci play-off i es pugi son els que sempre han apoiat l'equip i els que han seguit al Sabadell des de petits.

M'agraden les critiques, m'encanten les critiques i la polèmica... pero amb arguments... no la critica per la critica. Perquè esta mal fet... perque si! Aixo no em val.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #34 el: 09 de Juny de 2008, 19:42:36 pm »

No et preocupis pil... aquests son els que després si pugem s'apuntent rapid al carro... ara amb els fitxatges ho ha criticat tot... els desconeguts per desconeguts, els coneguts per coneguts i els directius per burrus.
Ara estem lluny perque el kita ha escrit aixo i s'ha de criticar el kita (igual que quan publicava que el play-off encara era possible)... ara s'omplen la boca que jo no renovare el carnet, jo no renovare el carnet... pero quan es faci play-off i es pugi son els que sempre han apoiat l'equip i els que han seguit al Sabadell des de petits.

M'agraden les critiques, m'encanten les critiques i la polèmica... pero amb arguments... no la critica per la critica. Perquè esta mal fet... perque si! Aixo no em val.

Si fum fum, per això el primer any que em vaig fer soci del Sabadell va ser quan vam baixar a 3ª, precisament perq només m'apunto al carro quan les coses van bé.
I sobre seguir el Sabadell no tinc tanta memoria histórica com tu pero des d'abans d fer la 1ª comunió que segueixo el Sabadell (i la Comunió la vaig fer el 1993 si no recordo malament)

Vec q les veritats ofenen... jo no sóc ni pessimista ni realista pero sembla q alguns vulgueu ignorar q fa 1 anys just estavem fent l'ascens per tornar a 2ª B i demà passat farà un mes just q vam aconseguir la salvació matemàtica a 2ªB.
Pot faltar el temps q sigui per aconseguir l'ascens a 2ªA, desd 1 any fins a 2-3-4-5 o 10 la qüestió és q molt abans de plantejar-nos el q ens plantegem en aquest post crec q ens hauríem de consolidar com un seriós candidat a entrar a Play Off cosa q ara mateix n'estem força lluny, qui ho vulgui reconeixer q ho reconegui, qui no doncs q s'enganyi açi mateix.

Ara resultarà q del Sabadell només ho són els optimistes... doncs potser sóc més arlequinat jo que no em vaig perdre cap partit a 3ª Divisió (bueno sí un perq stava malalt) q d'altres q desd q vam baixar de categoria fa 2 anys no han tornat a la Nova Creu Alta :ejem

Fum fum fum

• Visitant
« Respondre #35 el: 09 de Juny de 2008, 19:50:46 pm »
No anava per tu home aquesta part del missatge... collons serà que no ens coneixem!! Ho dic en general, pels que apareixen pel forum per criticar nomes... sigui com sigui... es dona el cas que tambe critiques molt tu, pero jo tambe critico.

Ah, per cert... vaig deixar de ser soci fara 4 anys mes o menys per raons que ara no venen al cas i fins que aquestes raons no canviïn no em tornaré a fer soci. I tens rao, aquest any no he trepitjat la NCA... i l'any passat apenes vaig poder venir a 3 o 4 partits de lliga + els dos dels play-off. Pero no tinc la culpa jo que també em toqui jugar els diumenges a la tarda... quan un es professionalitza, es lo que hay xDD.

Desconnectat domeco

• Infantil
  • Missatges: 239
  • Ser del sabadell: un orgull, un sentiment.
« Respondre #36 el: 10 de Juny de 2008, 15:55:26 pm »
aixi es parla collons miram a mi,,, soc soci i tinc les bikkembergs  8)
Aquest any a per totes totes !!

Desconnectat kitanovsky

• President
« Respondre #37 el: 10 de Juny de 2008, 17:12:54 pm »
aixi es parla collons miram a mi,,, soc soci i tinc les bikkembergs  8)

vaja 'piju' estàs fet !!    8) 8)

il·capo

• Visitant
« Respondre #38 el: 11 de Juny de 2008, 18:49:00 pm »
potenciar el futbol base, seria potenciar al sbd para aki en unos años,

lo ke podria acer el sbd es fixar bn para llegar a los ''play-off'' de 2ª A, i de aki a uns añs kuan el futbol base estigui potent, poder aguantar a la categoria, pero per aixó s'ha d tnir cap, i estimar al sbd

Desconnectat CAI

• Juvenil
  • Missatges: 521
  • aguante el ROJO !!
« Respondre #39 el: 11 de Juny de 2008, 23:03:19 pm »
potencial...

km el club no ponga pasta y fixen jugadores k d verdad valen la pena.. na de na